Tove Hörnblad
en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Tack för att du kollar in min profil på Reco! Här har ni en mäklare med förkärlek till Haninge. Jag har i hela mitt yrkesverksamma liv arbetat med service och brinner för att alltid göra det lilla extra. Min högsta prioritet är att bygga en långvarig kundrelation och att överträffa säljares och köpares förväntningar. Jag har som främsta mål att både köpare och säljare ska vara mer än nöjda med bostadsaffären efter att den är avslutad. Jag är målinriktad och driven, alltid glad och har en positiv attityd. Jag ger dig ett stort engagemang och vägleder dig hela vägen från start till mål i en lyckad bostadsaffär. Det är viktigt för mig att ge varje affär tid och engagemang, liksom att vara tillgänglig och behjälplig för både säljare, köpare och spekulanter. Vill du ha en driven mäklare som går den extra milen, kontakta mig!
Dalarövägen 56
136 45 Handen — Visa karta

Vad tror Tove att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 51 kunder tycker om Tove Hörnblad

• Emil N
    Emil N skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag sålde min etta i Haninge med Toves hjälp. Hela processen har varit oerhört smidig och Tove har alltid varit mycket trevlig och tillmötesgående.

Mina förväntningar inför försäljningen var självklart ett bra slutpris men också en försäljningsprocess utan komplikationer. Dessa förväntningar har absolut infriats. Tove fanns alltid tillgänglig vid behov och höll mig uppdaterad.

Jag kan varmt rekommendera Tove.

/ Emil Läs mer
    Mats L gillar detta
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove har hjälpt mej att sälja min bostad . Hon är duktig profficionell och trevlig ! Läs mer
    2018-09-24 Tove H svarar Lisa G
    Tusen tack Lisa :) Jag är glad att du är nöjd! Må gott /Tove
  • Viktor R skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt min första lägenhet via Tove. Jätte trevligt bemötande och bra att ha o göra med. Ger bra med information om allting. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-08-31 Tove H svarar Viktor R
    Tack så mycket Viktor för dom fina kommentarerna, jag är glad att du är nöjd :) Ha det fint! /Tove
  • Jacob S skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Blev bemött väldigt bra, hon var mycket trevlig o hjälpte till med ge svar på mina frågor Läs mer
    2018-08-31 Tove H svarar Jacob S
    Vad härligt att höra att du är nöjd, hoppas att du trivs bra i nya bostaden :) Ha det fint! /Tove
    Tove H, Mats L gillar detta
  • Kamlesh R skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jättebra Mäklare!
    Willing to do business again :)

Kamlesh Läs mer
    2018-06-28 Tove H svarar Kamlesh R
    Thanks a heap Kamlesh, I´m glad to here that you are pleased :) Kind regards Tove
  • Marina K
    Marina K skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hej! Vi har köpt en lägenhet och kommer att sälja vår lägenhet med Tove Hörnblad som mäklare i båda fallen. Vi har haft lätt att kommunicera och hon har varit lyhörd och kompetent i sin yrkes utövning.
    Vi rekommenderar Tove som mäklare😊 Marina och Dmitrijs. Läs mer
    2018-06-28 Tove H svarar Marina K
    Jag tackar så mycket för era fina ord Marina :) Jag är så glad att ni är nöjda! Varma hälsningar Tove
    Mats L, Tove H gillar detta
  • Johanna L skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag köpte en lägenhet, och som förstagångs köpare kände jag trygghet i mäklaren. Jag blev väldigt trevligt bemött och fick all information jag behövde så att jag inte behövde oroa mig eller känna mig förvirrad. Läs mer
    2018-06-05 Tove H svarar Johanna L
    Tack så mycket Johanna, vad kul att höra att allt känts tryggt och bra! Jag är glad att du är nöjd :) Ha det fint! Varma hälsningar Tove
    Tove H gillar detta
  • Solweig H skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har fått hjälp av Tove Hörnblad att sälja min lägenhet. Att få bilderna tagna och få ut den på Hemnet har gått så smidigt! Så även försäljningen av lägenheten. Den blev såld två dagar efter visning!
    Tove har dessutom hört av sig ofta om hur hela processen kommer gå till samt återkopplat om allt jag undrat över.
    Jag kan varmt rekommendera Tove till andra, jag är mer än nöjd med Tove! Läs mer
    2018-05-24 Tove H svarar Solweig H
    Tack så hjärtligt Solweig :) Det har varit ett nöje att hjälpa dig och jag är glad att du är nöjd! Varma hälsningar /Tove
    Tove H gillar detta
  • Mattias Bär H skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Såldes min 1a i haninge. Tove var ödmjuk, trevlig och extremt enkel att jobba med. Hon kändes sugen på att sälja lägenheten , vilket jag inte känt hos andra mäklare.

Kan starkt rekommendera Tove och husman Hagberg. Läs mer
    2018-05-21 Tove H svarar Mattias Bär H
    Tack så mycket för din fina beröm och rekommendation :) Jag är glad att du är nöjd! Varma hälsningar /Tove
    Tove H gillar detta
  • Anna Margareta K skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hej.

Mycket nöjda med hennes arbete. Profsigt. Rekomenderas. Läs mer
    2018-05-21 Tove H svarar Ingemar K
    Tack så mycket Ingmar det gläder mig att ni är nöjda! Varma hälsningar Tove
    Tove H gillar detta
  • allt gick bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2018-05-21 Tove H svarar Christopher Daniel Andreas S
    Vad härligt att ni är nöjda :) Varma hälsningar /Tove
    Tove H, Mats L gillar detta
  • Ritva Anneli V skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi är mycket nöjda med Toves insats, professionalitet och tillgängligt. Läs mer
    2018-05-21 Tove H svarar Ritva Anneli V
    Hej Ritva

Vad härligt att höra :) Jag är glad att ni är nöjda!

• Karl P
    Karl P skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Helt igenom lyhörd, proffsig och trevlig. Läs mer
    2018-05-21 Tove H svarar Karl P
    Hej Karl

Stort tack för dom fina orden!

