Ebba Bergström
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 9 Läs vad Ebba Bergström

• Magnus L sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-03-03

Gamlestaden
    väldigt bra kanon utmärkt super Läs mer
    2020-03-04 Ebba Bergström svarar Magnus L
    Toppen, tack för din recension Magnus!
    Ebba Bergström gillar detta
  • Emma L sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-03-02

Gamlestaden
    Ebba var trevlig och tydlig från början och gav mig all information jag behövde. Hon mötte mina förväntningar och höll mig väl uppdaterad under hela processen. Hon sålde min lägenhet i Gamlestan och skulle jag gjort om processen hade jag valt henne igen. Läs mer
    2020-03-02 Ebba Bergström svarar Emma L
    Vi kämpade på tillsammans genom hela processen. Jag önskar er stort lycka till med ert framtida boende!
    Ebba Bergström gillar detta
  • Maja G köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-03-01

Gamlestaden
    Köpte med hjälp av Ebba min första bostadsrätt och jag är supernöjd! Då detta var mitt första köp av bostad har allting varit nytt för mig, men köptet kändes tryggt och bra tack vare hennes trevliga och professionella bemötande. Skulle verkligen rekommendera Ebba! Läs mer
    2020-03-02 Ebba Bergström svarar Maja G
    Tack för din fina recension Maja!
    Ebba Bergström gillar detta
  • Birger T sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-01-23

Kålltorp
    Jag har sålt en fyrarummare i hus utan hiss till en fyra i hus med hiss. Ebba gav mig snabbt några bra alternativ och jag tog det andra. (Det första såldes någon minut innan jag visade mitt intresse. Allt gick väldigt snabbt. På en dryf vecka hade jag både sålt den gamla och köpt den nya, som verkar passa mig utmärkt Läs mer
    2020-01-27 Ebba Bergström svarar Birger T
    Det har varit roligt att hjälpa dig i både din bostadsförsäljning och ditt bostadsköp! Vi gjorde det till en enkel och snabb process tillsammans. Tack Birger!
    Ebba Bergström gillar detta
  • Stefan G sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-01-05

Kallebäck
    Jag har sålt en bostadsrätt i östra Göteborg genom Ebba Bergström på HusmanHagberg

Ebba visade stor lyhördhet till mig som kund. Hon har varit informativ och professionell. Därtill har hon en personlighet som gjort säljprocessen trevlig och spännande. Mest imponerad är jag över hur hängiven hon varit detta uppdrag. Hon har varit kommunicerbar trots att affären gjordes vid en storhelg.

Jag kan varmt rekommendera Ebba och kan absolut tänka mig att anlita henne i framtiden igen. Läs mer
    2020-01-06 Ebba Bergström svarar Stefan G
    Tack så otroligt mycket för ditt fina omdöme Stefan!
    Ebba Bergström gillar detta
  • Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-12

Kärralund
    Jag anlitade Ebba för att sälja min lägenhet i Kålltorp, Göteborg.
    Ebba var från första stund lyhörd, engagerad och noggrann. Hon var lätt att kommunicera med och svarade på alla mina frågor längs vägen. Med hennes lugn, kompetens och professionella bemötande gjorde hon hela affären till en trygg och positiv upplevelse. Jag är supernöjd!
    Rekommenderar henne starkt till alla som planerar att sälja! Läs mer
    2019-12-13 Ebba Bergström svarar Anna S
    Med vårt samarbete och engagemang nådde vi toppresultat tillsammans Anna! Tack för en rolig och givande process!
  • Valentina B
    Valentina B sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-11-27

Bergsjön
    Ebba Bergström gjorde ett toppenjobb med försäljningen av min lägenhet. Jag hade upplevt en hög ptoffesionalism, trevligt bemötande och oerhört engagemang. Jag rekommenderar Ebba till alla som vill sälja sin bostad. Hon är guld värd. Läs mer
    2019-12-12 Ebba Bergström svarar Valentina B
    Tusentack, det värmer att höra! Jag önskar dig ett stort lycka till med allt framöver så hörs vi av!
    Ebba Bergström gillar detta
  • Saga L köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-11-26

Bergsjön
    Ebba var extremt proffsig, men också varm och vänlig. Det märks att hon bryr sig! Läs mer
    2019-11-27 Ebba Bergström svarar Saga L
    Detta glädjer mig otroligt mycket Saga, tack så mycket för dina fina ord.
    Ebba Bergström gillar detta
  • Manfred K sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-11-18

Kallebäck
    Sålde min lägenhet via mäklaren Ebba. Ser till att jag som köpare är med i processen. Lyhörd och engagerad. Vi lyckades sälja den på förhand vilket vi båda var nöjda med. Läs mer
    2019-11-19 Ebba Bergström svarar Manfred K
    Tack så mycket för dina ord Manfred! Tillsammans gjorde vi försäljningen av din bostad på Kallebäcksvägen klockren. Jag önskar dig stort lycka till med allt framöver, så hörs vi av!

Senaste försäljningarna

Lars Kaggsgatan