Erika Fernström
en del av HusmanHagberg Järfälla

Sedan år 2011 har jag haft världens bästa jobb - att förmedla bostäder här i Järfälla med kommunens främsta mäklarteam. Åren går otroligt fort när man har roligt. Under denna tid har jag arbetat med allt mellan lägenheter till villor och nyproduktioner. Jag har placerat mig på topplistan som den bästsäljande mäklaren i hela HusmanHagberg Sverige, vilket är ett bevis på att jag arbetar med ett vinnande koncept. Jag tycker att en mäklare alltid ska jobba med hjärtat i varje bostadsaffär. Alla affärer är unika och för mig är det mest fantastiska i jobbet att få hjälpa människor på olika plats i livet att ta sig vidare. Du som kund är alltid det viktigaste för mig och jag vill gärna få äran att hjälpa dig mot nya drömmar och mål. Välkommen att kontakta mig!
Vasaplatsen 15
177 57 Järfälla — Visa karta

Vad tror Erika att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 59 kunder tycker om Erika Fernström

• Eva H skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt vårt hus via Erika Fernström på HusmanHagberg i Jakobsberg. Spekulanterna var många och försäljningen genomfördes mycket professionellt. Vi blev väl bemött av Erika på ett trevligt och rättframt sätt och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Christer A skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Försäljningen av villan gick över förväntan smidigt, snabbt och med ett slutresultat som översteg vår förhoppning med råge. Erika gav oss alltid ett glatt och trevligt bemötande, samtidigt som hon genomförde försäljningen på ett effektivt sätt. Vi rekommenderar gärna Erika och HusmanHagberg. Läs mer
  • Per B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi sålde en bostadsrätt i Barkarbystaden med Erika som mäklare. Det gick bra trots en något svajig marknad. Tycker att Erika är är duktig och kan sitt jobb.
    Vid en eventuell ny försäljning kommer vi att med största sannolikhet anlita henne igen. Läs mer
  • Samar K skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt bostad via erika hon är trevlig , aktiv och bra tjej , bra bemötning . Läs mer
  • Viktoria Lashgar A skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Korrekt och vänlig attityd 😊 Läs mer
  • Johanna N skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en kompetent, pålitlig och serviceminded mäklare. Hon är engagerad och gör det lilla extra, exempelvis närvarade hon och hade synpunkter vid fotograferingen av lägenheten, och hon peppade oss när bostadsmarknaden var trög. Vi kände oss helt trygga i hennes händer! Läs mer
  • Helena Z skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erfaren mäklare som kan hennes jobb.
    Jag rekommenderar Erika varmt till säljare /köpare! Läs mer
  • Agneta L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Allt var ok från början till slut då jag sålde mitt hus!
    Mycket god kontakt! Läs mer
    2018-07-16 Erika F svarar Agneta L
    Gulle du, vi har ju haft det så himla trevligt! Vår första kontakt var redan 2015, 3 år senare gick vi i mål med ny bostad till dig och goda förberedelser av huset. Önskar dig all lycka!
  • Marewan S skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en lägenhet 2 rum o kök. Vart väl bemött av Erika en professionell mäklare som såg till att allt gick rätt till och man fick all information man behövde. Läs mer
    2018-07-16 Erika F svarar Marewan S
    Tack Marewan, känns viktigt att du kände dig trygg i köpet!
  • Georgos L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika var professionell genom hela processen. Hon var väldigt driven och tydlig, vilket hjälpte oss i vår process. Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick och kan varmt rekommendera hennes tjänster! Läs mer
    2018-07-16 Erika F svarar Georgos L
    Snart dags för er att lämna huset, tillträde till nya har ju redan passerat. Det har varit oerhört kul att samarbeta med er och tusen tack för fina omdömen, stort lycka till i nya bostaden!
  • Viktor B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en jätte duktig och professionell mäklare!! Läs mer
    2018-04-30 Erika F svarar Viktor B
    Tack Viktor, det har varit en ära varje gång att få vara behjälplig i dina försäljningar likväl som resten av familjens.
  • Sazan P skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en fantastiskt glad och bemötande mäklare. Hon är professionell och duktig i sitt arbete har goda kunskaper. Läs mer
    2018-04-08 Erika F svarar Sazan P
    Vilken lycka att ni äntligen fick er bostad såld så att ni kunde köpa denna, det var meningen helt enkelt. Tack för fina orden och hälsa hela familjen!
