Pradeep Buch

Pradeep Buch

Pradeep Buch är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Öster

Pradeep Buch har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Pradeep Buch har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.8. Pradeep Buch har haft 2 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 5 Läs vad Pradeep Buch

• köpte sin lägenhet med hjälp av Pradeep Buch en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    • Kålltorp
    2022-01-13
    Snabb återkoppling, lyhörd och ett proffsigt intryck!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Pradeep Buch en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    • Kallebäck
    2022-01-13
    Ambitiös och alltid tillgänglig. Trevlig och hjälpsam!
    • Kålltorp
    2022-01-12
    Med stor energi och positivitet möter Pradeep upp till förväntningarna och i samband med oförutsedda omständigheter gav han det lilla extra för att få till ett bra avslut, snyggt jobbat!
    • Almedal/Johanneberg
    2021-12-20
    Pradeep tog sig an mitt uppdrag helhjärtat och var alltid tillgänglig. Extremt ödmjuk och mogen i sitt sätt att vara. Man märker att denna mäklaren brinner för det han gör. Jag rekommenderar Pradeep för alla som vill göra en lyckad bostadsaffär!
    • Strömmensberg
    2021-12-20
    Pradeeep har en fantastisk utstrålning och energi, jag har sedan dag ett haft ett stort förtroende för honom. Han är väldigt målmedveten och engagerad i lägenhet såväl som säljare och köpare. Det märks att Pradeep älskar det han gör och därav gör det lilla extra för att samtliga parter skall vara nöjda vid försäljning. Pradeep fanns under hela försäljningen tillgänglig för frågor eller funderingar, oberoende på dag eller tid. Jag har och kommer alltid att rekommendera Pradeep för alla som önskar att sälja sin lägenhet.