Alla kategorier Mäklare Skåne Hässleholm HusmanHagberg HusmanHagberg Hässleholm

HusmanHagberg Hässleholm

Frykholmsgatan 19, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och Hässleholm!

Vi hör till en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 90 kontor, och över 300 medarbetare. Vi är privatägda och självklart fristående från alla möjliga banker och försäkringsbolag. Anledningen till att vi har många nöjda kunder är vårt engagemang och vår passion för bostadsaffärer - vi brinner verkligen för branschen.

Kontakta oss så hjälper vi dig vidare med din försäljning eller ditt köp här i Hässleholmtrakten. Vi har koll på alla sorters hem i området!

Läs vad 115 kunder tycker om HusmanHagberg Hässleholm

• Alexandra S skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag och min blivande sambo köpte en bostadsrätt. Mäklaren var insatt och kunde på ett bra sätt svara på våra frågor under visningen. Vi lade bud på lägenheten, på pristen den låg ute för, direkt efter visningen. Säljaren ville dock ha en till visning men mäklaren sade att han isåfall fick lägga ett motbud. Detta är jag tacksam för att hon gjorde. När vi beslutade oss för att ta motbudet gjorde vi det med kravet att få skriva kontrakt dagen efter. Vår mäklare lade då ner all nödvändig tid, till sent på kvällen, för att ordna kontrakt m.m. Läs mer
  • Hans Magnus A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Hus.
    Mycket bra bemötande.
    Har inga speciella förväntningar då detta är ett husköp som inte har gjorts innan. Vet inte vad man skall förvänta sig, men det har blivit ungefär vad jag trodde. Läs mer
  • Evelina G
    Evelina G skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Professionellt, hjälpsamt, jag rekommenderar jätte mycket. Läs mer
  • Thomas Gunnar S
    Thomas Gunnar S skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Tack Karolina
    Tog kontakt med er i somras för och sälja min villa.
    Tycker du gjort ett proffsigt bra jobb från början till slut. Kan rekommendera dig som mäklare.🏅😄👍. Läs mer
  • Jytte Sonia Ann-Christin B skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag har sålt ett hus. Mycket professionell och kunnig mäklare. Skulle rekommendera henne. Läs mer
  • Birgitta N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Blev mycket bra bemött. Vi sålde våra föräldrars hus. Fick rekommendation av vår granne som också varit mäklare. Kände direkt att vi blev mycket proffsigt bemött👍 Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt hus, mkt proffsig o jordnär mäklare, all beundran för "vår" Marie. Mycket positiv upplevelse och det blev högt över våra förväntningar. Skall varmt rekommendera denna mäklarbyrå.
    Många varma kramar till Marie.😘 Läs mer
  • Anki S
    Anki S skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt en stor tvåa i Tyringe. Jätte bra bemötandet o hjälpsamma då vi bor i Stockholm. Proffsig men ändå personlig o väldigt engagerad. Mäklaren levde upp o överträffade förväntningarna. Det gjorde även de som svarade på kontoret. Läs mer
  • Ingegärd Margareta N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt villan. Nöjd med hur ni utförde uppdraget och mäklarna var proffs rakt igenom. Tack och jag vill ge er de allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Inger N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket trevligt bemött. Bra att de är flexibla, kan ersätta varandra.
    Lätta att få kontakt med. Läs mer
  • Maria K skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi har sålt en lägenhet med Karolina.
    Snabbt, smidigt & effektivt. Bra service! Läs mer
  • Gunilla L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Försäljning av vår villa. Mycket seriöst och trevligt bemötande. Läs mer
  • Bo G skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt bostadsrätt och är mycket nöjd med hela försäljningen, blev mycket vänligt bemött och det hände saker snabbt som vi önskade. Kan varmt rekommendera mäklarfirman i Hässleholm HusmanHagberg. Läs mer
  • Robert Mikael L
    Robert Mikael L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag sålde mitt hus och jag tycker att det har fungerat bra. Mäklaren har varit hjälpsam med allt. Hade dock några budgivare på huset som betedde sig illa men överlag är jag väldigt nöjd med Karolina och hennes hjälp. Rekommenderar absolut denna mäklaren till andra. Osså e hon ju snygg också. 😁😁😁😁 Läs mer
  • Hans Torgny B skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Allt har fungerat perfekt! Både vid hanteringen av annonsering, visningar och kontrakskrivning. Mycket trevlig personal! Läs mer
  • Jan M skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt villa bra skött av mäklaren Läs mer
  • David R skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Proffsig, informativ och trevlig. Mycket bättre kan jag nog inte beskriva det. Har funkat utomordentligt bra. Inga klagomål alls.

