Sara Engström

Sara Engström

Sara Engström är mäklare på HusmanHagberg Helsingborg

Sara Engström har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Sara Engström har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 5.0. Sara Engström har haft 12 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-09

Läs vad 20 Läs vad Sara Engström

2021-10-19
    Trevligt och bra bemötande, ger ett professionellt intryck och känns trygg.
    2021-10-18
    Trevligt bemötande, svar på alla frågor, hjälp utöver det som är standard för den tjänsten vi betalar för, trygg upplevelse av förfarandet.
    • Gantofta
    2021-10-17
    Sara är en mycket proffsig & driftig mäklare som verkligen bryr sig om både säljare och köpare. En mycket påläst mäklare som kunde svara på de flesta frågor redan vid visningen, de fåtalet frågor hon inte kunde svaret på tog hon genast reda på. Lätt att få tag på även sena kvällar vilket jag uppskattade med mina arbetstider :-)
    Jag rekommenderar verkligen henne till mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engström en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Elineberg
    2021-10-17
    Vill man ha en trygg, proffsig försäljning där man får bäst betalt. Då ska man välja Sara som sin mäklare som jag gjorde.
    2021-10-15
    Sara är en fantastiskt engagerad och positiv person. Vi blev jättebra bemötta, hon lyssnade på vad vi sa och infriade våra förväntningar långt över vad vi trodde från början. Serviceminded och lätt att nå och få svar från vid frågor. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare!
    • Gantofta
    2021-10-15
    Hon fixade direkt så vi fick komma på kvällen 20.30, då vi inte kunde på visningen. Det tyckte jag var kanon att hon fixade! Man märkte hon var drivande, envis o kämpar för sina kunder vilket är en mkt bra egenskap! Många mäklare gör inte det lilla extra, men det gör verkligen sara! Det var tack vare hennes envishet, övertalning o sunt förnuft som gjorde att vi faktiskt fick huset på fältgatan 13. Kan varmt rekommendera henne!
    • Husensjö
    2021-08-07
    Från första stunden fick jag känslan av att Sara Engström var den rätta personen att ta hand om försäljningen av mitt hus. Jag upplevde henne som en mycket kunnig, seriös och engagerad mäklare med ett trevligt sätt att bemöta mig. Hon hade alltid tid för att besvara frågor. Jag är väldigt nöjd!
  • sålde sin stuga med hjälp av Sara Engström en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Pålstorp
    2021-07-30
    Kanonbra bemötande. Positiv trevlig och effektiv.
    • Husensjö
    2021-07-05
    Sara bästa kvinnliga mäklare, trevlig, kunnigt, det räcker att säga att vi kommer att rekommendera Sara vidare till vänner och bekanta!!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Engström en del av HusmanHagberg Helsingborg
    • Ramlösa
    2021-07-05
    Sara bemötte oss på ett vänligt och humant sätt. Inga frågor kändes dumma. Hon var mycket tillmötesgående och gjorde husaffären lätt för oss.