Sara Engström är mäklare på HusmanHagberg Helsingborg

Sara Engström har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Sara Engström har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 4.7. Sara Engström har haft 1 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-02

Läs vad 3 Läs vad Sara Engström

• köpte sitt hus med hjälp av Sara Engström en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-02-19
    Köpt ett 1-planshus och fick ett proffsigt, trevligt bemötande.
    Sara är sakkunnig och gjorde hela processen från början till slut på ett professionellt sätt.
    Rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sara Engström en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-02-19
    Har köpt en villa av Sara. Bemötandet har varit väldigt trevligt och man har känt sig välkommen med vilken fråga som helst. Jag tycker Sara har levt upp till alla mina förväntningar och mer än så. Jag skulle gärna både köpa och ha Sara att sälja min bostad i framtiden och jag kan varmt rekommendera henne till andra.
  • Caroline R
    sålde sitt hus med hjälp av Sara Engström en del av HusmanHagberg Helsingborg
    2021-02-17
    Vi har sålt en villa i Gantofta utanför Helsingborg.
    Sara har under hela processen mött oss på ett professionellt sätt, alla våra frågor blev besvarade direkt.
    Sara har levt upp till alla våra förväntningar och mer därtill!
    Vi har känt oss trygga genom hela processen och rekommenderar verkligen Sara som mäklare till alla som går i köp- eller säljtankar!
    Tack för era fina ord. Så glad att ni är nöjda!