• Janne L
    Janne L skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Har nyss gjort mitt första husköp med hjälp av Tove Hörnblad.
    Hade otur och fick en handläggare på banken som inte gav rätt information till mig då jag ansökte om bolånet.
    Efter det så blev det samtal och email med två andra handläggare....
    Fick det till slut beviljat efter kravet på att inflyttningsdatumet skulle ändras - två gånger ändrades datumet.
    Jag kände mig rent ut sagt dum, då jag var tvungen att meddela detta till köparen, då jag anser att om man har bestämt något som är så viktigt så ska man hålla det.
    Oavsett så har jag alltid varit en som håller det jag lovar, eftersom banken krånglade så var det utom min kontroll.
    Men denna fantastiska kvinna, Tove Hörnblad, var under hela processen lugn, tålmodig, vänlig, professionell, tillgänglig och positiv. Hon lugnade ned mig och allt är nu färdigt.
    Rekommenderar Tove starkt och önskar henne all lycka i framtiden!
    Tack bästa Tove!
    Stor kram / Janne Lehtinen Läs mer
    2018-05-21 Tove H svarar Janne L
    Hej Janne
    Du har varit en mycket trevlig och fin köpare både gentemot mig men framförallt gentemot din säljare så som du även hjälpte henne vid många tillfällen. Jag är säker på att hon uppskattar dig som köpare av sitt hus. Jag är väldigt glad över din fina kommentar och hoppas att du trivs bra i ditt nya hus :) Du är alltid välkommen att höra av dig framöver! Ha det fint! Med vänlig hälsning Tove
  • Anna R skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra bemötande , rekommenderar ! Läs mer
    2018-04-05 Tove H svarar Anna R
    Tack så mycket Anna! Hoppas att allt gått bra med flytten och att ni trivs i nya bostaden :) Ha det fint! /Tove
  • Krystyna P
    Krystyna P skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Är mycket trevlig och kunnig i sitt yrkesområde. Man känner sig trygg i hennes handledning av uppdraget. Läs mer
    2018-04-05 Tove H svarar Krystyna P
    Tack så mycket Krystyna :) Hoppas att du trivs bra i nya lägenheten. Ha det fint! /Tove
  • Anna B
    Anna B skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Snabb på att höra av sig och smidig affär. Lagom "på" på visningen, lämnade oss i fred så vi fick gå runt i lugn och ro men fanns ändå för frågor. Kan området väl. Läs mer
    2018-04-05 Tove H svarar Anna B
    Vad härligt att ni blev nöjda och att ni tyckte det gick så bra med mig som mäklare! Tack för dom fina orden :) Ha det fint! /Tove
    Tove H, Mats L gillar detta
  • Maria Ester L skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hon var snabb och lätt att få tag i, duktig kompetent, gjorde mig trygg o nöjd med mitt val av mäklare. Hon var tydlig när hon gick igenom avtalet när vi skrev kontraktet med oss, trevlig och tillmötesgående med allt tex att jag hade sms o mailkontakt när jag inte kunde pratavi telefon på min arbetstid
    Kontaktar henne gärna igen😊 Läs mer
    2018-04-05 Tove H svarar Maria Ester L
    Tack så mycket för dina fina komplimanger :) Jag är glad att du är nöjd! Jag ser fram emot att höra från dig i framtiden. Ha det fint! /Tove
  • Ann G skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi är helnöjda med Tove som mäklare. Alltid anträffbar, svarar snabbt tillbaka vid frågor vilket man hade många. Lugn, professionell, seriös. Man kände sig trygg med henne.
    Vi skulle absolut rekommendera Tove till vänner och bekanta som behöver en mäklare. Läs mer
    2017-12-07 Tove H svarar Ann G
    Tack snälla för dom fina orden Ann! Jag är glad att jag fått hjälpa dig och din familj! Nu önskar jag er all lycka framöver och många fina år i er nya bostad. Ni är alltid välkomna att höra av er om ni behöver hjälp framöver. /Tove
    Ann G, Tove H, Mats L gillar detta
  • Richard C skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove har skött sitt jobb på ett utomordentligt sett från början till slut.
    Har en positiv attityd och är i sin roll väldigt professionell.

Tveka inte att kontakta henne om Ni är i säljartankar! Läs mer
    2017-12-01 Tove H svarar Richard C
    Hej Richard, jag är så glad att du är nöjd och att jag fått uppdraget att hjälpa dig med din försäljning, det har varit ett nöje! Tack för dom fina orden! Varma hälsningar /Tove
  • Leif L skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi upplever Tove som en duktig mäklare.
    Hon har lyssnat, informerat och samordnat på ett utmärkt sätt.

Som person är hon behaglig och lätt att föra en dialog med,
    vilket är viktigt i kanske den största affär vi kommer att göra.

Om möjlighet ges ger vi henne de bästa rekommendationer.

Marie-Louise / Leif Lundin Läs mer
    2017-12-01 Tove H svarar Leif L
    Hej Leif och Marie-Louise

Stort tack för dom fina orden, det har varit ett nöje att få hjälpa er i denna affär.

Nu hoppas jag att ni ska trivas i er nya bostad och att våra vägar korsas någon dag framöver!

