Mariana Yalcin
en del av HusmanHagberg Järfälla

När du anlitar mig får du en mäklare med toppbetyg i alla mätningar av kundnöjdhet som utförts bland mina kunder. Jag ser fram emot att hjälpa dig med en av ditt livs viktigaste affärer, sätter alltid förtroendet främst och gör allt för att leverera en trygg och säker mäklartjänst. Dessutom har jag lång erfarenhet av service och genomför alla bostadsaffärer mycket noggrant. Här får du en mäklare som ständigt levererar det där lilla extra. Välkommen till kontoret i Viksjö så bokar vi ett möte!
Vasaplatsen 15
177 57 Järfälla — Visa karta

Vad tror Mariana att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 28 kunder tycker om Mariana Yalcin

• Elias A
    Elias A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana levde upp till alla våra förväntningar då vi sålde vår lägenhet och löste uppgiften på ett smidigt och professionellt sätt. Med 100% tillgänglighet får hon definitivt 5/5. Läs mer
    2018-10-15 Mariana Y svarar Elias A
    Tack Elias för rekommendationen och för att jag fick förmånen att hjälpa er komma i mål med förmedlingen av er bostad. Nu kan vi fokusera på ert nya boende!
  • Elias A
    Elias A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en bostad i engelbrektesv 37 järfälla.
    jag blev bra bemött av henne.
    Hon har gjort allt som behövs. Läs mer
    2018-10-09 Mariana Y svarar Elias A
    Tack för din rekommendation Elias!
  • Britt Marie P
    Britt Marie P skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mariana utförde sitt arbete till belåtenhet, kämpade på trots trög bostadsmarknad! Läs mer
    2018-09-13 Mariana Y svarar Britt Marie P
    Tack så mycket för din rekommendation Britt! Vi ses snart igen på tillträdesdagen :)
  • Maria S
    Maria S skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi fick ett fint bemötande och hon höll oss uppdaterade under hela processen. Kändes tryggt och smidigt med försäljningen. Vi är jättenöjda med HusmanHagberg och rekommenderar Mariana varmt till andra. Läs mer
    2018-09-10 Mariana Y svarar Maria S
    Tack för er rekommendation. Det var ett nöje från min sida att få hjälpa er med förmedlingen av er bostad! Jag hoppas det går bra på visningarna av ert nya framtida hem :)
  • Christina H
    Christina H skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Dålig kommunikation och beslut som Mariana tog var inte alltid förankrade hos mig. Läs mer
    2018-09-13 Mariana Y svarar Christina H
    Vad tråkigt att du kände så för det var inte alls min mening. Jag hoppas ändå att du är nöjd med försäljningen i övrigt! :)
  • Ann-Marie R
    Ann-Marie R skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana hjälpte mej igenom köpet på ett mycket proffsigt sätt. Läs mer
    2018-05-21 Mariana Y svarar Ann-Marie R
    Tackar ödmjukast för din rekommendation Ann-Marie! Det var kul att få hjälpa dig genom affären. Vi ses igen när det är dags att deklarera! :)
  • Hurshed A
    Hurshed A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi tvivlar inte på din proffessionalitet, det syns tydligt att du ät duktig i ditt jobb. Du kunde förklara allt som gäller avtalet, ekonomi, juridik! Förutom dess, var du duktig lyssnare, människokännare, var öppen, lyhörd tyckte vi! Det viktigaste tycker jag att man personligt ska lita på sin mäklare oavsett vad det gäller, att känna förtroende till varandra! Tack!!!

Med vänliga hälsningar,
    Hurshed, Nigora Läs mer
    2018-05-14 Mariana Y svarar Hurshed A
    Tack så mycket för era fina ord Hurshed och Nigora! Jag är så glad för er skull för att vi lyckades gå i mål i dagens tröga marknad och att vi samtidigt fick ett väldigt lyckligt avslut med en trevlig köpare. Detta bevisar att inget är omöjligt!
    Vi hörs och ses snart igen!
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Väldigt proffsigt bemötande.
    Lämnade bra information om försäljningen och var lätt att få kontakt med Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Lennart B
    Tack för ditt fina omdöme Lennart! Vi ses igen vid tillträdet.
    Må så gott!
  • Malin H
    Malin H skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana gav ett professionellt intryck och var mycket behjälpande i de frågor som uppstod. Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Malin H
    Tack för din rekommendation Malin och en väldigt trevlig kontraktsskrivning. Vi ses igen vid tillträdet! :)
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bara positivt