  • Maria N skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej
    Hon är duktig, kunnig, hjälpsam,och trevlig :)
    Maria Läs mer
    2018-04-08 Erika F svarar Maria N
    Tack Maria, det var kul att kunna hjälpa till! Väl mött på tillträdet
  • Petra L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag valde Erika då jag har haft henne som mäklare tidigare och var mycket nöjd då. Jag är minst lika nöjd nu. Professionell och varm i sitt bemötande, det är enkelt att ha Erika som mäklare och samtidigt är man mycket trygg med att allt sköts på rätt sätt.

Erika Fernström har mina allra varmaste rekommendationer och för mig skulle det vara självklart att anlita henne igen om behovet av mäklare skulle uppstå! Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Petra L
    Nu lämnar du ju tyvärr Sthlm, vilket betyder att det nog dröjer länge tills jag får äran att hjälpa dig igen. Att ha följt din resa i livet har varit med blandade känslor, du har ju hunnit med att sälja två gånger och köpa en gång via mig : ) Jag är så glad att du nu tar steget och rör dig vidare, modigt av dig och ett steg i rätt riktning. Det blir bra för er båda! Tack för värmande ord och väl mött på tillträdet!
  • Madeleine F skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Ett professionellt bemötande. Erika är en seriöst mäklare som alltid gör sitt yttersta för sin kund. Hon finns alltid tillgänglig vilket är väldigt tryggt för kund. Hon strävar alltod efter det bästa och ger sig inte. En mäklare med pondus och levererar.
    Det finns inget negativt att säga om Erika. Hon är bäst på det hon gör och jag kommer alltid att använda mig utan Erika! Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Madeleine F
    Men TACK! Känns skönt att veta att du har "din mäklare" klar för framtiden. Det är en fröjd att följa din bostadsresa, skall bli spännande att se hur nästa bostad utvecklar sig. Tack återigen för dina fina värmande ord!
  • Forrest H skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi är super nöjda. Erika har haft ett stort engagemang och fokus när det gäller vårt hus. Vi har också fått bra vägledning och nyttiga tips inför försäljningen. En mycket seriös och proffsig mäklare. Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Forrest H
    Alltid lika kul att träffa er, glädjespridare! Och kul har vi haft längs vägen. Väl mött på tillträdet!
  • Pernilla J skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra bemötetande, trevlig o saklig Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Pernilla J
    Tack Pernilla, känns skönt att höra att du upplever det så!
  • Gabriel J skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    professionell, tydlig och väldigt engagerad. Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Gabriel J
    Tack, så himla fint hus ni köpt! Hoppas nu er försäljning gå bra. Engagemanget är på topp och jag ser fram emot att få hjälpa er med det : )
  • Joakim W skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hur nöjd som helst.
    Erika lämnar inga frågor obesvarade, förklarar allt till punkt och pricka och är hur tydlig som helst. Man förstår vad man gör och varför och hur allt går till.
    Vi är supernöjda. Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Joakim W
    Kul att ni är nöjda och känner att ni förstått allt längs vägen. Det var längesen vi påbörjade alltsammans och det är så oerhört kul att ni nu äntligen hittat ert hus!
  • Moa L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Super trevligt bemötande, fick mycket bra hjälp och hon kunde svara på alla frågor och funderingar ! Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Moa L
    Tack Moa, spännande att få se er nya lägenhet sen (även för mig) : ) vi ses på tillträdet, hoppas mätarkvällen kommer kännas bra!
  • Paul B
    Paul B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en otroligt professionell och duktig mäklare. Hon är väldigt påläst och kunnig. Superfint bemötande och serviceminded. Jag har båda köpt och sålt genom Erika. Jag kan varmt rekommendera henne. Hon är den absolut bästa mäklaren jag har varit i kontakt med. Exemplarisk!
    5/5 stjärnor till Erika. Amazing! // Paul Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Paul B
    Du är för rolig, 5/5 stjärnor... man tackar! : ) Det har varit kul att få hjälpt dig flera gånger, du är alltid välkommen tillbaka!
