Robert Andersson
en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

Danska vägen 81
416 59 Göteborg — Visa karta

Vad tror Robert att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 5 kunder tycker om Robert Andersson

• Pia Teresa R skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi har nyligen anlitat Robert som mäklare till försäljning av bostadsrätt. Vi önskade en snabb försäljning, vi önskade en mäklare som kunde området och förväntade oss en mäklare som hade ett trevligt kundbemötande, litet humor och kunde marknaden. Ett proffs. Robert höll måttet med god marginal. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2018-10-02 Robert A svarar Pia Teresa R
    Tack för de fina orden! Det var ett nöje att få hjälpa dig och Jonas med er bostad. Hoppas att livet lite längre ner i landet bjuder er på en fin och färggrann höst. Vi ses längre fram och lycka till med allt!
  • Klas E skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt Sergelsgatan 2F, en 2:a i Lunden. Blev mycket bra bemött och fick en privat visning av bostaden. Seriöst och trevligt bemötande. Ställde upp och skrev kontrakt sent på kvällen när det var bråttom. Läs mer
    2018-09-10 Robert A svarar Klas E
    Alltid roligt att kunna hjälpa till på bästa sätt. Känns otroligt kul att få ha hjälpt er att hitta den nya bostaden, helt övertygad att ni kommer att njuta av den nu och i framtiden! Plus att det inte är fy skam att få njuta av kvällssolen med den utsikten över Göteborg!
  • Anna Ö skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi sålde en tvåa med hjälp av Robert och är otroligt nöjda. Han var alltid tillgänglig när det behövdes och överträffade förväntningarna både med hur snabbt försäljningen gick och även priset. Vi kan absolut rekommendera Robert! Läs mer
    2018-09-10 Robert A svarar Anna Ö
    Det var bara roligt att få hjälpa dig och Sebastian med försäljningen. Jobbet blir så mycket trevligare med kunder som er! Stort lycka till i Stockholm nu, med både jobb och den nya bostaden!
  • Leif J skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Har sålt en lägenhet i Björkekärr och är mycket nöjd med Robert som mäklare.jag träffade 2 andra mäklare men med Robert stämde det bäst.Vi ville att försäljningen skulle gå fort , mitt i juli kunde det bli svårt, vi hade redan köpt hus, men Robert fixade det på 3 veckor från första gången tills lägenheten var såld å priset blev bra. Robert svarade alltid i telefonen, vilket är viktigt när man har många frågor å känner sig okunnig, jag fick sms om allt som hände, han var med hela tiden.Grannarna i området tyckte vi hade en så trevlig mäklare. Robert är kunnig, trevlig med humor som tittar fram vid rätt tillfälle. Läs mer
    2018-08-30 Robert A svarar Leif J
    Tack för de fina orden! Det var ett rent nöje att hjälpa dig och Mona med försäljningen. Ni är suveräna och jag vet att ni kommer vara saknade på Stabbegatan. Stort lycka till i nya huset nu, alltid skönt med lite extra pendeltid till jobbet Leif!

Vi hörs av och ses snart!
    /Robert
  • Stefan W skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt bostadsrätt. Positivt och kunnigt bemötande. Snabb återkoppling vid frågor och ett engagerat arbetssätt. Läs mer
    2018-08-30 Robert A svarar Stefan W
    Tack Stefan! Hoppas det kliar ordentligt i renoveringsnerven för dig och Adrian. Lägenheten kommer bli super. Ses om några veckor vid tillträdet!

Ha det gott så länge,
    /Robert