HusmanHagberg Härjedalen

HusmanHagberg Härjedalen

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears
Ring 0680-123 00 Dela

Välkommen till HusmanHagberg Härjedalen! Härjedalen växer som aldrig förr, och med tillväxt kommer behovet av professionella och serviceinriktade mäklare med koll på Härjedalens alla närområden. Letar du därför boende i Vemdalen, Sveg, Lofsdalen, Funäsdalen, Hedeviken, Ljusnedal, Hede med omnejd, tveka inte att höra av dig...

275 omdömen om HusmanHagberg Härjedalen

Sedan starten hos Reco 2019

Eva V
Sålde sin stuga med hjälp av Fredrik Carlsson en del av HusmanHagberg Härjedalen
Storsjö Kapell

Fredrik är lmycket trevlig, ätt att samarbeta med då han är ödmjuk och lyssnar in. Snabba svar vid frågor.

Dagmar J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
Funäsdalen by

Maria är mycket professionell: Kunnig, snabb och trevlig. Har bra svar på alla frågor och är hjälpsam.

Per C
Tänndalen - Funäsdalen

Trovärdig, ärlig, pålitlig. Trevligt bemötande. Snabb och effektiv. Angelägen att få till en affär med bägge parter nöjda.

Torgny B
Bruksvallarna

Maria är trevlig och professionell. Vi hade bra samarbete och var hela tiden bra informerade om processens fortskridande. Jag skulle inte tveka att anlita Maria igen

Peter B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
Tänndalen - Funäsdalen

Mycket proffsig och kunnig. Hon månar om säljare, köpare samt i mitt fall att det blir rätt människor som kommer in i bostadsrättsföreningen. Mycket bra på alla sätt och vis.

Esther S
Lofsdalen - Uppvallen

Allt enkel och bra förklarad.

Maria R
Lofsdalen - Höglandet

Maria har varit väldigt informativ och hjälpsam!

Ingrid Gunilla N
Funäsdalen by

Jag har bara goda erfarenheter så här långt

Maria Kristina Y
Lofsdalen - Höglandet

Engagerad, glad, flexibel. Duktig att hitta lösningar på distans!

Lofsdalen

Mycket kompetent och proffsig med bra bemötande av både säljare och köpare.

Per-erik H
Köpte sin stuga med hjälp av Fredrik Carlsson en del av HusmanHagberg Härjedalen
Lofsdalen

Han ger snabb och bra service, svarar på frågor på ett lättbegripligt vis. Är jättenöjd med sättet som Fredrik hjälpt oss genom vårat stugköp 😊👍

Per-Erik H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Carlsson en del av HusmanHagberg Härjedalen
Tänndalen - Funäsdalen

Trevligt bemötande. Lätt att nå. Återkopplade snabbt.

S.t. A
Björnrike

En trevlig mäklare som håller hög servicenivå och motsvarat våra förväntningar på alla sätt hittills.

Pär P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Carlsson en del av HusmanHagberg Härjedalen
Tänndalen - Funäsdalen

Fredrik motsvarade mina förväntningar.

Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Härjedalen
Lofsdalen

Proffsig, snabb och noggrann service. Både köpare och säljare beaktas i processen.

Carolina L
Lofsdalen

Fantastisk på att guida och svara på frågor snabbt (oavsett dag och tid på dygnet) under hela processen dvs. väldigt tillgänglig för oss köpare. Våra förväntningar på mäklaren var att uppfylla ovan och det har gjorts med bravur. Fredrik känns som klippt och skuren för mäklarrollen, vi är helnöjda med honom!

Lofsdalen

Snabb, effektiv och noggrann. Bra mot både säljare och köpare.

S.t. A
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Härjedalen
Björnrike

Proffsigt bemötande och bra service :-)!

Rebecca A
Sveg

Maria är otroligt kompetent och jättetrevlig. Hon är lätt att nå via mail och återkopplar snabbt med svar på de frågor man har. Hennes bemötande var över förväntan och hon gjorde husköpet lättsamt.

Maria E
Lofsdalen - Uppvallen

Vi har haft lyckan att få träffa en mäklare som mött upp våra förväntningar till fullo. Hon har alltid varit tillgänglig för våra funderingar och frågor. Vi kan verkligen rekommendera med varm hand en mäklare som håller vad som lovats vid vår försäljning av vår fastighet raka besked direkt. Rekommenderar starkt denna mäklare.

Stina L
Sveg

Så otroligt effektiv och fantastiskt trevlig positiv och hjälpsam. Jag rekommenderar verkligen henne till alla som ska sälja sin bostad.

Gunnar L
Tänndalen - Funäsdalen

Trevligt och professionellt bemötande genom hela processen.

Birgitta Madeleine A
Lofsdalen - Höglandet

Maria Sondell är mycket proffsig och hjälpsam. Det blev en snabb affär bl a tack vare Marias kontakter med spekulanter. Jag kan rekommendera henne varmt!

Caroline M
Linsell

Vi har blivit mycket imponerade av Marias effektiviteten som mäklare. Det är kristallklart att hon älskar sitt jobb och att hon gör det med hjärtat. Med mycket tålamod hjälpte hon oss och förklarade alla steg. Vi kände oss i trygghet och förtroende .Tack vare henne hade vi en underbar upplevelse. Vi kommer att rekommendera henne, visst!

