Emma Trillkott

Emma Trillkott

Emma Trillkott är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Öster

Emma Trillkott har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Emma Trillkott har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.7. Emma Trillkott har haft 15 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 36 Läs vad Emma Trillkott

• köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2020-12-10
    Jag har köpt en lägenhet och jag tycker jag blivit väldigt bra bemött och att det levde upp till mina förväntningar.
    • Strömmensberg
    2020-11-12
    Vi köpte en lägenhet av Emma i november 2020. Väldigt professionellt och trevligt bemötande!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    • Strömmensberg
    2020-11-12
    Emma sålde min bostadsrätt och jag kunde inte varit mer nöjd. Både innan, under och efter har hon ett super bra engagemang. Lätt att få tag på och återkoppling i alla de olika skeden som fortlöpte. Driven och kunnig mäklare som jag starkt kan rekommendera. Allt resulterade i en mycket bra försäljning.
    2020-10-28
    Vid mitt köp av ny lägenhet i Bagaregården, Göteborg blev jag bemött av Emma som var påläst, driven och hjälpsam hela vägen från visning till kontraktsskrivning. Positiv energi och tog det där lilla extra steget för att kunna hjälpa till när det behövdes. 5/5 från mig!
    2020-10-02
    Köpt en bostadsrätt i Göteborg. Väldigt bra bemött med privat visning av lägenheten och sådär. Lite rörigt vid kontraktskrivning och hon tog för givet att jag köpt bostad innan så hon gick inte igenom allt från början. Annars väldigt trevlig och professionell.
    • Lunden
    2020-09-07
    Emma hjälpte mig att sälja min etta i Lunden i östra Göteborg, och jag kunde inte ha hoppats på en bättre mäklare. Emma är lyhörd och engagerad och det kändes riktigt tryggt att sälja med henne. Jag rekommenderar verkligen att arbeta med Emma!
    • Lunden
    2020-09-01
    Trevligt och proffisionellt bemötande.
    • Lödöse
    2020-08-19
    Köpt min första bostad någonsin och hade sååå måmga frågor som hon antingen viste eller kollade upp.
    Hon var alltid enkel att prata och diskutera med vilket är bra.
    Kontrakt skrivningen var jag nervös men hon bröt ner alla delar och vad dem innefattade.
  • Wilma P
    • Kålltorp
    2020-07-27
    Jag har köpt en bostadsrätt i Kålltorp på 39kvm. En väldigt fin nyrenoverad etta med balkong och nära till kommunikationer.
    Jag är väldigt nöjd med mitt köp efter att i över ett halvårs tid intensivt letat boende i Göteborg.
    Eftersom jag tittat länge och varit på många visningar under denna tiden så har jag lärt mig mycket om vad man borde fråga och titta efter. Detta har gjort att jag har höga förväntningar på mäklaren och dennes kunskap om bostad samt förening.

Emma levde verkligen upp till mina förväntningar. Hon hade väldigt bra koll på lägenheten i sig samt hur föreningen fungerar vilket kändes som en stor trygghet för mig. Jag upplevde även att jag fick ett avslappnat och trevligt bemötande, hon var "på tå" när jag ställde mina frågor och gav mig tydliga svar. Vilket uppskattas enormt! Jag tycker även att Emma har varit väldigt hjälpsam och flexibel när jag har behövt hjälp med att exempelvis förstå delar av överlåtelseavtalet eller lösa problem jag stött på under vägen.

Jag har lätt sagt haft en väldigt bra upplevelse av Emma som mäklare! :)

/Wilma
    Tack för de fina orden, det värmer! :) Och du kommer verkligen stormtrivas i din nya lägenhet i Kålltorp! Emma Trillkott
    • Kålltorp
    2020-07-27
    Sålde en 1a i Kålltorp och Emma är mycket kunnig om området och professionell. Hon höll mig väl informerad hela tiden! Fick ett förhandsbud som jag blev mycket nöjd med.