  • Poulin S skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Riktigt duktig och serviceinriktad. Visar omtanke till sina kunder och är snäll. :) Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Poulin S
    Tack, hoppas hela familjen mår bra och att ni nu landar fint i andra bostaden med bebis och allt : )
  • Cajsa T
    Cajsa T skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    En mycket engagerade, glad och kompetent mäklare! Erika är mycket trevlig och ger snabb återkoppling. Vi upplever att Erika är mycket mån om att både säljare och köpare ska bli nöjda. Vi är jättenöjda med det bemötande som Erika gav oss så hon levde mer än väl upp till vår förväntan. Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Cajsa T
    Tack för fina ord Cajsa, alltid kul att kunna bistå med kompetens och även få båda parter att känna sig sedda! Ser fram emot att träffa er på tillträdet, må så gott!
  • Patrik J skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fick precis så mycket stöd, råd och hjälp som kan förväntas + lite till. Är jättenöjd och tacksam. Läs mer
    2018-01-25 Erika F svarar Patrik J
    Underbart att du känner så, det är mitt mål! Må så gott!
  • Pierre B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Med ett personligt och omtänksamt bemötande för både köpare och säljare, blev denna bostadsaffär en mycket positiv upplevelse trots sin komplexitet. Läs mer
    2018-01-25 Erika F svarar Pierre B
    Känns gott att höra att du upplevde det så, då har jag lyckats! Tack!
  • Monica Svensson A skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag är mycket nöjd Erikas bemötande och proffsiga arbete vid min försäljning. Hon är förtroende ingivande och jag kände stor trygghet i hela processen. Läs mer
    2018-01-25 Erika F svarar Monica Svensson A
    Tack kära du för det, vi hade ju väldigt trevligt och kul på vägen. Ett bra samspel och gott slut. Nu är det "bara" lite deklaration kvar : )
  • Bosse E skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket bra. Inga problem så vitt jag kan komma på Läs mer
    2018-01-25 Erika F svarar Bosse E
    Tack Bosse för det, skönt att du inte kunde komma på något tokigt : )
  • Kjell P skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en mycket arrangerad och kunnig mäklare som gav oss förtroende och trygghet vid försäljningen av vårat hus. Läs mer
    2018-01-25 Erika F svarar Kjell P
    Det gläder mig att höra att ni fått förtroende och upplevt en trygghet genom processen. Tack till er och väl mött framöver!
  • Jeanette L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är fantastisk! Engagerad och intresserad, proffsig och effektiv.
    Skapade de bästa förutsättningar för en bra försäljning och leverade långt över redan högt ställda förväntningar. Världsklass! Läs mer
    2018-01-25 Erika F svarar Jeanette L
    Du är väl för go! TACK. Det har varit med glädje jag hjälpt dig mot nya bostadsdrömmar. Du är så värd det och allt gott framöver, ta hand om dig!
  • Eva Lena Ö skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är glad trevlig och alert. Hon upplevs ha kunskap i området samt ett bemötande som är gott. Läs mer
    2018-01-25 Erika F svarar Eva Lena Ö
    Tack för din fina ord. Det gläder mig att höra att jag uppfattas så som jag önskar. Må så gott!
  • Susann N skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en mycket varm och trevlig person att ha att göra med. Hon är kunnig om allt man frågar henne om eller också tar hon reda på det.Jag rekommenderar henne på det varmaste. Mycket nöjd kund. Läs mer
    2018-01-25 Erika F svarar Susann N
    Åhh, tack! Ni har varit underbara att fått samarbeta med under en längre tid. En speciell relation har det blivit med både glädje, tårar och kamp. Du är en riktig kämpe!
  • Catarina K skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hon när proffsig, vet vad hon pratat om, känner till marknaden, man känner sig väl omhändertagen, det är ett stort beslut som kund att sälja, fanns alltid tillgänglig, lämnade man meddelande återkom hon alltid. Bara gått att säga om Erika. Läs mer
    2018-01-25 Erika F svarar Catarina K
    Värmer gott i en mäklares hjärta! TACK
  • Fadia J skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej!
    Jag upplevde Erika som en duktig mäklare. Läs mer
    2018-01-25 Erika F svarar Fadia J
    Det värmer att höra, tack för det!
  • Elwira G skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    bra och tydlig och rätt inställning till människorna. Läs mer
    2018-01-25 Erika F svarar Elwira G
    Tack, hoppas ni fortfarande är nöjda med ert köp!
  • Ivan B
    Ivan B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Snel let att diskutera trevlig i alla sammanhang . Men samtidigt veldit
    PROFSIONEL . Jag var jete nyjd med
    Erika hun är fantastisk Läs mer
    2018-01-25 Erika F svarar Ivan B
    Tack, har uppskattat vår kontakt och hoppas att ni fortfarande trivs väl i nya bostaden. Hälsa så gott!
    Ivan B gillar detta
  • Jan L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Det har gått flera månader sedan jag samarbetade med E. Minns ändå tydligt det goda intryck hon gjorde. Vill inte specificera mera, vare nog sagt att hon framstår som ytterst kompetent, inte minst inkännande = empatisk. Läs mer
    2018-01-25 Erika F svarar Jan L
    Kära du, tack och hoppas ni mår bra!
  • Katharine M skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Seriös. Lätt att få kontakt med. Kunnig Läs mer
    2018-01-25 Erika F svarar Katharine M
    Tack, kul att se er här om dagen på Mio! Vi har haft det väldigt kul i er process och nu är det "bara" deklarationen kvar så vi ses framåt våren. Värmer gott att ni är nöjda.
  • Mikael B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är väldigt proffesionell och lever upp till mina förväntningar. Återkopplar bra och kommer med innovativa lösningar i en trög bostadsmarknad. Läs mer
    2018-01-25 Erika F svarar Mikael B
    Tack, det värmer att höra! Jag försöker vara så kreativ det bara gå och se möjligheter istället för problem.
  • Galil A skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hon kan sitt jobb bra och har bra kunskap om sitt yrke. Läs mer
    2018-01-10 Erika F svarar Galil A
    Tack Galil, efter så många år nu som mäklare så hoppas jag att jag kan ge det stöd och den trygghet som både säljare och köpare behöver. Det gläder mig att höra att jag lyckats med det eftersom ni både köpt och sålt via mig. Stort tack för det förtroendet!
  • Jan-Erik S
    Jan-Erik S skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en på alla sätt professionell mäklare som på ett bra sätt lyssnar in våra önskemål och behov. Hon har hjälpt oss med prisbild, planering, marknadsföring och formalia så att vi har känt oss trygga med vår mäklare. Vi kan varmtvrekommendera henne till andra Läs mer
    2018-01-10 Erika F svarar Jan-Erik S
    Känns nästan lite sorgligt att det är slut snart men ser fram emot att få hjälpa er i letandet av er drömbostad! Tack för mycket värmande och fina ord, det gör gott i mäklarhjärtat mitt.
  • Anna H skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en mycket kompetent mäklare. Läs mer
    2018-01-10 Erika F svarar Anna H
    Tack Anna för att du tog dig tid att svara och ge feedback, det gläder mig att du är nöjd!
  • Masoumeh A skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hon jobbar väldigt proffsig och har bra kunskap om sitt yrke. Läs mer
    2018-01-10 Erika F svarar Masoumeh A
    Känns skönt att höra, tack så mycket för det! : )
  • Ann-Charlotte S skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Lätt att lära känna, öppen, tydlig, kompetent, rak och ärlig, rolig Läs mer
    2018-01-10 Erika F svarar Ann-Charlotte S
    Det var många fina ord som jag tackar ödmjukast för och jag uppskattade verkligen samarbetet med er! Hoppas ni kommer att trivas väl i er nya lägenhet, jag är övertygad om att det kommer bli toppen för er, hälsa!
  • Lena A skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en person med hög integritet vilket vi uppskattade i samband med vår försäljning av hus samt en kunnig mäklare och en varm person som jag skulle rekomendera till alla jag känner som vill sälja eller köpa rn bostad. Läs mer
    2018-01-10 Erika F svarar Lena A
    Tack Lena, jag uppskattar verkligen kontakten både med dig och din mor. Det var en givande och trivsam förmedling med mycket värme. Ni är så härliga människor och det kändes så bra nu när ni kom vidare i varsina fina bostäder och känner er nöjda! Johan hälsar så gott!
  • Birger B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erikas bemötande var engagerat och professionellt. Vårt intryck av Erika är positivt.
    Hon deltog dock inte själv vid alla möten och visningar.
    Resultatet av försäljningen blev något sämre än förväntats av Erika och oss. Läs mer
    2018-01-09 Erika F svarar Birger B
    Tack för din feedback Birger och det känns skönt att helhetsintrycket ändå är positivt : ) Tyvärr är inte alltid marknaden med oss och slutpriset kan därmed bli lägre än förväntat. Jag tycker ändå att ni skall ha en stor eloge för ett utmärkt arbete inför fotografering och visningar, det gjorde ni väldigt bra och vi gjorde tillsammans så gott vi bara kunde! När det blir flertalet extra visningar så behöver jag ibland ta hjälp av en kollega för att inte missa en möjlig potentiell köpare. Jag försöker dock om möjligt alltid själv deltaga då det alltid är min utgångspunkt. Hos oss har vi även mäklare som är precis i början av sin karriär vilket betyder att vi försöker få dem delaktiga i vår vardag men jag tar åt mig av upplevelsen ni hade om att jag inte själv var delaktig i alla möten/visningar och skall tänka på att vara tydligare i kommunikationen om det framöver i de affärer det berör. Önskar er allt gott i nya bostaden och varmt välkomna att återkomma nu under våren med deklarationshjälp, ser fram emot att träffa er! Hälsa Åsa från mig!
  • Ziad I skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    En av dem
    bästa
    mäklare
    :) Läs mer
    2018-01-09 Erika F svarar Ziad I
    Haha, det var många ettor : ) Stort tack för det och det gläder mig att du är nöjd!
  • Anna Hjort Af O skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika gav oss ett professionellt intryck genom hela försäljningsprocessen av vår lägenhet. Hon fick oss ständigt att känna oss oerhört trygga, nöjda och väl bemötta. Kan varmt rekommendera Erika som mäklare! Läs mer
    2018-01-09 Erika F svarar Anna Hjort Af O
    Tack Anna för det fina omdömet! Jag hoppas att ni båda nu skall komma till ro i nya huset och landa väl med lilla familjen. Ni vet vart jag sitter och hur ni når mig, jag finns alltid tillhands under er renoveringsprocess. Önskar er stort lycka till och återigen stort tack för de fina orden, de värmde gott : )
  • Karin S
    Karin S skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika utstrålar den säkerhet och trygghet som behövs när man ska genomföra en av de största affärerna man gör i livet. Det är viktigt att känna trygghet och tillit till den som ska få uppdraget.
    Erika är personlig och har ett mycket trevligt bemötande. Hon är kunnig som mäklare och tar reda på vad man som kund har för önskemål för att känna sig nöjd när affären är klar.
    Vi känner oss nöjda som valde Erika som mäklare! Läs mer
    2018-01-09 Erika F svarar Karin S
    Innerligt stort tack till er båda! Vilken resa vi gjort med både lägenhet och villa-försäljning, det har varit en fröjd att få jobba med er och att få se förberedelserna för försäljningen växa fram och ta sin tid. Ni har verkligen varit underbara att samarbeta med och ni har förgyllt min vardag som mäklare. Efter så lång tid har vi även lärt känna varandra lite mer och nu ser jag fram emot att finnas tillhands för er i jakten på det perfekta bostadsläget : )
  • Johanna B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en mycket kompetent och ambitiös mäklare. Hon värnar om sina kunder och vill att alla ska vara nöjda. Hon är Proffsig i sin position och alltid kontaktbar. Vi tvekade aldrig på att hon var den rätt för att sälja vår lägenhet. Läs mer
    2018-01-09 Erika F svarar Johanna B
    Glad att du uppskattade mitt sätt att arbeta som mäklare och stort tack för fin feedback! Vi har haft ett givande och roligt samarbete, självklart hoppas jag att ni skall trivas väl i er nästa bostad samtidigt som jag ser fram emot att få hjälpa er igen den dagen ni skall vidare mot nya mål, hälsa så gott!
  • Lillemor J skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag är mkt nöjd med bemötande oäunder hela köpprocesseb. Erika hade semester men tog sig ändå tid att prata och mejla med mig så att köpet kunde genomföras. Läs mer
    2018-01-09 Erika F svarar Lillemor J
    Kul att höra Lillemor, självklart finns jag tillhands för även om jag hade semester så är det ju fortfarande en av de största affärerna i livet som du gör vilket skall bemötas med respekt och förståelse för alla de frågor och funderingar som uppkommer. Hoppas du fortfarande trivs bra i bostaden!
Erika Fernström
Per Stenmark