Linus Månsson

Linus Månsson

Linus Månsson är mäklare på HusmanHagberg Helsingborg

Linus Månsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Linus Månsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.9. Linus Månsson har haft 16 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 31 Läs vad Linus Månsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Söder
    2022-08-06 Verifierad kund
    Från första mötet med Linus har jag känt entt väldigt fint förhållningssätt till uppdrag och bemötande. Han är trygg och professionelli sitt uppdrag.
    Varför vi uppmärksammade Linus från början var hur han på ett positivt sätt beskrivit området där bostaden ligger.
    Rent praktiskt i genomförandet av marknadsföring och försäljnkng har Linus lyssnat in bra. Svarat relevant snabbt på frågor som uppstod. Vi skulle absolut rekommendera Linus Månsson som mäklare.
    Tack för det fina omdömet! Hoppas du kommer trivs bra redan nu i ditt nya hem! Linus Månsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Söder
    2022-08-04 Verifierad kund
    Ett stort tack till bästa mäklaren! Du är så duktig, Linus!
    Tack så mycket! Hoppas du kommer trivas bra i nya lägenheten! Underbart att du kunde flytta så pass nära dina vänner i området! Linus Månsson
    • Påarp
    2022-03-14 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som ordnade en smidig affär
    Tack! Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya hem! Linus Månsson
    • Rosengården
    2022-03-10 Verifierad kund
    Det var jättesvårt att minska priset, det betyder att han är en bra säljare. Jätteduktig!
    Tack! Så kul att du köpte lägenheten! Lycka till med utbyggnaden av köket. Linus Månsson
    • Påarp
    2022-02-25 Verifierad kund
    Bemötandet var mycket proffsigt. Kändes äkta och förtroendeingivande. Informerade noga. Allt översteg våra förväntningar. Rekommenderar gärna Husman Hagberg och Linus Månsson om någon vi känner går i säljtankar. Så här långt är vi mycket nöjda.
    Så kul att höra! Lycka till med renoveringen i nya lägenheten! Linus Månsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Mörarp
    2022-02-20 Verifierad kund
    Linus var fort på att återkomma efter interesse sign-up, dette gjorde till jag fick köpa hus så fort!
  • sålde sitt hus med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Mörarp
    2022-02-18 Verifierad kund
    Fick huset sålt till begärt pris på mindre än 24 timmar så...svårt att se hur det skulle kunna bli bättre.

Jag tycker Linus ger ett seriöst och sansat intryck. Han kan ju helt klart den lokala marknaden och han fanna alltid tillgänglig.

Kan helt klart rekommendera honom utifrån min uppevelse.

Jon Håkansson, Mörarp
  • sålde sitt hus med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-12-19 Verifierad kund
    Ett stort tack till bästa mäklaren! Lyhörd, engagerad med gediget kunnande tillsammans med den där extra förmågan att skapa en varm och äkta atmosfär för både köpare och säljare. Linus tänkte på allt i både stort och smått och det gjorde vår husförsäljning till en trygg och säker upplevelse! Han rekommenderas varmt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Linus Månsson en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Allerum
    2021-11-29 Verifierad kund
    Bemötandet var proffsigt och bra.
    Förväntningarna var höga från vår sida och första visningen hade vi många funderingar och frågar som Linus besvarade och återkopplade mycket bra.
    • Västra Berga
    2021-11-29 Verifierad kund
    Allt man vill ha av en mäklare, det får man av Linus!

Linus är en av de mest trevligaste och professionella mäklare jag har träffat! Han är inkännande och serviceinriktad vilket gjorde att det kändes mycket tryggt att göra denna enorma affär med hjälp av honom.
    Kan varmt rekommendera Linus!