Daniel Fröberg
Registrerad mäklare sedan 2009-11-16
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-27
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa är att få träffa alla unika och härliga människor samtidigt som jag får hjälpa dem i deras största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Tillsammans med alla års erfarenhet (hela 9 år) som gör mig till ett proffs på bostadsaffären och mitt 100 % engagemang får du bäst betalt för din bostad.

Hur ser din drömbostad ut?
En charmig 20-talsvilla med vinklar och vrår, eller en "James Bond-skurk"-villa med utsikt över havet. Läs mer

Läs vad 76 Läs vad Daniel Fröberg

• Louise C sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-18

Lunden
    Daniel hjälpte mig att sälja min lägenhet. Jag tyckte att han skötte hela processen föredömligt. Han var seriös, engagerad och trevlig. Jag var supernöjd och jag skulle definitivt rekommendera Daniel! Läs mer
  • Hanna M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-16

Lunden
    Jag har köpt en lägenhet. Blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt. Daniel var väldigt flexibel vilket underlättade enormt under kontraktskrivningen. Hade inga speciella förväntningar, men jag hade definitivt rekommenderat honom till andra. Fick svar på alla mina frågor. Läs mer
  • Sebastian B
    Sebastian B sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-10-31

Gamlestaden
    Mycket kompetent mäklare som genom hela processen varit aktiv för att uppnå ett så bra resultat som möjligt. Jag sålde en tvåa i Gamlestaden, Göteborg, med ett resultat betydligt bättre än de andra försäljningarna i området.
    Resultatet var betydligt bättre än vad jag förväntade mig efter att ha sett vad de andra lägenheterna i området gick för. Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Tomas H sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-10-12

Lunden
    Då Daniel sålde min mammas lägenhet med gott resultat vet jag vad han står för. Han är professionell, personlig och lyhör. Därför valde vi honom när vi skulle sälja vår lägenhet på De Geersgatan.
    Vännliga hälsningar
    Thomas Högberg Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Daniel A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-10-01

Almedal/Johanneberg
    Sålde våran lägenhet via Daniel Fröberg.
    Daniel är väldigt trevlig, proffsig och kunnig som mäklare. Det är andra gången vi säljer via Husman Hagberg. Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Elisabeth S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-09-28

Almedal/Johanneberg
    Vi köpte en lägenhet på mölndalsvägen. Vi har inga direkta synpunkter på mäklaren. Han var ok.
    Har bara träffat honom på visningen för när vi skulle skriva var det en ersättare för Daniel och ersättaren gillade vi inte. Läs mer
  • Emmelie J köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-02-08

4:a
    Kålltorp
    vi har köpt en etage 4.a i kålltorp
    Daniel Fröberg va inte med under vår visningsdag utan då träffade vi Robert Andersson. Vi blev bemötta bra, något skral på information kring viss information så som årsredovisning, underhållsplan.
    Trodde nog att det skulle vara lite mer inbjudande under visningen. Ganska tråkig känsla i lägenheten vilket visserligen gav oss fördel som kunde se med andra ögon. Men prospekt och styling va inte något som kändes genomarbetat.
    Men annars en helt ok mäklare. Läs mer
  • Nina P köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-12-14

Linnéstaden
    Jag och min sambo tyckte att Daniel var väldigt bemötande, trevlig och super hjälpsam.Vi köpte en lägenhet i Linne och Daniel besvarade på alla våra frågor och var även snäll nog att prata lite på Engelska när han beskrev/visade lägenheten. Som mäklare levde han upp till våra förväntningar och lite till! Våran upplevelse med Daniel har varit super och han är en varmt rekomenderad mäklare!

Tack,
    Nina Panah och Daniel May Läs mer
  • Sara L sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-12-09

Kålltorp
    Jag sålde min bostadsrätt i kålltorp med Daniels hjälp i höstas, är jättenöjd med samarbetet genom hela processen. Kändes tryggt från början till slut. Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Sofia A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-10-01

Johanneberg
    sålt bostadsrätt 29 kvm Johanneberg.
    Bra bemötande, regelbunden kontakt.
    En knepig budgivning med många turer fram och tillbaka som Daniel hanterade väl. Läs mer

Senaste försäljningarna

Räntmästaregatan