Jennifer Rådh

Jennifer Rådh

Jennifer Rådh är mäklare på Fastighetsbyrån Kungälv

Jennifer Rådh har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Jennifer Rådh har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.7. Jennifer Rådh har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

14 omdömen om Jennifer Rådh

Ann-Kathrin A
Sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Rådh en del av Fastighetsbyrån Kungälv
Ytterby

Mycket bra bemötande. Förväntat att få ca 6 miljoner för vårt hus vilket inte uppfylldes Jennifer är positiv, öppen, lugn och mycket hjälpsam.

Viktor J
Kungälv Centrum

Stod alltid till hjälp och gav snabb feedback då marknaden varit knepig det senaste

Håkan A
Kungälv Centrum

Hej, Jennifer var väldigt trevlig och positiv. Var verkligen intresserad och lyhörd.

Maja J
Kungälv Centrum

• fick väldigt fint bemötande av mäklaren • jag hade höga förväntningar och mäklaren uppnådde mina förväntningar och bättre • Jättebra upplevelse. Bra påläst om bostaden

Gustav S
Kungälv Centrum

Väldigt trevligt första möte! Kändes rätt med en gång och är supernöjd med hela processen.

Fredrik S
Kungälv Centrum

Jennifer skötte hela upplägget proffsigt! Allt från kontakt innan visning, under visning och även signeringen av kontrakt!

Mathias J
Kungälv centrum

Väldigt bra och trevlig person

Eric Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Rådh en del av Fastighetsbyrån Kungälv
Ulvegärde

Bra och trevlig bemötande när man kommer på visning. Kommer med bra information om bostaden och även annat man inte tänkt på, visade runt bostaden bra. Mycket smidig och bra på att informera under köpet gång.

Martin F
Sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Rådh en del av Fastighetsbyrån Kungälv
Ulvegärde

Bra bemötande! Snabb respons och kunnig inom sitt område. Vi var väldigt nöjda med Jennifer Rådh.

Marja-Leena L
Centrum

Jag heter marja-leena (ej Ria) Jennifer var varit lyhörd, hjälpsam, återkopplingen har varit snabb. Jag kan rekommendera henne det varmaste. Mvh ml lennerth Gm för RS🌼