Victor Adamsson

Victor Adamsson

Victor Adamsson är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Väster

Victor Adamsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Victor Adamsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.8. Victor Adamsson har haft 11 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

70 omdömen om Victor Adamsson

Sedan starten hos Reco 2019
Filip K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
Askim/Askims Torg

En riktigt bra mäklare som verkligen gör sitt jobb!

Thomas Lennart O
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

Victor är sympatisk , förstående vilket varit viktigt och bra, kunnig- har svar och iannat fall återkommit snabbt, har kunnat ge råd och kunnat diskuterat lösningar, betyder att Victor också lyssnat och varit lyhörd. Han har varit tillgänglig , annars ringt tillbaka och om mailfrågor svarat i god tid. Mao mycket nöjd.

Jerry W
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
Askim

Victor är noggrann och kunnig. Detaljer som ej fanns svar på direkt tog han reda på och svarade med kort svarstid. Positiv och fick känslas som köpare att professionalismen emellan oss och säljarna var utmärkt. Igenom hela processen väldigt lyhörd och får toppen betyg rakt av från oss.

Veronika I
Askim

tillgänglig och har på alla frågor. Tydlig och pedagogisk.

Samuel L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
Ruddalen

Proffsigt och mycket trevligt bemötande! Smidig och snabb kommunikation.

Camilla B
Eklanda

Bra. Svarar snabbt ich hjälper till vid behov.

Fernando M
Frölunda Torg

Vitor was super transparent and very helpful during the process.

Cecilia K
Nya Hovås

Upplever att Victor tappade lite drivet i slutfasen och min känsla var att han nog inte hade riktigt fokuset på oss som säljer utan att han var lite försiktig i vad köparen skulle tycka och hur denne skulle agera. Kan förstå att marknaden är sviktande just nu och därför krävs det extra av mäklaren, en situation som är ny för mäklaren. Victor var tillgänglig för oss och absolut trevlig och driven.

Emilia B
Beryllgatan (Tynnered - Fiskebäck)

Victor är trygg och snabb som mäklare. Skulle definitivt rekommendera honom!

Sandra V
Frölunda Torg

Så nöjd med att ha haft Victor som vår mäklare! Väldigt trevlig, glad och lyhörd mot oss säljare. Snabb på att svara och varit tillgänglig hela tiden vilket varit väldigt tacksamt. Kan starkt rekommendera Victor som mäklare!