Victor Adamsson
Registrerad mäklare sedan 2018-09-18
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-11
2019-07 - 2020-06

Läs vad 15 Läs vad Victor Adamsson

• Oscar F sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-06-26

2:a
    Guldringen (Tynnered - Fiskebäck)
    Kan varmt rekommendera Victor som mäklare. Gjorde allt vi bad om och har alltid varit tillgänglig även i efterhand då vi bett om råd vid köp av lägenhet. Även varit rak och tydlig i kommunikationen vilket vi har uppskattat. Läs mer
  • Ann Elisabeth Margareta B köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-05-29

Köpte en bostadsrätt.
    Victor är en mycket kunnig mäklare och dessutom väldigt trevlig. Uppskattar att han höll mig uppdaterade under budgivningen.
    Något som jag också är nöjd med är att han att han besvarade frågor snabbt.
    Kan verkligen rekommendera Victor. Läs mer
    2020-05-29 Victor A svarar Ann Elisabeth Margareta B
    Tack för orden! Och roligt att du blev nöjd =)
    Victor A gillar detta
  • Anna E köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-04-30

2:a
    Guldringen (Tynnered - Fiskebäck)
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet och den service och flexibilitet Victor uppvisat i samband av köp av bostad.
    Trevlig, social och kunnig!
    Affären gick mycket smidigt. Läs mer
    Victor A gillar detta
  • Michelle S sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-01-23

0:a
    Påvelund
    Jag sålde min etta om ca 30kvm med Victor.

Jag hade inte så mycket förväntningar innan. Jag ville att personen i fråga skulle vara proffsig och ha förståelse för att det som var viktigt för mig i en eventuell försäljning var att det går smidigt och snabbt utan en massa kludd.

Victor kände snabbt av mig som kund och anpassade sig därefter även om han alltid var sig själv! Han förstod min motivation till att sälja, hur jag ville att affären skulle gå till och varför.
    Han var informativ, proffsig och försäkrade mig om att ingen fråga var en dum fråga.

Att han erbjöd sig hjälpa till när det är dags för deklarationen, att han var snabb och påhittig med lösningar när något strulade, samt att han var tillgänglig vid frågor/funderingar var det som fick Victor att stå ut från mängden!

Jag ser fram emot fler försäljningar med Victor och husmanhagberg.

/Michelle Ängkärrsgången 2. Läs mer
    2020-01-30 Victor A svarar Michelle S
    Tack! roligt att höra att du blev nöjd! Jag ser fram emot framtida samarbeten också!
  • Azhar A sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-11-29

Tynnered
    Jag har sålt min 3 rums lägenhet och Victor har hjälpt mig med det, det var svårt att få det sålt, men han var intelligent och idégivare för att hantera situationen och lyckades med det snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-11-29 Victor A svarar Azhar A
    Tack Azhar! ja det blev en bra affär =)
    Victor A gillar detta
  • Oscar B köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-11-07

Flatås
    Köpt bostad i Högsbo Flatås. Victor var kanonbra och professionell. Läs mer
    2019-11-07 Victor A svarar Oscar B
    Hoppas ni blir super nöjda i er nya bostad! tack!
  • Karin A skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-10-27

Jag har sålt en bostadsrätt (dödsbo) med tre rum. Victor har hela tiden varit klok, proffsig och omtänksam. Han har lyssnat men också gjort väldigt klart vad jag kunnat förvänta mig och hur han bedömt situationen. Händelseutvecklingen har också blivit i stort sett som han förutsett. Lägenheten var inte i så väldigt gott skick och jag föreställde mig ett jättestort och dyrt projekt med att göra iordning den. Men han såg lösningar som jag inte hade förväntat mig som också fungerade och gjorde hela försäljningen mycket enklare och mer framgångsrik än jag vågade hoppas.
    Jag känner mig väldigt nöjd och lättad över hur försäljningen fortlöpt och rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-11-05 Victor A svarar Karin A
    Tack för dem fina orden! Vad roligt att du är lika nöjd som jag med försäljningen :D
    Jonas L gillar detta
  • Birk G köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-09-30

0:a
    Påvelund
    jag har köpt en bostadsrätt. han bemötte mig på ett väldigt trevligt och lugnt sätt. Hade inte så mycket förväntningar för man har ju vissa förutfattade meningar om mäklare men han var verkligen inte som jag trodde utan han var mycket bättre. Läs mer
    2019-09-30 Victor A svarar Birk G
    Tack! och vad bra att du är nöjd Birk. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • Ebba H köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-08-19

Högsbo
    Jag har köpt en bostadsrätt (1:a på 43kvm) vid Skäpplandsgatan 15. Allt gick väldigt smidigt, jag fick mycket bra kommunikation direkt med mäklaren. Fick komma på dubbla visningar, och vid frågor så fick jag svar på dessa direkt, kunde inte varit mer nöjd. Väldigt rak, ärlig och detaljerad kommunikation.

Tusen tack! Läs mer
    2019-08-19 Victor A svarar Ebba H
    Vad roligt att höra att du är nöjd! :D
  • Daniel A sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-08-11

Ruddalen
    Jag har sålt min 3 rums lägenhet och Victor har på ett mycket tillmötesgående sätt bidragit till att uppfylla de önskemål jag hade för min försäljning. Jag hade förväntningen att snabbt få sålt lägenheten till önskat pris, vilket i stort sett uppfylldes. Jag är därmed nöjd. Läs mer
    2019-08-12 Victor A svarar Daniel A
    Tack själv för förtroendet och en lyckad försäljning!

Senaste försäljningarna

Stomvägen