Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Nordost

HusmanHagberg Göteborg Nordost

Kortedala torg 4, 415 10 Göteborg — Visa karta

Välkommen till nordöstra Göteborg och oss på HusmanHagberg! Här på kontoret i Kortedala hjälper vi dig gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har koll både på Göteborg och mäklarbranschen, och brinner verkligen för vårt arbete.

Att HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor är det många som känner till. Vi har ungefär 90 kontor runt om i landet och därför otroligt bred kompetens. Vi är inte bundna till banker eller försäkringsbolag och kan alltid anpassa affären efter dig som kund.

Läs vad 11 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Nordost

• 2018-07-18

Stefan W skrev om HusmanHagberg Göteborg Nordost
    Köpte bostadsrätt. Smidig affär, bra kommunikation med mäklaren och bra återkoppling vid frågor. Läs mer
  • 2018-04-11

Julia N skrev om HusmanHagberg Göteborg Nordost
    Jättetrevlig mäklare som löste allt galant. Läs mer
  • 2018-04-11

Siv K skrev om HusmanHagberg Göteborg Nordost
    Jag var köpare. Trevliga mäklare. Läs mer
  • 2017-12-08

Nicklas S skrev om HusmanHagberg Göteborg Nordost
    Personalen valde att gå hem före stängningstid, så att jag inte kunde hämta ut nyckel, vilket förstörde en hel del för mig. Värdelöst. Läs mer
    2017-12-14 Fredrik T svarar Nicklas S
    Hej Nicklas. Tack för din Reco. Tråkigt att höra att detta drabbade dig. Tyvärr sker det misstag ibland och detta skall inte upprepas. Stort lycka till med din nya bostad och tveka inte att höra av dig ifall det uppstår någon fundering.
  • 2017-12-03

Niklas H skrev om HusmanHagberg Göteborg Nordost
    Funkar bra. Jag köpte en lägenhet. Läs mer
  • 2017-12-03

Josef M skrev om HusmanHagberg Göteborg Nordost
    Grym mäklare, rekommenderas verkligen!! Läs mer
  • 2017-12-02

Mohammad R skrev om HusmanHagberg Göteborg Nordost
    Det var jätte skönt att ha en mäklare som finns alltid när man behöver hjälp med en fråga. Läs mer
  • 2017-12-01

Joakim S skrev om HusmanHagberg Göteborg Nordost
    Mycket bra bemötande, professionell hantering. Tyvärr blev inte försäljningspriset riktigt i den nivå som jag hade förväntat mig, men detta berodde sannolikt till största delen på marknadens utveckling. Läs mer
  • Göran B

2017-12-01

Göran B skrev om HusmanHagberg Göteborg Nordost
    Dom e duktiga, jag har varit i kontakt med två killar, Fredrik och Jonas samt Ebba. Samtliga är trevliga, affärsmässiga och mycket professionella.

Nu har jag svarat på er enkät två gånger, ni får hålla bättre koll :) Läs mer
  • John R

2017-12-01

John R skrev om HusmanHagberg Göteborg Nordost
    Jätte nöjd
    Våran mäklare Jonas va jätte noga.
    Och man kände att han va på båda partenas sida Läs mer
  • 2017-12-01

Jennie S skrev om HusmanHagberg Göteborg Nordost
    Hade en otroligt fin kontakt med mäklaren och man märkte att han ville alla parter väl. Läs mer

Kortedala torg 4, 415 10 Göteborg