Robert Andersson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 45 Läs vad Robert Andersson

• Joachim E köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-02-27

Björkekärr
    Köpt en BR i Göteborg. Robert är påläst och en neutral part vid köp och försäljningar av bostäder. Han inger förtroende. Läs mer
    2020-03-02 Robert A svarar Joachim E
    Tack för din fina rekommendation Joachim! Jag är övertygad om att ni kommer trivas helt fantastiskt i lägenheten. Vi ses på tillträdet!
    Robert A gillar detta
  • Martin C köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-09

Björkekärr
    Vi har köpt en bostadsrätt och fick ett bra bemötande av mäklaren. Han besvarade alla frågor och gjorde att vi kände oss trygga med köpet. Läs mer
    2019-12-09 Robert A svarar Martin C
    Vad kul att höra! Oerhört viktigt för mig att ni som köpare känner er lika trygga som mina säljare genom hela processen. Allt gott, vi ses vid tillträdet!
    Robert A gillar detta
  • Jennifer A köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-08

Björkekärr
    Bostadsrätt bra trevligt bemötande tillgänglig
    bra återkoppling ! Läs mer
    2019-12-09 Robert A svarar Jennifer A
    Tack Jennifer! Hoppas att du kommer trivas alldeles utmärkt i din nya lägenhet. Vi ses om ett litet tag!
    Robert A gillar detta
  • Anton J sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-05

Björkekärr
    Super trevlig och kunnig.
    Väldigt lätt att ha att göra med. Läs mer
    2019-12-06 Robert A svarar Anton J
    Tack för din rekommendation Anton, oerhört trevligt att få ha hjälpt dig med försäljningen. En fröjd att få jobba med dig! Vi ses om ett par veckor. /Robert
    Robert A gillar detta
  • Sofia I köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-11-19

Köpt 2a i Munkebäck.
    Levt upp till samtliga av våra förväntningar, Robert var mycket proffesionell och tillmötesgående. Lätt att kommunicera med och få tag på, trevligt bemötande. Rekommenderar starkt att sälja/köpa med hjälp av Robert! Läs mer
    2019-11-20 Robert A svarar Sofia I
    Oerhört kul att höra! Extra roligt att få guida och hjälpa förstagångsköpare. Har du eller Otto några frågor så tveka inte på att höra av er! Vi ses snart igen. Allt gott!
  • Otto L köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-11-19

Jag har köpt en 2a
    Jag blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt av Robert.
    Förväntningarna jag hade var att mäklaren skulle kunna lägenheten och att bli bemött med professionalism och pondus. Kriterier jag tycker Robert levde upp till helt och hållet.
    En behaglig och bra upplevelse där det kändes tydligt och väl kommunicerat. Läs mer
    2019-11-20 Robert A svarar Otto L
    Alltid kul att få ett sådant betyg! Glad att jag fick hjälpa till att sälja till er, Olle och Emelie är garanterat nöjda med att ni tar över efter dem. Hoppas ni kommer trivas och att ni får plats med alla prylar i de båda förråden. En fröjd att träffa er båda! Hörs och ses snart igen.
  • Olle S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-11-18

Munkebäck
    Har sålt min lägenhet via Robert som var mycket förtroendegivande och engagerad genom hela processen. Robert är kunnig, lyssnar och jag kan varmt rekommendera honom. Mycket nöjd med Roberts insats! Läs mer
    2019-11-18 Robert A svarar Olle S
    De fina orden värmer! En fröjd att få hjälpa dig och Emelie med försäljningen, ni själva gjorde ett utmärkt jobb med lägenheten. Nu hoppas vi att ni kommer trivas i det nya. Allt gott, vi ses snart igen!
    Robert A gillar detta
  • Christoffer K köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-11-01

Björkekärr
    Trevlig, seriös och tillmötesgående Läs mer
    2019-11-05 Robert A svarar Christoffer K
    Tack Christoffer! Väldigt roligt att få hjälpa till vid ert köp av lägenheten. Helt övertygad om att familjen kommer trivas ypperligt i Björkekärr!
  • Maria S
    Maria S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-10-25

Björkekärr
    Jag har sålt min lägenhet och från första mötet m Robert har jag varit så trygg.
    Robert bemöter på ett ödmjukt, varmt sätt med ett stort proffesionellt sätt att vara.på.
    Han är lyhörd och gör allt i sin makt att få mig som säljare att känna mig trygg och säker.
    Han överträffade mina förväntningar med råge och jag kommer varmt rekommendera Robert som mäklare. Läs mer
    2019-10-30 Robert A svarar Maria S
    Tack för alla värmande ord! Är väldigt glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Ni kommer att trivas alldeles utmärkt i ert nya nere i Kålltorp. Björkekärr kommer att sakna er! Vi ses!
    2019-10-30 Maria S svarar Robert A
    Tack finaste Robert! De var bara sanna!
    Det tror vi med att vi kommer göra.
    Nu får vi prägla Kålltorp med familjen Skog!
    På återseende!
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Maria S, Robert A gillar detta
  • Kristoffer P sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-10-21

Kungshöjd
    Sålde min lägenhet, där min mäklare gjorde att jag gjorde en stor vinst på så kort tid. Beskrivningen var fantastisk och styling/fotografering var full pott. Detta gjorde att många lockades och fick den sålt redan innan visning. Allt som allt är jag super nöjd med min mäklare Robert Andersson. Läs mer
    2019-10-22 Robert A svarar Kristoffer P
    Oerhört kul att få hjälpa till att få sälja din lägenhet! Smidigt, snabbt och alla är nöjda. Precis så det ska vara! Stort tack för förtroendet, och stort lycka till vidare med huset!

Senaste försäljningarna

Persgatan