Alla kategorier Mäklare Skåne Hässleholm HusmanHagberg HusmanHagberg Hässleholm
Rekommenderat företag 2016 - HusmanHagberg Hässleholm
Rekommenderat företag 2015 - HusmanHagberg Hässleholm

HusmanHagberg Hässleholm

Frykholmsgatan 19, 281 31 Hässleholm — Visa karta

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med drygt 75 kontor och över 300 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.

Läs vad 71 kunder tycker om HusmanHagberg Hässleholm

• Linda L
    Linda L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Trevliga, proffesionella och gör en trygg i och med alla frågor som kommer upp. Bilderna som fotografen tog var fantastiska!
  • Roland H
    Roland H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jattetrevlig personal som fixa med det mesta på ett positivt och bra sätt
  • Magnus P
    Magnus P skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Proffsigt och effektivt skött försäljning!
  • David L
    David L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    En trygg och bekväm känsla infann sig redan vid första mötet. Denna känsla fanns med hela resan igenom försäljningen, mäklarna var väldigt öppna, informativa på ett lugnt och tryggt sätt. Proffsigt gjort med ett ödmjukt bemötande.
  • David K
    David K skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket nöjda med Karolina och Linas jobb vid försäljning av vårt hus. Tveklöst högsta betyg. //Anni&David
  • Olle M
    Olle M skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    En mäklaren som vi gärna rekommenderar. Vi har fått ett proffsigt bemötande som svarat upp mot våra behov. God service , lättillgänglig, vänlig, trevlig och hjälpsam.
    Med vänliga hälsningar
    Kerstin och Olle Mattsson
  • Martin J
    Martin J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Professionellt bemötande och smidig hantering av affären. Lyhörd för våra önskemål.
  • Mikael G
    Mikael G skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Professionellt genom tydlighet, enkelhet och trevligheter.
  • Anders G
    Anders G skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket professionellt och kompetent.
  • Irene M
    Irene M skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi har haft mycket bra kontackt med karolin och lina. Rekommenderar dom.
  • Anders M
    Anders M skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi är mer än helnöjda med Karolina och Lina
    De var mycket seriösa och kunniga. Väldigt smidiga och helt fantasiskt lätt att samarbeta och kommunicera med. De gav oss värdefulla råd och tips i samband med fotografering etc.
    Hela försäljningen, visningen och budgivning sköttes till 100% perfektion och proffisionalistiskt sätt.
    Vår högsta rekommendationer för Karolina och Lina på HusmanHagberg
    Irene och Anders
  • Agneta G
    Agneta G skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket nöjda från början till slut. Proffessionellt.
  • Jesper E
    Jesper E skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi hade Karoline och hon var väldigt trevlig och kunnig om objektet. Vi hade ständig kontakt med henne och hon svarade på allt vi frågade om och hon var snabb att svara! Väldigt nöjda!
  • Annelie E
    Annelie E skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Professionellt bemötande. Kundvänlig och ger ett förtroendeingivande bemötande
  • Hannah P
    Hannah P skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Bra och trevliga att ha att göra med. Proffsiga och gjorde allt enkelt.
  • Ingela S
    Ingela S skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Om mäklarna: Tålamodiga och utpräglad känsla för lokal marknad. Inger förtroende och är inte påstridiga. Lugna och sansade, noggranna och eftertänksamma.
  • Ulla N
    Ulla N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mäklaren har haft ett vänligt och professionellt bemötande. Lugn och förtroendeingivande känsla. Jag kan rekommendera den här mäklaren.
  • Ninnie H
    Ninnie H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Två underbara tjejer, med ett vänligt och sakligt bemötande.
  • Uffe H
    Uffe H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Meget bra og informativ omkring en realistisk pris og de praktiske ting ved salg.
    Ordnede alle ting selvom jeg var ude at rejse og fik en virkelig god pris. Så jeg absolut anbefale dem til en anden kunde,
    De havde en meget venlig attitude og klar optilling af relevante tal og juridiske spörgsmål
  • Elin F
    Elin F skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi är mycket nöjda med Husman Hagberg. Väldigt trevliga mäklare!
  • Magnus O
    Magnus O skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jo, fungerade bra, som jag förväntade mig.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket trevlig och omtänksam personal. Vi är nöjda.
  • Göran F
    Göran F skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Positivt att båda mäklarnavar med på första mötet. Snabbt agerande vid möten och med visningar.
  • Peter K
    Peter K skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Klockren mäklare som gjorde det enkelt för en
  • Helena S
    Helena S skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket nöjd. Har köpt villa, blivit professionellt bemött och fått snabb service. Kan varmt rekommendera HH.
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Gott och professionellt arbete. God social kompetens. Jag ger högsta betyg.
    Mvh Kerstin widmark
  • Lennart L
    Lennart L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Utomordentligt välskött försäljning från första mötet till kontraktskrivning. Informativ, varmt bemötande och mäklaren var behjälplig på alla de sätt som krävdes. Högsta betyg!
  • Henrik N
    Henrik N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Väldigt varmt och trevligt bemötande. Allt väldigt proffsigt utfört. Jag rekommenderar Husmanhagberg till alla eftersom jag själv är väldigt nöjd.
    / Henrik
  • Bo S
    Bo S skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi tog kontakt med Husman och Hagberg för försäljning av vårt hus. Vi fick ett mycket bra mottagande. Mycket hjälpsamma och mycket kunniga. Kommer att rekommendera Husman och Hagberg till mina vänner som tänker sälja sitt hus.
  • Eva S
    Eva S skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket tillmötesgående med stor kunskap. Kommer att rekommendera andra som skall sälja att anlita Husman och Hagberg. Mycket nöjd.
  • Lotta L
    Lotta L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag tycker de är kanonbra. Rekommenderar de jättegärna till alla. De tänker verkligen på kunden. Stark jobbat tjejer
  • Sara E
    Sara E skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi köpte ett hus. Vi har blivit väl bemöta av Husmanhagberg i Hässleholm. Huset stämmer överens med beskrivningen av huset.
  • Margaretha C
    Margaretha C skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Försäljningen av vår fastighet genomfördes på ett väldigt kunnigt och informativt
    sätt. Mäklaren Lina Wretfors Friis ingav förtroende.
  • Jessica J
    Jessica J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi är jätte nöjda med bemötande och allt!
  • Rolf C
    Rolf C skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Absolut bästa tänkbara mottagande och service, ett kanonjobb. Mvh Rolf och Margaretha.
  • Christine L
    Christine L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Seriöst, engagerat och trevligt bemötande.
    Började samarbetet som köpare av lägenhet. Därefter fortsatt samarbete som säljare av hus.
    Duktig påläst och "på hugget" mäklare som levde upp till förväntan. Vi är nöjda kunder både som köpare och säljare.
  • Linnea L
    Linnea L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Fantastisk service, kunskap och engagemang!
  • Leif A
    Leif A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Allra högsta betyg till Husmanhagberg i Hässleholm när vi anlitade dem för försäljning av vår villa i Hässleholms kommun.
    Proffsigt bemötande av Karolina och Lina vid Hässleholmskontoret.
  • Mats N
    Mats N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket bra och servicevänligt bemötande. Försäljning av villa. Engagerade och kunniga. Kan verkligen rekommendera dom.
  • Jonas	            E
    Jonas             E skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    En Mäklarbyrå jag gärna använder nästa gång det ska säljas hus/lägenhet. För mig är det viktigt att mäklaren verkligen brinner för sitt yrke & inte ser sitt jobb som en dörröppnare vid visning, utan verkligen går in i rollen som säljare. Tack HusmanHagberg Hässleholm för ett kanonjobb.
  • Josefine L
    Josefine L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi skulle köpa hus och blev intresserade av ett av HusmanHagbergs hus. De har varit väldigt trevliga och mycket informativa. De har hela tiden hållit oss informerade om varje steg i processen och sett till att vi förstått vad som ska hända och vad det innebär.
    Som förstagångsköpare visste vi inte riktigt vad vi hade att förvänta oss, men vi har fått ett personligt bemötande och har inte behövt fundera över något. Allt har skötts mycket smidigt och effektivt.
  • Danny N
    Danny N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Bra service. Håller kontakten bra med säljarn.
    2015-11-02 HusmanHagberg Hässleholm svarar Danny N
    Tack för Reco! :) Hoppas ni trivs i er nya bostad.
  • Jan D
    Jan D skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Första gången jag varit i kontakt med Husmanhagberg och jag måste säga att jag bara fick bra intryck. Fick svar på det jag ville, plus att ev. från firman andra frågor som dom ställe till mej.
  • Bert E
    Bert E skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Min fru och jag sålde vårt hus genom Lina och Karolina i Hässleholm och har ifrån första mötet bemöts på ett bra sätt och de har följt upp hela försäljningen på ett sätt som vi är mycket nöjda med.
    När affären var genomförd sa vi att hade vi haft ett hus till skulle de få sälja det med.
  • Bo W
    Bo W skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Försäljning av villa. Den samlade bedömningen är utomordentligt positiv-
  • Anna R
    Anna R skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Bra bemötande. Snabb återkoppling. God service. Inkännande. Tydliga. Kunniga.
  • Stefan R
    Stefan R skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi fick bra hjälp vid försäljningen av vårt hus
  • Jan B
    Jan B skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vart hus blev inom drygt en månad såld. Vi fick ett väldigt trevlig bemötande.
    Stor affärsmässig kunskap.
  • Danny R
    Danny R skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Bra sakkunniga mäklare. Duktiga och noggranna!
  • Gertrud V
    Gertrud V skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpt sommarhus!
    En av de bästa mäklare jag träffat! (Har varit på många visningar och även anlitat mäklare som säljare)
    Trevligt, seriöst, förtroendeingivande, ordning & reda, återkommer snabbt med svar, företräder både säljare och köpare på ett proffsigt sätt.
    Mvh Gertrud

Frykholmsgatan 19, 281 31 Hässleholm