Fredrik Thulin
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 95 Läs vad Fredrik Thulin

• Joel T sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-04-23

Munkebäck
    Fredrik har hjälpt mig sälja min bostadsrätt på ett mycket tillfredställande sätt med god lyhördhet för mina önskemål. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Shen L köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-03-15

Guldheden
    I bought the apartment Doktor Allards Gata 14. I contacted Fredrik for viewing it before the official viewing date. He offered me very professional service. It was a nice experience. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Daniel L sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-03-15

Guldheden
    Oerhört nöjd, Fredrik är saklig och kompetent samt anstränger sig det där lilla extra som krävs i ett service-yrke som detta. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Niklas O sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-03-01

Johanneberg
    Sålde min bostadsrätt genom Fredrik.
    Jättenöjd med utgången.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Emma A sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-02-14

Almedal/Johanneberg
    Jag anlitade Fredrik för försäljning av min bostadsrätt.
    Mitt första intryck av Fredrik var bra och proffsigt. Även om jag vid första mötet inte var redo att sälja så gick han igenom allt noggrant och gav mig tid.
    När jag senare tog kontakt så var han lyhörd för alla önskemål, och försäljningen gick snabbt och smidigt.
    Jag är nöjd både med Fredrik som mäklare och med utfallet sv försäljningen. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Anders J köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-02-14

Almedal/Johanneberg
    Köpt lägenhet i Mölndal . Bra bemötande. Trevlig och hjälpsam mäklare som gjorde lägenhetsköpet enkelt och smidigt. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Joachim B sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-02-10

Johanneberg
    Fredrik sålde vår lägenhet i Johanneberg.Trotts en tuff bostadsmarknad med konkurrerande lägenheter i området lyckades han med hårt arbete lösa affären. Tydlig, rakt och proffsig blir mina tre slutord. Rekommenderas! Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Rasmus D köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-01-25

Almedal/Johanneberg
    Fredrik var mycket påläst och trevligt, han gjorde mitt första lägenhetsköp både enkelt och roligt! Läs mer
    2019-01-25 Fredrik T svarar Rasmus D
    Tack så mycket för de fina orden Rasmus! Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • Ida-Stina L
    Ida-Stina L sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-01-08

Fredriksdal/Johanneberg
    Nöjd med Fredrik när jag sålde min lägenhet. Lyhörd och var alltid tillgänglig.
    Kan starkt rekommendera Fredrik som mäklare. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Nagwan J sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-01-02

Sålde vår bostadsrätt. Kunnig, trevlig och vänlig bemötande Läs mer