Per Stenmark
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11
I mer än tio år arbetade jag som affärsjurist, innan jag istället började som mäklare. Nu har jag varit i branschen i 20 år och jag fascineras fortfarande av yrket och vad det innebär. Möten med alla olika människor är otroligt intressant och jag vill alltid dela med mig av mina kunskaper så gott jag kan. Jag förmedlar allt mellan villor, lägenheter och nyproduktioner och har ett brett kontaktnät och god kännedom om Jakobsberg, eftersom jag är född och uppvuxen här. 2004 köpte jag en tomt i Viksjö vilket gav mig otrolig insikt i de frågor som kan uppkomma genom ett bygge. Välkommen att kontakta mig! Läs mer

Läs vad 39 kunder tycker om Per Stenmark

• Gunnar H köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    111.4m²
    Jakobsberg
    Jag har köpt, bemött med bra service och respekt .Tydligt och ärlig information .
    Mycket bra samarbete . Läs mer
    2018-12-09 Per S svarar Gunnar H
    Hej Gunnar, tack för att du tog dig tid att redovisa dina intryck. Jag önskar er lycka till med renoveringen av lägenheten och hoppas att ni kommer att trivas i den.
  • Tsogbadrakh B köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    95m²
    Barkarbystaden
    hej Vi såg en annons på facebook och hittade denna lägenheten och mäklaren var Per Stenmark. Han är jätte trevlig, trovärdig, duktig på sitt jobb. Vi har ingen åning hur funkar med att köpa en bostad. Då hjälpte han mycket med sakerna och forklarade tydligt. Vi är super nöjda att samarbetade med Per Stenmark. Läs mer
  • Markus T
    Markus T sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    93m²
    Viksjö
    Per är alltid tillgänglig och har en gedigen kunskap om både objekt och marknaden. Utstrålar trygghet vid möte med kund och är väldigt social Läs mer
    2018-12-07 Per S svarar Markus T
    Hej Markus, stort tack för att jag återigen fick möjligheten och förtroendet att få hjälpa dig med en bostadsaffär. Jag önskar dig stort lycka till i din nya bostad, den här gången utanför Järfälla.
  • Hiwa M köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    95m²
    Barkarbystaden
    Vi köpt en lägenhet på berkabystad, vi tycker att han var jätte bra på att förklara allt ang köpt av lägenheten, så vi önskar Per Stenmark Gud jul och gott nytt år.
    Hiwa mairof Läs mer
    2018-12-07 Per S svarar Hiwa M
    Hej, stort tack för er återkoppling. Det är viktigt för mig att löpande få kunders reaktioner på vad jag gör och hur det uppfattas.
  • Hamad Amin O köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    73.5m²
    Barkarbystaden
    Enkel att få kontakt med och tydlig genomgång Läs mer
    Per S gillar detta
  • Johan Magnus E sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    131m²
    Sålt lgh och hus.
    Väldigt proffesionellt genom hela affären. Bra och tydligt bemötande, med en realistisk syn på försäljningspriserna.
    Fick ett väldigt stort förtroende för Per. Läs mer
    2018-10-03 Per S svarar Johan Magnus E
    Hej Magnus, stort tack för din feedback. Den är viktig för mig i min fortsatta utveckling.
  • Ann-Charlotte S sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    89.5m²
    Jakobsberg
    Sålt bostad, mycket professionellt bemötande, kunnig mäklare som inger trygghet. Bra försäljningspris.
    Kan rekommenderas! Läs mer
    2018-10-02 Per S svarar Ann-Charlotte S
    Hej Lotta, tack för ditt omdöme och för förtroendet.
  • Maria S köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    127m²
    Viksjö
    Per hjälpte oss med köp av vårt hus. Varit tillgänglig och kunnig om huset och juridiska frågor. Läs mer
    Per S gillar detta
  • Iris L sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    81m²
    Skälby
    Sålt bostadsrättradhus. Per uppträder mycket ödmjukt och är en erfaren och uppskattad mäklare/person.
    Lätt att prata med och håller det han lovar. Håller god service.
    Överträffade förväntningarna gällande priset

Jag rekommenderar Per med bästa rekommendationer Läs mer
    2018-09-26 Per S svarar Iris L
    Hej, stort tack för er återkoppling, som är viktig för mig.
  • Leif S sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    5:a
    103m²
    Barkarby
    Rutinerat och professionellt bemötande mot mig som säljare. God kunskap om området. Läs mer
    2018-09-26 Per S svarar Leif S
    Hej Leif, stort tack för att du tog dig tid att ge mig konstruktiv återkoppling.

Senaste försäljningarna

Terrängvägen