Har det varit frågor som mäklaren inte kunnat svara på så har hon snabbt letat reda på informationen och vidarebefordrat den till oss. Läs mer
  • Carin G skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vid köpet av en bostad har Lina varit väldigt engagerad, snabb med återkoppling och proffsig!
    Rekommenderar varmt Lina. Läs mer
  • Hans Olof Rune J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Hela affären gick snabbt utan att vara forcerad. Mycket proffsigt skött. Kände stor trygghet.
    Rune Läs mer
  • Ingrid Marie Elisabet J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Endast högsta betyg. Vår mäklare förklarade all information väldigt tydligt. Läs mer
  • Dan J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Proffsigt bemötande under hela processen.Rekommenderas varmt från en familj med högt ställda krav.
    Dan och Liselotte Jakobsson Läs mer
  • Liselotte J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket bra bemötande 10 av 10 hela vägen från första kontakt till sista
    Proffsigt
    Kunskap
    Snabb i kontakten
    Hjälpsam Läs mer
  • Tuula Anneli B skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    mycket bra och personligt bemötande. Dem gör allt och mer till . Är mycket nöjd med min mäklare. Hon är klar och tydlig med vad som väntas av mig som säljare. Kan varmt rekommendera mäklarbyrån till andra som vill sälja sin egendom. Läs mer
  • Robin C skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Initialt kändes det bra och professionellt. När väl budgivning kom igång kändes det däremot som att mäklaren inte var helt engagerad och var lite dålig på att höra av sig. Kändes som att hon inte hade helt fokus.
    Men överlag är vi ändå nöjda med mäklaren. Läs mer
  • Jonna P skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi känner oss väl bemötta. Vi fick kontinuerlig information av händelseförloppet och allt flöt på smidigt. Mäklaren levde upp till förväntan och var måna om att mötte våra önskemål. Läs mer
  • Hauke H skrev om HusmanHagberg Hässleholm

Super bra. En trevlig och duktig Mäklare. Läs mer
  • Bertil M skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Bara bra! ............................................................. Läs mer
  • Gunnar J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vänligt och professionellt bemötande.
    Positiv och tillmötesgående
    Snabba svar på frågor som vi haft
    Mycket bra katalog
    Välbesökt visning och snabbt försäkjningsresultat Läs mer
  • Lena B skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Fick förtroende för mäklaren direkt. Välinformerad om området.
    Vår försäljning gick väldigt snabbt p.g.a. alla kontakter de hade. Jag var med på visningen och det var väl i princip jag som ledde den. blev endast en visning valde att sälja till denna första familj. Läs mer
  • Hans D skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi fick ett mycket bra och kunnigt bemötande.
    All kontakt sköttes på ett effektivt, säkert och vänligt sätt.
    Vid ett tillfälle uppstod en viss förvirring i budgivningen men detta klargjordes snabbt och blev utrett.
    Sammanfattningsvis tycker vi att mäklarna gjorde ett mycket bra arbete och önskar dem lycka till i framtiden.

Med vänlig hälsning
    Hans Dowler Läs mer
  • Leif E skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag var iväg på resa, så min syster skötte nästan hela affären.
    Den kontakt jag hade med mäklaren var mycket positiv, hon såg till att det blev en snabb och smidig affär. Läs mer
  • Monica W
    Monica W skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket kunnig, påläst och empatiska mäklare.
    Kände mig i mycket trygga händer. Läs mer
  • Nils K skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Bemötandet och hela säljprocessen var mycket trevlig och professionell. Jag är mycket nöjd!!! Läs mer
  • Per-olof G skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Ett korrekt, och snabbt bemötande , bra värdering, bra återkoppling. Läs mer
  • Petra C skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket bra! Mäklaren var tillmötesgående och kunnig. Läs mer
  • Mia J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Snabb och smidig försäljning. Läs mer
  • Carina B
    Carina B skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket väl!!
    Kommer med all sannolikhet att återkomma... Läs mer
  • Dennis C skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Fick ett väldigt bra bemötande från första till sista gången vi sågs Läs mer
  • Emelie O skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Snabb, smidig, tydlig. Väldigt kundcentrerad, snabb att svara på frågor. Lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Maj-britt S skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Fick ett helt fantastiskt bemötande. Mäklaren var/är mycket skicklig och även en underbar person som jag anlitade för andra gången. Läs mer
  • Kenny A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Kan rekomenderas, mycket kunnig personal,vänligt bemötande, resultatet mer än väntat. Läs mer
  • Leif M skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag kan inte ge nog med beröm för ett så varmt och vänligt bemötande.
    Vi har blivit underrättade hela tiden under försäljningens gång.
    Ett stort tack för ett gott arbete. Läs mer
  • Linda L
    Linda L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Trevliga, proffesionella och gör en trygg i och med alla frågor som kommer upp. Bilderna som fotografen tog var fantastiska! Läs mer
  • Roland H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jattetrevlig personal som fixa med det mesta på ett positivt och bra sätt Läs mer
  • Magnus P skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Proffsigt och effektivt skött försäljning! Läs mer
  • David L
    David L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    En trygg och bekväm känsla infann sig redan vid första mötet. Denna känsla fanns med hela resan igenom försäljningen, mäklarna var väldigt öppna, informativa på ett lugnt och tryggt sätt. Proffsigt gjort med ett ödmjukt bemötande. Läs mer
  • David K skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket nöjda med Karolina och Linas jobb vid försäljning av vårt hus. Tveklöst högsta betyg. //Anni&David Läs mer
  • Olle M skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    En mäklaren som vi gärna rekommenderar. Vi har fått ett proffsigt bemötande som svarat upp mot våra behov. God service , lättillgänglig, vänlig, trevlig och hjälpsam.
    Med vänliga hälsningar
    Kerstin och Olle Mattsson Läs mer