Anders Trotzig
Registrerad mäklare sedan 2009-06-29
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-16
2019-08 - 2020-07
Sedan år 2009, då jag började på mäklarkontoret HusmanHagberg i Järfälla, har jag med stor glädje förmedlat alla sorters bostäder här i kommunen. Utöver detta har jag också engagerat mig i nyproduktioner samt tomtförsäljningar åt Järfälla kommun. Jag känner till området och kommunen mycket väl eftersom jag är uppvuxen i Kallhäll. Jag jobbar i Järfällas bästa säljteam, ser till att alltid ha kul på jobbet och helst vill ligga på topplistan när det gäller nöjda kunder. Kontakta mig så får du en mäklare med mycket driv och höga ambitioner! Läs mer

Läs vad 91 Läs vad Anders Trotzig

• Eva F sålde sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-07-11

Skälby
    Vi har sålt en villa i Skälby.
    Anders har skött hela processen på ett utmärkt sätt.Bra bemötande,kompetent och dessutom har han humor. Läs mer
  • Saqib R köpte sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-07-06

Viksjö
    Smidigt och förtroendeingivande. Mycket bra upplevelse av vårt husköp. Läs mer
  • Magdalena L köpte sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-06-18

Viksjö
    Vi köpte ett hus som förmedlades av Anders.
    Han har varit snabb på att svara vid frågor och väldigt lätt att ha att göra med samt professionell. En jättebra mäklare där både köpare och säljare nöjda avslutade affären! Läs mer
  • Tommy B sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-06-17

Viksjö
    Har sålt en lägenhet i Viksjö.
    Blev mycket väl bemött av honom.
    Har fått ett gott förtroende.
    Kommer att anlita honom mera. (Om drygt ett år) Läs mer
  • Suhad H köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-06-05

Jag köpte bostadsrätt.
    Jag träffade Anders på visning .
    Han är väldigt trevlig person . Jag hade träffat många men inte som honom som försöker att hjälpa till och ge råd och tips .
    Han är snyggt och stilig . Läs mer
  • Jesse W
    Jesse W sålde sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-05-20

Viksjö
    Anders hjälpte oss att sälja vårat hus i Viksjö, Järfälla.

Huset såldes redan innan visning, vilket i alla fall enligt oss var ett stort plus, då mycket utav förberedelser inför fotografering och visning uteblev.
    En husvisning vid försäljning kan vara av godo såklart, men under rådande omständigheter vid just denna försäljning så uppskattade vi en snabb affär, och vi vill tro att det är just Anders breda erfarenhet och nätverk som låg bakom.

Vi har flera års samarbete med Anders bakom oss, då han även sålde vårat förra boende, ett BRF-radhus i Skälby, samt att vi även köpte vårat nyligen avyttrade boende utav honom.

Hans alltid så positiva och drivna attityd är ett stort plus och man hyser stort förtroende för honom.
    Anders agerar alltid väldigt professionellt och rättvist, och man känner sig trygg med hans arbete för kundens bästa. Läs mer
  • Kevin R köpte sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-05-19

Köpt 2 hus av Anders och varit riktigt nöjd båda gångerna! Läs mer
  • Marianne V sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-05-14

3:a
    Viksjö
    Bra, tydlig, höll tidsplanen och sålde objektet på ett snabbt och smidigt sätt.

Rekommenderas💰 Läs mer
  • Hanna Karolina F sålde sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-05-11

Viksjö
    Jag kan starkt rekommendera Anders som mäklare för din nästa bostadsförsäljning. Sätter kunden främst och gör ett kanonjobb. Läs mer
  • Anna A sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-04-26

Viksjö
    Jag har sålt en 4:a i Viksjö. Anders har väldigt väl bemött mina förväntningar. Han är alltid tydlig och ärlig.
    Mina förväntningar var just att få kontinuerlig information om läget oavsett om det är bra eller mindre bra info och det fick jag.
    Anders använder sig bra av HusmanHagbergs kundbas och har mycket bra koll på hela marknaden vilket gör att han inte bara har en visning utan jobbar för att kunder ska komma dit. Läs mer

Senaste försäljningarna

Skylvägen