Sara Kjellgren
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-01 - 2018-12
Vi möts ständigt av val i livet och att välja rätt mäklare när det är dags att sälja sin bostad kan vara A och O. Många frågor kan då behövas få svar på: När är bästa tiden att sälja? Hur går en budgivning till? Vad är en överlåtelsebesiktning? I många fall kan det då behövas ett bollplank - det är här jag kommer in. Det är oerhört inspirerande att träffa så mycket olika människor och hjälpa dem i alla tänkbara situationer i livet. Jag gör ingen skillnad på en stor eller liten bostadsaffär – alla är lika viktiga för mig. Tveka inte att kontakta mig vid alla frågor som rör din bostad. Läs mer

Läs vad 35 kunder tycker om Sara Kjellgren

• Gudrun D skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-12-17

Sara är trevlig och kompetent och verkar ha bra koll på läget. Läs mer
    Mats L, Sara K gillar detta
  • Emma H sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-11-28

3:a
    76m²
    Västerhaninge
    Jag har sålt en 3:a i centrala Västerhaninge.
    Mäklaren var trevlig, med ett professionellt bemötande.
    Försäljningen av lägenheten gick över förväntan & jag känner mig väldigt nöjd med mitt val av mäklare.
    Rekommenderas starkt av mig! Läs mer
    Mats L, Mats L, Sara K gillar detta
  • Linus Dagerfall V köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-11-07

1:a
    34m²
    Tungelsta
    Jag lyckades få köpa en 1:a innan budgivning vilket verkligen uppskattades. Läs mer
  • Sarah M
    Sarah M köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-10-23

55.5m²
    Tungelsta
    Jag har köpt en mysig liten bostadsrätt i Västerhaninge. Sara Kjellgren var till stor hjälp för mig. Alltid lätt att få kontakt med, trevlig och väldigt tillmötesgående i allt. Jag förväntade mig att mäklaren skulle vara artig och hjälpsam, jag blev verkligen inte besviken. Sara var väldigt lätt att prata med och jag kände mig alltid bra bemöt och trygg med att göra affärer med henne. Läs mer
  • Teobaldo D
    Teobaldo D köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-10-09

55m²
    Västerhaninge
    jag köpte min bostad genom Sara, underbart som människa och affärskvinna.
    hon var mycket snäll och kunnig, kan sin område
    Som mäklare levde upp 120% och jag hade tur som köpare

jag är mycket tacksam er att jag kunde köpa min lägenhet genom er. Läs mer
  • Anders E
    Anders E köpte sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Centrala Haninge - Slätmossen
    Bra, proffsig, trevlig och glad. Det hon inte visste tog hon reda på direkt. Perfekt. Läs mer
    Mats L, Sara K gillar detta
  • Elinor T sålde sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Centrala Haninge - Slätmossen
    Har sålt ett radhus med hjälp av Sara Kjellgren. Mycket positivt bemötande. Sara levde upp till alla förväntningar. Och var väldigt energisk att hjälpa till med min försäljning. Läs mer
  • Damla K
    Damla K köpte sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Centrala Haninge - Slätmossen
    Bra enkelt och snabbt......................................... Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

53m²
    Västerhaninge Ribby
    Tvåa på drygt 50 kvm i Västerhaninge.
    Mycket trevligt och snabbt bemötande.
    Jag la fram min tes om process och utgångspris. Sara bekräftade mina tankar och genomförde sedan processen samt överträffade den....och priset.
    Jättenöjd, Sara är en mycket personlig och trevlig mäklare som håller det hon lovar. Leverans ända in i kaklet och förbi. Läs mer
  • Eva E skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-07-01

Hon höll mig uppdaterad om hur det gick med försäljningen. Hon var mycket proffsig och glad. Läs mer
    Mats L gillar detta

Senaste försäljningarna