Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen HusmanHagberg HusmanHagberg Hammarby Sjöstad

HusmanHagberg Hammarby Sjöstad

Hammarby allé 102, 120 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Hammarby Sjöstad! Vi mäklare här på kontoret har inte bara koll på det affärsmässiga utan även det personliga, eftersom vi känner till Hammarby Sjöstad mycket väl som område.

Om du anlitar oss på HusmanHagberg för din bostadsaffär här i området kan vi försäkra dig om att du får en mäklare med både kompetens och passion för mäklaryrket. Dessutom får du välja fritt bland banker och försäkringsbolag då vi inte är bundna till några speciella företag. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 5 kunder tycker om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad

• 2019-02-27

Per S skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Johan har bra kännedom om sjöstan och har ett starkt driv för att hitta fram till en bra affär! Läs mer
  • 2019-02-25

Lovisa S skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Fick från början ett väldigt bra intryck. Husman Hagberg hjälpte oss att sälja vår lägenhet (4rok). Det har alltid funnits ett driv och engagemang från deras sida och gett intryck att de jobba för oss. Lätt att ha att göra med, bra kontinuerlig kontakt och kunniga i vad de gör. Kan verkligen rekommendera Johan och Maria. Tummen upp! Läs mer
  • 2019-02-05

Maria-Lee Regina-Hae Hyun-Zae K skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Maria Lindelöf (och Johan Lindelöf) är fantastiska mäklare.
    Från värdering till försäljning har vi blivit otroligt fint bemötta: både personligt och proffsigt på samma gång. Vilket bara det är en konst i sig. Maria lyckades äv hitta en köpare till vår ”mini-fyra”, trots tuffa tider för försäljning. Hon har många kontakter och fick en förfrågan av en ”outsider”, som sedan köpte vår lägenhet dagen efter visning!!!
    Vi är otroligt nöjda och tacksamma för Marias jobb och rekommenderar Husman Hagberg Hammarby Sjöstad varmt, för alla som söker mäklare.

Maria-Lee Kim Läs mer
  • 2018-12-21

Maria V skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Trevlig kunnig mäklare. Trots att vi sedan inte sålde objektet bra bemötande. Läs mer
  • 2018-12-18

Tom Erik S skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Hårt jobbande och noga med att ta reda på hur vad jag vill som säljare. Läs mer

Hammarby allé 102, 120 65 Stockholm