Josefina Hultgren
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-04 - 2019-03
En bostadsförsäljning kan vara den största affären man någonsin gör i livet! Därmed kräver det en service utöver det vanliga som jag vill ge dig med ett genuint och helhjärtat engagemang anpassat efter dina specifika önskemål.

Jag är en gotländska som idag är aktiv mäklare i Haninge Kommun där jag stortrivs eftersom det finns ett brett utbud av olika typer av förmedlingar som ger mig bra erfarenheter. Det är viktigt för mig att du som kund ska känna trygghet och ett förtroende för mig genom hela processen. Min strävan är att göra det lilla extra för att överträffa dina förväntningar och skapa goda, långvariga relationer. Jag är inte nöjd förrän du är nöjd! Varmt välkomna för en första kontakt! Läs mer

Läs vad 61 Läs vad Josefina Hultgren

• Mattias W
    Mattias W skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-07-20

Sålde min mors dödsbo som var en lgh på 100 kvadrat.Fick ett otroligt varmt och engagerat bemötande av Josefina.
    Hon visade detta även under visningarna och allt som var runtomkring. Jag känner ett väldigt stort förtroende för Husman-Hagberg just genom hennes professionalism samt att hon ständigt höll mig informerad i alla turer runt försäljningen.

Helhetsbetyget blir 5 av 5.
    Jag kunde inte vara mer nöjd med mitt val av mäklare.

/Mattias Widen Läs mer
    2018-07-21 Josefina H svarar Mattias W
    Stort tack Mattias! Det var som sagt ett stort nöje att hjälpa er. Trevlig sommar!
    Mats L gillar detta
  • Anton Fossli E
    Anton Fossli E skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-07-19

Första och bästa mäklaren jag har haft nöjet att vara i kontakt med. Super professionell, trevlig och tillmötesgående! Tack! 🎉👍 Läs mer
    2018-07-19 Josefina H svarar Anton Fossli E
    Stort tack för fina ord Anton, hoppas ni ska trivas!
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Christina G skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-07-18

Josefina hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på en inte alltför ljus bostadsmarknad. Med hjälp av hennes kunskap, kompetens och genuint trevliga bemötande gick försäljningen bra och jag är mer än nöjd med henne som mäklare. Läs mer
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Britt-Marie K skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-07-16

Köpt lägenhet.
    Otroligt bra bemötande.
    Hin var hjälpsam och upplever henne kunnig. Läs mer
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Ebba B skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-07-16

Josefin har tagit sitt uppdrag på ett föredömligt sätt. Då hon har tagit hand om försäljningen av min bostadsrätt på Solhemsvägen. Läs mer
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Laila S skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-04-13

En underbart öppen och trevlig mäklare som är väldigt lyhörd.Både min man och jag tyckte om henne direkt och fick fullt förtroende för hennes kunskap om hur marknaden ligger till .hon har gjort ett riktigt bra jobb och har hjälpt oss att sälja till bra pris och att genomföra försäljningen på ett mycket proffsigt vis.Vi lämnar våra bästa rekommendationer och har tipsat dottern om Josefina?MVH Laila och Stefan Skoog Läs mer
    2018-04-23 Josefina H svarar Laila S
    Stort tack Laila och Stefan för era fina ord. Det har varit ett rent nöje att få hjälpa er med försäljningen. Ta hand om er så ses vi snart igen!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Marjukka A skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-04-12

Mäklaren överträffade mina förväntningar och har varit väldigt hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • Lovisa F
    Lovisa F skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-03-31

En helt fantastisk mäklare i både bemötande, proffsighet och utförande av arbete. Hon fick vår lägenhet såld till ett bra pris i en tuff marknad. När vi hade kontakt var det alltid trevligt och vi kände oss trygga under hela uppdragets gång. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-04-12 Josefina H svarar Lovisa F
    Stort tack Lovisa! Det var bara ett nöje att få hjälpa er! Vi ses snart igen :)
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Fredrik J skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-03-31

Vi kände att försäljningen av vår bostad låg i kompetenta händer. Josefina var dessutom alltid lätt att få tag på och kunde svara på alla frågor som poppade upp.
    Vid vår försäljning blev både säljare och köpare väldigt nöjda Läs mer
    2018-04-12 Josefina H svarar Fredrik J
    Tack för dina fina ord Fredrik, det betyder mycket för mig!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Kristina B skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-03-11

Trevlig, personlig och pålitlig mäklare. Har engegemang i mig som kund och har gjort ett bra jobb. Läs mer

Senaste försäljningarna

Tvillingarnas Gata