Alexandra Leonkrone

Alexandra Leonkrone

Alexandra Leonkrone är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Väster

Alexandra Leonkrone har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Alexandra Leonkrone har haft 3 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 5 Läs vad Alexandra Leonkrone

• sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Leonkrone en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Centrala Hisingen Wieselgren
    2022-05-22 Verifierad kund
    Alexandra gav ett väldigt ärligt och proffsigt intryck. Hon hade nya idéer på hur man kunde nå ut till potentiella köpare samt var väldigt dedikerad genom hela processen. Jag rekommenderar varmt Alexandra som har lång säljerfarenhet inom tjänstesektorn med ett stort kontaktnät.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Leonkrone en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Centrala Hisingen Wieselgren
    2022-05-20 Verifierad kund
    Bra hjälp för att fixa kontakt med banken!
    2022-04-11 Verifierad kund
    Alexandra har gett oss det bästa bemötandet. Alltid lättillgänglig, proffesionell och trevlig. Försäljningen av vår lägenhet och servicen har varit toppklass och vi är supernöjda. Skulle varmt rekommendera Alexandra.
    Tusen tack snälla! Alexandra Leonkrone
    2022-04-02 Verifierad kund
    Från Alexandra får man snabb återkoppling, hon är hela tiden tillgänglig och professionell i sitt agerande. Det märks att hon brinner för förmedling av bostäder.

Jag kan verkligen rekommendera Alexandra om man ska köpa eller sälja bostad.
    Tusen tack Daniel! Alexandra Leonkrone
    2022-03-31 Verifierad kund
    Otroligt härligt trevlig och noggrann mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Har varit tillgänglig under hela processen. Vi kommer med all säkerhet anlita Alexandra för vår nästa bostadsaffär.
    Tack för de fina orden! Alexandra Leonkrone