Emma Trillkott
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 22 Läs vad Emma Trillkott

• Sandra E sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-02-24

Lunden
    Jag har sålt en lägenhet och upplevde att jag fick ett gott bemötande och ett bra stöd av min mäklare. Läs mer
  • Staffan H sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-30

Jag vill inte skriva 30 tecken. Läs mer
  • Christoffer J köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-28

Lunden
    Förstagångsköpare av Jenny Lindsgatan 8 i Göteborg. Ett glatt och trevligt bemötande, insatt i bostaden och säljarna.

Hade inga egentliga förväntningar, men Emma fick mig att känna mig trygg i att ställa frågor, och gjorde som sagt ett seriöst intryck.

Ringde runt och bra kommunikation generellt under budgivningen. Var inlyssnande och tog sig tid under kontraktsskrivningen när den äldre säljaren berättade historier om bostaden som varit i familjen länge. Respektfullt!

Glad tjej med glimten i ögat! Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Sofia L sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-09

Kålltorp
    Emma är trevlig och noggrann. Blivit väl bemött med mina frågor som förstagångssäljare. Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Sofia K sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-01

Lunden
    Emma är professionell i sin kontakt med mig som kund, i detta fall säljare av bostadsrätt. Hon ringer och följer upp och informerar!

En trygg, trevlig och sakkunnig mäklare helt enkelt! Läs mer
    2019-12-09 Emma T svarar Sofia K
    De fina orden värmer! Det har varit en fröjd att få hjälpa er med försäljningen :) Allt gott så ses vi snart igen!
  • Johanna N köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-11-03

Örgryte/Jakobsdal
    Köpt en lägenhet, Emma var hjälpsam och processen gick fort och smidigt. Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Kajsa S köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-09-17

Lunden
    Köpt en lägenhet. Fått ett ödmjukt och tydligt bemötande från mäklare med bra kontakt och uppföljning! Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Sofia L köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-09-12

Lödöse
    Jag har köpt ett radhus i Lödöse där Emma var mäklare. Jag är supernöjd med Emma och tycker hon har varit väldigt tillmötesgående och hjälpt mig i mitt köp på många sätt. Hon svara snabbt och tydligt på mina frågor och bemöter på ett trevligt och professionellt sätt. Hon visar samtidigt att hon bryr sig och visar genuint medmänsklighet. Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Baback R sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-08-24

Lunden
    Emma hjälpte till att sälja min lägenhet och det gick hur smidigt som helst. Lyhörd och tydlig, allt flöt på som på ett rullband. Rekommenderar starkt! Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Annika M köpte sitt hus med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-07-20

Lödöse
    Köpt ett friköpt parhus.
    Bemötandet från mäklaren var bara bra, fick svar på det jag vill veta och snabba svar på telefon eller sms! Läs mer

Senaste försäljningarna

Jenny Lindsgatan