Robert Andersson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2019-04

Läs vad 14 Läs vad Robert Andersson

• Daniel D sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-05-05

Kallebäck
    Kan inte vara mer än supernöjd med insatserna från Roberts sida! En otroligt tillmötesgående mäklare som inger förtroende och som alltid gör sitt yttersta för att överträffa kundens förväntningar. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-06 Robert A svarar Daniel D
    Tack för otroligt fina ord! Man kommer långt på ett gott samarbete, så det är lika mycket jag som ska tacka! Stort lycka till vidare, så ses och hörs vi!
    Robert A gillar detta
  • Niclas J sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-04-30

Örgryte
    Mycket trevlig och professionell. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-03 Robert A svarar Niclas J
    Stort tack! Det var ett rent nöje att få hjälpa till med din försäljning. Stort lycka till med flytten till något varmare breddgrader!
    Robert A gillar detta
  • Niklas P sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-04-24

Lorensberg
    Han visade stort intresse och engagemang! Jag är väldigt nöjd med Roberts insats. Läs mer
    2019-04-29 Robert A svarar Niklas P
    Tack för förtroendet Niklas! Det var otroligt roligt att få hjälpa dig. Ha det så gott så ses vi!
    Robert A gillar detta
  • Katrin S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-04-24

Kålltorp
    Robert sålde min lägenhet i Kålltorp. Mycket trevlig och professionell. Riktigt nöjd och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-04-29 Robert A svarar Katrin S
    Tack för de fina orden! Det var oerhört roligt att få hjälpa er genom hela försäljningen. Lycka till vidare nu, så hörs och ses vi!
    Robert A gillar detta
  • Eva B sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-04-18

Strömmensberg
    Mycket nöjd, trevligt bemötande och stort engagemang. Läs mer
    2019-04-29 Robert A svarar Eva B
    Det var en fröjd att få hjälpa dig Eva! Hoppas du kommer trivas som fisken i vattnet i din nybyggda bostad! Ses snart igen.
    Robert A gillar detta
  • Karolina L köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-04-16

Strömmensberg
    Köpte en lägenhet av Robert som var trevlig från första stund och han hade en bra och lättsam återkoppling. Läs mer
    2019-04-29 Robert A svarar Karolina L
    Stort grattis till lägenheten! Du kommer att trivas superbra. Ses snart igen, ha det så gott fram tills dess!
    Robert A gillar detta
  • Tobias G sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-04-16

Kviberg
    Sålt en lgh 4:a. Robert har uppträtt proffisgt och tryggt från dag ett. Kan varmt rekommendera Robert som mäklare. Läs mer
    2019-04-29 Robert A svarar Tobias G
    Tack för förtroendet från dig och Josefine! Nöjet var helt på min sida. Ses på tillträdet!
    Robert A gillar detta
  • Andrej V köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-02-28

Björkekärr
    Vi har köpt en lägenhet via HusmanHagberg. Robert var bra som mäklare då han var informativ och inte ”för på”. Läs mer
    2019-03-01 Robert A svarar Andrej V
    Stort grattis till lägenhetsköpet! Väldigt kul att få hjälpa er att hitta den perfekta lägenheten i Björkekärr. Vi ses på tillträdet. Hälsa Anja så gott!
    Robert A gillar detta
  • Fredrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-02-27

Björkekärr
    Mycket professionell och bra mäklare. Läs mer
    2019-03-01 Robert A svarar Fredrik L
    Det var en ren fröjd att få hjälpa dig och Joanna! Superhärliga båda två. Ta hand om er så ses vi på tillträdet!
  • Pia Teresa R skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2018-09-30

Vi har nyligen anlitat Robert som mäklare till försäljning av bostadsrätt. Vi önskade en snabb försäljning, vi önskade en mäklare som kunde området och förväntade oss en mäklare som hade ett trevligt kundbemötande, litet humor och kunde marknaden. Ett proffs. Robert höll måttet med god marginal. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2018-10-02 Robert A svarar Pia Teresa R
    Tack för de fina orden! Det var ett nöje att få hjälpa dig och Jonas med er bostad. Hoppas att livet lite längre ner i landet bjuder er på en fin och färggrann höst. Vi ses längre fram och lycka till med allt!

Senaste försäljningarna

Gräddgatan