Tove Hörnblad
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11
Tack för att du kollar in min profil på Reco! Här har ni en mäklare med förkärlek till Haninge. Jag har i hela mitt yrkesverksamma liv arbetat med service och brinner för att alltid göra det lilla extra. Min högsta prioritet är att bygga en långvarig kundrelation och att överträffa säljares och köpares förväntningar. Jag har som främsta mål att både köpare och säljare ska vara mer än nöjda med bostadsaffären efter att den är avslutad. Jag är målinriktad och driven, alltid glad och har en positiv attityd. Jag ger dig ett stort engagemang och vägleder dig hela vägen från start till mål i en lyckad bostadsaffär. Det är viktigt för mig att ge varje affär tid och engagemang, liksom att vara tillgänglig och behjälplig för både säljare, köpare och spekulanter. Vill du ha en driven mäklare som går den extra milen, kontakta mig! Läs mer

Läs vad 61 kunder tycker om Tove Hörnblad

• Jenny H köpte sin lägenhet med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Centrala Handen
    Köpt en tvåa med hjälp av Tove. Det var enkelt att ha kontakt med henne och hon återkopplade snabbt. Trevlig och tillmötesgående! Läs mer
    2018-12-13 Tove H svarar Jenny H
    Tack så mycket Jenny, vad kul att du är nöjd :) Varma hälsningar Tove
    Tove H, Mats L, Mats L gillar detta
  • Tobias Å sålde sin lägenhet med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tungelsta Lillgården
    Sålt en lägenhet
    Allt var utmärkt på alla punkter. Väldigt bra bemötande och en stor kunskap av försäljning. Vi är nöjda med allt 🤩 Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Tobias Å
    Tack så mycket för dom fina orden Tobias :) Jag är glad att ni är nöjda! Varma hälsningar, Tove
    Mats L, Tove H gillar detta
  • Niklas D sålde sin lägenhet med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vendelsömalm
    Mycket bra hjälp från Tove när jag sålde min lägenhet. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Niklas D
    Tack så mycket för rekommendationen Niklas, jag är glad att du är nöjd :) Varma hälsningar, Tove
    Mats L, Tove H gillar detta
  • Emma Kristina N sålde sin lägenhet med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Kvarntorp Haninge
    Tove hjälpte oss med försäljningen av vårt radhus och har varit helt fantastisk på alla sätt och vis. Vi hade höga förväntningar på bra kommunikation, tillgänglighet och även på slutpriset och Tove har gjort så att vi känner oss nöjda med hela processen. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Emma Kristina N
    Tack så mycket för dom fina orden Emma :) Jag är glad att ni är nöjda och att er bostadsaffär gick så bra! Varma hälsningar, Tove
    Mats L, Tove H gillar detta
  • Ewa-Lotte H sålde sin lägenhet med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vendelsö
    Vi har köpt tomt av Tove och också sålt vårt hus via henne och Husman & Hagberg.
    Tove har alltid haft ett lugnt och behagligt sätt i sin kontakt med oss och alltid återkommit om man sökt henne.
    Tove inger förtroende och har ingen pushig attityd utan är lugn och sansad. Hon vill heller inte skapa någon illusion utan är saklig när det gäller ens försäljning. Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Ewa-Lotte H
    Tack för den fina berömmen, jag är glad att ni är nöjda och att jag fått hjälpa er med era bostadsaffärer :) Varma hälsningar, Tove.
  • Solveig M
    Solveig M sålde sin lägenhet med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tungelsta
    Jag behövde hjälp med att sälja min bostadsrätt 2 rok.
    Tove Hörnblad gav råd och tips inför visningen av bostaden.
    Hon har också varit tillmötesgående gentemot spekulanter av lägenheten och svarat på frågor dessa haft.
    Mitt intryck är att Tove är kunnig och saklig. Hon har uppträtt professionellt hela vägen. Helt enligt mina förväntningar!
    Med vänlig hälsning
    Solveig Malmberg Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Solveig M
    Tack så mycket Solweig för dom trevliga orden, jag är glad att du är nöjd och att jag har fått hjälpa dig med din försäljning :) Varma hälsningar, Tove.
  • Gert F
    Gert F köpte sin lägenhet med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Västerhaninge Åbylund
    Vi har köpt en bostadsrätt av Tove.
    Hon var varit oss behjälplig på alla sätt.
    Vid visningen fick vi all tid vi behövde, hon fanns
    i bakgrunden och besvarade alla våra frågor.
    Hon är trevlig, proffsig.
    Blev en snabb affär visning måndag kontrakt skrivning
    fredag.
    Vi känner oss jätte nöjda. Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Gert F
    Tack för dom fina orden, jag är glad att ni är nöjda :) Varma hälsningar, Tove.
    Tove H, Mats L gillar detta
  • Vanja P sålde sin lägenhet med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Brandbergen
    Tove är en super snäll , trevlig, ambitiös, tillmötesgående person.
    Har köpt, sålt och köpt genom Tove och allt har gått väldigt enkelt. Tove är hjälpsam, väldigt snabb när det gäller mail och sms svar ovh håller det hon lovar.
    Skulle varmt rekommendera Tove till nästa säljer/köpare. Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Vanja P
    Tusen tack för den fina berömmen Vanja :) Jag är glad att du är nöjd och hoppas att du trivs i nya lägenheten! Varma hälsningar, Tove.
    Tove H, Mats L gillar detta
  • Ulla R köpte sin lägenhet med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Centrala Handen
    Jag har köpt en lägenhet där Tove Hörnblad var mäklare åt de som hade lägenheten.
    Min uppfattning av den lilla kontakt jag hade med henne var att hon var en mycket trevlig, komptent och hjälpsam person.
    Skulle gärna anlita henne om jag skulle sälja min bostad. Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Ulla R
    Tack så mycket Ulla, jag är glad att du är nöjd :) Hoppas att du trivs bra i lägenheten! Varma hälsningar, Tove.
    Tove H, Mats L gillar detta
  • Magdalena H köpte sitt hus med hjälp av Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vendelsö
    Vi har köpt ett hus av Tove. vi blev vänligt bemötta på visningen, men framförallt vänligt bemötta när vi ringde 4 veckor senare om denna bostad. Tove har varit mycket professionell och hjälpsam, snabb med återkoppling och trevlig. lugn, lyssnande och super trevlig! Affären gick väldigt fort, från torsdag morgon till fredag kväll- då hade vi skrivit på huset!

Magdalena Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Magdalena H
    Tusen tack för den fina berömmen :) Jag är glad att det blev ni som fick köpa huset! Varma hälsningar, Tove.

Senaste försäljningarna

Söderby Parkväg