Läs vad 30 Läs vad Ebba Bergström

• 2020-12-09
    Fantastiskt bra upplevelse av Ebba, hon känns väldigt behaglig och mer jordnära än de flesta andra mäklare jag stött på. Inte alls pushig utan mer inlyssnande. Upplevdes väldigt kunnig och seriös. Uppskattades mycket!
    Caisa L
    • 4:a
    • 102.0 m²
    • Kallebäck
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
  • 2020-11-13
    Hej ! Ebba har sålt bostadsrätt för min svärmor o vi jag o min son har fätt ett jättebra bemötande av Ebba som alltid varit anträffbar när det gällde frågor som som dök upp i anledning av försäljningen.så vi är nöjda med hennes insats!

Mvh Georg Wallhall
    Solveig O
    • 3.5:a
    • 91.7 m²
    • Kallebäck
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Tack Georg för ett fint samarbete!

• 2020-11-05
    Köpte lägenhet på falkenbergsgatan 13. Väldigt informativt och trevligt bemötande i lägenhet. Stöttande och tydlig när jag behövde det eftersom det var mitt första lägenhetsköp. Tydlig genomgång vid kontraktskrivning. Kan inte bedöma bokning av lägenhet eftersom jag inte gjorde det själv.
    Louise R
    • 55.2 m²
    • Johanneberg/Almedal
    Tack Louise! Du fick också köpt en fin bostad, jag är övertygad om att du kommer trivas galant!

• 2020-11-05
    Sålde min lägenhet i Örgryte med hjälp av Ebba. Hon är mycket professionell och engagerad och försäljningen gick snabbare än förväntat till ett bra pris!

Jag skulle absolut valt Ebba igen!
    Niklas O
    • 1.5:a
    • 38.5 m²
    • Örgryte
    Tusentack Niklas för din fina recension och förtroende genom försäljningen!

• 2020-11-03
    we are very happy with Ebba's service. she is nice and patience. if possible, we would like to recommend her to our friends.
    Zengwei G
    • 55.2 m²
    • Johanneberg/Almedal
    Thank you so much Zengwei! I wish you good luck in your new apartment.

• 2020-11-02
    Hej!
    Jag sålde min bostadsrätt en 2:a på 45 kvm.
    Ebba min mäklare var väldig trevlig och mottaglig. Hon kom alltid med kloka idéer om hur vi skulle göra och det var så smidigt och bra. Ebba leverade bra resultat till slut då det var över min förväntan, men hon gav aldrig upp och var alltid positiv.

Väldigt nöjd (HusmanHagberg)kund och ett stort tack till Ebba som gjorde en fantastisk jobb.
    Ilyas M
    • 45.0 m²
    • Kallebäck
    Tack så mycket själv Ilyas! Genom vårt slit nådde vi ett bra slutresultat! :)

• 2020-10-23
    Ebba har varit lyhörd och tydlig i sin kommunikation. Det känns som att det har funnits ett engagemang från hennes sida som har varit betryggande för oss som säljare
    Magdalena J
    • 3:a
    • 94.0 m²
    • Almedal/Johanneberg
    Jag är tacksam över att ni känt er trygga genom vår process och jag tycker vårt samarbete har varit lysande! Jag hoppas ni kommer trivas i ert kommande boende framöver!

• 2020-09-24
    Jag är mycket nöjd med Ebba som mäklare.Hon är kompetent, snabb och trevlig och vi hade ett utmärkt samarbete.
    Försäljningen gick snabbt och effektivt.
    Gunilla A
    • 23.0 m²
    • Almedal/Johanneberg
    sålde sin stuga med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Det har bara varit en ära att få jobba med dig Gunilla! Sådan underbar människa att få samarbeta med. Vi ses och hörs av om en snar framtid!

• 2020-09-24
    Tack vare Ebba så lyckades jag sälja min lägenhet för det priset som jag ville ha. Ebba är väldigt lugn, sansad och trevlig vilket ger ett mycket bra första intryck. Jag kan verkligen rekommendera Ebba till andra personer som skall sälja sin bostad!
    Daniel S
    • 1:a
    • 37.0 m²
    • Örgryte
    Vi hade ett gott samarbete genom hela processen och jag tackar för att jag fick chansen att hjälpa er! Jag önskar er ett stort lycka till med ert nya boende!

• 2020-09-21
    Köpt en 1:a. Väldigt bra första intryck och hjälpsam med diverse frågor.

Inga speciella förväntningar till en början, men fick ett bättre bemötande än många andra mäklare tidigare givit.
    Sebastian F
    • 1:a
    • 37.0 m²
    • Örgryte
    Tusentusen tack Sebastian för ditt omdöme. Det glädjer mig att höra att du är nöjd! Jag är övertygad om att du kommer trivas som fisken i vattnet i din nya bostad!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte