Daniel Fuxborg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 20 Läs vad Daniel Fuxborg

• Louise S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-03-03

Skintebo - Billdal
    Daniel har varit toppen rakt igenom. Trevlig, driven och ambitiös. Han sålde min bostad snabbt och för en summa som jag är nöjd med. Jag kan verkligen rekommendera Daniel. Läs mer
  • Fredric C sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-02-24

Tynnered
    Riktigt proffsig och trevlig. Man märker när någon gör det där lilla extra.
    God kommunikation hela vägen gjorde att det kändes tryggt och enkelt att sälja med Daniel i denna mäklardjungel. Rekomenderar starkt! Läs mer
  • Camilla K sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-02-21

Tynnered
    Jag rekommenderar honom högt! Han är väldigt bra på att återkoppla, få en att känna dig delaktig och saker och ting rullar på. Han är en person som får saker gjort. Tack för försäljningen Daniel! Läs mer
  • Emil N köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-12-22

Ruddalen
    Fick hjälp att hitta mig en fin lägenhet till ett bra pris. Suverän mäklare med koll på läget. Lätt att få tag på och alltid raka svar på mina frågor!
    Ska du köpa bostad så köp med Daniels hjälp! Läs mer
  • Fredrik S skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-11-04

Jag kan varmt rekommendera Daniel. Han var påläst, kunnig och mycket tillmötesgående och dessutom utmärkt att diskutera med. Han höll oss som säljare uppdaterade hela tiden om vad som hände och guidade oss genom processen på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-11-04

Sålde 3:a i Flatås.
    Daniel är tydlig, kunnig, hjälpsam och mycket bra på att kommunicera med oss.
    Han var den mäklaren som var villig att gå de där extra stegen som gör skillnad i både affären och i vår upplevelse av att vi var speciella för honom.
    Tack Daniel! Läs mer
  • Alice C köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-11-03

Flatås
    Daniel var väldig hjälpsam, kunde svara på alla frågor man hade och kändes ödmjuk. Läs mer
  • Michael J skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-11-01

Snabb, strukturerad och väldigt proffsig. Dessutom trevlig att ha att göra med. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Oscar S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-10-03

Ruddalen
    Sålt 2 rum och kök, bra bemötande, lugn och saklig utan att på något sätt vara för säljande eller på.
    Daniel levde väl upp till mina förväntningar och jag fick känslan av att han var lyhörd och lyssnade på vad jag önskade.

Jag kan varmt rekommendera Daniel, förtroendeingivande och proffsig. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Lotta C skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-09-02

Daniel gjorde ett starkt intryck där hann gjort ett väl utfört förarbete inför möte om försäljning av bostad. Detta gjorde att valet gick från en annan mäklare till Daniel.

Daniel har under hela processen följt och skött utsagt tidsschema och haft en god kontakt med mig som säljare.

Jag kommer rekommendera Daniel till andra samt kommer anlita honom igen. Läs mer
    Jonas L gillar detta

Senaste försäljningarna