Läs vad 26 Läs vad Oscar Warneflo

• 2020-12-27
    Apartment was sold with excellent results as the bitting reached the price higher than expected. Oscar has a professional approach and is very well organised. We always got all the information we needed during the whole process. We're happy as the broker lives up to the customer expectations. Highly recommended !!
    Peter C
    • Eriksberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Thanks for you kind words! They are very much appreciated!

• 2020-12-15
    He has been very supportive and helpful
    Franco Vincent V
    • 66.0 m²
    • Centrala Hisingen Brämaregården
    köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
  • 2020-12-09
    Oscar har varit en bra mäklare som är lätt att prata med och få information i från.
    Återkopplat snabbt på dem ärenden vi haft med honom och löst fotografering, visning på kort varsel.
    I samband med försäljningen sköttes det på ett proffsigt sätt och vi är mycket nöjda med hans agerande i affären.
    Magnus L
    • 98.0 m²
    • Sannegården
    Tack för dina ord Magnus. Varit toppen att jobba med er försäljning. Extra kul att resultatet blev så bra!

• 2020-12-09
    Jag köpte nyligen en lägenhet i Sannegården via Oscar. Han var mycket professionell och kunnig. Oscar svarade också alltid snabbt på mailen och telefon vilket avspeglar hans positiva driv.
    Christoffer N
    • 98.0 m²
    • Sannegården
    Kul att ni uppskattade mitt arbete. Jag tror ni kommer trivas jättebra i nya lägenheten!

• 2020-11-30
    Har precis såld min nuvarande bostad.

P.g.a. speciella omständigheter (pandemin och dess konsekvenser) var jag mycket orolig över resultat.

Det är Oscars förtjänst, att affären blev avklarat på ett positivt sätt. Han är: kompetent och taktisk samt
    karismatisk.

Oscar Warneflo borde få förtjänsttecken och medalj.
    Wanda Ö
    Wanda Ö
    • 62.5 m²
    • Eriksberg Lindholmen
    Stort tack för din rekommendation. Betyder mycket! All lycka till i din nya bostad och nya stad!

• 2020-11-27
    Jag kände från första början att Oscar är rätt mäklare för mig! Han är ödmjuk, professionell, skarpsinnig, och en säljare men med finess. Hans styrka är att lägga fram neutrala tankar och reflektioner med utgångspunkt hur marknaden ser ut utan att personligen själv påverka ägaren i någon riktning. Jag är så grymt nöjd med Oscar och önskar honom all lycka framöver!
    Med varma rekommendationer Patrick
    Patrick S
    • 79.0 m²
    • Hisings Backa
    Det värmer med dina ord Patrick, det har varit grymt att jobba med dig! Lycka till framöver och har du några funderingar i framtiden vet du vart du vänder dig!

• 2020-11-26
    Allt har gått bra hitintills. Vi är inte klara med allt än
    Annelie H
    Annelie H
    • 80.0 m²
    • Tuve
    Tack för orden Annelie! Nu ser vi till att även er försäljning rullar på!

• 2020-11-05
    Vi köpte en bostadsrätt. Oscar var väldigt trevlig och korrekt under hela processen, vi kände oss trygga som köpare.
    Maleva G
    • Eriksberg
    Tacksam för era ord! Kul att få jobba tillsammans med er!

• 2020-11-05
    Jag har sålt lägenheten med Oscars hjälp.
    Hans sätt och bemötande var mkt trevligt och proffesionelt trots hans unga ålder. Han förklarade sakligt vad som gällde. Bådas förväntningar var kanske lite, lite högre när det gällde priset men det är mkt olika faktorer som spelar i. Men jag är nöjd ändå.

Samanfattningsvis är jag nöjd med Oscars engagemang. Han är god lyssnare och bra på att lägga märke till detaljer. Han höll tider; han var lätt tillgänglig; hörde av sig regelbundet och rapporterade av läget under affärens gång.
    Jag har redan rekommenderat honom till mina vänner i fall och när dem vill sälja sina objekt.
    Det var mkt nöje. Önskar honom bara lycka till. Han kommer att bli ännu bättre mäklare. Mirsada
    Mirsada K
    • Eriksberg
    Tusen tack Mirsada! Kul att läsa dina fina ord. Önskar dig all lycka till i framtiden!

• 2020-10-23
    Vi sålde vår första lägenhet (43kvm) med Oscars hjälp, och han har verkligen varit en klippa för oss genom hela resan. Han varit lättillgänglig för frågor, förstående, kommunikativ och drev oss alltid vidare till nästa steg. Han lät oss ta tid att hitta vårt nya boende, samtidigt som han hjälpte oss få klart så mycket som möjligt i förhand så att vi var redo att röra oss snabbt när vi väl hittat något.

Vi är jättenöjda, både med säljprocessen och resultatet. Oscar gjorde hela processen lättare för oss. Rekommenderar honom varmt både till ovana säljare och andra.
    Elise N
    Elise N
    • 43.0 m²
    • Backa Bällskär
    Tack så jättemycket för er rekommendation! Varit toppen att få hjälpa er genom bostadsbytet. Lycka till i den nya lägenheten!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte