Emma Trillkott
Aktiv på Reco.se sedan 2017-12-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 27 Läs vad Emma Trillkott

• Wilma P
    Wilma P köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-07-27

Jag har köpt en bostadsrätt i Kålltorp på 39kvm. En väldigt fin nyrenoverad etta med balkong och nära till kommunikationer.
    Jag är väldigt nöjd med mitt köp efter att i över ett halvårs tid intensivt letat boende i Göteborg.
    Eftersom jag tittat länge och varit på många visningar under denna tiden så har jag lärt mig mycket om vad man borde fråga och titta efter. Detta har gjort att jag har höga förväntningar på mäklaren och dennes kunskap om bostad samt förening.

Emma levde verkligen upp till mina förväntningar. Hon hade väldigt bra koll på lägenheten i sig samt hur föreningen fungerar vilket kändes som en stor trygghet för mig. Jag upplevde även att jag fick ett avslappnat och trevligt bemötande, hon var "på tå" när jag ställde mina frågor och gav mig tydliga svar. Vilket uppskattas enormt! Jag tycker även att Emma har varit väldigt hjälpsam och flexibel när jag har behövt hjälp med att exempelvis förstå delar av överlåtelseavtalet eller lösa problem jag stött på under vägen.

Jag har lätt sagt haft en väldigt bra upplevelse av Emma som mäklare! :)

/Wilma Läs mer
    2020-07-27 Emma T svarar Wilma P
    Tack för de fina orden, det värmer! :) Och du kommer verkligen stormtrivas i din nya lägenhet i Kålltorp!
    Emma T gillar detta
  • Philip Å sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-07-27

Sålde en 1a i Kålltorp och Emma är mycket kunnig om området och professionell. Hon höll mig väl informerad hela tiden! Fick ett förhandsbud som jag blev mycket nöjd med. Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Jessica O köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-06-22

Örgryte/Skår
    Köpte en lägenhet, Emma är fantastisk duktig och lyhörd. Fick ett väldigt trevligt bemötande av Emma under hela köp processen. Jag är helnöjda! Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Jonatan W sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-05-30

Bagaregården
    Sålde min lägenhet i Bagaregården genom Emma Trillkott!
    Professionell mäklare som alltid gjorde sitt yttersta. Gick alltid att få tag i och återkopplade kontinuerligt.
    Kan varmt rekommendera Emma! Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Linda A sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-04-13

Sålt bostad. Emma var toppen! Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Sandra E sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-02-24

Lunden
    Jag har sålt en lägenhet och upplevde att jag fick ett gott bemötande och ett bra stöd av min mäklare. Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Staffan H sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-30

Jag vill inte skriva 30 tecken. Läs mer
  • Christoffer J köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-28

Lunden
    Förstagångsköpare av Jenny Lindsgatan 8 i Göteborg. Ett glatt och trevligt bemötande, insatt i bostaden och säljarna.

Hade inga egentliga förväntningar, men Emma fick mig att känna mig trygg i att ställa frågor, och gjorde som sagt ett seriöst intryck.

Ringde runt och bra kommunikation generellt under budgivningen. Var inlyssnande och tog sig tid under kontraktsskrivningen när den äldre säljaren berättade historier om bostaden som varit i familjen länge. Respektfullt!

Glad tjej med glimten i ögat! Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Sofia L sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-09

Kålltorp
    Emma är trevlig och noggrann. Blivit väl bemött med mina frågor som förstagångssäljare. Läs mer
    Emma T gillar detta
  • Sofia K sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-01

Lunden
    Emma är professionell i sin kontakt med mig som kund, i detta fall säljare av bostadsrätt. Hon ringer och följer upp och informerar!

En trygg, trevlig och sakkunnig mäklare helt enkelt! Läs mer
    2019-12-09 Emma T svarar Sofia K
    De fina orden värmer! Det har varit en fröjd att få hjälpa er med försäljningen :) Allt gott så ses vi snart igen!

Senaste försäljningarna

Uddeholmsgatan