Oscar Warneflo
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-04 - 2020-03

Läs vad 3 Läs vad Oscar Warneflo

• Rasmus D köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-04-04

Centrala Hisingen Kvillebäcken
    Jag tycker oscar var bra, han hade bra koll på vad som skulle göras och vad man ska tänka på kontraktväg. Hittils är det utmärkt, men det återstår att se när jag väl har tillträde till lägenheten och om det är något som han/vi inte tänkte på som kommer upp. Därför lägger jag rekommenderas istället. Skulle egentligen vilja ge min feedback efter allt var helt klart istället. Läs mer
  • Sara L köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-03-15

Eriksberg
    Köpte lägenhet via Oskar. Han är väldigt lugn, trevlig, säker och ger ett fantastiskt intryck. Under de 4 månader jag och min sambo har sökt lägenhet, är Oskar den enda mäklaren som frågat "har du tid att prata några minuter" när han ringt under de olika delarna av köpprocessen. Riktigt grym mäklare! Läs mer
  • Kåre B sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

2020-03-12

Eriksberg
    Hade lite svårt att hänga med och hålla samma hastighet som Oscar, men han avslutade på ett mycket bra sätt och lyckades med att fånga in en köpare så att vi fick vårt objekt sålt. Vi är nöjda Läs mer
    Oscar W gillar detta

Senaste försäljningarna