Gustav Larsson
Registrerad mäklare sedan 2018-10-29
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-16
2019-07 - 2020-06

Läs vad 112 Läs vad Gustav Larsson

• Tobias I sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-07-03

Vendelsö
    En riktigt driven & duktig mäklare. Snabb & enkel affär. Såld innan visning!

Jag kan verkligen rekommendera Gustav! Läs mer
    Mats L, Gustav Stefan L gillar detta
  • Niklas P sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-06-25

Vendelsö
    Väldigt trevlig, Vår lägenhet var väldigt svår såld. Gustav jobbade på och vi fick det vi ville ha! Grymt jobbat! Läs mer
    Mats L, Gustav Stefan L gillar detta
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-06-22

Vendelsö
    Sålde en bostadsrätt i Vendelsö och tack vare Gustavs angagemang och privata visningar fick vi ett bra bud och sålde lägenheten redan som " kommande försäljning". Gustav är driven, hjälpsam och mån om att allting ska bli bra. Läs mer
    Gustav Stefan L, Mats L gillar detta
  • Sonny R köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-06-20

Mycket kompetent mäklare.
    Trevlig o ärlig samt hjälpsam Läs mer
  • Anna-Britt J
    Anna-Britt J köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-06-20

Vendelsö
    Jag har köpt fastigheten på Sjömansvägen 3, som Gustav var snäll nog att visa mig, innan dom la ut den till försäljning. Jag var tidigare och tittade på en annan lägenhet där Gustav var mäklare, som jag inte gillade och bad honom höra av sig om något annat skulle dyka upp, vilket han gjorde. Vi fick ett bra förtroende för varandra och jag kan bara säga att han är en bra mäklare som är kunnig i sina förehavanden.👍 Läs mer
    Gustav Stefan L, Mats L gillar detta
  • Kristina B köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Svartbäcken
    Mäklaren är kunnig och påläst.,Duktig och seriös Läs mer
    Mats L, Gustav Stefan L gillar detta
  • Darioush A sålde sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Svartbäcken
    Jag rekommendera starkt HusmanHagberg i Haninge.
    Vi var tvungen att byta ut vår tidigare mäklare till HusmanHagberg i Haninge vilket var super skillnad, huset såldes på 3 veckor.
    Gustav Larsson är duktigt säljare och tydligt mäklare samt bestämd.
    Skulle ni sälja er hus så HusmanHagberg i Haninge är bäst utan protest. Läs mer
    Mats L, Gustav Stefan L gillar detta
  • Sandra A köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Vendelsö
    Gustav är den bästa av många mäklare vi stött på. Trevlig och professionell på alla plan. Vi kommer definitivt höra av oss till Gustav vid framtida försäljning! Läs mer
    Mats L, Gustav Stefan L gillar detta
  • Marina L köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-06-17

Västerhaninge
    Köpt lägenhet,utmärkt kontakt bra på alla vis! Läs mer
    Mats L, Gustav Stefan L gillar detta
  • Sofia Harriette Marianne E sålde sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-06-16

Sålt fritidshus
    Gustav känns alltid trygg och professionell. Vår försäljning gick super snabbt och smidigt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Albatrossvägen