Kristian Kolberg
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 28 Läs vad Kristian Kolberg

• Miranda J köpte sitt hus med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-04-02

Hus
    Trevlig och proffsig. Visste vad han skulle säga och svara på. Läs mer
  • Anders M sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-30

Kålltorp
    Serviceminded och lätt att samarbeta/prata med Läs mer
  • Richard N köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-10-17

Köpt bostadsrätt.
    Mycket väl bemött.
    Bättre än förväntat, snabb respons och pedagogisk.
    Väldig smidig upplevelse. Läs mer
  • Lavdrim S köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-10-10

Kviberg
    Trevlig, lätt att komma i kontakt med, engagerat Läs mer
  • Viktoria G köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-09-04

Trevlig och tydlig. Hjälpsam! Läs mer
  • Charlotte R sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-06-26

Kviberg
    Jag vill ge högsta betyg till mäklaren Kristian Kolberg. Jag kände direkt när jag fick honom i luren att jag hade funnit RÄTT mäklare -en mäklare med ”go” i . Det var just det min situation krävde. Min pojkvän och jag hade precis börjat buda på vårt drömhus, fast jag inom ett par dagar skulle räcka över mina hemnycklar (ett 2:a handskontrakt i ett års tiyd!) Ett kontrakt som jag ev. ville bryta om vi vann budgivningen. Kristian förstod genast hur brådis och hur prekär situationen var. Jag ville få min lägenhet värderad & fotad innan min blivande hyresgäst skulle flytta in. Allt gick snabbt. Vi vann budgivningen, min lägenhet är såld & hyresgästen har hittat ett nytt boende. Jag kan bara lovorda Kristian för sitt sympatiska sätt att vara på, hans engagemang & hur snabbt han ryckte ut. Han såg bara möjligheter och inga hinder. Han har också varit mycket behjälplig med skatte deklarationen.

Rekommenderar varmt Kristian Kolberg
    /Charlotte Rönn Läs mer
    2019-07-01 Kristian K svarar Charlotte R
    Tack snälla Charlotte! Det var ett rent nöje att få hjälpa dig. Ha en fin sommar!

2019-06-21

Jag har sålt min lägenhet via Husman Hagberg. Jag fick direkt förtroende för mäklaren som var tillmötesgående & proffsig. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Christina Lynn W köpte sitt hus med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-05-26

Hindås
    Kristian was well informed both of the property itself, neighborhood and with overall laws of buying and selling in Sweden.

He was professional, approachable and always took care of responsibilities.

I highly recommend him for buying and selling a home. Läs mer
    Kristian K gillar detta
  • Fredrik J köpte sitt hus med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-05-26

Hindås
    Jag tycker att Kristian var en lysande mäklare för oss. Trevlig, rolig och beskrev huset och området på ett väldigt bra sätt. Svarade väldigt snabbt på frågor även efter visningen via både telefon och mail.
    En mäklare som jag gärna hade rekommenderat till andra. Läs mer
    Kristian K gillar detta
  • Aida D sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-04-20

I det stora hela är vi nöjda! Bra service bra bemötande. Läs mer

Senaste försäljningarna

Svedjorna