Läs vad 6 Läs vad Jane Isaksson

• 2020-12-07
    Hej! Jag är den av mina syskon som har haft minst kontakt med Jane, så jag har själv svårt att lämna rätt omdöme. Med vänlig hälsning, Marina
    Marina C
    • 175.0 m²
    • Hisings Kärra - Mysterna
    sålde sitt hus med hjälp av Jane Isaksson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-12-05
    Jane Isaksson hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Jane levde upp till mina förväntningar med råge. Mycket proffsigt bemötande och handlande. Hon förklarade allt mycket tydligt för mig som inte kan något om bostäder och försäljningar. Stort tack!
    Catrin S
    • Eriksberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jane Isaksson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-11-29
    Skapar lugn och trygghet för köparen
    Är saklig och lyhörd på visningar, ser kunden och skapar en behaglig atmosfär
    En grym mäklare
    Kjell B
    • Eriksberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jane Isaksson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-11-27
    Tack Jane!
    Väldigt professionell och förtroendeingivande när du hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Eriksberg.
    Peter S
  • 2020-10-26
    Försäljning av fastigheten Göddered 3:43
    Genomgående har Jane varit anträffbar, tillmötesgående, lätt att få gensvar på mina idéer. Hon har på ett utmärk sätt avlutat affären snabbt ock proffsigt.
    Välj denna mäklare vid försäljning .
    Ingrid Fredrika H
    • 159.0 m²
    • Kungälv - Rödbo
  • 2020-10-08
    Gediget, effektivt och professionellt arbete i alla led kring försäljningen av min Pappas bostadsrätt .,
    Jose G
    • 2:a
    • 64.9 m²
    • Hisings Kärra

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte