HusmanHagberg Göteborg Hisingen

HusmanHagberg Göteborg Hisingen

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSevenYears
1 109

På HusmanHagbergs kontor på Hisingen i Göteborg hittar du oss - ett gäng kompetenta och passionerade mäklare som känner till både området och bostadsmarknaden mycket väl. Är det hit du ska flytta? Eller planerar du att sälja en bostad här? I vilket fall är du varmt välkommen ta kontakt med oss så hjälper vi till. HusmanHagberg...

1109 omdömen om HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Sedan starten hos Reco 2017

Jannike J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Tuve

Otroligt kunnig och proffsig mäklare som är engagerad och verkligen gör det lilla extra. Han sålde vår lägenhet på 11 dagar när två tidigare mäklare inte fått sålt den på 6 månader. Han är otroligt bra på återkoppling och vi har ett stort förtroende för Jonas. Ska vi sälja igen så är han för alltid vårt förstahandsval!

Hassan G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Tuve

Supersmidig, trevlig och svar på frågorna man ställer. Stort tack!

Merethe K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Mycket professionell och trevligt bemötande.

Martin J
Eriksberg

Väldigt trevligt bemötande, hjälpsam, gav ett professionellt intryck igenom hela processen, kunnig både inom mäklaryrket och inom det lokala området. // Väldigt nöjd och tacksam kund.

Paula V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Nordgren en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

It was a really good experience. Andreas was really nice to us and clarified all our doubts. Also he was very patient and supported us in all the steps.

Daniela H
Centrala Hisingen

Väldigt vänligt, trevligt och professionellt bemötande

Bygg M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Trevlig, proffsig, snabb, flexibel!

Villiam A

Professionell, trevlig, tillmötesgående

Julia M
Centrala Hisingen Hildedal

Jag och min man är jättenöjda med Patrik. Han är jättetrevlig och enkel att ha att göra med, professionell och seriös men samtidigt ödmjuk och behaglig. Han är enkel att kommunicera med och duktig på att hålla en uppdaterad samt proaktiv, vilket är extra viktigt i dessa tider. Jag kommer absolut rekommendera Patrik till andra!

Zijia L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonatan Bernhed en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Länsmansgården

Finns inga bättre ord att beskriva en proffsig mäklare så som Jonatan Bernhed. Han är 100% i alla detaljer! Riktig grymt jobbat!

Sophia D
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen Tolered

Väldigt trevligt bemötande av en mycket kunnig mäklare. Tydlig och och nära kommunikation genom hela affären. Patrik fick oss att känna oss trygga och var alltid tillgänglig för att ge svar och råd. Han lyckas att vara personlig och professionell på samma gång. Kan varmt rekommendera Patrik.

Oskar M
Centrala Hisingen Hildedal

Professionell, men gav också ett ödmjukt och personligt intryck och bemötande.

Henrik C
Centrala Hisingen Tolered

Patrik är en mycket trevlig, kunnig och engagerad mäklare som fick oss att känna oss trygga genom hela affären. Är lätt att kommunicera med och har ett mycket proffsigt och personligt bemötande mot både säljare och köpare. Rekommenderar Patrik starkt!

Rizwan S
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Björnsson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Hon har varit tillgänglig och hjälpsam på alla möjliga sätt.

Annie J
Centrala Hisingen

När vi skulle sälja vår lägenhet var Patrik de självklara valet då han hjälpt oss både som säljare och köpare tidigare. Patrik är tydlig och förklarande i sin kommunikation. Han informerar om processen, redgör för/ nackdelar under försäljning och är alltid lätt att få tag i. Vi rekommenderar alltid Patrik.

Karin L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonatan Bernhed en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Tuve

Har bara bra saker att säga. Väldigt trevlig på visningen och gav bra information. Upplevde även ett enormt stöd i uppföljningen och vid kontraktskrivning. Han gav bra information och stöttade i processen då jag var stressad. Verkligen toppen.

Josefine L
Tuve

Min upplevelse av försäljningen av min blev över förväntan. Jonatan, va tillgänglig precis när jag behövde och svarade snabbt på alla mina frågor. Väldigt hjälpsam och trevlig! Han höll mig också stadigt på jorden gällande förväntningar gällande försäljningen och förklarade olika scenarion som kunde uppstå. Är väldigt nöjd.

Per Axel Philip Ö
Centrala Hisingen

Patrik var är en bra mäklare under min köpprocess. Han var mycket lyhörd för mina behov och visade stor professionalism genom hela processen. Tack vare hans hjälp hittade jag en bra lägenhet. Rekommenderar honom starkt!

Jesper J
Centrala Hisingen

Patrik är både hjälpsam och trevlig. Han svarar på alla frågor som man har som säljare och är alltid anträffbar. Rekommenderar Patrik till alla som skall sälja.

Jacob K
Tuve

Jonatan är en otroligt trevlig och hjälpsam person som snabbt bemöter frågor och funderingar med snabba och informerade svar. Jonatan gjorde hela processen smidig och effektiv - Rekommenderas starkt!

Emelie H
Eriksberg

Vi är väldigt nöjda med Jonas, han är professionell både vid sälj och köp, mycket trevlig och lättsam att samarbeta med . Vi lyckades få ett pris som va över förväntningarna. Rekommenderar varmt Jonas

Farzana S
Hisings Kärra

Hon var vänlig, stor öppenhet, kunnig och snabb. Kommunikationen mellan båda partner gick utmärkt!

Leif Åke J
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Björnsson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Rebecca är en fantastisk mäklare som la ner hela sin själ när jag skulle sälja mitt radhus. Bemötandet var jättefint och hennes engagemang var outstanding. Kommer att rekommendera Rebecca till alla jag hör som skall sälja.

Victor L
Övre Eriksberg

Jonas har vart väldigt hjälpsam, trevlig och tillgänglig under hela processen. Försäljningen gick väldigt fort när vi väl bestämt oss och vi fick hela tiden uppdateringar.

Ellen W
Övre Eriksberg

Trevlig och lätt att ha och göra med! Bra kontakt och information genom hela processen. Försäljningen överträffade våra förväntningar.

Marcus J
Eriksberg

Mycket trevlig och proffsig mäklare.

Linnea A
Övre Eriksberg

Jättetrevlig och kunnig mäklare som kommer med bra inputs på visningar. Väldigt tillgänglig och bra och tydlig vid kontraktsskrivning. Han har levt upp till alla förväntningar och varit väldigt hjälpsam.

Annica T
Skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Jonas hade i uppdrag att sälja 2 lägenheter för föreningens räkning. Vägen dit kantades av av en del hinder pga omständigheter som inte kunde förutses. Jonas löste detta briljant. Vi uppfattade honom som seriös, trevlig och professionell. Bra på återkoppling och upplevdes proaktiv.

Eva A
Övre Eriksberg

Jonas upplevdes som mycket kunnig och hjälpsam och fick ett väldigt trevligt bemötande. Man kände sig trygg hela vägen.

Gustavo D
Centrala Hisingen

Andreas was really helpful with our apartment purchasing process. We are not from Sweden and he explained really well with many details every step of the process. We recommend him as a broker.

Anna H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Nordgren en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Har sålt bostäder innan men Andreas är i särklass den bästa mäklare jag haft. Han är serviceminded, trevlig, tydlig, kunnig, bra på att återkoppla och superproffsig. Att dessutom lyckas sälja min lägenhet i dessa inflationstider och hela tiden bibehålla en positiv och lösningsorienterad attityd är ett extra plus. Jag är så nöjd!

Svar från Andreas Nordgren

Tack så jättemycket för de fina orden Anna! Det värmer verkligen och det har varit en ära att få hjälpa dig ur denna tuffa marknad. Du är välkommen att återvända till bästkusten så snart som möjligt! ☀️

Sara S

Duktig på sitt jobb. Han är tydlig och trevlig 👌🏼

Julia H
Centrala Hisingen Hildedal

Min man och jag upplevde Patrik som mycket professionell och trevlig. Stort plus i kanten att han pratar så bra engelska. Lätt att kommunicera med och snabb på att svara.

Lisa O
Köpte sin stuga med hjälp av Rebecca Björnsson en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
Säve

Allt fungerade jättebra! Tydlig information och svar på frågor.

Liz J
Tuve

Vi sålde två lägenheter med hjälp av Jonas. Jonas är väldigt trevlig och engagerad mäklare. Han har ett tydligt, strukturerat och ärligt arbetssätt. God kännedom om området och om bostadsmarknaden. Kan varmt rekommendera!

Selma S
Länsmansgården

Vi hade en mycket positiv upplevelse. Jonatan var mycket engagerad, tydlig med hur allting fungerar för mig som köpte för första gången. Det kändes som att han brydde sig och var mån om att alla skulle bli nöjda.

Hadi H
Skrev om Andreas Nordgren en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Andreas was such an exceptional Makler. He helped from day one to understand my needs and support my search for an appartment. Communication was open, honest and helpful. He also had a quick reaction time. I can only recommend working with him! Hadi.

Andreas N gillar detta
Jan K
Skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen

Proffsig och kommunitativ med snabb respons. Bra löpande info om visningar, budgivning mm.

Lena C
Eriksberg

Mycket kunnig och engagerad mäklare. Rekommenderas varmt om du ska sälja din bostad.

Emma M
Eriksberg

Jonas är en toppenmäklare! Kommunikativ, trevlig och förtroendegivande.

Giuseppe D
Länsmansgården

Jag blev mycket väl mött, Jonathan forstod min situation och jag fick rätta råd för att ta beslut och sälja när den äntligen chansen kom. Mäklaren som kan marknaden, området och forstår den enskilda behov och situation.

Emil W
Hisings Backa

Otroligt vänligt och professionellt bemött. Var i tidigare kontakt med en oseriös mäklare från en annan firma som gav upp ansträngningarna i uppdraget och när Andreas tog över löste han allt på rekordtid. Väldigt hjälpsam och tålmodig även när han blir överröst med frågor och krångel från min sida. Fantastisk mäklare sett från min sida!

Svar från Andreas Nordgren

Tack för ditt fina omdöme Emil! Det var ett nöje att kunna ta över din tröga affär och erbjuda en snabb lösning på dina problem med att få lägenheten såld. Jag önskar dig en fin helg med barnen nu!

Sarah Jane B
Centrala Hisingen Tolered

Patrik was fantastic! He answered my many questions quickly and clearly and he was punctual and polite. He did not put any pressure on me to make a decision, and he spoke excellent English - great for those of us who are not confident in Swedish and don't really know how the Swedish property market works. I would highly recommend him and will be contacting him if I decide to sell in the future.

Sophia D

Henrik C

Sara M
Centrala Hisingen Kvillebäcken

Trevlig, tydlig och trygg! Kan verkligen rekommenderas!

Peter W
Centrala Hisingen Tolered

"Proffsig mäklare som är lyhörd och inte så bufflig som vissa andra mäklare kan vara. Trevligt bemötande, tillmötesgående och engagerad, bryr sig om både säljare och köpare."

Nikola K
Centrala Hisingen Kvillebäcken

Väldigt trevligt bemötande och kunning. En person som ingav ett lugn och gav oss som köpare tid att kolla igenom allt ordentligt, samt gav tipps på funderingar som vi hade. Alltid ett leende på läpparna och snabba svar vilken tid på dygnet det än var! Rekommenderas varmt!

Leili S
Hisings Backa

Han är trevligt och har erfarenhet inom Sin yrke, hjälpsam och kunnigt. Det var lätt och smidigt att göra affärer med Andreas .

Anders S
Eriksberg

Bra och stabil. Är mycket nöjd med Jonas arbete.