Mäklare Stockholms län Järfälla HusmanHagberg Järfälla Torbjörn Johansson
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11
Min dröm om att få arbeta med människor och deras bostadsdrömmar kom för mer än 25 år sedan. Sedan starten i min karriär har jag mött massor av kunder och varje gång jag fått vara del av deras viktiga beslut har det varit sann glädje att ha fått deras förtroende. Jag har både unik och lång erfarenhet från bostadsaffärer och av marknaden i kommunen. Detta är kunskap jag gärna delar med mig av till dig som kund. Jag både arbetar och bor här i Järfälla och känner därför till alla för- och nackdelar som finns. Vart du än är på väg i denna framtidskommun så är du varmt välkommen att kontakta mig! Läs mer

Läs vad 22 kunder tycker om Torbjörn Johansson

• Kenneth B köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Barkarbystaden
    Torbjörn har hjälp mig med försäljning av ett radhus 2010 och därefter försäljningen av en vill 2018. Därefter hjälpte han mig med köp av en bostadsrätt 2018.

Torbjörn är en saklig och kunnig mäklare som alltid sätter kunden i fokus. Han har bra koll på marknaden och priser och på så sätt skapar han ett förtroende som är oerhört viktigt för säljare och köpare.

Han är hjälpsam med alla typer av frågor som innefattar allt som en säljare och köpare oftast inte har kunskap om.

Att ha Torbjörn med sig som mäklare har för mig varit ovärderligt. Han är oerhört professionell i sin roll som mäklare. Läs mer
  • Siwi R skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    En korrekt, effektiv, lyhörd, punktlig, tillmötesgående, aldrig omöjlig, hjälpsam o s v mäklare.
    M v H
    Siwi Robertz Norrbelius
    003584573421910 Läs mer
    2018-03-21 Torbjörn J svarar Siwi R
    Hej!
    Tack snälla du för ett så fint omdöme.
    Må så gott och sköt om dig.
    Med vänlig hälsning
  • Derya K skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn är en mycket kunnig och erfaren mäklare. Och mycket serviceminded. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-02-15 Torbjörn J svarar Derya K
    Hej Derya!
    Ett varmt tack för ett så fint omdöme om min tjänst och roligt att du är så nöjd.
    Sköt om dig och ha det gott.
    Med vänlig hälsning
  • Hanna A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    I alla kontakter jag haft med Torbjörn har han varit ytterst proffsig, snabb på att ge återkoppling, bra på att förklara och se till så att jag hänger med i vad som händer och i alla avseenden serviceinriktad. Är supernöjd! Läs mer
    2018-02-15 Torbjörn J svarar Hanna A
    Hej Hanna!
    Ett stort tack för förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning och för dina fina ord om min tjänst. Det har varit ett nöje att få hjälpa till.
    Sköt om dig och må så gott.
  • Catarina A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig bemötande och god kunskap. Torbjörn införlivade alla de förväntningar som jag hade. Läs mer
    2018-02-15 Torbjörn J svarar Catarina A
    Hej Catarina!
    Jag hoppas att allt är bra. Tack för ditt fina omdöme och kul att du tycker att vi lever upp dina förväntningar.
    Sköt om dig och ha det så bra.
  • Tuula H skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Han är kunnig person på rätta plats. Läs mer
    2018-02-03 Torbjörn J svarar Tuula H
    Hej Tuula!
    Tack för fint omdöme och hoppas att du trivs i din lägenhet.
    Må så gott så hörs och ses vi säkert.
  • Patrik U skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn är artig och trevlig. Inte den uppenbara säljaren. Saknar något driv men är flexibel i sitt sätt att arbeta och försöker se till att saker och ting löses. Läs mer
    Torbjörn J gillar detta
  • Lisbeth S skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Högsta betyg från början till slut. Blev lotsade gm hela säljprocessen under högsta trygghet. Torbjörn är mycket mån om kunden och ger extra allt på alla punkter. Vi är mycket imponerade av hans approach i alla lägen Läs mer
    2018-02-03 Torbjörn J svarar Lisbeth S
    Hej Lisbeth!
    Jag hoppas att allt är bra.
    Stort tack för ett så fint betyg till mitt arbete och roligt att ni känner att ni är nöja.
    Må så gott så hörs och ses vi säkert.
  • Jirar J skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi fick från dag ett den bästa och proffsigaste service som man kan förvänta sig.
    Vi är supernöjda med Torbjörn och all personal på kontoret. Läs mer
    2018-01-28 Torbjörn J svarar Jirar J
    Hej Jirar!
    Hoppas att allt är bra. Tack för de vänliga orden betr. er försäljning.
    Jag hjälper er gärna med deklarationen när det är dags.
    Ha det gott så hörs vi.
  • Catharina T skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bästa betyg!
    Mycket bra bemötande från start till slut. En professionell mäklare som sätter kunden högt.
    Är mycket nöjd! Läs mer
    2018-01-28 Torbjörn J svarar Catharina T
    Hej Catharina!
    Hoppas att allt är bra och att ni trivs i er nya. lägenhet. Det var roligt att höra att du är nöjd med vårt jobb. Jag hjälper gärna till med din deklaration när det är dags.
    Ha det fint så hörs och ses vi.

Senaste försäljningarna

Travarvägen