HusmanHagberg Hägersten

Hägerstensvägen 138C, 126 49 Hägersten — Visa karta

Här i Hägersten finns vi mäklare på HusmanHagberg på plats och hjälper dig gärna att hitta ett boende här eller i Skärholmen eller Liljeholmen. Vi har koll på områdena och brinner verkligen för bostadsaffärer och nöjda kunder.

Vi är inte bundna till varken banker eller försäkringsbolag, och därför kan du som kund få en affär anpassad helt efter dina egna förutsättningar eller önskemål. Kontakta oss om du vill göra en affär som går tryggt och säkert till. Varmt välkommen till oss så hjälper vi till!

Läs vad 49 kunder tycker om HusmanHagberg Hägersten

• 2019-10-23

Daniel S skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Ett mycket proffsigt bemötande både inför och efter försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • Christoffer B

2019-10-08

Christoffer B skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålde min lägenhet på Tellusborgsvägen 90.
    Patric är en flexibel och tillmötesgående mäklare som hade svar på de frågor jag hade i samband med försäljningen.
    Inget negativt att invända. Läs mer
  • 2019-09-25

Lisa J skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jag köpte en lägenhet på Personnevägen 102 och fick en jättebra visning av lägenheten och mycket bra information, kändes ärligt och tryggt.
    Detta var min första lägenheten jag köpt och mäklaren stöttade bra och förklarade hur allt gick till på ett bra sätt så att jag förstod. Läs mer
  • 2019-09-25

Jonas S skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Riktigt proffsig och bra mäklare. Skapade bra personkemi och trygghet under hela affären. Läs mer
  • 2019-09-24

Johan L skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Stort kunnande, proffsigt mottagande kan bara säga positiva saker om Johan som hjälpt mig. Läs mer
  • Christina M

2019-09-20

Christina M skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Philip får mina allra bästa rekommendationer!
    Han är proffsig, engagerad, rak/ärlig, tydlig och återkopplar alltid. Han skötte försäljningen av min lägenhet vilket kändes tryggt från början till slut. Innan dess hjälpte han mig även att hitta nytt boende. Den stöttning och rådgivning jag fick var guld värda. Läs mer
  • 2019-09-06

Moa J skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jennie var strålande rakt igenom!
    Vi har köpt en 5:a i Hägersten. Har tidigare haft kontakt m många mäklare i jakten på en större lägenhet. Jennie utmärkte sig verkligen som tydlig med all information samtidigt som hon var trevlig i bemötandet och snabb i återkoppling. Läs mer
  • 2019-09-06

Daniela B skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jennie Göthlin hjälpte oss att sälja vår femma i Axelsberg. Kan bara ge henne de bästa rekommendationerna. Engagerad, proffsig, påläst, har stenkoll på allt. Vänlig och jordnära. Vi är nöjda med allt inklusive priset vi fick för lägenheten. Läs mer
  • 2019-08-05

Ninos G skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Patric hjälpte oss att sälja vår lägenhet om 2 rum. Mäklaren var väldigt kunnig och hjälpsam under hela processen.
    Mäklaren bemötte alla förväntningar vi hade på honom. Återkopplingen var bra, priset som vi fick var vi nöjda med och affären var smidig. Läs mer
  • 2019-06-28

Ingvild Lid K skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Har köpt bostadsrätt. Mycke trevlig och tilgängelig mäklare, god info, och förklarar noga mtk på vår första bostadsköp, så vi hade mycke frågor.
    Generelt mycke nöjd. Läs mer
  • 2019-06-28

Gilda J skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Mäklaren var super skicklig, ödmjuk, lyssnade och svarade när man behövde komma i kontakt med honom. Läs mer
  • Anna I

2019-06-26

Anna I skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålde en 2:a i Aspudden. Rekommenderar verkligen Jennie, en toppenmäklare som hade stort engagemang för vår affär från början till slut. Gav oss tydlig information innan och efter visning. Utstrålar bra energi och har goda kunskaper om området och bra kolla på vår förening! Nöjda säljare!! Läs mer
  • 2019-06-25

Emil R skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Vi tog hjälp av Jennie då vi sålde vår lägenhet i Aspudden. Fick ett bra bemötande och hon gav klara direktiv över vad som gällde och hur vi skulle gå tillväga med vår försäljning. Var en smidig försäljning. Läs mer
  • 2019-06-25

Ulrika N skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Vi har köpt hus och är mycket nöjd med vår mäklare. Hon har varit mycket kunnig och hjälpt oss med frågor och sett till så att vi fått göra dem undersökningar vi velat. Alltid haft positivt bemötande och en ovärderlig länk mellan köpare och säljare. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Henrik B

2019-06-15

Henrik B skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Patric Olsson, HusmanHagerg Hägersten, var mäklare vid försäljning av en lägenhet i Aspudden.
    Ska du sälja en lägenhet i området rekommenderar jag definitivt att du anlitar Patric. Han har mycket bra koll på området, bra på att värdera korrekt. Han är lätt att kommunicera med och har ett tydligt kundfokus. Han lägger sig även vinn om att vara helt öppen, ärlig och sanningsenlig mot spekulanterna, vilket både inger förtroende och minimerar risken för komplikationer.
    Jag fick även hyfsat betalt för bostaden (rekord i kvadratmeterpris detta år, än så länge vid halvårsskiftet.)
    Ska du köpa en lägenhet där Patric är mäklare kan du känna dig trygg med hans kunnande, integritet och vilja att mäkla en affär där alla parter blir nöjda. Läs mer
  • 2019-06-15

Viktor B skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Kan marknaden, utgår från kundens önskemål. Läs mer
  • 2019-06-08

Simon L skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Patric was great. Recommended. Läs mer
  • 2019-06-05

Sofia H skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Vi har sålt en tvåa i Älvsjö på 53 kvm. Vi har fått jättebra stöd av vår mäklare. Han har gjort allt och lite till för att få vår såld. Läs mer
  • 2019-06-03

Sebastian C skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Uppskattar bemötandet! Väldigt personligt och inte så mäklar-sliskigt, (vilket ofta känns förlegat). Läs mer
  • 2019-06-02

Britta Stjernström L skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jag har under denna vår sålt två trerummare i Hägersten med mycket god hjälp av Jennie Göthlin. Jennie är kunnig, erfaren och rutinerad. Hon och hennes kollega fotografen/stylisten Jeanette har med sin positiva attityd , flexibilitet och hjälpsamhet bidragit med tips och råd inför fotografering och visning. Jag kan varmt rekommendera dem båda. Läs mer
  • 2019-05-30

Oskar H skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Köpte lägenhet, 35 kvm. Trevligt bemötande. Inte liga sliskig och dryg som många mäklare. Hjälpsam och svarar när jag ringer. Försökte inte pressa upp priset till vansinne. Läs mer
  • 2019-05-27

Aino Collmar F skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jag sålde en 4 a på Hägerdtensåsen. Budgivningen drog ut på tiden men mäklaren var ett bra stöd genom hela processen. Personlig och engagerad.! Läs mer
  • 2019-05-22

Matilda B skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jag och min sambo köpte större lägenhet i samma område som vi bor idag av Jennie Göthlin. Vi upplevde Jennie som mycket profesionell, trevlig och kunnig.

Vi vill ge våra varmaste rekommendationer till HusmanHagberg i Hägersten och framför allt till Jennie :) Läs mer
  • 2019-05-20

Mira W skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Svår att nå och få svar. Relativt oengagerad. Läs mer
  • 2019-05-18

Anna D skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Rekommenderar Johan till alla. Han är kunnig, förtroendeingivande, social och karismatisk. Läs mer
  • 2019-04-29

Christina L skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jag har sålt min bostad.
    Patric Olsson var väldigt lugn och förtroendegivande under hela processen. För mig har det varit väldigt viktigt att det varit ett öppet och rakt samarbete där jag känner att jag får rådgivning i de olika stegen i processen men ändå möjligheten att själv bestämma hur jag vill gå vidare. Det kändes väldigt skönt att sedan höra att även köparen var nöjd med processen. Läs mer
  • 2019-04-26

Per-Olof L skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Hej, hittills allt bra Men det återstår en del så jag svarar gärna när försäljningen är helt klar.
    Vänligen
    Per Lindh Läs mer
  • Jeni H

