Josefina Hultgren
en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

En bostadsförsäljning kan vara den största affären man någonsin gör i livet! Därmed kräver det en service utöver det vanliga som jag vill ge dig med ett genuint och helhjärtat engagemang anpassat efter dina specifika önskemål.

Jag är en gotländska som idag är aktiv mäklare i Haninge Kommun där jag stortrivs eftersom det finns ett brett utbud av olika typer av förmedlingar som ger mig bra erfarenheter. Det är viktigt för mig att du som kund ska känna trygghet och ett förtroende för mig genom hela processen. Min strävan är att göra det lilla extra för att överträffa dina förväntningar och skapa goda, långvariga relationer. Jag är inte nöjd förrän du är nöjd! Varmt välkomna för en första kontakt!
Dalarövägen 56
136 45 Handen — Visa karta

Vad tror Josefina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 61 kunder tycker om Josefina Hultgren

• Mattias W
    Mattias W skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålde min mors dödsbo som var en lgh på 100 kvadrat.Fick ett otroligt varmt och engagerat bemötande av Josefina.
    Hon visade detta även under visningarna och allt som var runtomkring. Jag känner ett väldigt stort förtroende för Husman-Hagberg just genom hennes professionalism samt att hon ständigt höll mig informerad i alla turer runt försäljningen.

Helhetsbetyget blir 5 av 5.
    Jag kunde inte vara mer nöjd med mitt val av mäklare.