Allt bra

Kunnig och proffsig Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Mikael H
    Tack så mycket för din rekommendation och en väldigt trevlig kontraktsskrivning. Vi ses igen vid tillträdet! :)
  • Jonas Å
    Jonas Å skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag tycker att vi fick ett bra bemötande både när vi kollade på huset för första gången och under avtalskrivandet lättade hon upp stämningen på ett professionellt sätt genom att gå igenom avtalet och se till att allt funkade som det skulle. Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Jonas Å
    Tack för din fina rekommendation Jonas! Ni har varit väldigt trevliga köpare och vi ses ju igen vid tillträdet :)
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Proffesionellt bemötande. Tydlig, trevlig, lovar inte för mycket. Mycket bra helt enkelt. Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Åsa H
  • Johan W
    Johan W skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig och kunnig. Noggrann och snabb att återkoppla. Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Johan W
    Tack för rekommendationen Johan. Hoppas du har hunnit bli hemmastadd och trivs i din nya bostad!
  • Eva-Marie L
    Eva-Marie L skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig, noggrann och kommunikativ.
    Höll mig hela tiden uppdaterad om vad som hände angående visningar och annat kring min försäljning. Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Eva-Marie L
    Tack så mycket för din rekommendation! Vi hörs igen nästa år när det är dags att deklarera din bostadsförsäljning :)
  • Moa Maria Elisabet S
    Moa Maria Elisabet S skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Alltid proffsigt och personligt bemötande. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Moa Maria Elisabet S
    Tack så mycket för din rekommendation och en väldigt trevlig kontraktsskrivning!
  • Bengt C
    Bengt C skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vänligt,lugn,sakligt. Har hanterat försäljningen på ett mycket bra sätt. Helnöjd. Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Bengt C
    Tack så mycket för din rekommendation. Kom ihåg att jag erbjuder min hjälp vid behov när det är dags att deklarera bostadsförsäljningen! Må så gott!
  • Ali D
    Ali D skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hon är jättesnäll, professionell, effektiv, duktig. Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Ali D
  • Karl Jesper S
    Karl Jesper S skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Snäll, trevlig, omtänksam, professionell och duktig! Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Karl Jesper S
    Tack Jesper för din rekommendation! :)
  • Hania Al A
    Hania Al A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Glad energirik mäklare. Kändes riktigt bra när det gällar alla delar. Vi var uppdaterade hela tiden. Viktigt att en mäklare är lugn och har tålamod och båda delarna hade vår mäklare.
    Kontakten och pratet om detaljer med Mariana flöt på. Vi var på samma bana hela vägen och det gav oss en trygghet. Väldigt glad att just hon blev vår mäklare. Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Hania Al A
    Tack Hania för din finfina rekommendation! Jag är glad att just jag fick möjligheten att hjälpa er mot ert nya drömboende. Hoppas det går bra med nya bostaden och att ni trivs väldigt bra där! Må så gott!
  • Zaid A
    Zaid A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Denna mäklaren kommer att kämpa in i slutet för att komma till säljarnas förväntningar! Stor rekommendation. Läs mer
    2018-01-24 Mariana Y svarar Zaid A
    Tack så mycket Zaid! Jag är glad att jag fick hjälpa er mot er nya bostadsdröm!
  • Frida P
    Frida P skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mäklaren var trevlig, lättsam och tydlig! Mycket bra. Läs mer
    2018-01-24 Mariana Y svarar Frida P
    Tack så mycket Frida! Vi ses igen på tillträdet :)
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig och välbemött. Mycket bra mäklare. Jag är jätte nöjd! Kunde inte ha blivit bättre än det blev.
    Jag skulle absolut rekommendera henne samt av använda mig av henne till försäljning i framtiden. Läs mer
    2018-01-16 Mariana Y svarar Jonas B
    Tack så mycket för dina fina ord! Jag tackar ödmjukast för förtroendet att få sälja din bostad i framtiden. Däremot ska du bara bo där ett par år först :D Vi hörs inför tillträdet!
  • Teweldebrhan T
    Teweldebrhan T skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och mäklaren var trevlig och proffesionell Läs mer
    2018-01-13 Mariana Y svarar Teweldebrhan T
    Tack så mycket för din rekommendation och en trevlig affär med dig. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad!
  • Roberth F
    Roberth F skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Marina har ett mycket professionellt bemötande och hon har stor kunskap om marknaden i Järfälla kommun. Redan vid första mötet med henne fick man ett stort förtroende för henne och hon förmedlade en säkerhet trots att hon var förhållandevis ny i branschen. Hon visade oss en ordentlig tidsplan som höll under hela uppdraget. Priset som hon värderade vår lägenhet till var lite högt då det var 26 st 3 rummare till försäljning samma vecka som vår lägenhet var ute till försäljning, detta gjorde att värderingen var nog i högsta laget. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana Yalcin är, trots sina unga år, en ytterst kompetent mäklare! Vi kände oss trygga och väldigt väl omhändertagna under hela säljprocessen. Alla moment följdes upp och inga frågor förblev obesvarade. Det bästa tyckte vi ändå var hennes lugn under budgivningsprocessen! Den gick lite i stå ett tag men Mariana peppade oss och tog nya fräscha tag med spekulanterna. Detta resulterade i ett väldigt bra förssäljningspris och vi är mycket nöjda med Marianas proffsiga leverans från intag till affär! Läs mer
    2018-01-13 Mariana Y svarar Peter S
    Tack för er fina rekommendation Peter och för förtroendet att få förmedla er bostad! Det börjar snart bli dags att deklarera er bostadsförsäljning. Hör av er om ni behöver hjälp med det så hjälper jag gärna till!
  • Sam Y
    Sam Y skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana Yalcin mycket trevlig, engagerad och väldigt hjälpsam i hela processen från start till mål, jag skulle recomendera starkt till all . Läs mer
    2018-01-13 Mariana Y svarar Sam Y
    Tack för din rekommendation Sam! Vi ses inom kort inför deklarationen av din bostadsförsäljning.
    Sam Y gillar detta
  • Sten V
    Sten V skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Kunnig
    Pålitlig
    Mycket trevlig Läs mer
    2018-01-13 Mariana Y svarar Sten V
    Tack Sten! Hoppas du och Birgitta har det bra!
  • Malin J
    Malin J skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Verkade då feb-17 oerfaren och osäker på hus/radhus försäljning. Helt okej mäklare annars. Läs mer
Erika Fernström
Per Stenmark