HusmanHagberg Idre Älvdalen

HusmanHagberg Idre Älvdalen

Välkommen till HusmanHagberg Idre Älvdalen!

Letar du mäklare i Idre, Älvdalen, Berget, Synnanåt, Sundbäcken eller Höstsätern med omnejd? Då är du välkommen att kontakta oss på HusmanHagberg Idre Älvdalen. Våra duktiga mäklare hjälper dig att hitta rätt när det kommer till att köpa eller sälja bostad.

Vi kommer gärna hem till dig om du vill värdera din bostad för att räkna ut vad du kan få för din nästa bostad.

Varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några fler frågor.

Läs vad 6 kunder tycker om HusmanHagberg Idre Älvdalen 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Idre Älvdalen
    • Idre Fjäll
    2022-10-17 Verifierad kund
    Hej!

Väldigt engagerade, trevliga, jobbade hårt för våran försäljning av vår lgh. Uppföljningen under försäljningen var superb. Daniel och Karin som vi haft kontakt med är de bästa mäklare jag varit i kontakt med, och då har jag/ vi köpt och sålt flera fastigheter.

Så bästa betyg 10/10
    Thomas Grönberg
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Idre Älvdalen
    • Kringelfjorden
    2022-10-09 Verifierad kund
    Har haft mycket bra kontakt med mäklaren som ställt upp under sjukdom, helg och konstiga tider. Över förväntan! Fått svar på frågor under mycket rimliga tider.
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Idre Älvdalen
    • Idre Himmelfjäll
    2022-09-18 Verifierad kund
    Bra bemötande av en trevlig tjej i Idre
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Idre Älvdalen
    • Idre Himmelfjäll
    2022-09-18 Verifierad kund
    Helt suveränt väldigt trevlig tjej
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Idre Älvdalen
    • Idre Fjäll
    2022-09-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och lätt att få tag på mäklaren oavsett tidpunkt. Uppfyllde alla förväntningar.
  • sålde en tomt med hjälp av HusmanHagberg Idre Älvdalen
    2022-09-15 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande av mäklaren med stort engagemang

Förväntan är givetvis att sälja till rätt pris. Huset är inte riktigt klart ännu så vi har inget slutresultat av affären ännu.