Victor Adamsson är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Väster

Victor Adamsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Victor Adamsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.9. Victor Adamsson har haft 13 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 19 Läs vad Victor Adamsson

• 2020-10-28
    Klockren mäklare, förtroendegivande och trevlig.
    Simon B
    • 81.0 m²
    • Guldringen (Tynnered - Fiskebäck)
    köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
  • 2020-10-02
    Vi har sålt en bostadsrätt lätt och smidigt. Vi är jätte nöjda.
    Marie Anneli E
    • 75.0 m²
    • Kaverös
    sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
  • 2020-09-01
    Mycket behjälplig. Lätt att få kontakt med.
    Imani H
    • 55.5 m²
    • Ruddalen
  • 2020-08-21
    Jag skulle ha en annan mäklare men han slutade så Viktor fick uppdraget istället . Jag tycker Viktor är en trevlig lugn kille och gjorde säkert sitt bästa själv skulle jag kanske väntat lite med försäljning då det var för varmt ute värmebölja tror det är bättre när det är lite friskare fick inte riktigt det jag ville ha för min lägenhet vet att jag kunde fått mer men lärt mig till nästa gång hoppas min köpare. Blir nöjd till ett bra pris , Viktigt med mäklare att få ett bra förtroende och att man kan ha kontakt med honom /henne med i framtiden . Tack Viktor och lycka till 😄👍
    Ulrika S
    • 55.5 m²
    • Ruddalen
  • 2020-06-26
    Kan varmt rekommendera Victor som mäklare. Gjorde allt vi bad om och har alltid varit tillgänglig även i efterhand då vi bett om råd vid köp av lägenhet. Även varit rak och tydlig i kommunikationen vilket vi har uppskattat.
    Oscar F
    • 64.5 m²
  • 2020-05-29
    Köpte en bostadsrätt. Victor är en mycket kunnig mäklare och dessutom väldigt trevlig. Uppskattar att han höll mig uppdaterade under budgivningen. Något som jag också är nöjd med är att han att han besvarade frågor snabbt. Kan verkligen rekommendera Victor.
    Ann Elisabeth Margareta B
    • 79.5 m²
    • Guldringen (Tynnered - Fiskebäck)
    Tack för orden! Och roligt att du blev nöjd =)

• 2020-04-30
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet och den service och flexibilitet Victor uppvisat i samband av köp av bostad. Trevlig, social och kunnig! Affären gick mycket smidigt.
    Anna E
    • 64.5 m²
  • 2020-01-23
    Jag sålde min etta om ca 30kvm med Victor. Jag hade inte så mycket förväntningar innan. Jag ville att personen i fråga skulle vara proffsig och ha förståelse för att det som var viktigt för mig i en eventuell försäljning var att det går smidigt och snabbt utan en massa kludd. Victor kände snabbt av mig som kund och anpassade sig därefter även om han alltid var sig själv! Han förstod min motivation till att sälja, hur jag ville att affären skulle gå till och varför. Han var informativ, proffsig och försäkrade mig om att ingen fråga var en dum fråga. Att han erbjöd sig hjälpa till när det är dags för deklarationen, att han var snabb och påhittig med lösningar när något strulade, samt att han var tillgänglig vid frågor/funderingar var det som fick Victor att stå ut från mängden! Jag ser fram emot fler försäljningar med Victor och husmanhagberg. /Michelle Ängkärrsgången 2.
    Michelle S
    • 0:a
    • 28.0 m²
    • Påvelund
    Tack! roligt att höra att du blev nöjd! Jag ser fram emot framtida samarbeten också!

• 2019-11-29
    Jag har sålt min 3 rums lägenhet och Victor har hjälpt mig med det, det var svårt att få det sålt, men han var intelligent och idégivare för att hantera situationen och lyckades med det snabbt och smidigt.
    Azhar A
    • 77.8 m²
    • Tynnered
    Tack Azhar! ja det blev en bra affär =)

• 2019-11-07
    Köpt bostad i Högsbo Flatås. Victor var kanonbra och professionell.
    Oscar B
    • 76.0 m²
    • Flatås
    Hoppas ni blir super nöjda i er nya bostad! tack!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte