Johan Aspenberg
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11
Jag har stor passion för bostäder och har sedan år 2007 förmedlat hundratals lägenheter och villor. När du anlitar mig som mäklare kan du räkna med ett engagemang och en ödmjukhet över det vanliga. Jag förstår att bostadsaffären är ditt livs största affär och jag har varit med både när marknaden gått upp och ned. Kundnöjdhet är det allra viktigaste för mig och jag gläds varje gång en kund rekommenderar mig vidare efter ett gott samarbete - det är förtroendet jag strävar efter. Mitt mål är alltid att leverera den tryggaste av tjänster, där du hela tiden är i fokus. Välkommen in på kontoret i Viksjö så tar vi en kopp kaffe! Läs mer

Läs vad 19 kunder tycker om Johan Aspenberg

• Jack B sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jakobsberg
    Sålt lägenhet. Väldigt bra bemött och proffesionell. Väldigt lätt att nå och bra strategier för att sälja lägenhet i en trög marknad. Kommer absolut vända mig till Johan igen vid nästa försäljning. Läs mer
  • Veronika B köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Skälby
    Helt okej men kunde varit mer tillgänglig och lättare att nå i form av snabbare respons per mail och bättre på att svara i telefon även kvällstid. Läs mer
  • Sara H
    Sara H köpte sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Skälby
    Vi köpte en villa Johan sålde. Han var trevlig, tydlig och kunnig. Vi kände oss trygga i köpet. Läs mer
  • Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jakobsberg
    Sålt en villa, Johan var flexibel med våra önskemål och tillmötesgående. Också mycket noggrann. Han uppfyllde våra förväntningar väl.Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Svante S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jakobsberg - Västra
    Sålt villa i Jakobsberg. Johan är trevlig, lugn, kunnig och tålmodig. Det blev en ok affär till sist i en avvaktande marknad, men jag hade kanske sett att Johan var lite mer aktiv med att söka spekulanter och vid uppföljningen från visningar. Vi valde en mäklare vi själva tror vi hade velat köpa av, men kanske med facit hand skulle vi i den dåvarande marknaden valt någon som "säljer" lite mer. Samtidigt finns inget absolut facit och slumpen spelar förstås in kring matchning av objekt, spekulant och mäklare. Rekommenderar gärna Johan. Läs mer
    Johan A gillar detta
  • Nyamtseren B köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Viksjö
    Jag köpte en bostad det var gick jätte bra med mäklaring också. Läs mer
    Johan A gillar detta
  • Bushra M köpte sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jakobsberg - Västra
    Hej
    Jag har köpt ett hus i fint området däremot har jag fått hjälp av mäklaren som gav mig bra tips o tydliga svar på mina frågor
    Jag blivit bra bemötas av min mäklare som var trevlig o kunnig tycker jag
    Jag är nöjd faktiskt . Läs mer
    Johan A gillar detta
  • Inas O köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Viksjö
    *Vi har köpt en bostadsrätt lägenhet.
    *Ett profotionelt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Clas A skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt en större lägenhet vid mälaren genom Johan. Den uthållighet och tålamod han besitter är väl lite unik, här fick han kämpa lite mer än vanligt tror jag. Han är lågmäld och inte för "pushig" vilket gör att spekulanter kan känna sig avslappade och inte på vanligt mäklarvis superstressade. Kan varmt rekommenderas!

Clas Läs mer
  • Lowe W skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket proffessionell, kunnig, lugn och aktiv mäklare.
    Som vi varmt kan rekommendera. Läs mer

Senaste försäljningarna

5:a