Läs vad 42 Läs vad Kristian Kolberg

• 2020-10-19
    På visningen blev jag bemöt av en energi full mäklare som vet vad han pratar om
    Felix P
    • 53.0 m²
    • Kviberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
  • 2020-10-09
    Vi upplevde Kristian som en mycket trevlig och trovärdig mäklare. Mycket enkelt att få tag i. Hela köp processen var smidig. Vi är nöjda👍
    David J
    • 114.0 m²
    • Kålltorp
    köpte sitt hus med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
  • 2020-10-02
    Trevlig och serviceminded när vi mötte honom på olika visningar och när vi köpte vårt hus.
    Christel L
    • 59.0 m²
    • Utby
  • 2020-09-08
    Kristian hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Kadettgatan 1 i Kviberg.
    Vi träffade flera mäklare innan vi bestämde oss för Kristian och har inte ångrat oss en sekund.
    Kristian är alltid glad och positiv, kunnig och förtroendeingivande. Han presenterade redan vid vårt första möte en säljstrategi som han höll fast vid genom hela processen. Resultatet av försäljningen blev över vår förväntan.
    Kan inget annat än att varmt rekommendera Kristian!
    Nina R
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Kviberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
  • 2020-08-26
    Kristian ordnade med privatvisning trots att sambon var sjuk och var lätt att ha kontakt med. Snabba återkopplingar och budgivningen drog inte ut på tiden.
    Gry H
    • 57.0 m²
  • 2020-08-26
    Kristian har varit snabb, flexibel och hjälpsam. Utan att tveka fixar han saker på ett för oss och säljaren smidigt sätt, stort tack!
    Eva H
    • 57.0 m²
  • 2020-07-30
    1a i Bellevue Göteborg.
    Lätt att prata med. Kändes avslappnat men att han visste vad han gjorde. ärlig och rak i sina svar på frågor.
    Hade dock gärna velat bli mer uppdaterad under själva processen.
    Elin F
    • 1:a
    • 42.0 m²
    • Gamlestaden
  • 2020-07-28
    Kristian hjälpte mig sälja min lägenhet och han kan verkligen sin sak! Det gick snabbt, smidigt och han överträffade mina förväntningar. Kristian är mäklaren du kan lita på!
    Cornelia N
    • 1:a
    • 36.0 m²
    • Munkebäck
  • 2020-07-21
    Jag har köpt en bostadsrätt. En väldigt hög grad av service och gott bemötande av Kristian. Han har varit mycket tillgänglig och hjälpsam under processen.
    Stefan K
    • 74.0 m²
    • Gamlestaden
  • 2020-07-15
    Endast ett möte, går inte att ge något omfattande omdöme efter det.
    Doris S
    • 48.0 m²
    • Kålltorp

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte