Kajsa Andersson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 52 Läs vad Kajsa Andersson

• Xingyun Y köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-04-08

Centrala Hisingen Kvillebäcken
    Kajsa is a SUPER professional and helpful broker. Läs mer
  • Rolf P skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-04-07

sålt hus. Möte utan väntetid. Vänligt korrekt bemötande.
    svarar snabbt på telefon och SMS En personlighet som passade
    mig Läs mer
    Kajsa A gillar detta
  • Jill J sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-03-22

Centrala Hisingen Hildedal
    Vi sålde våran lgh super fort o allting gick så smidigt.

Viktigt att även personkemin klickar när ens bostad skall säljas. Att man kan känna sig trygg och kunna lita på sin mäklare. Och det tycker jag att kändes bra hela vägen! Bra bemötande! Läs mer
    2020-04-08 Kajsa A svarar Jill J
    Vad roligt att höra, stort tack!
  • Funda N
    Funda N köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-03-20

Vi har köpt lägenhet.
    En modern och nytänkande märklare! Läs mer
    Kajsa A gillar detta
  • Kristian O sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-03-16

Duktig, trevlig. Snabba ryck. Riktigt bra. Läs mer
    Kajsa A gillar detta
  • Zied A köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-02-06

Centrala Hisingen
    Kajsa has done a great job. she is diligent, understanding and super helpful.. would recommend her highly as a broker! Läs mer
    Kajsa A gillar detta
  • Gunborg Agneta W köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-02-04

Centrala Hisingen
    Vi har köpt en lägenhet. Bemötandet var tryggt och ärligt.
    Mäklaren var lugn och trygg och svarade kunnigt och pedagogiskt.
    Hon ledde affären tydligt. Läs mer
    Kajsa A gillar detta
  • Hans J köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-02-04

Centrala Hisingen
    Köp av lägenhet i Sverigehuset Lunby park. Kajsa gav ett seriöst och professionellt intryck. Man fick ganska snart förtroende för henne.
    Vi var kanske lite oerfarna som inte begärde att budgivningen avslutades när vi blev kallade till kontraktsskrivning. Budgivningen började igen sent på kvällen innan.
    Jag är mycket nöjd med hur hela affären sköttes av Kajsa. Läs mer
    Kajsa A gillar detta
  • Sara P sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-02-03

Centrala Hisingen
    Kajsa har hjälpt mig att sälja min lägenhet. Kajsa var från första början väldigt tydlig, lugn, saklig och framförallt mycket trevlig. Mina förväntningar var att få sålt min lägenhet snabbt och jag eftersträvade inte någon vinst. Jag är förvånad över hur otroligt snabbt det gick att sälja, samt att jag fick en del i vinst. Kajsa höll mig underrättad hela tiden, bla. Inför visningar och budgivningen. Jag är jättenöjd och jätteglad över att just Kajsa tog hand om min försäljning, hon är verkligen proffsig. Tack 🌺 Mvh Sara Läs mer
    2020-02-04 Kajsa A svarar Sara P
    Vad roligt att höra! Tack för ett fint samarbete mot en lyckad affär!
    Kajsa A gillar detta
  • Safet B köpte sin bostad med hjälp av Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2019-12-21

Säve
    Köpare av fastighet. Den enda kritiken som köpare finns är att själva slutbudgivningen och avslutet med kontraktsskrivningen blev lite för forcerat och stressigt.

Inför tillträdet fick en detalj av formell karaktär ändras och Kajsa var mycket tillmötesgående, la ner extra arbete för att köpet skulle genomföras på det sätt jag önskade utan någon nackdel för Säljaren till allas belåtenhet och det är en viktig egenskap hos en mäklare.

Jag uppskattar särskilt att Kajsa är tydlig, rak på sak och koncis, disciplinerad och tillgänglig. Det var då inte särskilt förvånande att få veta att hon har en militär bakgrund.

Så har du en bostad att sälja så är det en stark rekommendation att välja Kajsa som mäklare och som köpare kan du känna dig trygg. Läs mer
    2019-12-25 Kajsa A svarar Safet B
    Tack Safet! Jag är glad att, precis som du skriver, affären löste sig till båda parters belåtenhet och att informationen - avseende smått som stort - nått fram på ett tydligt sätt. Dyker det upp något framöver, ska jag vara fullt lika tillgänglig att kontakta även då!

Senaste försäljningarna

Penselgatan