Nora Carlsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 24 Läs vad Nora Carlsson

• Irene S köpte sin lägenhet med hjälp av Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-03-02

Ruddalen
    Vi har köpt en lagenhet på Frölunda Torg.
    Nora var fantastiskt och jätteprofessionell.
    She helped us understand the Swedish system and all the procedures necessary for the buy.
    She was cordial and helpful when we had questions.
    She replied fast to our inquiries and was always with a knowledge base. If she did not have the answer right away she asked her colleagues and get back to us with an informed answer. She was concise and clear on what the next steps were.
    We really enjoyed working with her. Läs mer
  • Angel M köpte sin lägenhet med hjälp av Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-02-28

(English below)
    Vi köpte en bostadsrätt för en lägenhet. Agent var väldigt tålamod, välinformerad, villig att svara på alla våra frågor och redo att förklara allt på engelska. Vi kände oss självsäkra när vi pratade med henne. Hon vet vad hon gör och vad hon pratar om och det verkar för mig att hon har stor erfarenhet av fastigheter trots sin unga ålder.

We bought a bostadsrätt for an apartment. The agent was very patient, well informed, willing to answer all our questions and willing to explain everything in English. We felt confident when talking to her. She knows what she is doing and what she is talking about and it seems to me that she has vast experience with real estate despite her young age. Läs mer
  • Eric D sålde sin lägenhet med hjälp av Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-01-23

Ruddalen
    Jag har precis sålt min lägenhet i V.Frölunda och är mycket nöjd med mäklarens jobb. Proffsigt bemötande, kontinuerlig uppdatering och pålästa kunskaper om närområdet. Läs mer
    2020-01-28 Nora C svarar Eric D
    Tack Eric för din rekommendation! Hoppas nu att du kommer att trivas bra i ditt nya boende :)
  • Tobias P köpte sin lägenhet med hjälp av Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-01-16

Högsbo
    Har köpt en lägenhet på 3 r.o.k
    Bra bemötande och trevlig. Läs mer
    2020-01-28 Nora C svarar Tobias P
    Kul att du känner så! Nu hoppas vi att ni kommer att trivas bra i ert nya boende!
  • Marie-louise S sålde sin lägenhet med hjälp av Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-01-16

Högsbo
    Har sålt en 3-rums bostadsrätt på Kapplandsgatan.
    Blev professionellt och trevligt bemött. Hade kontinuerlig kontakt och blev uppdaterad före samt under säljprocessen. Nora såg till att försäljningen gick snabbt, smidigt och hela tiden framåt.
    Mycket kompetent och trevlig mäklare som varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-01-28 Nora C svarar Marie-louise S
    Tack för de fina orden Marie-Louise! Kul att höra att ni blev nöjda.
  • Olsson Linnersten Elisabeth O köpte sin lägenhet med hjälp av Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-01-14

Långedrag - Hagen
    Bra mäklare , som jag kan tänka mig använda vid ev försäljning av min nyinköpta lägenhet, med bästa resultat Läs mer
    2020-01-28 Nora C svarar Olsson Linnersten Elisabeth O
    Tack Elisabeth! Självklart hjälper jag till sen när det blir dags, alltid med bästa resultat som mål :)
  • Eva S köpte sin lägenhet med hjälp av Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-12-10

Flatås
    Nora var ansvarig mäklare vid mitt köp av lägenheten på svängrumsgatan 28!

Nora var:
    Seriös
    Uppriktig
    Påläst
    Tillgänglig
    Nogrann Läs mer
  • Birgitta J sålde sitt hus med hjälp av Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-10-04

Näset
    Vi har sålt en villa på Näset. Nora har ett proffsigt sätt, men kanske lite junior i vissa sammanhang? Vi hade önskat snabbare återkoppling på aktiviteter, vilket vi påtalade.
    Även i slutskedet hade vi önskat en större tydlighet när de kom till olka bud/ olika intressenter.. Ett ex. var att varmvattenberedaren var trasig och skulle bytas ut, vilket redan var beställt och klart. Ändå tar Nora upp detta för köpare och påtalar att värmepunpen är trasig...vilket då tyvärr var helt fel. Huset har bara direktverkande el.Tror Nora kommer sig med åren, men mer frekvent återkoppling till oss som säljare hade varit kanon! Läs mer
  • Charina W
    Charina W köpte sin lägenhet med hjälp av Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-10-03

Långedrag - Hagen
    Köpt etagelägenhet, två våningar med havsutsikt.
    Fantastiskt bra bemött av trevlig, kunnig och välutbildad mäklare.
    Hon levde upp till förväntningarna på alla sätt, 100 %. Roligt att se, att det är helt andra krav i dag än för 30 år sedan, på hur mäklare arbetar och framtonar. Mycket mer seriöst idag.
    Väldigt positiv. Vi fick precis det vi var ute efter. Tack! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Toni B
    Toni B köpte sitt hus med hjälp av Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-09-30

Näset
    Mycket trevlig och proffsig mäklare.
    Kännedom om fastigheten, besvarade på de frågor vi hade. Vi köpte ett hus på Näset, väldigt nöjda.
    Tydlig genomgång och beskrivning av köp processen. Läs mer

Senaste försäljningarna

Hovås Stenbärsväg