Lotta Bratland är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Lotta Bratland har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Lotta Bratland har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.8. Lotta Bratland har haft 21 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor i olika situationer i livet. Att få hjälpa till när sorgen drabbar en familj och göra försäljningen av dödsboet lyckad och smidig kan göra mig lika glad som när det gravida paret köper sitt första hus tillsammans. Relationerna med mina kunder är något jag värdesätter högt.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag går alltid in helhjärtat i en affär. Jag är oerhört mån om att alla skall gå nöjda ur en affär och min tävlingsinstinkt driver mig till nya rekordpriser.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Driven och ambitiös mäklare som kommer göra allt för att du skall få så mycket betalt som möjligt.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag hjälpte för ett tag sedan en dam med att sälja sin lägenhet och ansöka om en hyresrätt. Då hon inte var så bevandrad i hur internet fungerar var hon mycket orolig i processen och jag spenderade många timmar med henne för att hon skulle känna sig trygg. Vi kom varandra väldigt nära och hon grät av lycka när affären var klar, det värmde mitt hjärta något oerhört och vi ringer fortfarande varandra och småpratar ibland.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden spenderar jag gärna min tid i naturen, allra helst med min sambo och mina bonusbarn. På fjället, på klipporna i Bohuslän eller i någon svampskog – där trivs jag.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag drömmer varje dag om ett vackert hus på landet. Jag önskar mig en insynsskyddad tomt, bärbuskar och en hund som solar sig på altanen. Inget jättestort och lyxigt, utan mysigt naturnära.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är utbildad militär. Ett gånger per år rycker jag in som gruppchef i hemvärnet. Fantastiska tillfällen att bidra med något samtidigt som jag utmanar mig själv i annorlunda situationer.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 33 Läs vad Lotta Bratland

• sålde sin lägenhet med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-09-19
    Vi blev proffsigt bemötta av Lotta.
    Våra förväntningar överträffades då lägenheten såldes för mer än vi räknat med och det gick smidigt då det räckte med en visning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    • Torslanda - Gatugården
    2021-06-24
    Tillmötesgående och positiv, med en hög professionalism. En trygg och positiv upplevelse helt enkelt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    • Torslanda - Skutehagen
    2021-06-07
    Hjälpsam, förstående och grundlig.
    Tack snälla för fint omdöme!
    Lotta Bratland
  • sålde sitt hus med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-06-06
    Jag har sålt en villa på Hönö.
    Fick kontakt med Lotta och fattade genast förtroende för henne och det visade sig vara rätt känsla. Lotta är engagerad och professionell. Efter en förhandsvisning kom ett bra bud som jag godkände. Det blev en snabb och bra affär och efter att ha träffat köparna tror jag att mitt hus kommer att bli väl omhändertaget. Jag vill med det varmaste rekommendera Lotta.
    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Andreasson
    Tack snälla Kerstin för mycket fina ord, det värmer verkligen! Ja, jag tror också att ditt trevliga hus kommer komma i riktigt bra händer och förvaltas väl. Ska bli så spännande att se vart du tar vägen nu:) Vi hörs snart!
  • Jenny B
    2021-05-03
    Lotta är otroligt proffsig och noggrann. Hon värnar om både köpare och säljare. Hon har en gedigen erfarenhet av marknaden och underlättade otroligt mycket för oss under försäljningsprocessen genom att vara lyhörd, flexibel och inte lämna något åt slumpen. Vi kan varmt rekommendera Lotta!
    Jenny Brink
    Tack snälla, och tack själva för en trevlig process! Det värmer massor att höra att ni är nöjda. Ha det gott så hörs vi snart!
    2021-01-29
    Lotta hade ett riktigt bra kundregister som gjorde att vi kunde sälja på förhand. Ovärderligt.
    Tack Johan, det värmer så att ha fått hjälpa er med denna kanonbra processen!
    2021-01-27
    Vi sålde vårt radhus på förhand innan fotografering och öppen visning. Det passade oss som småbarnsfamilj mycket bra. Lotta var lätt att nå och flexibel i sina arbetstider. Hon råder och rekommenderar sett från både säljarens och köparens utgångsläge vilket jag tycker gav ett seriöst och välvilligt intryck. Jag väntade mig ett städat och bildat intryck som grund till en bra affär och det var precis vad vi fick! Jag tycker arvodet var rättvist för arbetet och jag hade inte velat ha det andra lokala alternativet både sett till arvode och service. Lotta blir ditt bästa val för din bostadsaffär!
    Wow, tack för fantastiskt fina ord!! Det värmer att ni är nöjda och att det gick att få till både ett fantastiskt bra slutpris och en process som var relativt smidig för både er och barnen. Ha det gott sålänge så hörs vi snart!
    Lotta Bratland
  • sålde en tomt med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-01-27
    Försäljning av tomtmark, pågående.
    Utmärkt, trevligt och proffesionellt bemötande.
    TACK Tobias för fina ord, det värmer verkligen! Lotta Bratland
    2021-01-19
    Vi har köpt en villa på Hönö med Lotta som mäklare. Hon har genom hela processen givit ett mycket gott intryck. Hon har varit mycket engagerad och proffsig.
    Tack snälla Mary för de fina orden! Jag tror ni kommer trivas fantastiskt bra i detta vackra hus. Ha det gott sålänge så hörs vi.
    2021-01-14
    Vänligt, proffsigt och bra bemötande.
    Snabb och smidig försäljning.
    Väldigt bra på att återkoppla och informera under hela processen.
    TACK för så fina ord Camilla, och för förtroendet att förmedla er fantastiska villa. Det värmer att ni är nöjda och att vi fick till en process som passade familjen på bästa möjliga sätt!
    Varma hälsningar,
    Lotta