Lotta Bratland
Registrerad mäklare sedan 2019-07-18
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-25
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor i olika situationer i livet. Att få hjälpa till när sorgen drabbar en familj och göra försäljningen av dödsboet lyckad och smidig kan göra mig lika glad som när det gravida paret köper sitt första hus tillsammans. Relationerna med mina kunder är något jag värdesätter högt.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag går alltid in helhjärtat i en affär. Jag är oerhört mån om att alla skall gå nöjda ur en affär och min tävlingsinstinkt driver mig till nya rekordpriser.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Driven och ambitiös mäklare som kommer göra allt för att du skall få så mycket betalt som möjligt.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag hjälpte för ett tag sedan en dam med att sälja sin lägenhet och ansöka om en hyresrätt. Då hon inte var så bevandrad i hur internet fungerar var hon mycket orolig i processen och jag spenderade många timmar med henne för att hon skulle känna sig trygg. Vi kom varandra väldigt nära och hon grät av lycka när affären var klar, det värmde mitt hjärta något oerhört och vi ringer fortfarande varandra och småpratar ibland.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden spenderar jag gärna min tid i naturen, allra helst med min sambo och mina bonusbarn. På fjället, på klipporna i Bohuslän eller i någon svampskog – där trivs jag.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag drömmer varje dag om ett vackert hus på landet. Jag önskar mig en insynsskyddad tomt, bärbuskar och en hund som solar sig på altanen. Inget jättestort och lyxigt, utan mysigt naturnära.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är utbildad militär. Ett gånger per år rycker jag in som gruppchef i hemvärnet. Fantastiska tillfällen att bidra med något samtidigt som jag utmanar mig själv i annorlunda situationer. Läs mer

Läs vad 18 Läs vad Lotta Bratland

• Susanna B köpte sitt hus med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-07-09

Torslanda - Nolvik
    Köpte ett hus och Lotta var verkligen en saklig och trygg hjälp i vårt köp! Vi upplevde att både vi som köpare men även säljaren var nöjd.

Med tanke på att vi nu både har sålt vår bostadsrätt och köpt ett hus med HusmanHagberg i Torslanda kommer vi definitivt att rekommendera dem vidare till vänner och bekanta. Otroligt trygg och proffsig hjälp i vårt livs största affär! Läs mer
    2020-07-09 Lotta B svarar Susanna B
    Tack snälla Susanna för de fina orden! Så himla roligt att vi fick chansen att följa er från erat gamla boende till det nya huset. Det ska bli spännande att se när ni kommit iordning.
    Ha det gott sålänge så ses vi snart!
    Lotta B gillar detta
  • Lars Johan Georg S sålde sitt hus med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-07-08

Torslanda - Nolvik
    Husförsäljning

Lotta har varit både hjälpsam, och professionell.
    Bemötandet har varit utmärkt, och affären gick smidigt för båda parterna.

Ett Stort Tack! Läs mer
    2020-07-09 Lotta B svarar Lars Johan Georg S
    Tack Lars, för mycket fina ord och det fina förtroendet! Jag hoppas du får ett nytt drömgarage på sikt också.
    Vi hörs snart!
    Lotta
    Lotta B gillar detta
  • Elin S köpte sitt hus med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-05-06

Torslanda - Hästevik
    Köpt ett parhus i Torslanda.

Lotta har varit mycket professionell, trevlig och enkel att ha att göra med. Lättillgänglig och snabb i återkoppling av frågor på vägen. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-05-06 Lotta B svarar Elin S
    TACK Elin för mycket fina ord!! Vad snabbt det gick, men åh vad ni kommer få en härlig sommar i Hästevik! Ta hand om er sålänge så hörs vi i de kommande dagarna.
    Bästa hälsningar,
    Lotta B gillar detta
  • Yvonne Helén S sålde sitt hus med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-05-03

Säve
    Sålt ett parhus i Säve. Mäklaren Lotta har ett hjärta av guld så underbar människa och mäklare .Är jättenöjd med allt.Att vi hitta en mäklare och få sålt huset .Jar aldrig haft mäklare innan .så kunde inte fått en bättre. Mvh Helén Strinnås Läs mer
    2020-05-04 Lotta B svarar Yvonne Helén S
    Åh, jag blir helt varm i hjärtat av dina fina ord, TACK!! Det har varit så roligt att få hjälpa till i eran process. Hoppas ni kommer trivas på nya stället nu också. Vi hörs snart!
    Kramar Lotta
    HusmanHagberg Göteborg Torslanda gillar detta
  • Jan Kenneth S sålde sitt hus med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-05-01

Säve
    Har sålt en villa i Säve, Har blivit väldigt bra bemött från dagen då vi tog kontakt med Lotta tills vårat hus blivit sålt .Vi hade aldrig anlitat en mäklare innan så våra förväntningar var väl att vi skulle hitta en bra mäklare och att vårat hus skulle bli sålt ,så under hela denna försäljning så är vi väldigt nöjda med Lotta Bratland Läs mer
    2020-05-04 Lotta B svarar Jan Kenneth S
    Ja, och vilket kanonpris vi fick! Tack för mycket fina ord och äran att få hjälpa er med den här bostadsaffären, det har varit så trevligt att lära känna er! Ha det gott sålänge så hörs vi snart.
    Kramar Lotta
    HusmanHagberg Göteborg Torslanda gillar detta
  • Carina L
    Carina L köpte sin lägenhet med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2:a
    Torslanda Centralt
    Köpt en tvåa.... precis där vi ville o det vi letade efter, förhandsvisning o snabb affär med effektiv glad vänlig hjälpsam o ärlig positiv mäklare som vi gillade direkt! Lotta är grym! Läs mer
    2020-03-10 Lotta B svarar Carina L
    TACK Carina för de fina orden, det värmer verkligen! Det var ju helt underbart att vi kunde hitta precis vad ni sökte, bara ett par veckor efter första kontakten med dig. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra nu!
    Lotta B gillar detta
  • Malin Å köpte sitt hus med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Torslanda - Gatugården
    Vi har både köpt radhus och sålt vår lägenhet av lotta och är jättenöjda med både det bemötande och den service hon gav oss. Jag kan varmt rekommendera lotta och vi vänder oss säkerligen till henne igen vid behov i framtiden. Läs mer
    2020-03-09 Lotta B svarar Malin Å
    Åh, vilka fina ord-TACK! Det har varit en ära att få arbeta med er, nu hoppas jag ni ska trivas riktigt bra på Gatugården också!
    Lotta B gillar detta
  • Fredrik Å sålde sin lägenhet med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2:a
    Torslanda Centralt
    Vi köpte ett radhus av Lotta, och samma kväll följde hon med hem och hjälpte oss med att påbörja försäljningen av våran lägenhet. Med hjälp av sitt kontaktnät var den såld 1 vecka senare med ett bra pris.

Mvh Fredrik Åkesson Läs mer
    2020-03-09 Lotta B svarar Fredrik Å
    Åh, vilka affärer vi gjorde!! Så himla roligt att allt gick så smidigt och bra. Tack för förtroendet, vi hörs snart igen.
    Lotta B gillar detta
  • Jens Fredrik H sålde sitt hus med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-03-03

Torslanda - Troll-/Lönnrunan
    Villa i Torslanda
    Förväntningarna var att mäklaren skulle vara lyhörd, professionell, kommunikativ och driven. Lotta motsvarade dessa förväntningar med råge! Läs mer
    2020-03-09 Lotta B svarar Jens Fredrik H
    Tack snälla Fredrik för dessa fina ord! Hoppas ni kommer trivas i det nya huset och att vi får ses mer här framöver, för det har varit ett väldigt trevligt samarbete!
    Lotta B gillar detta
  • Ola Wilhelm A sålde sitt hus med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-01-18

Torslanda - Amhult
    Sålt en friiliggande Villa.
    Ett gott fötroendeingivande bemötande.
    Visar närvaro.
    Personlig, jordnära.
    Fokus på oss och inte på egna intressen i affären.
    Rekommenderar. Läs mer
    2020-01-20 Lotta B svarar Ola Wilhelm A
    TACK för väldigt fina ord Ola! Det var så roligt att få hjälpa er och att priset blev högre än någon av oss kunnat ana. Skönt att det löste sig så bra med det nya boendet också, jag hoppas du kommer trivas där med.
    Ha det gott så hörs vi!
    Vänligen,