Läs vad 25 Läs vad Lotta Bratland

• 2021-01-19
    Vi har köpt en villa på Hönö med Lotta som mäklare. Hon har genom hela processen givit ett mycket gott intryck. Hon har varit mycket engagerad och proffsig.
    Mary C
    • Hönö
    köpte sitt hus med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
  • 2021-01-14
    Vänligt, proffsigt och bra bemötande.
    Snabb och smidig försäljning.
    Väldigt bra på att återkoppla och informera under hela processen.
    Camilla M
    • Hönö
    sålde sitt hus med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    TACK för så fina ord Camilla, och för förtroendet att förmedla er fantastiska villa. Det värmer att ni är nöjda och att vi fick till en process som passade familjen på bästa möjliga sätt! Varma hälsningar, Lotta

• 2021-01-13
    Vi har köpt en villa och Lotta har hanterat både visningar, budgivning och avtalssignering på ett mycket bra och ödmjukt sätt.
    Jag hade inte några förväntningar alls på detta egentligen, men det visade sig vara en mycket duglig och vänlig mäklare som också var tydlig mot både köpare och säljare
    Per-arne U
    • Hönö
    Tack snälla Per för fina ord! Jag blir så glad av att höra att ni är nöjda med processen, det är såå viktigt i en stor affär. Och oj, vad bra ni kommer få det på Hyacintvägen!! Vi ses senare! Varma hälsningar, Lotta

• 2020-10-10
    Lotta hjälpte att att sälja vårt hus på smidigast möjliga sätt. Hon är trevlig lättsam och kunnig. Vi rekommenderar henne verkligen.
    Anna H
    • 122.0 m²
    • Torslanda - Gatugården
    TACK snälla Anna för fina ord! Tänk att vi slog kvadratmeter-priset i området, det var ni väl värda med det jobb ni lagt ner i huset. Ta hand om dig så hörs vi! Bästa hälsningar, Lotta

• 2020-09-12
    Vi köpte ett parhus av Lotta. Hon mötte oss med ett väldigt trevligt samtal innan vi bokade in oss på visning! Väldigt bra bemötande.
    Andrej Z
    • 117.0 m²
    • Säve
    Det var fina ord, tack Andrej! Kul att det blev en bra försäljning på hemmaplan med min kollega Jonas också:) Vi hörs snart! Vänligen, Lotta

• 2020-09-10
    Köpte bostad via Lotta och är jättenöjd, hade kunnat sälja med henne också :)
    Elin V
    • 4:a
    • 73.7 m²
    • Torslanda - Skutehagen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Tack Elin för mycket fina ord, det värmer! Nu hoppas jag ni kommer trivas gott på Genuavägen. Vi hörs snart! Vänligen, Lotta

• 2020-09-08
    Lotta sålde vår bostadsrätt i Torslanda. Hon är trevlig, positiv, aktiv och målmedveten. Det känns som vi fick ut ett marknadsmässigt pris och det blev en smidig försäljning för oss. Kan bara ge de bästa rekommendationer för anlita Lotta.
    Med vänlig hälsning, Thomas
    Thomas L
    • 3:a
    • 70.8 m²
    • Torslanda - Amhult
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Tack snälla Thomas för de fina orden! Det är så roligt att jag kunnat hjälpa er i flera affärer nu, alltid lika trevligt! Kul att den här försäljningen gav en bra vinst också. Vi hörs snart! Vänligen, Lotta

• 2020-07-09
    Köpte ett hus och Lotta var verkligen en saklig och trygg hjälp i vårt köp! Vi upplevde att både vi som köpare men även säljaren var nöjd.

Med tanke på att vi nu både har sålt vår bostadsrätt och köpt ett hus med HusmanHagberg i Torslanda kommer vi definitivt att rekommendera dem vidare till vänner och bekanta. Otroligt trygg och proffsig hjälp i vårt livs största affär!
    Susanna B
    • 97.0 m²
    • Torslanda - Nolvik
    Tack snälla Susanna för de fina orden! Så himla roligt att vi fick chansen att följa er från erat gamla boende till det nya huset. Det ska bli spännande att se när ni kommit iordning. Ha det gott sålänge så ses vi snart! Vänligen, Lotta

• 2020-07-08
    Husförsäljning

Lotta har varit både hjälpsam, och professionell.
    Bemötandet har varit utmärkt, och affären gick smidigt för båda parterna.

Ett Stort Tack!
    Lars Johan Georg S
    • 97.0 m²
    • Torslanda - Nolvik
    Tack Lars, för mycket fina ord och det fina förtroendet! Jag hoppas du får ett nytt drömgarage på sikt också. Vi hörs snart! Lotta

• 2020-05-06
    Köpt ett parhus i Torslanda.

Lotta har varit mycket professionell, trevlig och enkel att ha att göra med. Lättillgänglig och snabb i återkoppling av frågor på vägen. Kan varmt rekommendera henne!
    Elin S
    • 160.0 m²
    • Torslanda - Hästevik
    TACK Elin för mycket fina ord!! Vad snabbt det gick, men åh vad ni kommer få en härlig sommar i Hästevik! Ta hand om er sålänge så hörs vi i de kommande dagarna. Bästa hälsningar,

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte