Fredrik Thulin
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2017-12 - 2018-11

Läs vad 84 kunder tycker om Fredrik Thulin

• Adam B köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Johanneberg
    Jag har köpt en tvåa i Johanneberg. Fredrik har varit väldigt tillmötesgående under affären, svarat på frågor snabbt samt gett information på ett lättillgängligt sätt. Påläst och vet vad som gäller, vilket har gjort det lätt för mig som köpare när jag varit osäker! Utöver sin kunskap så är Fredrik väldigt trevlig och har glimten i ögat! Ett väldigt gott och varmt bemötande! Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Ma Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Almedal/Johanneberg
    Köpte en 2:a av Fredrik och fick ett bra bemötande på visningen och en proffsig återkoppling under köpprocessen. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Aram S sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Guldheden
    Svårt att hitta en ärligare mäklare än Fredrik. Han gör dessutom ett fantastisk bra jobb!! Läs mer
  • Sigma D
    Sigma D köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Guldheden
    We bought an apartment that Fredrik was selling. We learned the hard way that some agencies will invite you to come sign a deal only to keep the bidding war going. But we couldn’t have asked for anything better from Fredrik or HusmanHagberg! It was such a pleasant and straightforward process with him. Fredrik was honest and clear with both us and his own sellers. He even was late to the company Julbord so we could all close the deal, and he explained everything in Swedish and English for us. We would give 7 stars if we could, and we are so excited about our new home! We will recommend Fredrik and HH to everyone we know. Tusen tack! Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Niklas B köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Johanneberg
    Väldigt mycket PÅ. Gav inget seriöst intryck. Det enda som var intressant var att få en påskrift på kortast möjliga tid. Inget om att skapa en nöjd kund Läs mer
    2018-11-17 Fredrik T svarar Niklas B
    Tråkigt att ni fick det intrycket Niklas. Vilket fall så hoppas jag ni trivs bra med lägenheten och skulle det dyka upp några frågor framöver så är ni mer än välkomna att höra av er.
  • Lotta J köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Kungshöjd
    Jag uppskattade verkligen den raka och tydliga dialog jag hade med Fredrik under processen.
    Han är snabb och kul att ”jobba” med.
    Min uppfattning är att han är grym på att känna av var han har båda parterna i affären och när det är dags att sätta ned fötterna o stänga köpet. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Katrine O sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Johanneberg
    Jag har sålt 1,5 nyproduktion centrala Gbg. Kontaktade själv Fredrik eftersom han sålt i föreningen tidigare. Första telefonsamtalet trevligt, proffsigt vi bokade personligt möte på kontoret för genomgång.Inför vårt personliga möte hade Fredrik tagit fram statistik på försäljning i föreningen mm tydlig information och genomgång. Genom hela försäljningsprocessen snabb återkoppling och tydlig kommunikation. Har redan rekommenderat honom till mina kontakter. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Pezhman Bahadoran B köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Linnéstaden
    Punktligt, trevlig, jag fick uppleva upp till mina förväntningar, Läs mer
  • Elina R skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Oerhört nöjd med Fredriks insats när jag sålde min lägenhet. Min önskan var att gå jämnt ut pga marknaden var lite skakig MEN resulterade i dyraste 1,5an i området. Professionell, driven och inkännande! 👌 Läs mer
  • Michael W skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har sålt en lägnhet med hjälp av Fredrik. Fredrik har varit mycket rak och tydlig i sin kommunikation. Vilket jag uppskattat. Han har kommit med tydliga råd om vad som behöv förbättrats för att få bättre betlat. De råden visade sig vara mycket lönsamma.

Fredrik har hjälp till så att min lägnhet blev den som såldes till det näst högsta priset i föreningens historia.

Jag kan varmt rekommendera Fredrik Läs mer

Senaste försäljningarna