Edson Xavier Q
Linsell

Trevligt bemötande som gjorde att hela visningen underbart, Maria hjälpte oss hela vägen från visning till att signera vår nya bostad, vi är väldigt tacksamma att vi fick henne som våra mäklare.

Eva Johanna B
Funäsdalen by

Enkelt att ha att göra med, snabb och lyhörd.

Håkan W
Tänndalen - Funäsdalen

Väldigt bra och trevlig mäklare. Allt har gått smidigt. Jag uppskattar att hon svarar utanför kontorstid.

Maria Camilla Victoria Janericsdotter D

Glad, trevlig och professionell

Gustaf José O
Köpte sin stuga med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen

Väldigt kunnig och uppriktig mäklare!

Camilla B
Lofsdalen - Uppvallen

Trevlig, kunnig och omhändertagande.

Sören Karl Ingmar A
Tänndalen - Funäsdalen

Maria är kompetent, han var alltid snabb i återkoppling, hon höll alltid utlovad tid.

Bo W

Engagerad, personligt bemötande

Krister Erik S
Lofsdalen

Glad trevlig snabb. Vad mer kan man önska.

Laila Alice L
Tännäskröket-Funäsfjällen

Vi har blivit mycket bra bemötta, vi ville få stugan såld och det gick väldigt fort det tog en vecka ungefär. Maria har lagt ner beundransvärt mycket och bra arbete för att det skulle underlätta för oss, eftersom.vi inte har kunnat varit på plats. Va rädd om Maria hon gör ett utmärkt arbete. Laila och Arne

Karl Gustav A
Tänndalen - Funäsdalen

Allt fungerade mycket smidigt.

Annica J
Tänndalen - Funäsdalen

Maria har skött försäljningen av vår bostadsrätt på ett mycket proffsigt sätt. Hon är kunnig, har god lokalkännedom och är alltid glad och trevlig, rekommenderas varmt.

Mats P
Tänndalen - Funäsdalen

Hon är en fantastisk mäklare och kan bara rekommendera och kommer använda henne igen vid behov!

Per B
Lofsdalen - Hovärksvägen

Superproffsig, snabb service och väldigt trevlig!

Nils Örjan K
Vemdalen hela destinationen

Snabb tydlig och korrekt i sin kommunikation och agerande. Dessutom jäkligt trevlig.

Lisa S
Vemdalen hela destinationen

Serviceminded och proffesionell

Håkan K
Glissjöberg

Professionellt, tydligt och samtidigt lättsamt.

Mattias E
Lofsdalen by

Bra upplägg med en tydlig plan hur försäljningen skall genomföras. Snabb att återkoppla vid frågor och funderingar.

Bengt Gunnar H
Lofsdalen by

Väldigt trevligt bemötande och allt har löpt på perfekt. Vi är mycket nöjda.

Petra E
Lofsdalen by

Trevligt och smidigt samarbete där Maria upplevde våra förväntningar.. Vi kommer varmt rekommendera henne till alla som frågar oss. Personligt men ändå proffesionellt.

Aron B
Bruksvallarna

Trevlig, hjälpsam och fick köpet att kännas tryggt

Katarina J
Funäsdalen by

Maria är väldigt trevlig, kunnig och engagerad i sin roll som mäklare. Det som drar ner betyget lite är att hon kan vara svår att nå ibland.

Svar från Maria Sondell

Tack Katarina för att du tar dig tid att skriva och för fina ord. Det glädjer mig. Jag förösker att vara så tillgänglig jag bara kan men ibland så har jag inte möjlighet alla dagar att ringa tillbaka beroende på vad som händer under dag. Tex som när det blev en snabb affär för er med besiktning och allt som inte var planerat. Nör jag även är ute med fotograf så har vi ett otroligt tight schema i ett par dagar och just då kan jag vara svår att nå. Då behöver jag prioritera eventuella bud och affärer vilket kom in just dessa...

Amelie F
Sålde en tomt med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
Tänndalen - Pålsvallen

Trevlig, tillgänglig och rak. Rekommenderas!

Svar från Maria Sondell

Tack snälla för fina ord och för förtroendet att få hjälpa er

Stina L
Sveg

Lugn och saklig. Lätt att ha att göra med .

Svar från Maria Sondell

Välkomna till Härjedalen! Så glad att ni väljer att flytta hit. Glada och trevliga människor är alltid välkomna

Sven-Eric L
Sveg

Mycket lugn o har ett trevligt sätt att bemöta kunderna.

Svar från Maria Sondell

Tack Sven-Eric och välkomna hit.

Synnöve D
Ramundberget

Maria är ett proffs på det hon gör och jag fick omedelbart stort förtroende för henne! Det märks tydligt att hon vet vad hon gör och att hon gillar vad hon gör och hon gör det med ett stort leende! Det har varit väldigt lätt att arbeta med henne under denna process!

Svar från Maria Sondell

Vilka fina ord Synnöve! Vi har haft en spännande resa tillsammans men så roligt det varit. Hade gärna varit med i Champagne och druckit Champagne 🥂🍾🥂😄