Tove Hörnblad
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-02 - 2019-01
Tack för att du kollar in min profil på Reco! Här har ni en mäklare med förkärlek till Haninge. Jag har i hela mitt yrkesverksamma liv arbetat med service och brinner för att alltid göra det lilla extra. Min högsta prioritet är att bygga en långvarig kundrelation och att överträffa säljares och köpares förväntningar. Jag har som främsta mål att både köpare och säljare ska vara mer än nöjda med bostadsaffären efter att den är avslutad. Jag är målinriktad och driven, alltid glad och har en positiv attityd. Jag ger dig ett stort engagemang och vägleder dig hela vägen från start till mål i en lyckad bostadsaffär. Det är viktigt för mig att ge varje affär tid och engagemang, liksom att vara tillgänglig och behjälplig för både säljare, köpare och spekulanter. Vill du ha en driven mäklare som går den extra milen, kontakta mig! Läs mer

Läs vad 67 kunder tycker om Tove Hörnblad

• Stefan M sålde sitt hus med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-02-15

136m²
    Haninge Vega
    Hej, vi har precis sålt vår villa i Vega. Väldigt, väldigt nöjda med vår mäklare, Tove. Riktigt seriös, tillmötesgående och förstående. Har visat stort tålamod med våra önskemål när det gäller försäljningen.
    När vi som säljare har varit lite uppstressade, hade hon ett smittande lugn. Kunde inte blivit bättre. Med vänlig hälsning, Stefan Mattsson. Läs mer
    Mats L gillar detta
  • Nina J
    Nina J sålde sitt hus med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-02-14

5:a
    122m²
    Tove har gjort ett bra jobb med att sälja vår villa. Tycker hon varit bra på att informera om läget.
    Tove är alltid glad och trevlig.
    Har tagit tid att sälja bostaden men det är ju svåra tider att sälja nu så inget som Tove kunnat påverka som jag ser det. Läs mer
    Mats L gillar detta
  • Daniel J köpte sin lägenhet med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-01-27

3:a
    Vendelsö Lyckeby
    köpt en 2a i Vendelsö på Sjömansvägen 9.
    Vart väl bemött av Tove med snabb och bra service.

Jag hade valt Tove som mäklare vid en försäljning. Läs mer
    2019-01-28 Tove H svarar Daniel J
    Tusen tack för det fina omdömet Daniel :) Jag är glad att du är nöjd! Varma hälsningar Tove
    Mats L, Tove H gillar detta
  • Christina H sålde sin lägenhet med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-01-24

3:a
    Vendelsö Lyckeby
    Tove är den bästa mäklare jag har haft kontakt med, jätte trevlig, återkopplar direkt. Jag kommer anlita henne om jag behöver fler ggr. Rekommenderar gärna henne till mina vänner & bekanta.

Med vänlig hälsning
    Christina Läs mer
    2019-01-24 Tove H svarar Christina H
    Stort tack för dom fina orden Kicki :) Jag är så glad att du är nöjd och jag hjälper dig mer än gärna framöver! Varma hälsningar Tove
    Mats L, Tove H gillar detta
  • Eyvaz E köpte sin lägenhet med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-01-14

50m²
    Vendelsö Lyckeby
    Jävligt bra mäklare och jobbar mycket enkelt. Läs mer
    2019-01-15 Tove H svarar Eyvaz E
    Tack snälla Eyvaz, jag är glad att du är nöjd :) Varma hälsningar Tove
    Tove H, Mats L gillar detta
  • Milli L köpte sitt hus med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-12-27

109m²
    Vi har köpt ett radhus. Tove var lyhörd med trevligt och genuint bemötande, kände tillit från första dagen vid visningen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-01-03 Tove H svarar Milli L
    Tack snälla Milli för din fina rekommendation :) Jag är glad att det blev ni som fick köpa denna bostad! Varma hälsningar Tove
    Mats L, Tove H gillar detta
  • Jenny H köpte sin lägenhet med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-12-05

55m²
    Centrala Handen
    Köpt en tvåa med hjälp av Tove. Det var enkelt att ha kontakt med henne och hon återkopplade snabbt. Trevlig och tillmötesgående! Läs mer
    2018-12-13 Tove H svarar Jenny H
    Tack så mycket Jenny, vad kul att du är nöjd :) Varma hälsningar Tove
    Tove H, Mats L gillar detta
  • Tobias Å sålde sin lägenhet med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-12-03

Tungelsta Lillgården
    Sålt en lägenhet
    Allt var utmärkt på alla punkter. Väldigt bra bemötande och en stor kunskap av försäljning. Vi är nöjda med allt 🤩 Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Tobias Å
    Tack så mycket för dom fina orden Tobias :) Jag är glad att ni är nöjda! Varma hälsningar, Tove
    Mats L, Tove H gillar detta
  • Niklas D sålde sin lägenhet med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-11-14

1:a
    33.5m²
    Vendelsömalm
    Mycket bra hjälp från Tove när jag sålde min lägenhet. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Niklas D
    Tack så mycket för rekommendationen Niklas, jag är glad att du är nöjd :) Varma hälsningar, Tove
    Mats L, Tove H gillar detta
  • Emma Kristina N sålde sitt hus med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-11-12

109m²
    Kvarntorp Haninge
    Tove hjälpte oss med försäljningen av vårt radhus och har varit helt fantastisk på alla sätt och vis. Vi hade höga förväntningar på bra kommunikation, tillgänglighet och även på slutpriset och Tove har gjort så att vi känner oss nöjda med hela processen. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Emma Kristina N
    Tack så mycket för dom fina orden Emma :) Jag är glad att ni är nöjda och att er bostadsaffär gick så bra! Varma hälsningar, Tove

Senaste försäljningarna

Notvarpsvägen