Jenny Jurland
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-02 - 2019-01
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Vill du ha en genuin och ärlig mäklare som är lyhörd, flexibel och positiv är det mig du ska kontakta.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är mitt nuvarande hus - en gammal trävilla från sent 1800-tal. Den har mycket charm och själ i huset samt en stor grönskande trädgård med orangeri.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en teaterapa och spexare som bjuder mycket av mig själv. Jag kan också äta kexchoklad i bilen utan att smula ner ;) Läs mer

Läs vad 20 kunder tycker om Jenny Jurland

• Åsa Runsten S köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-01-24

88m²
    Kallebäck
    Vi köpte en bostadsrätt via Jenny och blev vänligt bemötta. Hon var hjälpsam och förtroendeingivande. Läs mer
    Jenny J gillar detta
  • Mahnaz Taghi Z köpte sitt hus med hjälp av Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-01-18

128m²
    Angered
    köpte en lägenhet , sedan bad henne sälja mitt hus vilket gjorde hon jätte snabbt och ett rimligt sätt. men när man köper och säljer sin bostad av en mäklare har man förväntningar att få rabbat vilket hon lovade mig men hon inte gjort det . för övrigt bra bemötande snäll och trevlig. Läs mer
  • Harris T
    Harris T sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

52m²
    Kallebäck
    Vi har sålt en tvåa och är väldigt nöjda med Jenny Jurland. Hon var trevlig, lyhörd och proffsig.

Våra förväntningar var rätt så höga men vi kom inte riktigt upp till det. Men ser man till marknaden så är vi nöjda. Läs mer
    Jenny J gillar detta
  • Shafiq u köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

83.5m²
    Great experince , she Did everything very professionally. Läs mer
    Jenny J gillar detta
  • Joni H köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

78.7m²
    Kallebäck
    Professional, kept me updated when needed and knew what she was supposed to know.
    Nice dogs as well✌️
    Liked her ❤️ Läs mer
  • Karin H
    Karin H sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

52m²
    Kålltorp
    Jag sålde en lägenhet. Hade vissa svårigheter enligt mig själv att sälja den då en likadan såldes samtidigt i samma trappuppgång. Detta hindrade inte Jenny. Hon körde på fast jag tyckte att vi skulle vänta. Det hela gick väldigt fort men Jenny gav ett proffesionellt intryck från början till slut. Mycket säker på sin sak. Alltid trevlig och rak, undanhöll ingenting, aldrig några problem.
    Och framförallt SUPER nöjd med resultatet och hennes hantering av efterarbetet. Tack! Läs mer
    Jenny J gillar detta
  • Johannes J köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

51.5m²
    Köpte lägenhet via Jenny på HusmanHagman. Jenny är en trevlig och mycket proffsig mäklare. Snabb och smidig affär! Läs mer
    Jenny J gillar detta
  • Tailun H sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

91m²
    Kallebäck
    Jag sålt en lägenhet. Det var lite svårt i början för att marknaden såg luddigt ut. Till slut gick det ok. Jenny har varit alltid trevlig, tålmodig och profesdionell under processen. Stort tack! Läs mer
    Jenny J gillar detta
  • Anders O köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

29m²
    Kallebäck
    Vi köpte en liten lägenhet i Kallebäck där Jenny Jurland hanterade försäljningen på ett strålande sätt.
    Hon tillhandahöll all den information som vi önskade och fanns hela tiden tillgänglig för att svara på frågor och för att hantera avtal och överlämning på bästa sätt. Det var ju lite extra viktigt för oss i och med att stora delar av affären befann oss hemma i Stockholm.
    Vår mäklarupplevelse var helt enkelt över förväntan! Läs mer
    Jenny J gillar detta
  • Dan D sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

51m²
    Kallebäck
    Upplevs charmig och socialt kompetent. Läs mer

Senaste försäljningarna

Ostgatan