Sanna Axelsson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 4 kunder tycker om Sanna Axelsson

• johnny c sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Gårda
    Fick otroligt snabb och proffsig hjälp att sälja min lägenhet till ett fantastiskt bra pris.
    Rekommenderar gärna Sanna till alla som går i köp eller säljtankar. Läs mer
  • Jonatan B
    Jonatan B köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Gårda
    Bra kommunikation, Sanna är lätt att ha och göra med :) Läs mer
    Sanna A gillar detta
  • Eddi O sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vasastaden
    Jag har anlitat Sanna Axelsson vid försäljning av vår bostadsrättslägenhet i centrala Göteborg. Sanna var mycket strukturerad och starkt engagerad i allt från planering till avslut av affären. Vilket jag uppskattat mycket!
    Jag hade stora förväntningar på henne som mäklare, avseende hela processen i sig samt att uppnå ett bra slutpris, och detta levde hon upp till helt klart! Sanna gav ett kunnigt och engagerat stöd under hela processen, vilket var en trygghet för mig som säljare. Jag är sammanfattningsvis mycket nöjd med hennes arbete och insats. Jag rekommenderar starkt Sanna som mäklare och önskare henne lycka till i framtida uppdrag!
    Eddi Omrcen Läs mer
    2018-09-07 Sanna A svarar Eddi O
    Tack för förtroendet och de fina orden Eddi! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen.
    Sanna A gillar detta
  • Julia J köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vasastaden
    Sanna skötte sitt uppdrag otroligt bra och fanns alltid till hands när man hade frågor! Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a