HusmanHagberg Hägersten

HusmanHagberg Hägersten

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears

Här i Hägersten finns vi mäklare på HusmanHagberg på plats och hjälper dig gärna att hitta ett boende här eller i Skärholmen eller Liljeholmen. Vi har koll på områdena och brinner verkligen för bostadsaffärer och nöjda kunder. Vi är inte bundna till varken banker eller försäkringsbolag, och därför kan du som kund få en affär...

226 omdömen om HusmanHagberg Hägersten

Sedan starten hos Reco 2017

Inger Von B
Fruängen

Vi är mycket nöjda med försäljningen via Caroline Lantz, hon har haft en plan som hon hela tiden har uppdaterat oss om och diskuterat och stämt av med oss. Exemplariskt skött.

Bo A
Hägerstenshamnen/Örnsberg

Snabbt smidigt, perfekt samarbete med Mäklaren. Som läste av oss som kunder och jobba därefter. Kunde inte vara nöjdare !

Punarva S
Älvsjö Centrum

We were treated exceptionally well, and the entire experience was wonderful. He addressed all of our inquiries and provided guidance throughout the process. His professionalism, expertise, and communication skills are superb. Additionally, he is incredibly kind and helpful. Thank you so much for your valuable support :)

Fatima Sohra A
Skärholmen

Driven mäklare som gör sitt bästa. Gav aldrig upp och försökte hitta försäljnings tips längs vägen. Lyhörd och ville ge sitt bästa. Positiv och glad vilket var lugnande för oss.

Torgil O
Västertorp

Bra mäklare. Lättsam o avslappnad. Lyssnar på mig som kund.

Bo A
Västertorp

Jessica Holappa har visat ett stort engagemang i min bostadsförsäljning och informerat mig hela tiden vad som händer i processen.

Helena R
Midsommarkransen

Jessica var lätt att nå, hon återkopplade snabbt och var alltid trevlig och tillmötesgående.

Lars-Erik B
Midsommarkransen

Vi är väldigt nöjda med den insats vår mäklare Jessica Holappa gjorde. Toppklass!

Elisabet E
Örnsberg/Aspudden

När jag sökte mäklare som kunde sälja min lägenhet så kontaktade jag personen som såld lägenheten till mig. Hon imponerade stort när jag gjorde köpet; mycket tydlig med information, mycket hjälpsam, och super-professionell. Och så har hon även varit som min mäklare. Jag uppskattade särskilt att jag fick tillgång till hennes expertis, men att hon aldrig försökte påverka mina beslut. Jag kommer rekommendera henna till alla jag känner!

Ingrid B
Örnsberg/Aspudden

Proffsigt och vänligt bemötande.

Annika D
Fruängen

Jessica är bra på att återkomma till oss som kund. Hon tar reda på svar på de frågor hon får av oss och återkommer fort om hon för tillfället ej kan svara.

David Nyholm L
Midsommarkransen

Mkt bra hanterat och rekommenderat från A till Ö. Premiumkvalite från Johan no1.

Fredrik E
Liljeholmskajen

Jessica är verkligen bästa mäklaren vi haft, hon har hjälpt oss med vår lägenhetsförsäljning samt vid köp av vårat nya hus och varit väldigt behjälplig med frågor och är väldigt kunnig och snabb på återkoppling. Kan varmt rekommendera Jessica /Fredrik

Abinaya P
Hagsätra

Mäklaren was very friendly and cleared all our doubts

Terttu Marketta Mariam A
Tumba Skyttbrink/Himmelsboda

Min mäklare är en saklig och fin människa som jag varmt rekommenderar när jag möter människor som söker mäklare.

Eva I
Bredäng - Mälarhöjden

Nöjd med mitt val av mäklare. Genomgående bra bemötande. Tydlig och bra kommunikation genom hela processen.

Makda G
Skärholmen

Blev bemött både proffsigt och personligt av säljaren. Fick god information om förväntningar av försäljning och hur bostad marknaden ser ut i dagsläget. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Säljaren förstådd våra behov och förhandlade efter det.

Oliver S
Bredäng

Smidigt och bra - hjälpsamma och trevliga

Sara S
Hägerstenshamnen/Örnsberg

Mycket proffsig och engagerad mäklare!

Seydi C
Hägerstenshamnen/Örnsberg

Som köpare har jag haft en mycket positiv upplevelse med mäklaren Jennie Göthlin. Jennie var alltid tillgänglig för att svara på mina frågor och mycket engagerad och påläst. Jennies professionalism och personliga engagemang gjorde köpupplevelsen smidig och positiv.

maarit N
Mälarhöjden

Johan var kunnig, saklig och trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd

Anna E
Hägerstensåsen

Jag blev mycket väl bemött och upplevde mäklaren som mycket kunnig och proffsig. Hon var mycket engagerad och gav tips och råd inför och även efter försäljningen. Jag är verkligen helnöjd!

Anders Y
Älvsjö/Östberga

Vi är inte klara med processen, men så här långt är vi nöjda. Återkom gärna i oktober när allt klart.

Helena N
Hägerstensåsen

Johan är rak i sin kommunikation, lätt att prata med, svarade på alla våra frågor, lyssnade på hur vi ville ha det , Johan har en stor kompetens som mäklare , skulle sälja och köpa via Johan igen .

Jamilette Del Socorro M
Västertorp

Detta var min andra gången HusmanHagberg har fått min förtroende för att sälja en lägenhet. Jag är 100 % nöjd med professionalismen under hela försäljningsprocessen. Jag rekommenderar verkligen denna mäklarfirman.

An-Si W
Skärholmen

Mäklaren Jessica jobbade hård för att sälja lägenheten och hon är duktig på sitt jobb. Jag rekommendera gärna henne till andra som behöver.

Jonas F
Skärholmen

Professionellt, närvarande, tillgängligt, lyhört och personligt

Dimitris N
Bredäng - Mälarhöjden

Mycket trevlig och kunnig. Ger sin tid att svara på mina frågor. Jag är nöjd med köpet.

Ana Maria G
Hägerstenshamnen/Örnsberg

Jag har inte varit direkt inblandad i försäljningen men fått återkoppling på att det gått bra och kunden är nöjd

Sara G
Aspudden

Jennie var en tillgänglig, trygg och engagerad mäklare. Jag är så tacksam för allt stöd och hjälp vi fick av henne.

Hans Christer L
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Hägersten
Telefonplan/Hökmossen

Mycket trevlig och proffsig......................

Sandra N
Liljeholmen

Väldigt nöjda generellt. Hade önskat lite tätare återkoppling. I övrigt mycket nöjda som sagt.

Karin H
Bredäng - Mälarhöjden

Mäklaren fick ett snabbt ärende 1 spontanvisni g och sen var det klart han lyckades få köparen att höja sitt första bud. Smärtfritt och superbra med allt

Kelly F
Sätra - Skärholmen

Ta tid att få svar på frågorna.

Skärholmen

Gillade samarbetet. Utfallet blev mycket bra. Rekommenderar.

Ulf E
Telefonplan/Hökmossen

Inte haft så mycket kontakt med mäklaren men den kontakten vi haft har fungerat bra. Vi fick det vi ville ha vid försäljningen.

Maja S
Aspudden

Kunnig mäklare som gav trygghet i försäljningen. Jennie hjälpte till med allt och inga frågor var för dumma. Bra koll på området och målgruppen.

Olof T
Aspudden

Bra mäklare men sedan blir det tonvis av spam. Trots att jag sagt ifrån får jag spam från tex reco.

Matilda B
Aspudden

Jennie har hjälpt oss vid våra 3 senaste bostadsköp och försäljningar och vi har varit mer än nöjda! Jennie är professionell, trevlig och otroligt kunnig. Hon har anpassat sig efter oss och varit väldigt flexibel vilket underlättat mycket. Det har framförallt känts tryggt att sälja med Jennie, hennes gedigna erfarenhet och lösningsorienterade arbetssätt har lugnat oss även i dessa oroligare tider på bostadsmarknaden.

Magnus S
Aspudden

Bra bemötande och engagerad mäklare med bra kommunikation. Trovärdig och förankrad i verkligheten.

Bra mäklare. Bra resultat. Rekommenderar

Josefin B
Gröndal

Jessica förmedlade lägenheten jag köpte. Otroligt nöjd över hennes proffsiga sätt att jobba på. Snabb, bra och transparent kommunikation. Kan verkligen rekommendera Jessica!

Emelie B
Midsommarkransen

Proffsig, trevlig och tog sig an ett svårt objekt med glatt humör!

Bandhagen

Bra mäklare. Trevlig och tydlig. Ger kontinuerlig information om utvecklingen. Kommer med bra tips om hur man kan maxa slutpriset. Rekommenderar

Gianni Christopher H
Bandhagen

Trevlig och service inriktad personal som hjälpte vid varje moment.

Ayse G
Bredäng - Mälarhöjden

Utmärkt bemötande av mäklaren .Han var kunnig Och trevlig .Han uppfyllde mina förväntningar genom att visa att han har koll på läget ,gav lugnande besked.Han var alltid tillgänglig när jag behövde fråga något .Det kändes tryggt att ha honom som mäklare .Kommer att starkt rekommendera honom till mina bekanta .💐

Olga C
Sätra - Skärholmen

Det var bra samarbete mellan mig och mäklaren, han jobbat hårt för att sälja lägenheten, stannade äfter arbetstiden. Yousif var mycket duktig, rekommenderas! Det enda som kunnat ha varit lite bättre är kommunikation.

Silvia N
Skärholmen

*bra bemötande *förväntade mig bättre kommunikation, svarar inte alltid när man ringer eller på mail *mäklaren = trevlig och hjälpsam

Gustav A
Liljeholmskajen

Jessica sålde vår lägenhet över förväntan i en marknad som var mer eller mindre iskall. Vi är är supernöjda med Jessicas arbete och rekommenderar henne varmt till andra som ska sälja sitt boende.

Kajsa A
Liljeholmskajen

Proffsigt, koll på läget, bra kommunikation och tillgänglig!