Martin Sadowski

Martin Sadowski

Martin Sadowski är mäklare på HusmanHagberg Helsingborg

Martin Sadowski har varit registrerad mäklare sedan 2016-03. Martin Sadowski har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 5.0. Martin Sadowski har haft 19 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 32 Läs vad Martin Sadowski

• köpte sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Lerberget
    2022-09-29 Verifierad kund
    Snabb återkoppling, proffsig och väldigt trevlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Slottshöjden
    2022-08-03 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Helt ok

Har myckrt god kontakt
    Tack för ditt omdöme Kjell. Hoppas att ni kommer att trivas i Bålsta! Martin Sadowski
    • Gustavslund
    2022-06-20 Verifierad kund
    Lätt och trevlig att ha att göra med! Flexibel, lyhörd och tydlig.
    Tack och detsamma till er! Härligt att vi kunde hjälpa till att förmedla både ert befintliga boende och er nya drömbostad! Martin Sadowski
  • Filip J
    • Eneborg
    2022-06-08 Verifierad kund
    Väldigt professionell och kunnig mäklare. Bra bemötande redan vid värdering och full koll på värdehöjande förändringar.

Försäljningen gick snabbare än förväntat och jag är extremt nöjd med försäljningspriset.

Rekommenderar varmt Martin till alla som vill sälja och göra en riktigt bra affär!
    Stort tack för ditt fina omdöme Filip! Det glädjer mig att höra att du är nöjd med försäljningen. Lycka till i ditt nya boende! Martin Sadowski
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Adolfsberg
    2022-05-14 Verifierad kund
    Rekommenderar stark... Han är väldigt trevligt, duktig och kunnig person.
    Vi tackar honom väldigt mycket.
    Tack för ditt fina omdöme Faheem! Hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet. Martin Sadowski
    • Raus Vång
    2022-05-13 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och snabb. Dessutom hjälpsam.
    Tack Gunilla! Er nya lägenhet i Viken verkar vara en riktig pärla! Martin Sadowski
    • Döshult
    2022-04-29 Verifierad kund
    Martin var en professionell länk mellan oss köpare och säljarna.
    Tack för dina fina ord och stort lycka till med renoveringen! Martin Sadowski
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Döshult
    2022-04-28 Verifierad kund
    Trevlig och behandlar både köpare och säljare på ett mycket proffsigt sätt.
    Skulle gärna anlita Martin Sadowski igen.
    Vi ger honom våra bästa rekommendationer.
    Tack för ert fina omdöme! Nu återstår bara att hitta drömlyan åt er :) Martin Sadowski
  • Ahmad T
    • Ragnvalla
    2022-03-14 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och snäll,tack så hemskt mycket till Martin,jag kommer rekommendera han starkt till alla vänner.
    Tack för ditt omdöme Ahmad! Härligt att du är nöjd med lägenheten och skönt för dig att du nu får kortare restid till jobbet. :) Martin Sadowski
    • Brohult
    2021-12-11 Verifierad kund
    Martin och hans kollega Linus, bra killar man kan lita på. Hoppas på fin julklapp för all business dom har fått av oss :-)...mvh Johan