Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Aspudden HusmanHagberg HusmanHagberg Hägersten

HusmanHagberg Hägersten

Hägerstensvägen 138C, 126 49 Hägersten — Visa karta

Här i Hägersten finns vi mäklare på HusmanHagberg på plats och hjälper dig gärna att hitta ett boende här eller i Skärholmen eller Liljeholmen. Vi har koll på områdena och brinner verkligen för bostadsaffärer och nöjda kunder.

Vi är inte bundna till varken banker eller försäkringsbolag, och därför kan du som kund få en affär anpassad helt efter dina egna förutsättningar eller önskemål. Kontakta oss om du vill göra en affär som går tryggt och säkert till. Varmt välkommen till oss så hjälper vi till!

Läs vad 27 kunder tycker om HusmanHagberg Hägersten

• 2019-05-22

Matilda B skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jag och min sambo köpte större lägenhet i samma område som vi bor idag av Jennie Göthlin. Vi upplevde Jennie som mycket profesionell, trevlig och kunnig.

Vi vill ge våra varmaste rekommendationer till HusmanHagberg i Hägersten och framför allt till Jennie :) Läs mer
  • 2019-05-20

Mira W skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Svår att nå och få svar. Relativt oengagerad. Läs mer
  • 2019-05-18

Anna D skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Rekommenderar Johan till alla. Han är kunnig, förtroendeingivande, social och karismatisk. Läs mer
  • 2019-04-29

Christina L skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jag har sålt min bostad.
    Patric Olsson var väldigt lugn och förtroendegivande under hela processen. För mig har det varit väldigt viktigt att det varit ett öppet och rakt samarbete där jag känner att jag får rådgivning i de olika stegen i processen men ändå möjligheten att själv bestämma hur jag vill gå vidare. Det kändes väldigt skönt att sedan höra att även köparen var nöjd med processen. Läs mer
  • 2019-04-26

Per-Olof L skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Hej, hittills allt bra Men det återstår en del så jag svarar gärna när försäljningen är helt klar.
    Vänligen
    Per Lindh Läs mer
  • 2019-04-26

Jeni H skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jag sålde min 1a i Fruängen med hjälp av er.
    Jag hade tidigare varit i kontakt med min mäklare för några år sedan. Då bemötte han mig på ett väldigt proffesionellt sätt och fick mig att känna mig trygg med honom.
    Därför anlitade jag samma mäklare nu.
    Jag är mer än nöjd med hela upplevelsen och mina förväntningar.
    Rekommenderar er starkt! Läs mer
  • 2019-04-24

Teresa A skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Mäklare som hjälpte mig hade tålamod och var lyhörd. Jag är nöjd med hans hjälp. Tack Patric!! Läs mer
  • 2019-04-23

Markus A skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Kunnig, trevlig och tillmötesgående! Läs mer
  • 2019-04-19

Miriam Leandoer H skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Köpte en lägenhet i Hägersten! Blev bemött av en snäll mäklare som var lätt att förstå ! Läs mer
  • 2019-04-17

Elsa H skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Köpt en lägenhet. Mäklaren var tydlig, korrekt,
    och tillmötesgående. Mäklaren hade ett lugnt och väldigt proffsigt sätt att vara. Vi kände oss trygga och väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-04-13

Britta O skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Allt var på topp med stor belåtenhet. Gör det lilla extra. Mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-04-05

Anders W skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Superbra mäklare!
    Hjälper till med allt från styling, fotografering, försäljning.
    Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-04-02

Mustafa Samir M skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Mycket bra, snälla, kunniga och hjälpsamma Läs mer
  • 2019-03-26

Albin F skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Lägenhet. Bra bemött av mäklare som kunde svara på samtliga frågor och kändes påläst. Mäklaren drev affären framåt Istanbul att han kändes påflugen. Dialogen kändes ärlig och jag tror att även säljare var nöjda med affären. Läs mer
  • 2019-03-26

Louise S skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Philip Johansson Krajacic hjälpte oss att sälja en bostadsrätt ( 2rok). Philip gav alltid ett proffisionellt och lungnade bemötande. Han är en god kommunikatör och höll oss uppdaterade och var alltid noggran. Han lämnade inget åt slumpen. Philip är en mäklare du vill ha vid din sida när du ska sälja din bostad! Läs mer
  • 2019-03-25

Sanja N skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Johan Lundberg är en superbra mäklare! Han var med på fotograferingen av lägenheten, han hade tålamod i säljprocessen, ställde upp på lördag för kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-03-18

Rupert E skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Philip is a professional and driven mäklare. He worked hard to get a great result for us, and I would highly recommend him. Läs mer
  • 2019-03-17

Eva T skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Vi har sålt lägenhet i Aspudden. Mäklaren var kunnig och entusiastisk. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-03-16

Malin G skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålde en etta. Tyckte generellt om kontakten med mäklaren, men fick inte de råd jag förväntat mig och som jag enligt annan mäklare borde fått. Därför ingen femma. Läs mer
  • 2019-03-14

Amar L skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Everything was great. Didn't have any problems, nice and easy communication. Läs mer
  • 2019-03-08

Torbjörn B skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Vi har köpt en lägenhet i Aspudden. Köpprocessen har fungerat bra. Läs mer
  • 2019-03-05

Olof Ö skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Mycket engagerad och tillmötesgående mäklare vid försäljningen av min lägenhet i Västertorp. Läs mer
  • 2019-03-01

Agneta Kristina F skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålt en enrummare.
    Mycket trevligt bemötande.
    Bra betalt och det fick jag, över förväntningarna. Läs mer
  • 2019-02-07

Linus H skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Väldigt nöjd med Patric som sålde min lägenhet! Han var både engagerad, personlig och driven. Känns otroligt pålitlig och jag är glad att jag valde honom framför andra mäklare i området! Dessutom sålde han över ”drömgränsen”. 5+ Läs mer
  • 2019-01-21

Christian Q skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Mycket bra mäklare!
    sålde min lägenhet till OK pris trots tuff marknad! Läs mer
  • 2019-01-20

Mathilde S skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Noggrann, affärsmässig och strukturerad. Läs mer
  • 2018-12-21

Ioana L skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Vi känner att vi har inte blivit informerade tillräckligt. Så därför blev vi tvungna ibland att störa honom med våra sms och samtal. Läs mer

Hägerstensvägen 138C, 126 49 Hägersten