Fredrik Thulin
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-02 - 2019-01

Läs vad 91 kunder tycker om Fredrik Thulin

• Emma A sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-02-14

63m²
    Almedal/Johanneberg
    Jag anlitade Fredrik för försäljning av min bostadsrätt.
    Mitt första intryck av Fredrik var bra och proffsigt. Även om jag vid första mötet inte var redo att sälja så gick han igenom allt noggrant och gav mig tid.
    När jag senare tog kontakt så var han lyhörd för alla önskemål, och försäljningen gick snabbt och smidigt.
    Jag är nöjd både med Fredrik som mäklare och med utfallet sv försäljningen. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Anders J köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-02-14

63m²
    Almedal/Johanneberg
    Köpt lägenhet i Mölndal . Bra bemötande. Trevlig och hjälpsam mäklare som gjorde lägenhetsköpet enkelt och smidigt. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Joachim B sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-02-10

81m²
    Johanneberg
    Fredrik sålde vår lägenhet i Johanneberg.Trotts en tuff bostadsmarknad med konkurrerande lägenheter i området lyckades han med hårt arbete lösa affären. Tydlig, rakt och proffsig blir mina tre slutord. Rekommenderas! Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Rasmus D köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-01-25

35m²
    Almedal/Johanneberg
    Fredrik var mycket påläst och trevligt, han gjorde mitt första lägenhetsköp både enkelt och roligt! Läs mer
    2019-01-25 Fredrik T svarar Rasmus D
    Tack så mycket för de fina orden Rasmus! Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • Ida-Stina L
    Ida-Stina L sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-01-08

1:a
    41.5m²
    Fredriksdal/Johanneberg
    Nöjd med Fredrik när jag sålde min lägenhet. Lyhörd och var alltid tillgänglig.
    Kan starkt rekommendera Fredrik som mäklare. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Nagwan J sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-01-02

53m²
    Sålde vår bostadsrätt. Kunnig, trevlig och vänlig bemötande Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Alma L köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-01-02

53m²
    Johanneberg
    Nöjd med affären, mäklaren och lägenheten. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Adam B köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-12-04

45.5m²
    Johanneberg
    Jag har köpt en tvåa i Johanneberg. Fredrik har varit väldigt tillmötesgående under affären, svarat på frågor snabbt samt gett information på ett lättillgängligt sätt. Påläst och vet vad som gäller, vilket har gjort det lätt för mig som köpare när jag varit osäker! Utöver sin kunskap så är Fredrik väldigt trevlig och har glimten i ögat! Ett väldigt gott och varmt bemötande! Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Ma Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-12-02

58m²
    Almedal/Johanneberg
    Köpte en 2:a av Fredrik och fick ett bra bemötande på visningen och en proffsig återkoppling under köpprocessen. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Aram S sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-12-02

46.5m²
    Guldheden
    Svårt att hitta en ärligare mäklare än Fredrik. Han gör dessutom ett fantastisk bra jobb!! Läs mer

Senaste försäljningarna

Mölndalsvägen