Mariana Yalcin
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11
När du anlitar mig får du en mäklare med toppbetyg i alla mätningar av kundnöjdhet som utförts bland mina kunder. Jag ser fram emot att hjälpa dig med en av ditt livs viktigaste affärer, sätter alltid förtroendet främst och gör allt för att leverera en trygg och säker mäklartjänst. Dessutom har jag lång erfarenhet av service och genomför alla bostadsaffärer mycket noggrant. Här får du en mäklare som ständigt levererar det där lilla extra. Välkommen till kontoret i Viksjö så bokar vi ett möte! Läs mer

Läs vad 35 kunder tycker om Mariana Yalcin

• Fredrik A köpte sin lägenhet med hjälp av Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    44.5m²
    Viksjö
    Snabbt och bra handlat av M.Y under hela resan. Läs mer
  • Linda T köpte sitt hus med hjälp av Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    133m²
    Viksjö
    Tydlig
    Bra bemötande
    Trevlig
    Tillgänglig
    Köpt bostad Läs mer
  • Eva-Lotta L sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    69m²
    Jakobsberg
    Bra bemötande! Snabb återkoppling! Har ett stort förtroende för Mariana😍 Läs mer
  • Kerem A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig och kompetent, behaglig process. I överlag nöjd. 5/5 Läs mer
  • Anders C skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag och min sambo fick den hjälp vi ville/behövde ha när vi gjorde våran första bostadsaffär. Vi fick svar på de frågor vi ville ha svar på och blev bemötta väldigt bra av mäklaren. Läs mer
  • Ingrid A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt hus
    Blev väl bemött av mäklaren
    Jag hade inte riktigt några förväntningar men jag upplevde inte Mariana som säljig och påklistrad utan tycker hon ger en uppriktig, genuin och trevlig energi. Läs mer
  • Sofia L sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    133m²
    Varm vänlig lugn effektiv
    Förklarar bra. Läs mer
    2018-11-21 Mariana H svarar Sofia L
    Tack Sofia för din rekommendation!
    Mariana H gillar detta
  • Elias A sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    71.5m²
    Jakobsberg
    Mariana levde upp till alla våra förväntningar då vi sålde vår lägenhet och löste uppgiften på ett smidigt och professionellt sätt. Med 100% tillgänglighet får hon definitivt 5/5. Läs mer
    2018-10-15 Mariana H svarar Elias A
    Tack Elias för rekommendationen och för att jag fick förmånen att hjälpa er komma i mål med förmedlingen av er bostad. Nu kan vi fokusera på ert nya boende!
    Mariana H gillar detta
  • Elias A köpte sin lägenhet med hjälp av Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    60m²
    Jakobsberg
    Köpt en bostad i engelbrektesv 37 järfälla.
    jag blev bra bemött av henne.
    Hon har gjort allt som behövs. Läs mer
    2018-10-09 Mariana H svarar Elias A
    Tack för din rekommendation Elias!
  • Britt Marie P
    Britt Marie P sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    1:a
    47m²
    Jakobsberg
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mariana utförde sitt arbete till belåtenhet, kämpade på trots trög bostadsmarknad! Läs mer
    2018-09-13 Mariana H svarar Britt Marie P
    Tack så mycket för din rekommendation Britt! Vi ses snart igen på tillträdesdagen :)

Senaste försäljningarna

Högbyvägen