2019-04-26

Jeni H skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jag sålde min 1a i Fruängen med hjälp av er.
    Jag hade tidigare varit i kontakt med min mäklare för några år sedan. Då bemötte han mig på ett väldigt proffesionellt sätt och fick mig att känna mig trygg med honom.
    Därför anlitade jag samma mäklare nu.
    Jag är mer än nöjd med hela upplevelsen och mina förväntningar.
    Rekommenderar er starkt! Läs mer
  • 2019-04-24

Teresa A skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Mäklare som hjälpte mig hade tålamod och var lyhörd. Jag är nöjd med hans hjälp. Tack Patric!! Läs mer
  • 2019-04-23

Markus A skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Kunnig, trevlig och tillmötesgående! Läs mer
  • 2019-04-19

Miriam Leandoer H skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Köpte en lägenhet i Hägersten! Blev bemött av en snäll mäklare som var lätt att förstå ! Läs mer
  • 2019-04-17

Elsa H skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Köpt en lägenhet. Mäklaren var tydlig, korrekt,
    och tillmötesgående. Mäklaren hade ett lugnt och väldigt proffsigt sätt att vara. Vi kände oss trygga och väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-04-13

Britta O skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Allt var på topp med stor belåtenhet. Gör det lilla extra. Mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-04-05

Anders W skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Superbra mäklare!
    Hjälper till med allt från styling, fotografering, försäljning.
    Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-04-02

Mustafa Samir M skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Mycket bra, snälla, kunniga och hjälpsamma Läs mer
  • 2019-03-26

Albin F skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Lägenhet. Bra bemött av mäklare som kunde svara på samtliga frågor och kändes påläst. Mäklaren drev affären framåt Istanbul att han kändes påflugen. Dialogen kändes ärlig och jag tror att även säljare var nöjda med affären. Läs mer
  • 2019-03-26

Louise S skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Philip Johansson Krajacic hjälpte oss att sälja en bostadsrätt ( 2rok). Philip gav alltid ett proffisionellt och lungnade bemötande. Han är en god kommunikatör och höll oss uppdaterade och var alltid noggran. Han lämnade inget åt slumpen. Philip är en mäklare du vill ha vid din sida när du ska sälja din bostad! Läs mer
  • 2019-03-25

Sanja N skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Johan Lundberg är en superbra mäklare! Han var med på fotograferingen av lägenheten, han hade tålamod i säljprocessen, ställde upp på lördag för kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-03-18

Rupert E skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Philip is a professional and driven mäklare. He worked hard to get a great result for us, and I would highly recommend him. Läs mer
  • 2019-03-17

Eva T skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Vi har sålt lägenhet i Aspudden. Mäklaren var kunnig och entusiastisk. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-03-16

Malin G skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålde en etta. Tyckte generellt om kontakten med mäklaren, men fick inte de råd jag förväntat mig och som jag enligt annan mäklare borde fått. Därför ingen femma. Läs mer
  • 2019-03-14

Amar L skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Everything was great. Didn't have any problems, nice and easy communication. Läs mer
  • 2019-03-08

Torbjörn B skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Vi har köpt en lägenhet i Aspudden. Köpprocessen har fungerat bra. Läs mer
  • 2019-03-05

Olof Ö skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Mycket engagerad och tillmötesgående mäklare vid försäljningen av min lägenhet i Västertorp. Läs mer
  • 2019-03-01

Agneta Kristina F skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålt en enrummare.
    Mycket trevligt bemötande.
    Bra betalt och det fick jag, över förväntningarna. Läs mer
  • 2019-02-07

Linus H skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Väldigt nöjd med Patric som sålde min lägenhet! Han var både engagerad, personlig och driven. Känns otroligt pålitlig och jag är glad att jag valde honom framför andra mäklare i området! Dessutom sålde han över ”drömgränsen”. 5+ Läs mer
  • 2019-01-21

Christian Q skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Mycket bra mäklare!
    sålde min lägenhet till OK pris trots tuff marknad! Läs mer
  • 2019-01-20

Mathilde S skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Noggrann, affärsmässig och strukturerad. Läs mer
  • 2018-12-21

Ioana L skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Vi känner att vi har inte blivit informerade tillräckligt. Så därför blev vi tvungna ibland att störa honom med våra sms och samtal. Läs mer

Hägerstensvägen 138C, 126 49 Hägersten