Daniel Fröberg
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa är att få träffa alla unika och härliga människor samtidigt som jag får hjälpa dem i deras största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Tillsammans med alla års erfarenhet (hela 9 år) som gör mig till ett proffs på bostadsaffären och mitt 100 % engagemang får du bäst betalt för din bostad.

Hur ser din drömbostad ut?
En charmig 20-talsvilla med vinklar och vrår, eller en "James Bond-skurk"-villa med utsikt över havet. Läs mer

Läs vad 70 Läs vad Daniel Fröberg

• Emmelie J köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-02-08

Kålltorp
    vi har köpt en etage 4.a i kålltorp
    Daniel Fröberg va inte med under vår visningsdag utan då träffade vi Robert Andersson. Vi blev bemötta bra, något skral på information kring viss information så som årsredovisning, underhållsplan.
    Trodde nog att det skulle vara lite mer inbjudande under visningen. Ganska tråkig känsla i lägenheten vilket visserligen gav oss fördel som kunde se med andra ögon. Men prospekt och styling va inte något som kändes genomarbetat.
    Men annars en helt ok mäklare. Läs mer
  • Nina P köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-12-14

Linnéstaden
    Jag och min sambo tyckte att Daniel var väldigt bemötande, trevlig och super hjälpsam.Vi köpte en lägenhet i Linne och Daniel besvarade på alla våra frågor och var även snäll nog att prata lite på Engelska när han beskrev/visade lägenheten. Som mäklare levde han upp till våra förväntningar och lite till! Våran upplevelse med Daniel har varit super och han är en varmt rekomenderad mäklare!

Tack,
    Nina Panah och Daniel May Läs mer
  • Sara L sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-12-09

Kålltorp
    Jag sålde min bostadsrätt i kålltorp med Daniels hjälp i höstas, är jättenöjd med samarbetet genom hela processen. Kändes tryggt från början till slut. Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Sofia A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-10-01

Johanneberg
    sålt bostadsrätt 29 kvm Johanneberg.
    Bra bemötande, regelbunden kontakt.
    En knepig budgivning med många turer fram och tillbaka som Daniel hanterade väl. Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Anders F sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-10-01

*Sålt bostadsrätt
    *Förberedd och kunnig
    *Dålig på att kommunicera under själva processen om vad som hände och nästa steg. Men det visste vi redan innan vi valde honom.
    *Något frustrerande under processen men i slutändan acceptabelt resultat. Läs mer
  • Michele B
    Michele B sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-08-20

Munkebäck
    Vi sålde nyss vår lägenhet i Göteborg. Vi fick kontakt med mäklaren Daniel Fröberg genom Handelsbanken, och från början har han varit mycket professionell och trevlig. Han förklarade försäljningsprocessen på ett klart sätt och svarade snabbt på alla frågorna vi hade. Vi kände verkligen att han ansträngde sig för att vi skulle få rätt köparen och rätt priset. Han gjorde mer än förväntad för att vi skulle vara nöjda, och jag skulle rekommendera honom och HusmanHagberg utan tvekan till andra som vill köpa eller sälja! Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Andreas B sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-08-20

Munkebäck
    Professionellt bemötande, trevlig och effektiv. Kan utan tvekan rekommendera honom för andra som funderar på att sälja eller köpa. Läs mer
  • Andrea A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-08-14

Lunden
    Proffsig, realistisk och levererade efter våra förväntningar! Läs mer
  • Johan G köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-08-14

Lunden
    Köpte en bostadsrätt. Blev trevligt bemött av Daniel. Duktig och visade alla för och nackdelar Läs mer
  • Erik N skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-06-05

Daniel har vart mycket hjälpsam och proffsig. Han har alltid varit lätt att nå och visat stort engagemang när vi sålde våran lägenhet till rekordpris.
    Utöver detta har Daniel varit väldigt trevlig och sympatisk och vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer

Senaste försäljningarna

Mölndalsvägen