Linus Månsson

Linus Månsson

Linus Månsson är mäklare på HusmanHagberg Helsingborg

Linus Månsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Linus Månsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.9. Linus Månsson har haft 14 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 15 Läs vad Linus Månsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Ättekulla
    2021-08-02
    Linus kändes trygg och kunnig i sitt bemötande. Försöker lösa situationen till det bästa. Rekommenderar gärna honom till andra.. Vi hoppas nu han kan lösa ett privat garage som var vår prioritering på Ättekulla. Med vänlig hälsning, Marie
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Ättekulla
    2021-08-01
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Linus Månsson som sålde vår bostadsrätt. Han är väldigt kunnig inom sitt område och han har ett professionellt bemötande. vi har känt ett stort förtroende och trygghet under hela vår process, han har alltid gett snabb feedback och haft många bra idéer kring försäljningen. Vi kan varmt rekommendera Linus Månsson! ⭐️
    2021-07-27
    Trevligt bemötande. Presenterade huset väl och var bra under kontraktsskrivningen.
    • Vallåkra
    2021-07-26
    Mäklaren uppträdde enligt god affärssed
    2021-07-25
    Mycket trevlig mäklare. Lätt att få tag i och ordnade kontraktet på ett tryggt och bra sätt.
    2021-07-22
    Linus är en mycket engagerad mäklare, förklarar allt så man förstår vad som gäller. Hans engagemang gick verkligen hem hos oss. Förväntningarna vi hade var inte så stora men Linus motbevisade detta. Försäljningen gick snabbt och bra både för oss och köparna. Vi är mycket nöjda med allt och kommer rekommendera Linus som mäklare till vänner och bekanta .
    2021-07-01
    Kompetent, positiv och ärlig. Kände mig trygg vid försäljningen av mitt hus.
    2021-06-28
    Svarar och agerar t.o.m på midsommar dagen ang. Hus intresse! Det visar stort engagemang!
    Affären blev klar dagen efter , mycket proffesionellt.
    • Västra Berga
    2021-05-29
    Trevlig i bemötandet och väldigt effektiv i sitt arbete! Supernöjda!
  • Mielinda T
    sålde sitt hus med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Vallåkra
    2021-05-27
    Vi har sålt vår villa utanför Helsingborg.
    Jag skickade Mail till Linus och inom 10 min hade han kontaktat oss vilket vi tyckte var mkt proffesionellt.
    Allt gick väldigt fort och vi har haft en bra kontakt med Linus hela vägen.
    Vi kan definitivt rekommendera, Husmanhagberg och Linus 😃