HusmanHagberg Åre

HusmanHagberg Åre

• BadgeFiveYears
Ring 0647-360 00 Dela

Välkommen till HusmanHagberg i Åre! Är det dags att sälja din bostad för att flytta till nytt. Med oss på HusmanHagberg i Åre hjälper vi dig på vägen mot ditt nya drömboende. Vårt mål är att ha Åres mest nöjda kunder och receptet på detta tror vi är äkta engagemang och stor passion i allt vi gör. Oavsett hur din bostadssituation...

109 omdömen om HusmanHagberg Åre

Sedan starten hos Reco 2018

Claes A
Åre By

HusmanHagberg var den enda mäklaren i Åre som åtog uppdraget att sälja andelsveckor. Det uppskattades. Bra bemötande med snabb återkoppling vid korrespondens. Det var även en smidig korrespondens med dialog om förhållanden kring objektet och den formella hanteringen av allt pappersarbete. Mvh Claes Ankre

Louis N
Duved

Jimmy has been very helpful and professional in the process of buying this property. My expectations are pretty high since I've been working in real estate myself for the last 18 years, but I was very pleased with the service at HusmanHagberg in Åre. Communication with broker was very easy, even though all in English and not Swedish. Thank you!

Göran Arne S

Kunnig, trevlig och tillmötesgående

Elvy S
Vålådalen

En mycket bra och engagerade mäklare. Trevligt bemötande och all kontakt har fungerat utan problem. Levt upp till våra förväntningar. Mycket nöjd.

Oskar N
Duved

Dessvärre inte nöjd med det slutpriset, men där upplevde jag att min mäklare gjorde allt hen kunde. Marknaden är som den är just nu.

Martin T
Åre Björnen

Jättenöjd med Jimmy på HusmanHagberg i Åre. Superproffsig, snabb och trevlig!

Eva Christina Guni L
Åre Björnen

Mycket trevligt bemött, stor energi och stort engagemang. Dock krävdes noggrann granskning av annons och handlingar. Mäklaren var sen snabb att revidera helt enligt mina synpunkter.

Johan T
Åre By

Kunnig, saklig, ärlig , snabba svar på frågor.

Lars S
Åre By

Mycket bra bemötande, har ställt upp på allt som skall göras både stort och smått, är lösningsorienterad.

Jan Roar H
Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Åre
Duved

Dyktig og arbeidsom megler. Bare positive opplevelser.

Sture R
Åre Björnen

Är helt nöjd med hela affären! Så en eloge till mäklarna jag har varit i kontakt med!👍 Hälsn. Sture

Robert D
Åre Björnen

Bra och engagerad mäklare från start till slut.

Håkan A
Åre Björnen

Punktlig och lagom säljande behandling, snabb återkoppling på frågeställningar

Egil S
Köpte en tomt med hjälp av HusmanHagberg Åre
Huså

Tok kontakt i forbindelse med en tomt i Huså. Megleren var veldig pliktoppfyllende og vi som kjøper følte oss ivaretatt. Vi hadde bare mulighet på en «rød dag», men stilte opp likevel.

Maria P
Åre Björnen

Personligt bemötande och snabb återkoppling.

Marie A
Åre

Vi är helt nöjda. Snabbt, trevligt och kunnigt bemötande rakt igenom.

Anna Ingegerd Christine L
Skrev om HusmanHagberg Åre

Jimmy är en riktigt bra mäklare. Vi sålde vårt fritidshus på distans och trots att vi enbart hade telefonkontakt så kände vi säljare stort förtroende. Jimmy löste både praktiska och administrativa problem smidigt. Kan varmt rekommendera Husman Hagner i Åre.

Martijn Anne D
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Åre
Kaxås

We had a great experience. Very kind and engaged broker with lots of good advice and experience. House was sold quick and easy. Highly recommended.

Jan-Arve N
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Åre

Grei mekler. Har gått litt sakte fra vunnet budrunde til nyckel overtagnimg, men det er selger som er orsak tror jag. Alt i alt grei handel

Bo Anders L
Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Åre

Eftersom vi är två delägare kan jag bara svara för egen del. Kontakten med mäklare har fungerat utan problem. Förväntningarna på försäljningspris har infriats. Jag är nöjd med mäklarens insats Bo Löfquist

Stine F
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Åre

Den er vældig god. Vi har fået god vejledning af Jimmy

Mikael P
Kougsta

Ett mycket proffsigt och trevligt bemötande av mäklaren.

Mikael S
Åre By

Tydlig kommunikation, snabb återkoppling, seriös och trevlig. Vi är mycket nöjda!

Jimmy H
Åre Björnen

Bra professionell hjälp med hela affären. Snabb att svara på frågor. Har absolut levt upp till våra förväntningar.

Christina N
Åre Björnen

Professionellt bemötande. Vi hade hoppats på ett något högre pris. Försäljningen är inte helt avslutad, men hittills väl ombesörjd.

