Ebba Bergström
Registrerad mäklare sedan 2019-07-31
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-07
2019-08 - 2020-07

Läs vad 17 Läs vad Ebba Bergström

• Eva E sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-08-04

3:a
    Sålde min bostadsrätt i ett relativt attraktivt område. Ebba Bergström var min mäklare. Trots många intresserade kom det få bud i dessa Corona-tider. Ebba höll mig underrättad hela tiden, alla veckodagar. Jag möttes alltid av hennes positiva och engagerade sätt både i telefon och vid personliga möten. Ebba hade alltid förslag på vad som skulle göras i nästa steg. Lgh såldes för strax under utgångspriset men jag är supernöjd! Jag är väldigt nöjd för försäljningen gick snabbt och det kändes väldigt lättsamt å enkelt för mig samt att in/utflyttningen blev snabb som jag ville ha det. Det går att sälja lägenheter snabbt trots Corona-tider. Tack för detta! Läs mer
    2020-08-04 Ebba Bergström svarar Eva E
    Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig Eva. Stort lycka till med ditt nya boende framöver! Vi hörs av.
    Ebba Bergström gillar detta
  • Amanda S sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-07-31

2:a
    Proffesionell och trvligt bemötande. Allt gick väldigt smidigt och snabbt. Över förväntan och supernöjda! Läs mer
    2020-08-03 Ebba Bergström svarar Amanda S
    Tack Amanda! Det var en spännande och rolig process att få jobba med er. Jag önskar er all lycka till med ert nästkommande boende!
    Ebba Bergström gillar detta
  • Rasmus N sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-06-24

Kålltorp
    Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Husman hagberg och Ebba Bergström som mäklare. Ebba var en trevlig och proffisionell mäklare. Läs mer
    2020-07-23 Ebba Bergström svarar Rasmus N
    Tack Rasmus! Jag önskar er ett stort lycka till med ert nästkommande boende.
    Ebba Bergström gillar detta
  • Sara P köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-06-22

Kålltorp
    Vi är nöjda med bostaden vi köpt och hanteringen av mäklaren. Vi blev väl omhändertagna och fick tid att tänka på beslutet. Läs mer
    Ebba Bergström gillar detta
  • Martin O köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-06-22

Kålltorp
    Första köpet av lägenhet, bra hjälp och visade prov på tålamod i vårt velande. Läs mer
    Ebba Bergström gillar detta
  • Per E sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-06-20

3:a
    Björkekärr
    Vi sålde vår lägenhet vid östra sjukhuset genom Ebba och hela processen gick fantastiskt bra.
    Vi blev konstant uppdaterad och Ebba är väldigt professional och ordningsam. Vi hade ett mål med försäljningen och detta lyckades Ebba genomföra och vi är jätte tacksamma.

Tack för hjälpen Ebba! Läs mer
    2020-06-22 Ebba Bergström svarar Per E
    Jag vill tacka er båda för en bra och rolig process! Jag önskar er alla lycka till framöver med ert nya boende. Vi hörs av!
    Ebba Bergström gillar detta
  • Jesper A köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-05-02

Kålltorp
    Jag och min blivande sambo köpte en bostadsrätt och Ebba fick oss att känna oss trygga ifrån början till slut! Läs mer
    2020-05-04 Ebba Bergström svarar Jesper A
    Vad roligt att höra Jesper! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas kanonbra i er bostad framöver.
    Ebba Bergström gillar detta
  • Annelie W sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-04-30

Kålltorp
    Har sålt lägenhet, en 2:a på 54 kvadrat.

Har blivit bemött på bästa tänkbara sätt av Ebba. Hon har lyssnat, gett råd och uppdaterat om läget under hela försäljningen. Har vart lätt att nå.

Det va en liten seg försäljning, vad jag tror att Cocos-19 va orsaken till. Ebba gav aldrig upp.
    Jag har inte vart en lätt säljare då ja vet vad jag ville och Ebba tog det väldigt bra. Slutade med en försäljning som vi båda, efter mycket jobb och slit, blev nöjda med. Läs mer
    2020-05-04 Ebba Bergström svarar Annelie W
    Tack vare vår kämpaglöd nådde vi bästa tänkbara resultat. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig genom denna process! Vi hörs av framöver.
    Ebba Bergström gillar detta
  • Magnus L sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-03-03

Gamlestaden
    väldigt bra kanon utmärkt super Läs mer
    2020-03-04 Ebba Bergström svarar Magnus L
    Toppen, tack för din recension Magnus!
    Ebba Bergström gillar detta
  • Emma L sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-03-02

Gamlestaden
    Ebba var trevlig och tydlig från början och gav mig all information jag behövde. Hon mötte mina förväntningar och höll mig väl uppdaterad under hela processen. Hon sålde min lägenhet i Gamlestan och skulle jag gjort om processen hade jag valt henne igen. Läs mer
    2020-03-02 Ebba Bergström svarar Emma L
    Vi kämpade på tillsammans genom hela processen. Jag önskar er stort lycka till med ert framtida boende!

Senaste försäljningarna

Kallkällegatan