/Mattias Widen Läs mer
    2018-07-21 Josefina H svarar Mattias W
    Stort tack Mattias! Det var som sagt ett stort nöje att hjälpa er. Trevlig sommar!
  • Anton Fossli E
    Anton Fossli E skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Första och bästa mäklaren jag har haft nöjet att vara i kontakt med. Super professionell, trevlig och tillmötesgående! Tack! 🎉👍 Läs mer
    2018-07-19 Josefina H svarar Anton Fossli E
    Stort tack för fina ord Anton, hoppas ni ska trivas!
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Christina G skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på en inte alltför ljus bostadsmarknad. Med hjälp av hennes kunskap, kompetens och genuint trevliga bemötande gick försäljningen bra och jag är mer än nöjd med henne som mäklare. Läs mer
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Britt-Marie K skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt lägenhet.
    Otroligt bra bemötande.
    Hin var hjälpsam och upplever henne kunnig. Läs mer
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Ebba B skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefin har tagit sitt uppdrag på ett föredömligt sätt. Då hon har tagit hand om försäljningen av min bostadsrätt på Solhemsvägen. Läs mer
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Laila S skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    En underbart öppen och trevlig mäklare som är väldigt lyhörd.Både min man och jag tyckte om henne direkt och fick fullt förtroende för hennes kunskap om hur marknaden ligger till .hon har gjort ett riktigt bra jobb och har hjälpt oss att sälja till bra pris och att genomföra försäljningen på ett mycket proffsigt vis.Vi lämnar våra bästa rekommendationer och har tipsat dottern om Josefina?MVH Laila och Stefan Skoog Läs mer
    2018-04-23 Josefina H svarar Laila S
    Stort tack Laila och Stefan för era fina ord. Det har varit ett rent nöje att få hjälpa er med försäljningen. Ta hand om er så ses vi snart igen!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Marjukka A skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mäklaren överträffade mina förväntningar och har varit väldigt hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • Lovisa F
    Lovisa F skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    En helt fantastisk mäklare i både bemötande, proffsighet och utförande av arbete. Hon fick vår lägenhet såld till ett bra pris i en tuff marknad. När vi hade kontakt var det alltid trevligt och vi kände oss trygga under hela uppdragets gång. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-04-12 Josefina H svarar Lovisa F
    Stort tack Lovisa! Det var bara ett nöje att få hjälpa er! Vi ses snart igen :)
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Fredrik J skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi kände att försäljningen av vår bostad låg i kompetenta händer. Josefina var dessutom alltid lätt att få tag på och kunde svara på alla frågor som poppade upp.
    Vid vår försäljning blev både säljare och köpare väldigt nöjda Läs mer
    2018-04-12 Josefina H svarar Fredrik J
    Tack för dina fina ord Fredrik, det betyder mycket för mig!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Kristina B skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Trevlig, personlig och pålitlig mäklare. Har engegemang i mig som kund och har gjort ett bra jobb. Läs mer
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Rakel R skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi fick ett mycket vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Gabriella von G skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Lugn, förtroendeingivande och kunnig kring objektet. Läs mer
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Patric R skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Positiv och pålitlig. Ger ett mycket bra intryck Läs mer
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Camilla W skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina har redan från början varit oerhört serviceinriktad på ett ödmjukt sätt och vi har en positiv kontakt med henne utan att känna oss stressade i vår säljprocess av ett dödsbo. Läs mer
    2018-03-06 Josefina H svarar Camilla W
    Tack för ett fint omdöme Camilla! Skönt att ni upplever det hela så!
    Mats L gillar detta
  • André T skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mäklarn som har det där lilla extra! Läs mer
    2018-03-01 Josefina H svarar André T
    Tack André! Det värmer verkligen!
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Renée T skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jätte duktig tjej, höll oss ständigt uppdaterade genom hela försäljningen och gav oss många bra råd. Läs mer
    2018-02-17 Josefina H svarar Renée T
    Tack så mycket Renée, har varit mycket trevligt att få hjälpa er!
    Mats L gillar detta
  • Malin A skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket noga, drivande, vänlig och proffsigt bemötande... Läs mer
    2018-02-15 Josefina H svarar Malin A
    Tack för din rekommendation Malin! :)
  • Christofer L skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina är trevlig och professionell.
    Hon höll bra kontakt genom hela försäljningen.
    Känner mig mycket nöjd!
    Kan starkt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2017-12-19 Josefina H svarar Christofer L
    Tack så mycket för ett fint omdöme Christofer!
    Mats L gillar detta
  • Lars F skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Trevlig och noggrann, ger bra återkoppling Läs mer
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Jessica M skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi upplevde inte denna mäklare som hjälpsam och informerade! Det höll på att bli ett kontraktsbrott från vår sida pga av att mäklaren ej informerat oss om situationen! Ingen mäklare jag skulle rekommendera till vänner..... Läs mer
    2017-11-15 Josefina H svarar Jessica M
    Tack för din feedback Jessica! Det är väldigt tråkigt att höra att ni upplevde köpet så, jag försökte i alla avseenden att göra så gott jag kunde för att lösa det på bästa sätt. Ta hand om er!
  • Eva-lena J
    Eva-lena J skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hon är lyhörd och lätt att prata med om allt som behövs vid en försäljning. Det är viktigt vid en så stor affär, där man ofta är lite orolig för mycket.
    Men Josefina gjorde mig snabbt lugn, och vi hade ett mycket gott samarbete. Till detta bidrog både hennes kunskap som mäklare, och hennes härliga sociala och positiva färdighet!
    Affären gick utmärkt och för detta ska Josefina ha ett Stort Tack med Stjärna i kanten. Läs mer
    2017-11-10 Josefina H svarar Eva-lena J
    Tack Eva-Lena för dina fina ord, det värmer verkligen! Bara ett nöja att få samarbeta med en sån härlig människa som dig!
    Mats L gillar detta
  • Anna A skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Kompetent, kunnig, trevlig och förtroendeingivande mäklare som jag gärna rekommenderar! Läs mer
    2017-11-08 Josefina H svarar Anna A
    Tack Anna för dina fina ord, hoppas ni alla har det bra! Hälsa så gott!
    Mats L gillar detta
  • Ulf L skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Helt OK. Texten måste vara åtminstone 30 tecken Läs mer
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Vesna P skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina har hjälpt oss med lägenhetsförsäljning. Mycket lyhörd mäklare, såg till att både säljare och köpare blev nöjda. Kändes tryggt hela vägen. Jättenöjd med Josefine! Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2017-11-08 Josefina H svarar Vesna P
    Tack så mycket Vesna för dina varma ord! Hoppas allt är bra med er!
    Mats L gillar detta
  • Dalibor P skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina var professionell, kunnig, tillmötesgående och flexibel. Plus riktigt trevlig! Läs mer
    2017-11-06 Josefina H svarar Dalibor P
    Tack för fina ord Dalibor, det var bara roligt att samarbeta med er så trevliga som ni är! Hälsa Vesna så mycket!
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Natalia Anna W skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag och min man tycker att Josefina Hultgren är otrolig professionell person, jätte trevlig så det var lätt att ha samtal med henne . Läs mer
    2017-11-06 Josefina H svarar Natalia Anna W
    Tack så mycket Natalia! Det vara bara trevligt att hjälpa er! Hälsa familjen!
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Naim S skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hon är trevlig snäll och snige tje.
    Mvh Naim Läs mer
    2017-11-06 Josefina H svarar Naim S
    Tack snälla Naim! Hoppas renoveringen går bra!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Carina G skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina är ett riktigt proffs. Hon har koll, finns tillgänglig och är personlig. Vi har varit trygga med henne både vid köp och sälj. Och vi kommer anlita henne igen! 🙌🏻 Läs mer
    2017-11-06 Josefina H svarar Carina G
    Tack snälla du! Alltid lika roligt med en gotlänning! Bara ett nöje att få samarbeta med er vid köp och sälj av bostad, ni är underbara!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Thomas E skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina är proffs, vi har känt oss trygga genom hela affären. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2017-11-06 Josefina H svarar Thomas E
    Stort tack Thomas för fina ord! Det värmer och för mig är det bara ett nöje att få hjälpa er. Men vi håller fortsatt kontakt och krama om familjen så gott!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Pauline Ann M skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    She was very friendly, helpful and patient - I arrived about two minutes before the viewing finished but she did not rush me. Throughout the whole process she kept me informed and, when it came to the date to sign the contract, she spoke Swedish (the seller wanted it all done in Swedish) slowly enough and used simple enough words so that I could understand everything. Even when I was panicking the day before signing the contract she did everything she could to calm me down and never became irritated.

