HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

• BadgeEightYears

Välkommen till Haninge och HusmanHagberg! Vi hjälper dig rätt på bostadsmarknaden här i Haninge och Västerhaninge. Vi har stor passion, bred erfarenhet och ser alltid till våra kunders bästa. Nöjda kunder är vad vi alltid strävar efter. HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi anpassar oss alltid...

838 omdömen om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Sedan starten hos Reco 2017

Carl E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Centrala Handen

Mycket bra, väldigt hjälpsam och tillmötesgående löser det mesta. (köpare)

Malin K
Centrala Handen

Den perfekta mäklaren för mig/oss! Mycket trevlig, skojig och välkomnande 👍🏼

Stefan L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Centrala Handen

Driven mäklare som gör det enkelt att fatta beslut. Kändes tryggt hela vägen. Vill du ha en mäklare som förstår marknaden och har ett lugnt trotts stormiga tider. Hör av er till Daniel!

Maria L
Centrala Handen

En väldigt duktig lyhörd inkännande och proffsig mäklare. Jag har skött kontakten med spekulanter conduct bra och informerat mig hela tiden hur saker och ting utvecklats. Jag skulle verkligen rekommendera Daniel och Husman Hagberg om man ska sälja

Jan Fredrick R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Västerhaninge

Trevlig och vill hjälpa till efter bästa förmåga, men tydligt ny i sin roll. Han blir säkert bättre med tiden, men det hade känts bättre med en mer erfaren mäklare vid vår bostadsaffär.

Pontus A

Bemött av trevlig, väl förstående mäklare som har goda erfarenheter i sin tur ledde till ett lyckat köp. Av bostad Ribbyvägen 6 efter bemötande toppen nöjd som kund blev jag. toppen för en köpare att träffa en bra ärlig mäklare. Daniel Lundberg en mäklare som man kan lita på jag Rekommenderar starkt.

Gabriel L

Det jag ville ha hos en mäklare fick jag. Daniel var rak och ärlig redan från början, och presterade otroligt bra! Det resultat jag fick var över mina förväntningar. Kommer enbart att använda mig Daniel från Husman & Hagberg framöver!

Alonso Ariel Bravo D
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Södra Jordbro

Daniel hade ett mycket professionellt framförande och det var väldigt enkelt att både prata med och få information om köpet. Allt gick precis som det skulle och var mycket trygg med förhandlingarna. Tack så hemskt mycket för allt!

Carl A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Folkparken Haninge

Han var väldigt stressande. Och jag kände att allt skulle gå så otroligt fort.

Svar från Mats Lundberg

Hej Carl. Tråkigt att du upplevde affären stressad. Jag kände att jag informerade dig löpande i processen med dina val men tar självklart åt mig kritiken, grattis till ditt köp och vi ses framåt. Mvh Mats

Catharina G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Folkparken Haninge

Mats och hans team är superproffsiga och jag rekommenderar de varmt!

Svar från Mats Lundberg

Stort tack för fint omdöme och förtroendet att sälja. Vi hörs framåt. Allt gott //Mats

Bengt Peder N
Skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Bra bemötande med god återkoppling! Höll oss uppdaterade om alla händelser och steg i försäljningsprocessen.

Tack Peder för fina ord och omdöme. Mvh Mats

Åsa Marie N
Skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Vi har känt oss i säkra händer med Mats hjälp att sälja vår bostadsrätt. Pedagogisk och alltid tillgänglig för frågor genom hela processen. Kan rekommendera!

Tack Åsa för fint omdöme och ord, jag tackar också för förtroendet. Mvh Mats

Natasha K
Vendelsö

Jag blev mycket väl bemött av Martin. Han var mycket tydlig och hjälpsam under hela processen och var lätt att nå. Martin levde minst sagt upp till mina förväntningar av hur en riktigt bra mäklare ska vara. Den fantasktiska upplevelsen av köpet av min första lägenhet är nåt jag kommer minnas hela livet.

Ramazan B
Södra Brandbergen

Jätte nöjd, besvarade alla frågor utan problem och jätte trevlig.

Lina Z
Skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Mats är en helt fantastisk Mäklare! ⭐️🫡 Rekommenderar att anlita honom som din mäklare också, han är snäll, snabb och omtänksam. Det som skiljer sig från Mats gentemot andra mäklare är att han skapar en nära kontakt med dig och vill genuint lära känna dig! Det är väldigt viktigt som mäklare. Mats och jag har haft nära kontakt i 2 år nu, då jag köpte en nyproduktion och hade 1837733 frågor haha som första lägenhetsköpare. Stackars Mats som har fått stå ut med mig. 😅 Mats har varit väldigt snäll och gett mig ärliga svar...

Svar från Mats Lundberg

Stort TACK Lina för fantastiska ord och omdöme. Vi har haft en otroligt fin kontakt under din köparresa. Lycka till med allt och du vet var jag finns, allt gott // Mats

Kevser T
Södra Brandbergen

Trevlig, bra bemötande. Svarade på alla frågor.

Göran S
Sålde sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Vendelsö

Mats Lundberg är trevlig, kunnig och ger alltid snabba och bra svar till säljare och köpare. Efter tre månader med misslyckad försäljning bytte jag till Husman Hagberg med Mats Lundberg som sålde huset på mindre än en månad. Jag är mycket nöjd med Mats mäklarinsats och kan varmt rekommendera honom.

Svar från Mats Lundberg

Stort tack Göran för dem väldigt fina orden och omdömet. Jag och Martin är glada över att vi fick ditt förtroende. Vi hörs framåt. Mvh Mats & Martin

Essi J
Skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Daniel är trevlig, hjälpsam samt otroligt proffsig saklig samt positiv, kunde inte ha fått en bättre mäklare, är så tacksam för all hjälp jag fått med att sälja min villa. Jag kan med det varmaste rekommendera honom till alla som vill anlita en proffsig mäklare.

Daniel L gillar detta
Frida M
Vega

Mats är en fantastisk mäklare. Ärlig och pedagogisk. Rekommenderar verkligen!

Svar från Mats Lundberg

Stort tack Frida & Dennis för fina ord och omdöme, stort tack för erat förtroende att få sälja er bostad, Vi ses och hörs framåt och tveka inte att kontakta mig om ni har några frågor eller funderingar, allt fint //Mats

Cornelia P
Vega

Hjälpsam, flexibel och alltid snabb med svar vid frågor :) tack för hjälpen!

Svar från Mats Lundberg

Tack Cornelia för fint omdöme, stort grattis till din nya superfina bostad, snart får du flytta in. Vi ses och hörs framåt och tveka inte att kontakta mig om du har några frågor eller funderingar, må gott //Mats

Camilla L
Gudö/Vendelsö

Haft kontakt m Mats genom åren och har alltid blivit bemött ärligt och professionellt. Känns tryggt att kunna luta sig mot en mäklare som har mkt God lokalkännedom- och om marknadsläget. Har mkt stort förtroende för honom.

Svar från Mats Lundberg

Tusen TACK Camilla. Vi har haft en underbar kontakt under många år vilket jag är glad för. Tack för förtroendet och för fint omdöme. Vi ses och hörs framåt och tveka inte att kontakta mig om du har några frågor eller funderingar, må gott //Mats

Jennie H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Folkparken Haninge

Martin har varit mycket tydlig i sin kommunikation, dessutom trevlig och lättsam att ha att göra med. Han gav en klar bild av hur försäljningen skulle gå till vilket gjorde mig trygg, Vi hade förhandsvisning en onsdag och på tisdagen veckan efter skrev vi kontrakt med köpare. Mitt radhus blev sålt på mycket kort tid till ett pris som var över förväntan under en period som egentligen inte var säljarens marknad. Martin är otroligt proffsig och engagerad och överträffade verkligen mina förväntningar.

Lena Gertrud Alvina L
Södra Haninge Slätmossen

Mats bemötte mig med ett varmt välkomnande till hans mäklarkontor. Öppen, social, han gick rakt på sak. Mina förväntningar var att skriva kontrakt och det var hans mål också. Jag ställde frågor och han svarade professionellt tillbaka. Min upplevelse kändes trygg och säker. Jag rekommenderar Mats och HusmanHagberg-kontoret i Haninge till nya kunder, säljare som köpare.

Svar från Mats Lundberg

Tusen, tusen TACK Lena för fina ord. Stort grattis till din nya superfina bostad, snart får du flytta in. Vi ses och hörs framåt och tveka inte att kontakta mig om du har några frågor eller funderingar, må gott //Mats

Gullveig Z

Toppen! Daniel var trevlig och tillmötesgående.

Magnus E
Vega

Väldigt proffsig, kunnig och bra säljare utan att vara för på!

Soner Y
Vega

Han va trevlig, positiv energi. Gick igenom ALLTING klart och tydligt så man förstod.

Svar från Mats Lundberg

Tack Soner för fint omdöme, stort grattis till din nya superfina bostad, snart får du flytta in. Vi ses och hörs framåt och tveka inte att kontakta mig om du har några frågor eller funderingar, må gott //Mats

Noora L
Folkparken Haninge

Trevlig. Gick bra, blev sålt. Fortsatte ha visningar.

Svar från Mats Lundberg

Tack Nora för fina ord och tack för förtroendet att få sälja din bostad. Vi ses och hörs framåt och tveka inte att kontakta mig om du har några frågor eller funderingar, må gott //Mats

Johan W
Vega

Mycket professionell, social och trevlig. Såg till att vi fick mer än vad vi hade förväntat oss för bostaden på en orolig bostadsmarknad. Tydlig och rak på ett mycket positivt sätt. Vi är mycket nöjda med valet av Mats som vår mäklare!

Svar från Mats Lundberg

Tusen TACK Johan och Mari för dina/era fina ord & omdöme. Jag är superglad över vårt fina samarbete under åren. Vi ses och hörs framåt och tveka inte att kontakta mig om du/ni har några frågor eller funderingar, må gott //Mats

Ola B
Köpte sin stuga med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Gålö Kärrmaräng

Ärlig och uppriktig. Tydig och lugn. Tillgänglig för frågor. Serviceinriktad.

Svar från Mats Lundberg

Tack Ola för dina ord och stort grattis köpet av ert smultronställe. Allt gott //Mats

Sam D
Vega

Mats är helt fantastisk! Jag köpte precis mitt första bostad vilket man känner sig nervös inför. Mats förenklade situationen med tydliga beskrivningar på processen, hur allting ser ut där vi befinner oss, och vad som förväntas av mig och säljaren. Dessutom så fick vi en otroligt trevlig erfarenhet på visningen då han såg till att befinna sig runt alla och besvara frågor. Han har även varit nåbar och snabb på att återkomma med information, vilket underlättade situationen. Det är otroligt hur snabbt allt går, iallafall...

Svar från Mats Lundberg

Tusen tack Sam för det fina du skriver, det värmer. Jag är jätteglad att jag fick hjälpa dig att köpa detta magiskt fina hus. Nu ser fram emot inflyttningen. Må gott //Mats

Axel N

Han hjälpte till med ett enkelt snabbt köp för min första bostad, allt gick smidigt och han var alltid glad o posetiv, Daniel är en mäklare ja kommer kontakta nästa gång ja ska köpa/sälja en bostad 👍🏻😁

Emma L
Sålde sin stuga med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Gålö Kärrmaräng

Det finns mäklare som har visning och så finns det mäklare som Mats som gör allt & alltid det lilla extra. Vi är såååå nöjda. Har både köpt & sålt av Mats tidigare. Alltid proffsigt bemötande, effektiva & pålitliga. Rekommenderar Husmanhagberg Haninge med Mats, Daniel & Martin, Verkligen skillnad på mäklare & mäklare, tack för denna gång! På återseende

Svar från Mats Lundberg

Tack och tack Emma för fina ord och omdöme. Ni är alltid så lojala och återkommer till mig/oss då ni ska sälja och vi hjälper er alltid på bästa sätt. Att får vara "familjemäklaren" till er och många andra är jag glad och stolt över. Vi håller såklart kontakten framåt, må gott //Mats

Carina J
Gålö Kärrmaräng

Trevlig och sakkunnig och hjälpsam så alla va nöjda

Svar från Mats Lundberg

Jättetack Carina får fint omdöme och tack för förtroendet jag fick att få sälja erat hus. Må gott //Mats

Jimmy H
Folkparken Haninge

Trevlig och tillmötesgående, kan varmt rekommendera er att anlita honom!

Santa

Daniel har varit professionell och lyhörd genom hela försäljningsprocessen. Alltid på glatt humör, även när marknaden var trög har han sett till att uppmuntra oss. Han är otroligt anpassningsbar till alla förändringar och alltid redo att testa en ny strategi. Vi är glada att vi valde just honom!

Linda J

Daniel Lundberg är otroligt proffsig och ger snabb återkoppling kring allt. Att anlita Daniel som mäklare är en trygg och metodiskt proffsig upplevelse. Jag kan rekommendera honom till alla som vill anlita en mäklare som har koll på allt.

Adnan N

Mats är som ett lejon 🦁 han är 10 av 10

Svar från Mats Lundberg

Tack Adnan för härliga ord :-). och tack för förtroendet att få sälja din bostad ännu en gång, det är härligt att få vara din och din familjs mäklare. Vi ses och hörs framåt och tveka inte att kontakta mig om du har några frågor eller funderingar, må gott //Mats

Ingela S

Glad, positiv, trevligt bemötande

Svar från Mats Lundberg

Tusen Tack Ingela för fina ord och grattis till köpet av den fina lägenheten. Vi ses och hörs framåt och tveka inte att kontakta mig om du har några frågor eller funderingar, må gott //Mats Mats L

Raili H
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Då vi köpt en lägenhet o sålt ett radhus med hjälp av Daniel är vi otroligt nöjda med resultatet. Daniel är lyhörd, trevlig o ansvarsfull.

Anders Birger H

Vi köpte en lägenhet och sålde ett radhus med hjälp av Daniel Lundberg. Han får högsta betyg av oss, då allt gick fort o smidigt. Rekommenderas verkligen.

Nathalie B

Köpte en bostad av Mats. Köpet gick snabbt och smidigt. Mats är väldigt engagerad och professionell. Skulle varmt rekommendera Mats som mäklare.

Svar från Mats Lundberg

Stort tack för fint omdöme Nathalie. Tveka inte att kontakta mig om du har några frågor eller funderingar, allt fint //Mats

Alexandra H

Daniel är en riktig stjärna! Lugn och trygg genom hela processen. Väldigt närvarande och duktig på att förklara alla steg för oss som förstagångssäljare. Framför allt har jag uppskattat hans raka och ärliga sätt och hans förmåga att sätta helt rätt förväntningar, trots en tungrodd marknad.

Ebru K
Centrala Haninge

Hej, Han är väldigt trevlig och hjälpsam. Vi är jätteglad för att träffade med honom. Tusen tack för allt. Mvh, Ebru Koyuncu

Svar från Mats Lundberg

Hej Ebru, jag är jätteglad över ditt köp av den fina lägenheten, där kommer ni trivas. Tack för dina fina ord & omdöme. Vi ses och hörs framåt och tveka inte att kontakta mig om ni har några frågor eller funderingar, allt fint //Mats

Robert Alexander L
Skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Väldigt trevlig. Alla möten gick snabbt men var tydliga. Fick en väldigt bra genomgång och hjälp med köpet för att allt skulle gå så smidigt som möjligt.

Svar från Mats Lundberg

Stort tack Robert för fina ord och omdöme, grattis till köpet av er superfina bostad, där kommer ni trivas. Vi ses och hörs framåt och tveka inte att kontakta mig om ni har några frågor eller funderingar, allt fint //Mats

Filip B

Daniel är extremt trevlig, rak och ärlig med en skön och avslappnad inställning, och samtidigt levererar som en proffsig och duktig mäklare. Topp!

Tobias W
Centrala Haninge

Daniel mötte alla våra förväntningar med mer och jobbade alltid för vårat bästa. Rekommenderar!

Anna Lena Christina L

Artig trevlig lyssnade upplyste hur marknade är/var och hur det går till. Fått tips av en granne som hade Daniel som mäklare att han var bra Vi valde rätt mäklare rekommenderar Daniel.

Margareta B

Bra bemötande och det gick lätt få telefonkontakt med honom.

Veronica S

Supertrevligt bemötande. Snabb återkoppling vid frågor och snabb med att uppdatera allt som rörde försäljningen då denna gången blev på distans och det har han fixat galant. Daniel är proffsig.

Eva S

Kunnig, ärlig, tydlig och pedagogisk - bästa mäklaren Haninge!