Patrik Skarström

Patrik Skarström

Patrik Skarström är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Patrik Skarström har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Patrik Skarström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 434 omdömen med ett betyg på 4.9. Patrik Skarström har haft 47 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

434 omdömen om Patrik Skarström

Sedan starten hos Reco 2018
Merethe K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Mycket professionell och trevligt bemötande.

Daniela H
Centrala Hisingen

Väldigt vänligt, trevligt och professionellt bemötande

Bygg M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Trevlig, proffsig, snabb, flexibel!

Villiam A

Professionell, trevlig, tillmötesgående

Julia M
Centrala Hisingen Hildedal

Jag och min man är jättenöjda med Patrik. Han är jättetrevlig och enkel att ha att göra med, professionell och seriös men samtidigt ödmjuk och behaglig. Han är enkel att kommunicera med och duktig på att hålla en uppdaterad samt proaktiv, vilket är extra viktigt i dessa tider. Jag kommer absolut rekommendera Patrik till andra!

Sophia D
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen Tolered

Väldigt trevligt bemötande av en mycket kunnig mäklare. Tydlig och och nära kommunikation genom hela affären. Patrik fick oss att känna oss trygga och var alltid tillgänglig för att ge svar och råd. Han lyckas att vara personlig och professionell på samma gång. Kan varmt rekommendera Patrik.

Oskar M
Centrala Hisingen Hildedal

Professionell, men gav också ett ödmjukt och personligt intryck och bemötande.

Henrik C
Centrala Hisingen Tolered

Patrik är en mycket trevlig, kunnig och engagerad mäklare som fick oss att känna oss trygga genom hela affären. Är lätt att kommunicera med och har ett mycket proffsigt och personligt bemötande mot både säljare och köpare. Rekommenderar Patrik starkt!

Annie J
Centrala Hisingen

När vi skulle sälja vår lägenhet var Patrik de självklara valet då han hjälpt oss både som säljare och köpare tidigare. Patrik är tydlig och förklarande i sin kommunikation. Han informerar om processen, redgör för/ nackdelar under försäljning och är alltid lätt att få tag i. Vi rekommenderar alltid Patrik.

Per Axel Philip Ö
Centrala Hisingen

Patrik var är en bra mäklare under min köpprocess. Han var mycket lyhörd för mina behov och visade stor professionalism genom hela processen. Tack vare hans hjälp hittade jag en bra lägenhet. Rekommenderar honom starkt!