HusmanHagberg Hammarby Sjöstad

Hammarby allé 102, 120 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Hammarby Sjöstad! Vi mäklare här på kontoret har inte bara koll på det affärsmässiga utan även det personliga, eftersom vi känner till Hammarby Sjöstad mycket väl som område.

Om du anlitar oss på HusmanHagberg för din bostadsaffär här i området kan vi försäkra dig om att du får en mäklare med både kompetens och passion för mäklaryrket. Dessutom får du välja fritt bland banker och försäkringsbolag då vi inte är bundna till några speciella företag. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 13 kunder tycker om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad

• 2019-10-06

Lena T skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Trevligt och proffsigt bemötande. Rutinerad.
    Ringde snabbt upp och bra minne för mina önskemål. Läs mer
  • 2019-09-28

Annika Eklöf B skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    johan var saklig och trevlig sålde vår lägenhet helt enligt våra förväntningar snabbt och bra Läs mer
  • 2019-09-10

Annelie L skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Köpt en bostadsrätt köpet fungerade problemfritt Läs mer
  • 2019-09-08

Linus V skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Mycket nöjda med vår försäljning Läs mer
  • Alexandra L

2019-08-01

Alexandra L skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Jag anlitade proffs och är helnöjd. Från början till slut i vårt samarbete har jag känt att vi haft en bra dialog. Min mäklare har jag upplevt som kunnig om marknaden och förmedlade realistiska förväntningar. Jag sålde en två-rumslägenhet precis när bo-marknaden gick in i lågsäsong. Min mäklare gjorde en jättefin homestyling och fick till fina bilder. Det är andra gången jag anlitar Husman & Hagberg och jag rekommenderar verkligen dem. Läs mer
  • 2019-05-14

Johanna Brita Linnéa S skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Vi har sålt en bostadsrätt och är mycket nöjda med det bemötande vi fått från mäklaren. Det har känts förtroendeingivande och genuint rakt igenom. Mälaren var lyhörd och kunnig. Kändes äkta. Läs mer
  • 2019-05-12

Anton P skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Då vi skulle sälja vår bostadsrätt i Hammarby Sjöstad var valet inte svårt för oss. Johan och Maria var perfekta för oss. Genuina och personliga och kunde Hammarby sjöstad! Läs mer
  • 2019-04-10

Gunilla P skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Köpt bostadsrätt 4 rum och kök.

Mycket possitivt möte. Läs mer
  • 2019-02-27

Per S skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Johan har bra kännedom om sjöstan och har ett starkt driv för att hitta fram till en bra affär! Läs mer
  • 2019-02-25

Lovisa S skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Fick från början ett väldigt bra intryck. Husman Hagberg hjälpte oss att sälja vår lägenhet (4rok). Det har alltid funnits ett driv och engagemang från deras sida och gett intryck att de jobba för oss. Lätt att ha att göra med, bra kontinuerlig kontakt och kunniga i vad de gör. Kan verkligen rekommendera Johan och Maria. Tummen upp! Läs mer
  • 2019-02-05

Maria-Lee Regina-Hae Hyun-Zae K skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Maria Lindelöf (och Johan Lindelöf) är fantastiska mäklare.
    Från värdering till försäljning har vi blivit otroligt fint bemötta: både personligt och proffsigt på samma gång. Vilket bara det är en konst i sig. Maria lyckades äv hitta en köpare till vår ”mini-fyra”, trots tuffa tider för försäljning. Hon har många kontakter och fick en förfrågan av en ”outsider”, som sedan köpte vår lägenhet dagen efter visning!!!
    Vi är otroligt nöjda och tacksamma för Marias jobb och rekommenderar Husman Hagberg Hammarby Sjöstad varmt, för alla som söker mäklare.

Maria-Lee Kim Läs mer
  • 2018-12-21

Maria V skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Trevlig kunnig mäklare. Trots att vi sedan inte sålde objektet bra bemötande. Läs mer
  • 2018-12-18

Tom Erik S skrev om HusmanHagberg Hammarby Sjöstad
    Hårt jobbande och noga med att ta reda på hur vad jag vill som säljare. Läs mer

Hammarby allé 102, 120 65 Stockholm