Robert Andersson
Registrerad mäklare sedan 2018-05-18
Aktiv på Reco.se sedan 2018-07-18
2019-07 - 2020-06

Läs vad 49 Läs vad Robert Andersson

• Sara A sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-06-11

Björkekärr
    Robert har hjälpt mig att sälja min 1:a på Träringen 48. Han har gjort ett utmärkt jobb! Mött mig i mina önskningar men också gett mig handfasta tips och lösningar.
    En mycket fin lyhördhet, proffessionalitet, trygghet och ett gott bemötande! Jag kan bara varmt rekommendera honom till alla.

Mvh Sara Läs mer
    2020-06-15 Robert A svarar Sara A
    Tack för de fina orden Sara! Det var fantastiskt roligt att både få träffa dig och att hjälpa till med försäljningen. Vi håller kontakten och hörs av framöver!

Robert A gillar detta
  • Hanna E köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-06-11

Björkekärr
    Robert var väldigt professionell, samtidigt som han var förstående gentemot både mig och säljaren, och väldigt mån om att möta våra viljor. Jättebra helt enkelt! Läs mer
    2020-06-15 Robert A svarar Hanna E
    Känns väldigt bra att hittade en väg som funkade för alla, var ett rent nöje att få hjälpa er båda! Bara att höra av sig om det är något. Stort grattis till en fantastisk lägenhet!

Robert A gillar detta
  • Robert P sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-06-10

3:a
    Vasastaden
    Supernöjd med Roberts insats! Rekommenderar Robert starkt :) Läs mer
    2020-06-15 Robert A svarar Robert P
    Tack för förtroendet! Utmärkt att vi ordnade en så bra försäljning i Coronatider. Var ett rent nöje att få hjälpa till med försäljningen! Hoppas du trivs i ditt nya boende.

Robert A gillar detta
  • Jonathan C sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-03-30

Lunden
    Robert skötte allting prickfritt från start till mål. Vi la upp en gemensam strategi efter mina önskemål och jag är med än nöjd med slutresultatet. Läs mer
    2020-04-06 Robert A svarar Jonathan C
    Stort tack för förtroendet och de fina orden! Ett rent nöje att få hjälpa till med försäljningen. Vi ses snart igen! /Robert
    Robert A gillar detta
  • Joachim E köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-02-27

Björkekärr
    Köpt en BR i Göteborg. Robert är påläst och en neutral part vid köp och försäljningar av bostäder. Han inger förtroende. Läs mer
    2020-03-02 Robert A svarar Joachim E
    Tack för din fina rekommendation Joachim! Jag är övertygad om att ni kommer trivas helt fantastiskt i lägenheten. Vi ses på tillträdet!
    Robert A gillar detta
  • Martin C köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-09

3:a
    Björkekärr
    Vi har köpt en bostadsrätt och fick ett bra bemötande av mäklaren. Han besvarade alla frågor och gjorde att vi kände oss trygga med köpet. Läs mer
    2019-12-09 Robert A svarar Martin C
    Vad kul att höra! Oerhört viktigt för mig att ni som köpare känner er lika trygga som mina säljare genom hela processen. Allt gott, vi ses vid tillträdet!
    Robert A gillar detta
  • Jennifer A köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-08

Björkekärr
    Bostadsrätt bra trevligt bemötande tillgänglig
    bra återkoppling ! Läs mer
    2019-12-09 Robert A svarar Jennifer A
    Tack Jennifer! Hoppas att du kommer trivas alldeles utmärkt i din nya lägenhet. Vi ses om ett litet tag!
    Robert A gillar detta
  • Anton J sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-12-05

Björkekärr
    Super trevlig och kunnig.
    Väldigt lätt att ha att göra med. Läs mer
    2019-12-06 Robert A svarar Anton J
    Tack för din rekommendation Anton, oerhört trevligt att få ha hjälpt dig med försäljningen. En fröjd att få jobba med dig! Vi ses om ett par veckor. /Robert
    Robert A gillar detta
  • Sofia I köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-11-19

Munkebäck
    Köpt 2a i Munkebäck.
    Levt upp till samtliga av våra förväntningar, Robert var mycket proffesionell och tillmötesgående. Lätt att kommunicera med och få tag på, trevligt bemötande. Rekommenderar starkt att sälja/köpa med hjälp av Robert! Läs mer
    2019-11-20 Robert A svarar Sofia I
    Oerhört kul att höra! Extra roligt att få guida och hjälpa förstagångsköpare. Har du eller Otto några frågor så tveka inte på att höra av er! Vi ses snart igen. Allt gott!
  • Otto L köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-11-19

Munkebäck
    Jag har köpt en 2a
    Jag blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt av Robert.
    Förväntningarna jag hade var att mäklaren skulle kunna lägenheten och att bli bemött med professionalism och pondus. Kriterier jag tycker Robert levde upp till helt och hållet.
    En behaglig och bra upplevelse där det kändes tydligt och väl kommunicerat. Läs mer
    2019-11-20 Robert A svarar Otto L
    Alltid kul att få ett sådant betyg! Glad att jag fick hjälpa till att sälja till er, Olle och Emelie är garanterat nöjda med att ni tar över efter dem. Hoppas ni kommer trivas och att ni får plats med alla prylar i de båda förråden. En fröjd att träffa er båda! Hörs och ses snart igen.

Senaste försäljningarna

Smögengatan