Linnea Kardell
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 22 kunder tycker om Linnea Kardell

• Catharina W köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Majorna
    Jag har sålt bostad i Stocholms innerstad, Vasastan och köpt bostad i Majorna Göteborg.
    Jag var på väg upp till Stockholm samma dag visningen var, mitt tåg skulle gå 18.30 visningen var 18.00. Jag ringde Linnéa samma dag 15.00 och undrade om jag kunde komma 17.00, det var inga problem.
    L har varit mycket hjälpsam och tillmötesgående från början till slut. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Amina M sålde sin lägenhet med hjälp av Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Majorna
    Jag och min sambo sålde en tvåa i Majorna med hjälp av Linnea. Linnea var oerhört lyhörd och tog till sig alla våra önskemål och tankar. Hon var även en väldigt engagerad mäklare som hela vägen genom försäljningen höll oss uppdaterad på allt vi behövde veta. Vi är väldigt nöjda över att ha haft Linnea som vår mäklare! Läs mer
  • Linn J sålde sin lägenhet med hjälp av Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Linnéstaden
    Mycket sympatisk, professionell och hårt arbetande. Vi kände oss trygga i Linneas kompetenta händer. Läs mer
    Linnea K gillar detta
  • Niklas K köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Linnéstaden
    Linnea är en jättetrevlig och professionell mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Mycket professionellt och trevligt bemötande genom hela säljprocessen. Linnea ordnade en bra styling av lägenheten och kunde visa dess sanna potential för köparna. Vi är mycket nöjda med Linnea och vill framförallt framhålla hur bra kommunikationen var från hennes sida genom alla enskilda moment. Läs mer
  • Johanna S skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Linnea är mycket professionell och engagerad och det märks att hon gör det där lilla extra för kunden. Mycket positiv och tillmötesgående! Hon sålde ett renoveringsobjekt för vår förening och gjorde ett fantastiskt bra jobb. Läs mer
  • Bo W skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Linnea
    mycket service inriktad och engagerad
    trevligt bemötande Läs mer
  • Emelie W skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Proffsig och kunnig mäklare. Enkel att ha att göra med.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt bostadsrätt i Gbg
    Med ett trevligt bemötande och driftigt arbetssätt har Linnéa lyckats leva upp till det jag förväntade mig av en mäklare. Läs mer
  • Runa S skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Har just köpt en bostadsrätt av Linnea. Tyvärr gav hon mig oriktiga uppgifter om lägenheten, vilket jag inte upptäckte förrän 1 vecka senare. Med risk att bli av med sin provision har hon förnekat alla utfästelser och varit mycket ohjälpsam, hon känner enl egen utsaga inte till något om avtalsrätt och har heller inte brytt sig om att ta reda på något och under de 3 veckor som gått sedan köpet inte lyckats komma med några som helst egna initiativ till en lösning på problemet. Otroligt besviken på henne och företagets (icke-)agerande. Enligt min mening ett företag att undvika! Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a