Jonas M
Åre Björnen

Bra bemötande. Skönt att mäklaren kändes ovanligt neutral. Hon var erfaren av sena typ av försäljning. Men hade fått visa detaljer fel förstod jag när jag också pratade med föreningens ordförande

Alexander T
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Åre

Hittills i affären har Jimmy Blomgren har varit riktigt bra att ha å göra med. Lugn och informativ men även engagerad och påläst. Mötte våra förväntningar väldigt väl och vi kan starkt rekommendera Jimmy!

Markus C
Åre Björnen

Excellent och mycket tillförlitligt agerande av Yvonne på HH som varit mycket behjälplig, snabb att återkoppla och högst informativ. En mäklare som varit väldigt proaktiv att hjälpa oss att hitta vårt drömhus genom jakt på flera olika objekt. Glada och väldigt nöjda köpare, rekommenderar HusmanHagberg och Yvonne alla dagar!

Caroline P
Åre Björnen

Yvonne is truly wonderful, going above and beyond on every engagement. She cares deeply and genuinely wants the best for all. Trustworthy, thorough and relentless. Her perseverance has found us our dream cabin! Thank you Yvonne.

Mats Birger A
Kallbygden

Professionell, snabb, lyhörd och ödmjuk! Har faktiskt inget negativt att säga! Rekommenderas!!

Hans stefan I
Åre Björnen

Vi har köpt ett Andelshus via Yvonne och det har funkat riktigt bra, och hon har varit kontaktbar hela tiden och varit lyhörd och väldigt hjälpsam under hela processen. Vi är så tacksamma och glada för detta köp och ser fram emot många veckor i Åre nu. Mvh Stefan & Ingrid

Roger W
Åre By

Meget fornøyd. Andel i leilighet solgt på under en uke.

Per A

Bra och professionellt bemötande

Ulf O
Åre Björnen

Proffsig och lätt att göra med.

Charlotte L
Bonäshamn

Helt fantastiskt Vilken serviceminded mäklare 10/10 full pott. Så tillmötesgående vilket resulterade i en husaffär. Kan med de varmaste rekordet denna mäklare.

Johan D
Bonäshamn

Proffsig mäklare med tydlig och bra kommunikation.

jonas g
Tegefjäll

Hade ingen kontakt med mäklaren men han sköte sitt jobb!

Mats H
Kolåsen

Detta är andra gången jag använder Jimmy på HusmanHagberg för försäljning. Mycket nöjd. Han har full koll och är mycket serviceinriktad. Bra för mig och bra för köpare.

Åsa Linnéa N
Huså

Vår mäklare Yvonne! Var helt underbar, utan henne, hennes tillgänglighet, lugn och hennes proffsighet hade vi nog inte orkat med allt när det gäller banker och inloggningar då vi inte är så tekniska. Nu har vi fått ett paradis uppe i Huså.

Brigitta K
Åre Björnen

Det finns mycket att säga om den affären som var märklig i flera avseenden och som det finns anledning till att vara kritisk betr. mäklarens agerande. Intresserade får gärna ringa m ig för information eller maila mig. Tel. nr. 0707 338238. Det finns för lite utrymme i den här rutan för att redogöra för mina åsikter. M.v.h. Rolf Karlsson

Eva Ö
Åre By

Jag tycker att vi blev trevligt bemött via Mail och sms kontakt. Det gick lätt och smidigt.

Lennart D
Åre

Mäklaren följde upp vårt allmänna intresse för en andelslägenhet, och erbjöd prospekt. När det var ett intressant objekt var mäklaren aktiv och påläst samt erbjöd face-time visning. All administration kring vårt köp handlades enkelt och snabbt. Vi är mycket nöjda.

Nils Ö
Åre By

Sålde andelslägenhet letade en mäklare som var intresserad. Husman Hagberg i Åre tog tag i projektet. Avslutet kom mycket snabbare än förväntat. Yvonne Eriksson har varit mycket professionell och bra. Tvekar inte att rekommendera henne till andra.

Mats H
Åre-Undersåker

Lätt att få kontakt med. Snabba och tydliga svar. Jobbar effektivt.

Magnus H
Åre Björnen

Mycket professionell mäklare - bra bemötande genom hela affären

Lena Nylén T
Åre By

Allt fungerade perfekt. Svarade snabbt när man kontaktade på mail eller telefon

Per N
Åre By

Andelshus i Åre trevligt bemötande överträffade mina förväntningar kan sammanfattas till tidseffektivt och bra information Per Nylén

Yashaswini S
Åre Björnen

Smooth and efficient buying of house

Git G
Åre Björnen

Kunnig, hjälpsam och snabb att svara vid frågor ang köpet.

Susanne V
Köpte en tomt med hjälp av HusmanHagberg Åre
Bydalen

Trevligt och professionellt bemötande vid köp av tomt.