Emma Trillkott
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 10 Läs vad Emma Trillkott

• Ragnar F köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-06-05

Olskroken
    Väldigt lätt att ha att göra med och lyckas balansera säljarens och köparens intressen väldigt väl.

Vi köpte en lägenhet, Emma levde upp till våra förväntningar mycket väl! Läs mer
  • Fedrika N köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-05-20

Olskroken
    - köpt bostadsrätt
    - på ett trevligt och professionellt sätt
    - trevligt bemötande, gå igenom hela processen, svara på frågor, lättillgänglig. Mäklaren levde upp till mina förväntningar
    - hade en väldigt bra upplevelse med Emma. Hon hjälpte oss genom hela processen och var flexibel. Supertrevlig! Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Natalia Ortiz L köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-05-14

Lunden
    Emma är väldig hjälpsam vi tyckte att processen gick ganska smidigt Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Elin A sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-05-12

Lunden
    Vi är så oerhört tacksamma över att ha haft Emma som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Hon har varit positiv, tydlig, professionell och vänlig genom hela processen. Emma har en naturlig fallenhet för mäklaryrket och vi tvivlar inte en sekund på att det är mycket tack vare hennes enorma kompetens och hennes genuint trevliga bemötande som vår försäljning gick så bra. Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Bruno G köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-04-23

Lunden
    Köpt en bostadsrätt. I göteborg. Hon var trevlig men kändes inte speciellt påläst och visningarna var inte så informativa. Jag hade nog inte anlitat företaget efter prestationen. Läs mer
  • John-Olof L
    John-Olof L sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-02-11

Bagaregården
    Sålt en bostadsrätt
    Vi blev bemötta på ett mycket bra och proffsigt sätt.
    Vi fick fullt förtroende för prissättning, förarbete och efterarbete

Många tips och Emma släppte inte ärendet Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Andreas B köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-01-04

Lunden
    Skötte lägenhetsaffären proffsigt, kändes tryggt och gick smidigt. + för bra återkoppling. Läs mer
  • Nasrin T skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-01-17

Professionell bemötande samt noggrannhet. Läs mer
  • Margareta D
    Margareta D skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-01-17

Emma är en trygg och kompetent person och mäklare. Hon inger förtroende och är väl förberedd när vi träffas. Jag upplever Emma som en ärlig och positiv person vilket är viktigt för mig som kund då jag vill ha just detta för att känna att det blir en trygg affär. Jag kan varmt rekommendera Emma till den som tänker sälja eller köpa. Emma tar reda på det hon inte vet och ger svar efter det. Detta tyder på självkännedom och omsorg om mig som kund! MKT VIKTIG EGENSKAP!!! Läs mer
  • Ekaterina I skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2017-12-20

Emma är trevlig och professionell. Hon var altid tillgänglig och vi fått svar på alla frågor. Läs mer

Senaste försäljningarna

Wallströmsliden