Oscar Warneflo
Aktiv på Reco.se sedan 2020-03-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 12 Läs vad Oscar Warneflo

• Kjell C
    Kjell C sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-07-30

1.5:a
    Trevlig, bra bemötande, duktig på att beskriva objektet, snabb återkoppling, helt enkelt en BRA mäklare !! Läs mer
    2020-07-30 Oscar W svarar Kjell C
    Tack så mycket Kjell. Det värmer!
  • Margit G sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-07-29

Oscars personliga och positiva attityd samt engagemang har präglat vår upplevelse vid försäljningen av vår bostadsrätt på Lindholmen.
    Jag vill varmt rekommendera Oscar för framtida uppdrag, stora som små! Läs mer
    2020-07-30 Oscar W svarar Margit G
    Stort tack för de fina orden. Tack för mycket trevligt samarbete!
  • Johan P sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-07-28

1.5:a
    Oscar Warneflo var vår mäklare när vi sålde vår 1,5:a i Hisings Backa. Detta var min första försäljning av bostadsrätt och Oscar gjorde det hela till en enkel, trygg och trevlig upplevelse för mig. Han uppdaterade oss snabbt om det var någonting vi behövde få veta eller ta ställning till och han var alltid snabb att svara om vi försökte nå honom. Jag är otroligt nöjd med vårt val av mäklare och skulle varmt vilja rekommendera Oscar Warneflo till andra som kanske säljer för första gången och som vill ha någon som är tydlig, trevlig och lätt att samarbeta med. Läs mer
    2020-07-28 Oscar W svarar Johan P
    Grymt kul att du är nöjd Johan! Önskar er lycka till med nya äventyr framöver!
  • Sara N sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-07-27

1.5:a
    Vi var i kontakt med flera olika mäklare när vi beslutat oss för att sälja vår bostadsrätt, men bestämde oss snabbt för Oscar som gav oss full beskrivning av processen och kostnadsförslag svart på vitt redan från start! Uppskattade verkligen den tydligheten och transparensen. Tillsammans med mycket trevligt bemötande och en toppenfin lägenhetsannons finns inget att klaga på, rekommenderar varmt Oscar på HusmanHagberg. Läs mer
    2020-07-27 Oscar W svarar Sara N
    Stort tack för dina fina ord Sara. Var grymt att få hjälpa er sälja lägenheten!
  • Mikael R sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-06-04

Centrala Hisingen Kvillebäcken
    Sålde en bostadsrätt en bostadsrätt. Bemötandet var professionellt, vänligt och enkelt. Läs mer
    Oscar W gillar detta
  • Marcus S köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-06-04

Centrala Hisingen Kvillebäcken
    Köpt bostadsrätt på Långängen och kunde inte fått bättre hjälp! Trevlig, avslappnat och lyhört bemötande. Vi fick den tid vi behövde och råd och tips på vägen.
    Skulle rekommendera Oscar alla dagar i veckan! Läs mer
    2020-06-04 Oscar W svarar Marcus S
    Kul att höra att ni uppskattade mitt jobb. Det var ett nöje att få hjälpa er hitta er nästa boende. Lycka till!
  • Patrik C köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-06-02

Centrala Hisingen Kvillebäcken
    Köpte en lägenhet genom mäklarfirman HusmanHagberg och Oscar. En kunnig och tillmötesgående mäklare som vi känner oss trygga med. Trevlig bemötande och förståelse för kunden. Läs mer
    2020-06-02 Oscar W svarar Patrik C
    Tack för de fina orden! Önskar er all lycka till i den nya lägenheten!
    Oscar W gillar detta
  • Carl Oscar H sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-05-20

Centrala Hisingen
    Kanon bra gjorde mera än han behöver. Lätt att prata med. Lätt att nå. Enastående service helt enkelt. Rekommenderas till 110%. Tack för allt. Läs mer
    Oscar W gillar detta
  • Michael J sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-04-27

Centrala Hisingen Kvillebäcken
    Oscar hjälpte oss med försäljning av våran bostadsrätt, vilket han gjorde på ett utmärkt sätt.
    Valet av mäklare föll på honom då vi fick en bra känsla på första träffen, något som visade sig vara rätt.
    Ambitiös, genuin, pålitlig är hur vi skulle beskriva Oscar.

Professionellt skött från början till slut.

Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-27 Oscar W svarar Michael J
    Stort tack för era ord! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Lycka till i nya huset!
    Oscar W gillar detta
  • Rasmus D köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-04-04

Centrala Hisingen Kvillebäcken
    Jag tycker oscar var bra, han hade bra koll på vad som skulle göras och vad man ska tänka på kontraktväg. Hittils är det utmärkt, men det återstår att se när jag väl har tillträde till lägenheten och om det är något som han/vi inte tänkte på som kommer upp. Därför lägger jag rekommenderas istället. Skulle egentligen vilja ge min feedback efter allt var helt klart istället. Läs mer

Senaste försäljningarna

Långängen