Jonas Johansson
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-02 - 2019-01
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har gjort många bostadsaffärer under min nuvarande men även tidigare karriär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har högt i tak när det kommer till mina kunders förväntningar på mig.

Vad gör du helst på fritiden?
Det är tråkigt att svara gymma och umgås med vänner... så jag säger äta mat!

Vad vet vi inte om dig?
Jag sitter med i lite byggnads- och fastighetsbolagsstyrelser.

Hur ser din drömbostad ut?
En lägenhet på Linnégatan! Läs mer

Läs vad 50 kunder tycker om Jonas Johansson

• Alexandra F
    Alexandra F skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-02-12

Bara bra saker att säga. Processen och affären gick smidigt. Läs mer
  • Johannes T
    Johannes T köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-02-05

59m²
    Linnéstaden
    Jag sålde min lägenhet i Linné med hjälp av Jonas. Han är extremt påläst, seriös och ambitiös. Han hjälpte mig igenom hela processen, och allt slutade med en lyckad försäljning. Jag har redan rekommenderat honom till flertalet vänner och kommer definitivt att använda honom igen om jag skulle sälja lägenhet. Läs mer
    2019-02-05 Jonas J svarar Johannes T
    Tack snälla Johannes, var riktigt trevlig samarbete vi fick till!
  • Jacob K sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-01-25

44m²
    Linnéstaden
    Sålt bostadsrätt, väldigt proffsigt och trevligt mötande! Förväntade mig en bra rekommendationer inför försäljning och ett bra resultat i form av försäljningssiffra vilket mäklaren(Jonas) verkligen levererade!! Extremt nöjd och hoppas kunna sälja med Jonas igen! Läs mer
    Jonas J gillar detta
  • Elin E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-01-18

37m²
    Linnéstaden
    Köpt en etta i Linné. Snabb affär och väldigt härlig mäklare. Har träffat flertalet under tiden vi letat och Jonas är absolut min favorit! Jag kommer anlita honom när vi ska sälja lägenheten. Han skojade, hade glimten i ögat och svarar på sms/telefon när det behövs. Ger full pott till Jonas. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Zanna W
    Zanna W sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-01-18

37m²
    Linnéstaden
    Jag har sålt en 1a på 37m2 I Linné I gbg. Jag blev bemött fantastiskt bra. Ödmjuk, lättsam, trevlig och väldigt glad och personlig . Över förväntan tycker jag. Fick Jonas på rekommendation så visste han var bra. Men blev positivt överraskad. Läs mer
    Jonas J gillar detta
  • Gunilla B sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2018-11-13

58m²
    Norra Guldheden
    Vi har sålt vår lägenhet och vår mäklare Jonas Johansson har varit ett stort stöd genom hela processen. Allt gick väldigt smidigt med ett trevligt bemötande och professionellt genomförd affär. Vi fick hjälp med en fantastisk styling och fotografering som blev helt enligt våra förväntningar. Läs mer
    Jonas J gillar detta
  • Johan E sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2018-11-13

3:a
    90m²
    Linnéstaden
    Som säljare har Jonas tagit väldigt väl hand om oss och vi har känt fullt förtroende för att han skall guida oss genom säljprocessen på smidigast möjliga sätt. Läs mer
    Jonas J gillar detta
  • Erik Sellgren gm f köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2018-11-09

58m²
    Norra Guldheden
    Köpt en 2a på Guldheden. Bra mottagande vid visning och även vid köpprocess. Flexibel och tillmötesgående. Läs mer
  • Nicole Galvez gm f
    Nicole Galvez gm f sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2018-10-30

53m²
    Linnéstaden
    Helt fantatisk! Bra kommunikation och det uppskattade vi otroligt. Tack för allt Jonas :) Läs mer
    Jonas J gillar detta
  • Erik F köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2018-10-27

49m²
    Johanneberg
    Mycket väl bemött hela vägen genom processen! Läs mer

Senaste försäljningarna

Vegagatan