I would highly recommend her and, if I ever decide to sell this apartment, I would hope that Josefina would be available to do it all for me. Läs mer
    2017-11-08 Josefina H svarar Pauline Ann M
    Thank you so much for your kindness Pauline! I hope everything is fine with you!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Yusein Sami Y skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    hon är ganska bra mäklare och jag är mycket tacksam om henne Läs mer
    2017-11-08 Josefina H svarar Yusein Sami Y
    Tack för din rekommendation Yusein!
  • Orvokki Å
    Orvokki Å skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina är en trevlig, seriös fastighetsmäklare, visar förtroende och engagemang samt ett genuint intresse för sitt arbete/uppdrag. Gott bemötande, inger förtroende. Josefina tar tid att resonera och ge bra och konkreta tips på tex. inredningsmässigt. Josefina sålde vårt hus och det blev ett lyckat resultat. Läs mer
    2017-11-06 Josefina H svarar Orvokki Å
    Underbara Orvokki, jag kommer aldrig glömma dig och Esko! Tack för dina fina ord! Jag hoppas ni mår bra och att ni har vägarna förbi kontoret snart. Ta hand om er!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Martin S skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina var trevlig och tillgänglig vilket kändes tryggt i en stor affär. Fick köpet att gå smidigt och utan komplikationer. Läs mer
    2017-11-08 Josefina H svarar Martin S
    Stort tack Martin för din rekommendation och fina ord!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Miljana S skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Väldigt trevlig och hjälpsam person, väl bemötande och verkligen bra på det hon gör. Läs mer
    2017-11-06 Josefina H svarar Miljana S
    Tack snälla du! Vara bara trevligt att hjälpa dig! Ta hand om dig!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Ihab R skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    hej jag tycker att hon är bra och duktig ☺️ Läs mer
    2017-11-08 Josefina H svarar Ihab R
    Tack så mycket Ihab! Hoppas ni trivs i lägenheten!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Magnus K skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina är en helt underbar mäklare och hon är trevlig och kunnig i alla lägen.

Hennes bemötande var helt fenomenalt och det kändes verkligen som att hon ville att både parter verkligen skulle bli nöjda. Hon var mycket professionell och köpet var smidigt och tydligt med bra med info utan några som helst konstigheter eller frågetecken.

Vi rekommenderar verkligen henne och vi skulle absolut använda oss av henne som mäklare igen :) Läs mer
    2017-11-06 Josefina H svarar Magnus K
    Stort tack Magnus för att ni tar er tid att skriva en sån fin rekommendation, det värmer verkligen! Var ett rent nöje att få hjälpa er! Jag hoppas allt är bra med er och att vi springer på varandra i framtiden. Ta hand om er!
    Magnus K, Josefina H, Mats L gillar detta
  • Björn O skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Helt ok helt ok helt ok helt ok helt ok helt ok helt ok helt ok Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hon är en mycket duktig mäklare som gör bra för sina kunder
    Jag skulle varmt rekommendera henne för andra. Läs mer
    2017-11-06 Josefina H svarar Eva H
    Tack snälla Eva för dina ord! Jag hoppas allt är bra med dig och att du trivs i nya lägenheten!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Maria S skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina uppfyller alla krav på en perfekt mäklare!
    Noggrann
    Intresserad
    Vänlig
    Proffsig

Den dag jag vill sälja kommer jag kontakta henne! Läs mer
    2017-11-08 Josefina H svarar Maria S
    Tack så hemskt mycket Maria för fina ord! Ta hand om dig!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • William V skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hon höll alltid en bra balans mellan profession och personlig kontakt. Man kände sig alltid hörd och hon återkopplade alltid snabbt vid frågor och funderingar. Läs mer
    2017-11-08 Josefina H svarar William V
    Stort tack William för dina fina ord! Hoppas allt är bra med dig!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Helen J skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket kunnig och alltid trevligt bemötande jag var mycket nöjd med Josefinas arbete. Glada hälsningar Helen Läs mer
    2017-11-08 Josefina H svarar Helen J
    Stort tack för fina ord Helen! Hoppas allt är bra med dig och att du fortsätter resa jorden runt!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Lisa O skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vårt första köp någonsin, det största beslutet vi tagit. Trots snabba beslut och bud innan visning fanns Josefina för oss från början till slut.
    Trots att Josefina befann sig på semester ägnade hon tid åt oss och svarade så snabbt hon kunde, himla imponerande.
    Även uppföljning och samtal där hon på ett genuint sätt brydde sig om en att allt skulle kännas tryggt och bra.
    Är fortfarande helnöjd och skulle varmt rekommendera Josefina till andra som går i sälj eller köptankar. Läs mer
    2017-11-06 Josefina H svarar Lisa O
    Tack så hemskt mycket för din fina rekommendation och tid Lisa! Det var ett nöje att få hjälpa er med ert största beslut trots semester! Jag hoppas ni stortrivs i det fina radhuset och att ni alla mår bra! Hälsa familjen så gott!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Hans Erik M skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Trevligt och vänligt bemötande med personligt engagemang! Läs mer
    2017-11-06 Josefina H svarar Hans Erik M
    Tack så mycket för värmande ord!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Christina H skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag vi tycker Josefina
    är en förträffligt bra mäklare. Kunnig trevlig hjälpsam kan inte vara bättre.Fint prospekt fina bilder såg hon till att det blev.Vi fick i stort sett det pris vi ville ha när vi sålde.
    Kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
    2017-11-06 Josefina H svarar Christina H
    Tack för ett fint omdöme Christina, det värmer! Jag hoppas ni mår bra, ni är alltid välkomna till oss när ni har vägarna förbi kontoret. Hälsa Håkan så mycket!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Robin F skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Professionell, duktig och jättetrevlig. Läs mer
    2017-11-06 Josefina H svarar Robin F
    Stort tack för positiv feedback, hoppas att allt är bra med dig och att du fortfarande trivs bra i lägenheten! Ha det bäst!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Pontus O skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Väldigt trevlig och bemötande, lätt att ha kontakt med utan strul Läs mer
    2017-11-06 Josefina H svarar Pontus O
    Tack för ett fint omdöme och detsamma till dig Pontus!
    Josefina H, Mats L gillar detta
  • Tony E skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hon var kanon genom hela köpet Läs mer
    2017-11-06 Josefina H svarar Tony E
    Tack så mycket för ditt omdöme Tony!
    Josefina H gillar detta
  • Thomas P skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hej!

Mycket bra bemötande samt noga i våra avstämningar i samband med försäljning och uppföljning.

Dalarö 2017-11-02
    //Thomas Persson Läs mer
    2017-11-08 Josefina H svarar Thomas P
    Tack Thomas för fint omdöme! Hoppas ni alla mår bra och hälsa Ann så mycket!
    Josefina H gillar detta
  • Ellen K skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Trevlig att ha att göra med, gav ett lugnt och vänligt intryck. Dock svår att få tag på ibland. Läs mer
    2017-11-08 Josefina H svarar Ellen K
    Tack så mycket för ditt omdöme Ellen!
    Josefina H gillar detta
  • Vladimir S skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina har trevlig personlighet och arbetar på ett professionellt sätt. Mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
    2017-11-08 Josefina H svarar Vladimir S
    Tack snälla för din rekommendation Vladimir!
Josefina Hultgren
Tove Hörnblad