Jonas Johansson
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-09
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har gjort många bostadsaffärer under min nuvarande men även tidigare karriär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har högt i tak när det kommer till mina kunders förväntningar på mig.

Vad gör du helst på fritiden?
Det är tråkigt att svara gymma och umgås med vänner... så jag säger äta mat!

Vad vet vi inte om dig?
Jag sitter med i lite byggnads- och fastighetsbolagsstyrelser.

Hur ser din drömbostad ut?
En lägenhet på Linnégatan! Läs mer

Läs vad 58 Läs vad Jonas Johansson

• Nicole E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-06-28

Johanneberg
    Köpt bostad i Johanneberg, mycket nöjd med bemötandet Läs mer
  • Kerstin S
    Kerstin S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-05-09

Johanneberg
    Jag sålde min tvåa med hjälp av Jonas. Jag fick ut mer än förväntat och han skötte sig i alla lägen Läs mer
    Jonas J gillar detta
  • Mattias W köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-04-09

Linnéstaden
    Professionellt bemötande och bra information under hela köpprocessen.
    Väl genomfört avtalsmöte då Jonas gjorde det enkelt att förstå avtalen Läs mer
  • Lovisa W
    Lovisa W köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-04-08

Linnéstaden
    Jag hade under en tid aktivt letat efter en bostadsrätt i de centrala delarna av Göteborg. Jag såg Vegagatan 13 på Hemnet och blev genast såld. Jag hörde därför av mig direkt till Jonas för att få se möjligheterna till en förhandsvisning. Redan samma dag hör han av sig och samma vecka går jag på visning. Han var otroligt trevlig, lät mig titta på lägenheten i lugn och ro, besvarade mina frågor och var tillmötesgående. Jag kände direkt att lägenheten var rätt och Jonas samt ägaren lät mig då lägga ett bud på bostaden. Efter en kortare samtal till mig och ägaren fick jag sedan skriva kontrakt redan samma kväll som visningen. Allt gick otroligt smidigt och Jonas skötte allt professionellt och smidigt! Jag är otroligt nöjd med Jonas som mäklare, han överträffade verkligen alla förväntningar. Läs mer
  • Agneta R
    Agneta R sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-04-06

Linnéstaden
    Jonas sålde vår lägenhet i Linné.
    Ett proffsigt 1a intryck men oxå med glimten i ögat.
    En kul och seriös mäklare.
    Vi har under hela processen fått löpande info. Är sååå nöjda ned Jonas Läs mer
    Jonas J gillar detta
  • Robert L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-04-05

Lorensberg / Heden
    På alla sätt utmärkt! Håller regelbunden kontakt och är alltid tillgänglig. Man ser fram emot att träffa honom. Läs mer
    Jonas J gillar detta
  • Hanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-03-22

Linnéstaden
    Jonas var ett självklart val att använda vid försäljning av min bostad. Med sitt engagemang och positiv inställning till ALLT!
    Han informerade och hade svar på alla mina frågor. Jonas gjorde sitt yttersta även om marknaden är svår för tillfället så fick vi sålt bostaden för det vi ville.
    Rekommenderar alla att använda sig av Jonas. Han är BÄST!!! Tusen tack Läs mer
    Jonas J gillar detta
  • Jesper K sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-03-11

Kungshöjd
    Jonas hjälpte oss att sälja vår bostad på ett utmärkt sätt. Snabbt, smidigt och proffsigt. Läs mer
  • Alexandra F
    Alexandra F skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-02-12

Bara bra saker att säga. Processen och affären gick smidigt. Läs mer
  • Johannes T
    Johannes T köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-02-05

Linnéstaden
    Jag sålde min lägenhet i Linné med hjälp av Jonas. Han är extremt påläst, seriös och ambitiös. Han hjälpte mig igenom hela processen, och allt slutade med en lyckad försäljning. Jag har redan rekommenderat honom till flertalet vänner och kommer definitivt att använda honom igen om jag skulle sälja lägenhet. Läs mer
    2019-02-05 Jonas J svarar Johannes T
    Tack snälla Johannes, var riktigt trevlig samarbete vi fick till!

Senaste försäljningarna

Eklandagatan