Sanna Axelsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 8 Läs vad Sanna Axelsson

• Zaklina A sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-04-15

Prippska Tomten
    Sanna är professionell och mycket hjälpsam.
    Hon var alltid tillgänglig och guidade oss genom hela försäljningen. Hon återkopplade till oss genom hela
    försäljningen och var alltid glad och positiv. Kan starkt
    rekommendera Sanna. Lycka till i framtida försäljningar.
    //Zaklina med familj. Läs mer
    2019-04-15 Sanna A svarar Zaklina A
    Tack Zaklina för den fina recon! Ta hand om er.
    Sanna A gillar detta
  • Andreas S sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-03-17

Gårda
    Sanna är fantastiskt duktig och engagerade mäklare som ger allt för att få till en lyckad försäljning - kan varmt rekommendera Sanna👍 Läs mer
    2019-03-18 Sanna A svarar Andreas S
    Tack för ett fint omdöme Andreas och ett gott samarbete. Ta hand om er!
    Sanna A gillar detta
  • Maria Christina H köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-03-17

Gårda
    Hjälpsam, ordnade med mått och extra bilder. Snabb återkoppling på våra mail frågor. Läs mer
    2019-03-17 Sanna A svarar Maria Christina H
    Tack! Det har varit ett nöje att få hjälpa er!
  • Annika A skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2018-12-27

Vi anlitade Sanna när vi skulle sälja en bostadsrätt. Vi fick god hjälp och vi känner ett stort förtroende för henne .
    Hon är engagerad och kunnig. Därför rekommenderar vi henne varmt.
    Annika å Peter Läs mer
    Sanna A gillar detta
  • johnny c sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2018-10-22

Gårda
    Fick otroligt snabb och proffsig hjälp att sälja min lägenhet till ett fantastiskt bra pris.
    Rekommenderar gärna Sanna till alla som går i köp eller säljtankar. Läs mer
  • Jonatan B
    Jonatan B köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2018-09-14

Bra kommunikation, Sanna är lätt att ha och göra med :) Läs mer
    Sanna A gillar detta
  • Eddi O sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2018-09-07

Vasastaden
    Jag har anlitat Sanna Axelsson vid försäljning av vår bostadsrättslägenhet i centrala Göteborg. Sanna var mycket strukturerad och starkt engagerad i allt från planering till avslut av affären. Vilket jag uppskattat mycket!
    Jag hade stora förväntningar på henne som mäklare, avseende hela processen i sig samt att uppnå ett bra slutpris, och detta levde hon upp till helt klart! Sanna gav ett kunnigt och engagerat stöd under hela processen, vilket var en trygghet för mig som säljare. Jag är sammanfattningsvis mycket nöjd med hennes arbete och insats. Jag rekommenderar starkt Sanna som mäklare och önskare henne lycka till i framtida uppdrag!
    Eddi Omrcen Läs mer
    2018-09-07 Sanna A svarar Eddi O
    Tack för förtroendet och de fina orden Eddi! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen.
    Sanna A gillar detta
  • Julia J köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2018-09-06

Vasastaden
    Sanna skötte sitt uppdrag otroligt bra och fanns alltid till hands när man hade frågor! Läs mer

Senaste försäljningarna

Friggagatan