• Daniel R skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Ett bra och trevligt bemötande. Läs mer
    2017-12-01 Tove H svarar Daniel R
    Tackar Daniel! Det har trevligt att kunna hjälpa till :)
  • Daniel V skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket trevlig och tillmötesgående! Läs mer
    2017-12-01 Tove H svarar Daniel V
    Tackar så mycket Daniel, vad kul att höra att du är nöjd :)
  • Tobias G skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Proffsigt och mycket väl utfört arbete.
    Tryggt och pålitligt. Läs mer
    2017-12-01 Tove H svarar Tobias G
    Jag tackar så mycket för dom fina orden, jag hoppas nu att ni ska stormtrivas i nya huset. Det har varit trevligt att lära känna er. Önska er familj all lycka framöver :)
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove hjälpte oss med försäljning av bostadsrätt sommaren 2017. Hon var mycket engagerad, trevlig och tillmötesgående på alla vis. Hon ommunicerade med oss kontinuerligt och la fram en bra lösning när det gick lite trögt på visningen, något som både gynnade mig och köparen till en bra affär. Läs mer
    2017-12-01 Tove H svarar Patrik N
    Hej Patrik, det var jättekul att hjälpa och lära känna er :) Jag är glad att ni är nöjda och önskar er all lycka framöver! Tveka inte på att höra av er i framtiden om ni behöver hjälp.
    Tove H, Mats L gillar detta
  • Mattias R skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Väl bemött av denna mäklare. Ingav ett lugn i en så stor affär. Breda kunskaper. Rekomenderas! Läs mer
    2017-12-01 Tove H svarar Mattias R
    Tack så mycket Mattias :) Jag är glad att du är nöjd och att det har känts tryggt i affären!
  • Denis M
    Denis M skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Riktig bra och proffsigt mäklare. Läs mer
    2017-12-01 Tove H svarar Denis M
    Vad kul att du är nöjd Denis, hoppas att ni trivs bra i nya boendet :)
    Denis M, Tove H, Mats L gillar detta
  • Karin Malin L skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove väntade in oss, tills bi fick vårt lånelöfte från banken, vilket gjorde det möjligt att köpa huset.
    Hon höll oss uppdaterade under tiden med vad som gjordes och vad som förväntades av oss.
    Under kontraktskrivning och överlämning av nycklar var hon väldigt informativ vilket uppskattas.
    Vi är väldigt nöjda med Tove. Läs mer
    2017-12-01 Tove H svarar Karin Malin L
    Hej Malin, stort tack för dom fina orden! Jag är så glad att det blev ni som fick köpa detta fina hus. Jag önskar er all lycka framöver och att ni ska stormtrivas i huset :)
    Tove H, Mats L gillar detta
  • Bengt Andreas T skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove var jätte trevlig mot oss.
    Vi kom in sent i budgivningen och förklarade för Tove att vi verkligen var intresserade av huset och hon väntade tills vi hade alla våra papper klara med banken, stort tack! Läs mer
    2017-12-01 Tove H svarar Bengt Andreas T
    Hej Andreas, jag tackar så hjärtligt för ett fint omdöme! Jag är glad att jag kunnat hjälpa er och att ni fick möjligheten att köpa ett så fint hus. Önskar er all lycka och att ni ska stormtrivas i ert nya boende :)
    Tove H, Mats L gillar detta
  • Haytham A skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hon är trevligt och snäll . Bra samarbete Läs mer
    2017-11-15 Tove H svarar Haytham A
    Tack Haytham, det var ett mycket trevlig samarbete med dig :)
    Tove H gillar detta
  • Susanne H skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove är mycket kunnig, jättetrevlig, glad, hjälpsam och tillmötesgående mäklare.
    Väldig tacksam för hennes stöttning i samband med vårat husköp.
    Kan verkligen rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2017-11-15 Tove H svarar Susanne H
    Tack så mycket för de fina orden Susanne! Jag är verkligen glad över att du och din familj fick köpa ett sådant fint hus :)
  • Ingrid S skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi köpte vårt hus via Tove.
    Hon bemötte oss på ett trevligt sätt och var professionell i sin roll. Läs mer
    2017-11-15 Tove H svarar Ingrid S
    Vad härligt att ni är nöjda :) Jag hoppas att ni stormtrivs i erat nya fina hus!
    Tove H, Mats L gillar detta
  • Marianne Barbro E skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    alltid anträffbar, kunnig, glad, trevlig, artig Läs mer
    2017-11-15 Tove H svarar Marianne Barbro E
    Tack så mycket Marianne, jag hoppas att ni trivs på den nya orten :)!
  • Elin B skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Väldigt trevligt, jordnära och proffesionellt bemötande. Inga oklarheter utan jätte duktigt på alla sätt och vis. Köpte min första lägenhet och var väldigt osäker på hur processen gick till, Tove förklarade och hjälpte till på bästa möjliga sätt :) Läs mer
    2017-11-15 Tove H svarar Elin B
    Tack så mycket för dom fina orden, jag är glad att jag kunnat hjälpa till :) Jag hoppas att du stormtrivs i lägenheten! /Tove
