Maria Fernström
en del av HusmanHagberg Järfälla

Jag började min karriär här hos HusmanHagberg år 2012 som säljkoordinator och marknadsassistent. Genom detta fick jag en otrolig kunskap inom branschen, och det har varit en otrolig bas att stå på. När du anlitar mig för dina mäklartjänster får du någon som alltid är engagerad, omtänksam och trygg. Jag tänker på ditt bästa som kund och har stor passion för alla bostadsaffärer jag tar mig an. Hjärtat är min ledstjärna, jag tror att kundkontakt och trygghet leder till de bästa affärerna. Kontakta mig så hjälper jag dig med dina bostadsdrömmar!
Vasaplatsen 15
177 57 Järfälla — Visa karta

Vad tror Maria att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Maria Fernström

• Anna R skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Maria var väldigt trevlig och mycket hjälpsam! Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en 1:a som som är rymlig och passar perfekt i min smak.

Jag blev bemöt professionellt och med ett varmt välkommande redan från första dagen.

Det kändes bra Läs mer
  • Abbas Ali M skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    mycket trevlig och hjälpsam! Tack! Läs mer
    2018-09-20 Maria F svarar Abbas Ali M
    Tack så mycket! Hoppas du trivs bra i bostaden!
  • Ali B skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket trevlig bra bemötande men utrolig långsam och jätte upptagen sällan hon kan svara på samtal och det tar timmar för att man få en svar (sms)från henne jag vet inte om hon är samma sak med köparen men aldrig mer ska jag kontakta den här firman och rekommendera de till någon annat. Läs mer
    2018-09-20 Maria F svarar Ali B
    Hej Ali, det är tråkigt att du upplevt det så eftersom du vid vårt senaste möte inte har gett en antydan till det du beskriver ovan, du uttryckte däremot en lättnad över att 2 av de 3 bostäderna jag förmedlade åt dig blivit sålda och jag var så glad för både din och familjens skull med tanke på den sitsen ni hamnade i. Jag gör alltid mitt yttersta för att vara nåbar men har, som du säkert förstår, en hel del möten/fotograferingar/besiktningar med andra kunder varpå det ibland kan dröja några timmar innan jag har möjlighet att svara. Jag får känslan av att det kan ha skett ett missförstånd i vår kommunikation då jag gjorde mitt yttersta i att anpassa mig efter era önskemål om vem som för stunden var ansvarig kontaktperson gällande försäljningarna, det verkade dock som att ni i familjen inte alltid var helt överens om vem det var. Jag är tacksam för din feedback men mitt arbete försvåras när det inte finns tydliga direktiv från säljare. Min förhoppning är ändå att du känner dig nöjd över mitt engagemang i dina försäljningar och att du i fortsättningen lyfter fram ditt eventuella missnöje direkt när det uppstått.
  • Olivia S skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevligt bemötande, lätt att få tag på både via mejl och telefon och besvarade alla frågor jag hade. Hade en mycket positiv upplevelse. Läs mer
    2018-09-20 Maria F svarar Olivia S
    Tack så mycket för de fina orden!
  • Henrik N skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig och kunnig och löste alla problem kan rekommendera henne Läs mer
    2018-09-20 Maria F svarar Henrik N
    Stort tack för din rekommendation!
  • Åsa J skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Upplevde Maria som mycket lyhörd och kunnig, både om området, lägenheten vi tittade på och som mäklare.

Maria motsvarade våra förväntningar genom hela processen, från budgivning till kontraktskrivning och slutligen tillträdet.

Sammanfattning: Lyhörd, kunnig och professionell Läs mer
    2018-09-20 Maria F svarar Åsa J
    Tack så jättemycket och jag hoppas ni trivs bra i lägenheten!
  • Sofia Lindman S skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bara plus för Maria! Jag är väldigt nöjd med hela upplevelsen. Läs mer
    2018-09-20 Maria F svarar Sofia Lindman S
    Tack så jättemycket för dina fina ord!
  • Josefine B skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Förberedd, kunnig och superproffsig med en behaglig personlighet. Struktur och planering i allt hon gör vilket gjorde försäljningen av vår lägenhet smidig och ekonomiskt fördelaktig. Läs mer
    2018-09-20 Maria F svarar Josefine B
    Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er bostad och den trevliga feedbacken!
Erika Fernström
Per Stenmark