Kristian Kolberg
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-03 - 2019-02

Läs vad 13 Läs vad Kristian Kolberg

• Anni H sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-03-25

Kviberg
    Soldathemsgatan 30, Kviberg Göteborg.
    Kristian är väldigt öppen, trevlig och transparant! Ett riktigt plus vad gäller upplevelse som försäljare av lägenhet. Han ger mycket relevant information och är alltid tillgänglig för frågor! Läs mer
  • Charlotte N sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-03-24

Gamlestaden
    Kristian var vår mäklare vid försäljning av vår bostadsrätt. Vi upplevde att bemötandet var kanon hela vägen. Enkelt att sköta kontakten, återkopplade ofta och snabbt samt fanns med som bollplank under processen.
    Bra styrt med visningar, budgivning och slutgiltig affär. Vi är inget annat än mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom till andra! Läs mer
  • Oliver N köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-03-24

Kviberg
    Han var öppen och trevlig under visningen. Efteråt var han väldigt informativ och lättillgänglig. Läs mer
  • Katarina (Cattis) N köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-03-22

Sonen Köpte lägenhet och vi var med hela vägen. Trevligt och tydligt Läs mer
  • Dan D sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-03-15

Sålde bostadsrätt genom Kristian. Bra rätt igenom! Läs mer
  • Yvonne k köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-03-15

Köpt en lägenhet på Befälsgatan 8. En trevlig mäklare som inte var alltför hetsig trots att processen alltid går fort. Upplevdel honom lugn och förstående kring att bank mm har långa svarstider och enkel och följsam trots medföljande barn som levde om :) Läs mer
    2019-03-15 Kristian K svarar Yvonne k
    Tack så jättemycket Yvonne och stort grattis till en härlig lägenhet.
  • Elin H sålde sitt hus med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

Ljungskile
    Kristian agerade väldigt professionellt under försäljningen av vårt hus, även när budgivare velade lyssnade han in både möjliga köpare och oss säljare i budgivningen. Läs mer
    Kristian K gillar detta
  • Daniel H köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

Kviberg
    - Köpt en trea i Kviberg.

- Trevligt bemötande och väldigt tillmötesgående. Ordnade egen visning och har haft god tillgänglighet via telefon och mail hela vägen.

- Vi hade varken höga eller låga förväntningar på vår mäklare. Vi är nöjda med helheten och att han kunde besvara de frågor vi hade. Läs mer
    Kristian K gillar detta
  • Mikael H sålde sitt hus med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

Ljungskile
    Mycket professionell, lyssnade och utförde försäljning helt efter våra önskemål. Kan starkt rekommendera honom!! Läs mer
    Kristian K gillar detta
  • Rikard B sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-01-30

Bagaregården
    Vi sålde en lägenhet på Stockholmsgatan i Bagaregården. Kristian gjorde ett jättebra jobb, var alltid kontaktbar och det kändes tryggt hela vägen. Rekommenderar gärna. Läs mer

Senaste försäljningarna

Befälsgatan