Robert Andersson är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Öster

Robert Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Robert Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-07 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Andersson har haft 20 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 57 Läs vad Robert Andersson

• 2020-11-17
    Sålt bostad. Trygg, personlig, genuin och proffsig. Kan varmt rekommendera Robert som styr upp och guidar i det man själv inte har koll på, och det var mer än vi anat. Full pott!
    Johan S
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Kålltorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
  • 2020-10-05
    Sålde min bostadsrätt, fick personligt och lyhört bemötande direkt från start. Trots att det fick bli lite snabba ryck fixade han det jättebra. De realistiska prisnivåerna diskuterades och vi nådde dit.
    Birgitta H
    • 2:a
    • 53.0 m²
  • 2020-09-17
    Saklig utan krångel. Utger ett förtroende.
    Andreas R
    • 4:a
    • 74.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
  • 2020-09-08
    Robert har sålt min lgh med stor entusiasm och kunskap. Han tog uppdraget med stor professionalism och återkopplade Alltid snabbt tillbaka. Det jag uppskattade Mycket var att få diskutera under säljprocessens gång med Robert för att kunna ta beslut. Jag Har fullständig förtroende för Robert och rekommenderar honom varmt.
    Lena S
    • 2:a
    • 57.0 m²
  • 2020-09-04
    I alla avseenden var Robert Andersson en föredömlig mäklare i samband med försäljningen av min kolonistuga.
    Lena B
    • 25.0 m²
    sålde sin stuga med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
  • 2020-08-11
    Sålde min bostadsrätt under sommaren. Mycket nöjd med Robert som mäklare. VI har under hela processen haft en god kommunikation och Robert är lyhörd och seriös. Upplever verkligen att han 'walks the extra mile' för sina kunder och jag rekommenderar honom varmt.
    Viktoria H
    • 35.5 m²
    Tackar för de värmande orden! Alltid kul att prestera på önskad nivå. Härligt också att du är nöjd. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet och om inte annat så ses vi på tillträdet! /Robert

• 2020-07-24
    Jag sålde min 2:a i Nedre johanneberg. Jag blev proffsigt bemött och de kändes bra genom hela processen.
    Daniel B
    Daniel B
    • 2.5:a
    • 60.0 m²
    Tack för de fina orden! Var ett rent nöje att hjälpa till med försäljningen. Bara att höra av dig om du behöver hjälp med något! Kul med både nöjda köpare och säljare! Ha det så gott, Robert

• 2020-07-24
    Vi har köpt en lägenhet som Robert var mäklare för och vi är väldigt nöjda med hur han har agerat under hela processen. Under visningen upplevde jag det som att han fanns där på våra villkor. Med detta menar jag att han kunde svara på de funderingar vi hade samtidigt som han gav oss utrymme för att upptäcka lägenheten på egen hand, väldigt bra! Under budgivningen sedan agerade han också bra! Vi förlorade först budgivningen för att sedan efter strul med den vinnande budgivarens lånelöfte återigen erbjudas lägenheten. I vad som blev en märklig situation för oss, där vi erbjöds en lägenhet vi trodde vi hade gått miste om, var Robert tydlig i sin kommunikation och förstod de funderingar vi hade om situationen och hur det hade utspelat sig. Som jag upplevde det agerade han bra gentemot oss likväl som säljarens önskemål. Vid kontraktsskrivning sedan gick det också bra och smidigt. Det var någon justering som behövde göras i kontraktet men annars felfritt så överlag är vi väldigt nöjda med Roberts agerande.
    Erik E
    • 2.5:a
    • 60.0 m²
    Tack för er rekommendation! Ja, skrivaren och datorn var inte min bästa vän där på kontraktsskrivningen, men det ordnade ju sig! Väldigt kul att ni blev de nya ägarna tillslut. Ni kommer att stortrivas i lägenheten! Ha en fortsatt fin sommar så ses vi vid tillträdet. Allt gott, Robert

• 2020-06-11
    Robert har hjälpt mig att sälja min 1:a på Träringen 48. Han har gjort ett utmärkt jobb! Mött mig i mina önskningar men också gett mig handfasta tips och lösningar. En mycket fin lyhördhet, proffessionalitet, trygghet och ett gott bemötande! Jag kan bara varmt rekommendera honom till alla. Mvh Sara
    Sara A
    • 36.0 m²
    • Björkekärr
    Tack för de fina orden Sara! Det var fantastiskt roligt att både få träffa dig och att hjälpa till med försäljningen. Vi håller kontakten och hörs av framöver! /Robert

• 2020-06-11
    Robert var väldigt professionell, samtidigt som han var förstående gentemot både mig och säljaren, och väldigt mån om att möta våra viljor. Jättebra helt enkelt!
    Hanna E
    • 36.0 m²
    • Björkekärr
    Känns väldigt bra att hittade en väg som funkade för alla, var ett rent nöje att få hjälpa er båda! Bara att höra av sig om det är något. Stort grattis till en fantastisk lägenhet! /Robert

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte