Rebecka Schelander
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-03 - 2019-02

Läs vad 10 Läs vad Rebecka Schelander

• Viktor Persson skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-01-30

Köpt ett bostadsrättsradhus genom Rebecka. Rebecka Schelander gav ett trevlig bemötande, kunde svara på våra frågor och gav oss bra återkoppling. Allt kändes tryggt och smidigt! Läs mer
    Mats L, Rebecka S gillar detta
  • Gunilla G skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-12-23

Fick hjälp att sälja mitt hus. Mycket trevlig mäklare som kändes trygg genom hela affären. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-12-23 Rebecka S svarar Gunilla G
    Tack för de fina orden Gunilla! Hoppas att du kommer trivas i din nya bostad.
    Rebecka S, Mats L gillar detta
  • Rikard L sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-12-23

Jag har sålt ett litet brf radhus och känner att allt funkade bra med försäljningen, nöjd med bemötandet och priset som den såldes för Läs mer
    2018-12-23 Rebecka S svarar Rikard L
    Tack för förtroendet och rekommendationen Rikard!
    Mats L, Rebecka S gillar detta
  • Thomas R sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-10-05

Brandbergen
    Sålt radhus. Rebecka Schelander har utfört ett bra jobb och har hela tiden varit bra på att informera mej om vad som händer. Är nöjd och kan rekommendera Rebecka till andra som ska sälja sin fastighet Läs mer
    Rebecka S, Mats L gillar detta
  • Tomas S köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-10-03

Brandbergen
    Radhus. Mkt trevlig och tydlig. Bra möten! Läs mer
    Rebecka S, Mats L gillar detta
  • Thanusha P skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-06-01

Rebecka är en skicklig, serviceinriktad och målinriktad mäklare som fick vårt radhus i Vega/Handen sålt till ett pris som vi är nöjda med, trots den osäkra bostadsmarknad som råder nu. Läs mer
    2018-06-07 Rebecka S svarar Thanusha P
    Stort tack Thanusha för din fina kommentar och rekommendation
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-05-26

Jag ville sälja min bostad och kontaktade mäklaren direkt. Fick ett väldigt bra bemötande.
    Affären gick snabbt och smidigt. Känner mig nöjd. Läs mer
    2018-06-07 Rebecka S svarar Elisabeth R
    Tack så mycket Elisabeth för de fina orden, det gläder mig att du är nöjd!
  • Sara B
    Sara B skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-05-26

Jättetrevlig tillmötesgående mäklare som jag skulle varmt rekommendera. Är andra gången vi köper genom husman Hagberg och är jättenöjd med era mäklare ni har hos er. Läs mer
    2018-06-07 Rebecka S svarar Sara B
    Tack för de fina orden Sara!
    Jesper A gillar detta
  • Agneta N skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2017-11-20

Rebecka Schelander tillsammans med Mats Lundberg fick uppdraget genom sitt proffsiga upplägg. Rebecka har skött all kontakt med oss som säljare väldigt bra, även vid budgivning och kontraktsskrivning. Vi kan mer än gärna rekommendera Rebecka Schelander. Läs mer
    2018-03-12 Rebecka S svarar Agneta N
    Tack för de fina orden!

Jesper A, Mats L gillar detta
  • Elin L skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2017-11-05

Allt fungerade bra, hade önskar att få något mer uppdateringar under tiden Läs mer
    2017-11-14 Rebecka S svarar Elin L
    Tack för din feedback Elin! Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten.

Senaste försäljningarna

Runstensvägen