Erik Pålsson

Erik Pålsson

Erik Pålsson är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Erik Pålsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Erik Pålsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.7. Erik Pålsson har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

11 omdömen om Erik Pålsson

Alban C
Köpte sitt hus med hjälp av Erik Pålsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Nolvik

En mycket kunnig mäklare som har svar på det mesta. Han har varit väldigt mån om oss och ställt upp när vi än kontaktat honom. Något som sticker ut lite extra är Eriks ärlighet och genuina intresse för att hjälpa oss som köpare, vilket gör att ens förtroende för honom förblir stort.

Andreas K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Pålsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Centralt

Driven och duktig mäklare. Trots svårt marknadsläge blev lägenheten såld.

Lillie Margareta J
Sålde sitt hus med hjälp av Erik Pålsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Kalvsund

Erik Pålsson en ung man med ett otroligt driv att göra det bästa för kunden. Alltid vänlig och tillgänglig och hungrig. Jag är mycket nöjd.

Svar från Erik Pålsson

Tack Margareta, hoppas att du kommer trivas i ditt nya hus!

Ulf C
Kalvsund

Vänlig och kunnig. Han visade tålamod när det krävdes. Och han var tillgänglig för snabb kommunikation nåt det krävdes. Kort sagt, mån om mig som kund.

Svar från Erik Pålsson

Tack Ulf, kul att du känner så! Ska bli kul att se dina planer för huset.

Hans G
Sålde sin stuga med hjälp av Erik Pålsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Sillvik

Vi skulle sälja familjens sommarstuga i Göteborgs skärgård. Vi tog in fyra välkända mäklarfirmor varav Erik Pålsson representerade HusmanHagberg. Vi tog Erik då han stack ut genom att tro på ett utgångspris dryga 10% över de andra, mer rutinerade mäklarna. Erik var helt klart den som var den yngste mäklaren, men han har också den som var beredd att arbeta mycket hårt och var superengagerad. Vi fick vårt utgångspris och blev Hemnet Göteborgs mest klickade objekt. Jag är supernöjd med Erik: 1. Var mycket engageread och...

Svar från Erik Pålsson

Tack Hans, för det fina omdömet och för förtroendet. Det har varit roligt att samarbeta med er!

Karin C
Köpte sin stuga med hjälp av Erik Pålsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Sillvik

Köpet av Sillvik Havskoloni har varit komplicerat under stora delar av processen. Erik har hela tiden varit kommunikativ, tydlig och guidat oss genom köpet på ett mycket kompetent och trevligt sätt. Vi har känt oss trygga med Erik som mäklare och upplevt ett stöd både för oss som köpare men även för säljarna. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Erik som mäklare.

Svar från Erik Pålsson

Tack Karin för de fina orden. Jag hoppas ni får många härliga år i stugan!

Lena Margareta S
Torslanda - Björlanda Kile

Erik är snäll hjälpsam och försäljningen gick snabbt och lätt tack,

Svar från Erik Pålsson

Tack Lena, det har varit jättetrevligt att samarbeta med dig!

Nutchaporn T
Torslanda - Centralt

Erik P. does an excellent job as a real estate agent starting with prompt response to conduct a pre-visit, giving relevant information of the house, being collaborative, and easy to work with since he has a positive mindset. With his support, the purchase goes smoothly for us in a reasonable way. Great experience so far with Erik.

Svar från Erik Pålsson

Thank you Nutchaporn, I'm sure you will have many happy years in this beautiful home.

Mikael Sven Jan M
Torslanda - Centralt

Erik är mycket serviceminded, trevlig och kompetent mäklare in i minsta detalj både byggnadstekniskt och allt det administrativa kring en bostadsaffär. Även alltid mycket god kommunikation. Alla förväntningar har hittills överträffats. Bostaden är såld över utgångspriset på kort tid.

Svar från Erik Pålsson

Tack Mikael, det har varit ett nöje att sammarbeta med er!

Eva Catrin A
Torslanda - Centralt

Erik är väldigt trevlig, kunnig och smidig att samarbeta med. Det är lätt att nå Erik både via telefon, sms och Mail. Erik har genom hela försäljningen av vårt hus haft dialog med oss och berättat hur allt fortlöper. Vi har känt oss väldigt trygga i att han är vår mäklare. Kan varmt rekommendera Erik. //Catrine

Svar från Erik Pålsson

Tack Catrine, det har varit ett nöje att sammarbeta med er!