Fredrik Thulin
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08

Läs vad 103 Läs vad Fredrik Thulin

• Martin A köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-09-09

Nya Gårda
    Köpt 3a i Gårda. Påläst under visning och skött pappersarbetet smidigt utan problem Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Bodil Miks M sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-09-07

3a i nya Gårda. Såldes för 3825000kr
    Utgångspris 3950000kr
    Fredrik är toppen på alla sett. Vänlig, trevlig, korrekt. Bra kontakt i telefon och mobil. Alltid tillgänglig.
    Hade absolut givit 5a om vi fått bättre pris för
    Lägenheten. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Stina F köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-09-07

Nya Gårda
    Professionell, kunnig och trevlig! Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Angela C köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-08-30

Fredriksdal/Johanneberg
    Jag har köpt min första bostadsrätt via Fredrik Thulin. Jag förväntar mig egenskaper som bland annat tydlig, professionell och serviceminded hos en mäklare, vilket Fredrik levde upp till. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Ida W köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-08-27

Johanneberg
    Köpt lägenhet.
    Mäklaren svara snabb, hjälpsam och ärlig.
    Jag är supernöjd! Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Gunilla T köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-08-27

Johanneberg
    Fredrik var mycket bra vid visningen, ordnade ett extra tillfälle innan då vi inte kunde visningstillfället men var mkt intresserade. Vi yttryckte stort intresse eefter visningen och Frédrik sade han skulle ringa dagen efter. Vi gick och väntade..helt plötsligt såg vi på Hemnet att bjudningen var igång. klickade på sms till mäklaren från hemnet, och skrev att vi ville bjuda två gånger utan att ngt hände. registrerade oss också för bjudning. Ringde flera gånger utan att Fredrik svarade. Lämnade meddelande. Till slut ringde Fredrik - då var i princip budgivningen klar för övriga. Vi var oerhört stressade som i princip kände oss utestängda.....Möjligen gjorde detta också att vi lade ett väl högt bud: vi vann ju på detta. Men möjligen var det effektivt också......
    Hursomhelst - vi är nu lyckliga köpare - men vi kan inte tycka att det gick bra till. Möjligen var det ngt fel på koppling mellan hemnet och Fredriks nummer - men det var ju inte bara det - vi försökte ringa också.... Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Henrik F köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-08-25

Prippska Tomten
    Bra bemötande.Seriöst och påläst.Kan rekommenderas. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Joanna Fina Cecilia N sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-07-17

Sålde lägenhet i innerstaden och vi valde Fredrik som mäklare. Fantastisk mäklare med mycket driv och positivitet. Lätt att få tag på under processen och otroligt samarbetsvillig. Bemötte våra förslag och önskemål på bästa sätt. Högsta betyg! Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Joel T sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-04-23

Munkebäck
    Fredrik har hjälpt mig sälja min bostadsrätt på ett mycket tillfredställande sätt med god lyhördhet för mina önskemål. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Shen L köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-03-15

Guldheden
    I bought the apartment Doktor Allards Gata 14. I contacted Fredrik for viewing it before the official viewing date. He offered me very professional service. It was a nice experience. Läs mer

Senaste försäljningarna

Sixten Camps gata