Kristian Kolberg

Kristian Kolberg

Kristian Kolberg är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Öster

Kristian Kolberg har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Kristian Kolberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.8. Kristian Kolberg har haft 41 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 50% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 57 Läs vad Kristian Kolberg

• sålde sitt hus med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    • Björkekärr
    2021-07-12
    Bra, lyssnade på vad vi ville och kom med bra förslag. Egentligen inga förväntningar då vi knappt var förberedda på att sälja och sen gick allt väldigt snabbt - vilket var precis vad som var bra för oss.
    Kändes även påläst och seriöst intresserad av att det skulle bli bra för både säljare och köpare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-07-09
    Behjälplig och flexibel; Kristian gjorde processen väldigt smidig
    • Kallebäck
    2021-06-21
    bra bemötande.
    tydlig genomgång av ansvar och vad som bör hända och när.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    • Kallebäck
    2021-06-19
    Kristian är en mäklare som bryr sig! Proffs på det han gör och håller vad han lovar. Mycket nöjd!
    2021-06-02
    Köpte en lägenhet.
    Kristian har varit oerhört proffsig under hela processen och ingett stort förtroende.
    2021-05-07
    Kristian är en mäklare som vill det bästa för både säljaren och köparen. Han skapar balans och harmoni med väldigt god strategi! Ny och förvirrad på bostadsmarknade gjorde jag ett riktigt fint köp tack vare Kristian.
    Rekommenderar starkt Kristian oavsett om du ska köpa eller sälja din bostad. Han är en mäklare som är väldigt kunnig inom det han gör!
    2021-03-11
    Trevligt och proffsigt bemötande av Kristian, rekommenderas!
    2021-03-11
    Kristian har med sin expertis och kunskap stöttat mig i mina val under försäljningen samt hela tiden kommunicerat vad som händer så att man slipper gå runt och gissa. Jag kan varmt rekommendera honom!
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-03-10
    Vi köpte ett nyproducerat radhus i Bollebygd och han var väldigt flexibel och fixade snabb visning för att vi skulle få möjligheten att köpa först.

Han har en väldigt varm och trevlig personlighet så han var väldigt lättsam att prata med.

Allt har gått smidigt och skulle rekommendera han till andra!
    2021-03-01
    Det gick smidigt och snabbt att sälja. Kristian var alltid tillgänglig och uppfyllde våra förväntningar!