Läs vad 4 Läs vad Olivia Wilson

• 2020-10-02
    Köpare till central trea. Trevligt och tillmötesgående, fixade snabbt uppgifter som behövdes till banken.
    Erik S
    • Stampen / Innerstaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Olivia Wilson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Tack Erik för ditt omdöme! Vi ses igen på tillträdet!

• 2020-10-02
    Sålt lägenhet om ca 81m2 3rok 5:vån inom stampenområdet. Fick bra bemötande vid första kontakt än om lite osäkert/intryck. Vid möte irl bättre.
    Förväntningarna på arbetet uppfylldes. Lägenheten blev såld och vi fick vad vi hade önskat och lite mer därtill. Handläggeriet gick snabbt och smidigt. Upplever även att köparna var nöjda.
    John E
    • Stampen / Innerstaden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Wilson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Tusen tack för ditt fina omdöme John! Tack för förtroendet, det har varit ett rent nöje att få hjälpa er! Vi ses igen på tillträdet!

• 2020-10-02
    Väldigt trevlig och kunnig. Hon skötte allting på ett proffsig sätt.
    Alexandra C
    • Stampen / Innerstaden
    Tack Alexandra för ditt omdöme! Det glädjer mig att du är nöjd! Vi ses på tillträdet!

• 2020-09-14
    Trevlig, kunnig och hjälpsam.
    Petra B
    • 1:a