Sara Kjellgren
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2019-04
Vi möts ständigt av val i livet och att välja rätt mäklare när det är dags att sälja sin bostad kan vara A och O. Många frågor kan då behövas få svar på: När är bästa tiden att sälja? Hur går en budgivning till? Vad är en överlåtelsebesiktning? I många fall kan det då behövas ett bollplank - det är här jag kommer in. Det är oerhört inspirerande att träffa så mycket olika människor och hjälpa dem i alla tänkbara situationer i livet. Jag gör ingen skillnad på en stor eller liten bostadsaffär – alla är lika viktiga för mig. Tveka inte att kontakta mig vid alla frågor som rör din bostad. Läs mer

Läs vad 43 Läs vad Sara Kjellgren

• Robin K sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-05-04

Sålt bostadsrätt...………………………………... Läs mer
    Mats L gillar detta
  • Dier R köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-04-09

Vi köpte bostadsrätt.
    Bemötandet var proffesionellt
    Det var en bra och tryggt affärs som vi upplevd. Läs mer
    Mats L, Sara K gillar detta
  • Tanja T sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-04-07

Tydlig
    Taktisk
    Ärlig
    Trevlig
    Glad Läs mer
    2019-04-07 Sara K svarar Tanja T
    Tusen TACK Tanja! tack för de fina orden.
    Mats L, Sara K gillar detta
  • Alexander M köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-02-20

Vega
    Vårt första köp av bostad, så allt är väldigt nytt och man känner en viss osäkerhet då det är stora summor pengar och viktiga beslut. Tycker Sara har varit tydlig och gärna förklara en gång till om man det är något man inte förstår. Sara har varit lätt att nå och tydlig med att man är välkommen att höra av sig om det tycker upp frågor, något som är riktigt bra service. Läs mer
    Sara K, Mats L gillar detta
  • Jenny W sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-02-06

Centrala Handen
    Jag har sålt min lägenhet, Sara gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
    Mats L gillar detta
  • Ronney W sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-02-05

Centrala Handen
    Sara kjellgren är en mycket bra mäklare som jobbar hårt för kunden å alltid med positiv attetyd Läs mer
    Sara K, Mats L gillar detta
  • Mattias R köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-01-25

Vendelsö
    ▪️ Köpt parhus
    ▪️ Glatt och positivt
    ▪️ Förväntade mig en trevlig feedback efter visningarna och efter avslutad budgivning förväntade jag mig ett snabbt och smidigt avslut med tydlig info. Sara informerade klart och tydligt och var oerhört trevlig att ha och göra med. Sara har varit väldigt lätt att ha och göra med samt svarar alltid så snabbt hon kan!
    ▪️ Sara upplevs som en lättsam och trevlig mäklare som vill både säljarens och köparens bästa! Vi har en så länge inte upplevt något krångel under köpet av bostaden. Läs mer
    Mats L gillar detta
  • Elinor A sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-01-24

Handen
    Sålt bostadsrätt, Sara var tydlig,trevlig och kunnig. Hon återkopplade snabbt vid kontakt. och fixade förhandsvisning som innebar försäljning innan visning. Hon uppfyllde våra förväntningar och vi är mycket nöjda säljare. Läs mer
    Mats L gillar detta
  • Gudrun D skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-12-17

Sara är trevlig och kompetent och verkar ha bra koll på läget. Läs mer
    Mats L, Sara K gillar detta
  • Emma H sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-11-28

Västerhaninge
    Jag har sålt en 3:a i centrala Västerhaninge.
    Mäklaren var trevlig, med ett professionellt bemötande.
    Försäljningen av lägenheten gick över förväntan & jag känner mig väldigt nöjd med mitt val av mäklare.
    Rekommenderas starkt av mig! Läs mer
    Mats L, Mats L, Sara K gillar detta

Senaste försäljningarna