  • Ismet K skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hon gör ett grymt jobb tack för köpet allting gick utmärkt henne kan man rekommendera. Läs mer
    2017-11-15 Tove H svarar Ismet K
    Tack Ismet, jag är glad att det blev du som fick köpa den fina lägenheten :)
  • Patrik B skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jättebra verkligen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2017-11-15 Tove H svarar Patrik B
    Tack så mycket Patrik, jag hoppas att ni trivs i nya bostaden :)!
  • Helena B skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra på sitt jobb, varm och trevlig. Hon har gjort ett bra jobb och affären har löpt på bra så här långt. Jag skulle hellre återkoppla när affären är avslutad. Läs mer
    2017-11-15 Tove H svarar Helena B
    Vad härligt att du är nöjd så här långt :) Vi ses vid fler tillfällen framöver! /Tove
  • Yeliz T skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hej Hon är jätte trevlig och glad från början till slut hon gjorde jätte bra jobb jag var jätte nöjd med försäljning Läs mer
    2017-11-07 Tove H svarar Yeliz T
    Hej Yeliz, tack ska du ha för dom fina orden! Det var ett nöje att göra affär med er :) Hoppas att allt är bra med dig och familjen! /Tove
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Väldigt trevlig och bra service. Läs mer
    2017-11-07 Tove H svarar Magnus L
    Tack så mycket Magnus, jag hoppas att allt är bra med dig! Du är alltid välkommen att höra av dig om du behöver hjälp framöver :) /Tove
  • Yngve R skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Väldigt trevlig och proffsig . Läs mer
    2017-11-07 Tove H svarar Yngve R
    Tack Yngve, jag hoppas att allt är bra med er och att ni lever livet :) /Tove
  • Nina J
    Nina J skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket väl nöjd med Toves lugna och proffsiga bemötande. Läs mer
    2017-11-07 Tove H svarar Nina J
    Tack så mycket Nina, jag är så glad att ni fått köpa ett så fint boende och att ni är nöjda med mig :) Ha det fint, vi ses framöver! /Tove
  • Peter K
    Peter K skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Från hjärtat bästa möjliga service! Lugnt bemötande, trevlig och framförallt en mäklare som gör det lilla extra även (Efter) genomförd försäljning.
    Svarar alltid på sms/mails, säger hon att hon ska fixa någonting så gör hon det.
    Väldigt proffesionell. Läs mer
    2017-11-07 Tove H svarar Peter K
    Tack för dom fina orden Peter! Jag är glad att jag kunnat hjälpa er och att ni fått köpa ett jättefint boende :) Vi ses vid fler tillfällen framöver! /Tove
  • Linnea skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra bemötande, tillgänglig på tel/mail och professionell. Smidigt samarbete. Läs mer
    2017-11-07 Tove H svarar Linnea
    Hej Linnea
    Tack för dom fina orden och tack för ett gott samarbete :)
    Ha det gott!
    Med vänlig hälsning Tove
  • Lina E skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove överträffade mina förväntningar! Hon uppdaterade mig ständigt och jag kände ett enormt förtroende för henne. Hon ställde även upp på visningar på obekväma tider och jag kände att hon gjorde sitt yttersta för att göra en bra affär. Hon gav värdefulla tips som gynnade min försäljning i slutändan. Jag har rekommenderat henne till mina nära och kära och kommer definitivt höra av mig till Tove när det är dags att flytta igen. Läs mer
    2017-11-07 Tove H svarar Lina E
    Tack så mycket för dom fina orden, det gläder mig att du är nöjd :) Jag är glad att jag kunnat hjälpa till och du är alltid välkommen när du behöver hjälp framöver. Hoppas att ni trivs superbra i nya lägenheten!
  • Joakim K skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Fick svar på alla mina frågor, fick jobbet gjort och lite mer! Mkt nöjd. Söt är hon också! Läs mer
    2017-11-02 Tove H svarar Joakim K
    Tack så hjärtligt för din rekommendation, härligt att du är nöjd. Och söt är du också :)
    Tove H, HusmanHagberg Haninge Västerhaninge gillar detta
  • Ajala E skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove är trevlig,kvicklig,duktig och kunnig i sitt yrke. Läs mer
    2017-11-07 Tove H svarar Ajala E
    Tack Ajala, hoppas att ni trivs bra i ert superfina hus! Hälsa familjen :)
    Tove H, Mats L gillar detta
  • Jessica L skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Ett oproffsigt bemötande som vi övervägde att göra en anmälan på. Tove gick emot lagen och uttryckte svart på vitt att hennes intresse låg hos säljarna, trots att det står i lagen att hon ska företräda både köpare och säljare. Vi ifrågasatte hennes uttalande men det kunde hon inte svara på.
    Prospektet innehöll felaktig information vilket vi tycker är proffsigt.
    Hon lät oss köpare ha all kontakt med säljarna och hjälpte inte till när ena säljaren började avvika från det vi bestämt. Som pricken över i dök hon inte upp på tillträdesdagen.
    Vi rekommenderar verkligen inte Tove! Läs mer
    2017-11-02 Tove H svarar Jessica L
    Hej Jessica

