en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö

4.9 / 5 i betyg — 10 rekommendationer

Läs vad 10 användare tycker om Jennie Göthlin

• Carlos M
    Carlos M skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jag kan i korthet säga att kontakten med Jenny fungerade utmärkt från dag ett. Min uppfattning är att hon är mycket professionell mäklare med goda personliga egenskaper vilket gjorde vår försäljning till en lyckad affär.
  • Johan W
    Johan W skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jennie hade ett mycket trevligt bemötande. Mycket kunnig om objekt och område samt regler vad som gäller vid köp/försäljning av bostadsrätt. Jag kan varmt rekommendera Jennie Göthlin på HusmanHagberg.
  • Ulf I
    Ulf I skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jennie arbetade mycket noggrant och målmedvetet med förberdelse vid fotografering och med fakta och dokumentation om lägenheten lade ner mycket energi att finna de mest intresersde spekulanter Vi är mycket nöjda med handläggningen vid försäljningen / Ulf Isaksson
  • Malin D
    Malin D skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Proffesionell mäklare som utfört ett gott förarbete och som fick oss att känna trygghet genom hela försäljningsprocessen.
  • Alex W
    Alex W skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Kanonmäklare! Tillmötesgående, hjälpsam och oerhört målmedveten.
  • Aksel O
    Aksel O skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Mycket bra och trevligt bemötande. Köpte en lägenhet genom dem och är mycket nöjd.
    Jennie såg till att hela köpet gick bra till och så att allt känndes bra.
    Rekomenderas starkt!
  • Vera
    Vera skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jag är 100% nöjd med Jennie som hjälpte mig vid försäljningen av min bostadsrätt. Hon är pålitlig, kunnig och väldigt trevlig att ha att göra med. Hon ställer högsta möjliga krav på hela genomförandet, från fotografering och objektsbeskrivning till visning och kontakt med köpare. Jag kan varmt rekommendera Jennie!
  • Emmy B
    Emmy B skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Husman Hagberg har hjälpt mig med två försäljningar och ett köp och de har alltid gjort ett strålande jobb. Ni som gillar en trevlig mäklare utan glättig yta men med genuint intresse för branschen kan lugnt anlita Husman Hagberg. Vår mäklare gjorde allt hon kunde för att alla skulle bli nöjda. Hon var aktiv i alla skeden av försäljningen och gav t.ex. tips vid fotograferingen men såg också till att barnen hade det bra vid kontraktsskrivandet.
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Vi tycker att vår Mäklare Jennie Göthlin på Husman Hagberg som sålde vår Lägenhet skötte sig på ett utmärkt och proffsigt sätt snabbt och utan problem .Snygg presentation och trevligt bemötande av oss som sålde och av dom som köpte vår lägenhet .Hon är mycket mån om sina kunder .
  • Claes H
    Claes H skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö
    Jennie har med stort engagemang och ett professionellt bemötande hjälpt oss med vår försäljning. J är väl inläst på aktuellt område och anpassar sig efter kundens önskemål. Jag uppfattade att J var aktiv och målmedveten vid försäljningen och slut priset blev över förväntan. Jag har och kommer rekommendera J vid förfrågan. J tar även hand om kund efter avslutad försäljning och kontrollerar att kund är nöjd.
Jonas Eriksson
Henrik Nyberg