Rebecka Schelander
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11

Läs vad 7 kunder tycker om Rebecka Schelander

• Thomas R sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Brandbergen
    Sålt radhus. Rebecka Schelander har utfört ett bra jobb och har hela tiden varit bra på att informera mej om vad som händer. Är nöjd och kan rekommendera Rebecka till andra som ska sälja sin fastighet Läs mer
    Mats L gillar detta
  • Tomas S köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Brandbergen
    Radhus. Mkt trevlig och tydlig. Bra möten! Läs mer
    Mats L gillar detta
  • Thanusha P skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Rebecka är en skicklig, serviceinriktad och målinriktad mäklare som fick vårt radhus i Vega/Handen sålt till ett pris som vi är nöjda med, trots den osäkra bostadsmarknad som råder nu. Läs mer
    2018-06-07 Rebecka S svarar Thanusha P
    Stort tack Thanusha för din fina kommentar och rekommendation
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag ville sälja min bostad och kontaktade mäklaren direkt. Fick ett väldigt bra bemötande.
    Affären gick snabbt och smidigt. Känner mig nöjd. Läs mer
    2018-06-07 Rebecka S svarar Elisabeth R
    Tack så mycket Elisabeth för de fina orden, det gläder mig att du är nöjd!
  • Sara B
    Sara B skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jättetrevlig tillmötesgående mäklare som jag skulle varmt rekommendera. Är andra gången vi köper genom husman Hagberg och är jättenöjd med era mäklare ni har hos er. Läs mer
    2018-06-07 Rebecka S svarar Sara B
    Tack för de fina orden Sara!
    Jesper A gillar detta
  • Agneta N skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Rebecka Schelander tillsammans med Mats Lundberg fick uppdraget genom sitt proffsiga upplägg. Rebecka har skött all kontakt med oss som säljare väldigt bra, även vid budgivning och kontraktsskrivning. Vi kan mer än gärna rekommendera Rebecka Schelander. Läs mer
    2018-03-12 Rebecka S svarar Agneta N
    Tack för de fina orden!

Jesper A, Mats L gillar detta
  • Elin L skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Allt fungerade bra, hade önskar att få något mer uppdateringar under tiden Läs mer
    2017-11-14 Rebecka S svarar Elin L
    Tack för din feedback Elin! Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten.

Senaste försäljningarna

2:a