Jag är verkligen ledsen över ert missnöje, jag kände dock själv att jag försökte i alla avseenden att hjälpa er som parter att komma överens i bostadsaffären och därmed tagit mitt ansvar enligt god mäklarsed. Min uppgift var att förmedla era önskemål parter emellan, men med två starka viljor räckte det inte till. Jag försökte i alla fall. Jag vill att ni ska veta att jag var väldigt angelägen och att det låg i mitt intresse att affären skulle gå i hamn med ett lyckligt avslut. Jag försökte även här i alla fall.

När det gäller tillträdesdagen hade jag semester och jag frågade en kollega om hon kunde hjälpa till med tillträdet, varpå hon svarade ja. Det är sedvanligt att vi gör på det sättet.

Jag tar givetvis till mig er feedback, kritik och känner ni att ni vill prata igenom någon del är ni hjärtligt välkomna in till vårt kontor för att träffa mig och min chef om ni vill.

I övrigt hoppas jag att ni trivs bra i nya huset och önskar er all lycka framöver.

Med vänlig hälsning Tove
  • En super bra mäklare! Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2017-11-02 Tove H svarar Sara Sofie Bendimered S
    Tack snälla, jag är glad att jag fick hjälpa er igen och ser fram emot att få hjälpa er i nästa steg :) /Tove
    Tove H gillar detta
  • Mikaela P skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove är hjälpsam & tillmötesgående! Fått bra hjälp av henne. Läs mer
    2017-11-02 Tove H svarar Mikaela P
    Vad kul att du är nöjd och jag är glad att det blev du som fick köpa den fina bostaden :) Hoppas att du ska stormtrivas! /Tove
Josefina Hultgren
Tove Hörnblad