Anders Trotzig
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-02 - 2019-01
Sedan år 2009, då jag började på mäklarkontoret HusmanHagberg i Järfälla, har jag med stor glädje förmedlat alla sorters bostäder här i kommunen. Utöver detta har jag också engagerat mig i nyproduktioner samt tomtförsäljningar åt Järfälla kommun. Jag känner till området och kommunen mycket väl eftersom jag är uppvuxen i Kallhäll. Jag jobbar i Järfällas bästa säljteam, ser till att alltid ha kul på jobbet och helst vill ligga på topplistan när det gäller nöjda kunder. Kontakta mig så får du en mäklare med mycket driv och höga ambitioner! Läs mer

Läs vad 46 kunder tycker om Anders Trotzig

• Anna B köpte sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-01-28

144m²
    Viksjö Hummelmora
    Köpte ett radhus i Viksjö som Anders förmedlade. Anders var väldigt tillmötesgående och professionell. Han var noggrann och tydlig, vilket vi uppskattade.
    Vi är väldigt nöjda och trygga med Anders!! Läs mer
  • Sven Börje A sålde sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-12-09

189m²
    Barkarby
    Sålt villa
    Bra och snabb feedback under processen
    Seriöst bemötande
    Uppfyllde våra förväntningar
    Rekommenderas Läs mer
  • Sirpa L sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-12-04

77.5m²
    Kallhäll
    Hej. Jag har sålt en trea i Kallhäll. Anders var lätt att prata med och lätt att få förtroende för. Snabb på återkopling..
    Har ingenting att klaga På! Läs mer
  • Niloufar M köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-11-22

106m²
    Skälby
    Anders är trevlig, hjälpsam och ärlig. Läs mer
  • Jessica H sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-11-21

106m²
    Skälby
    Anders hjälpte oss att sälja vårt radhus. Proffsigt bemötande och försäljningen gick smidigt och snabbt! Över våra förväntningar :) Läs mer
  • Meilute S köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-11-19

59.5m²
    Jakobsberg
    Hej! Jag har köpt lägenheten. Anders visade stor respekt och tålamod till mig samt var mycket behjälplig med olika rådgivningar och kontaktade banken vid problemlösning. Anders är mycket erfaren, kompetent mäklare. Jag är mycket nöjd med samarbete. Hälsningar Mia Läs mer
  • Håkan D sålde sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

151m²
    Vi har sålt en villa.

Vi valde Anders Trotzig på rekommendation. Det är betydelsefullt för oss att välja erfaren mäklare med hög kompetens. Vi har höga krav.

Vi är mycket nöjda med att vi valde Anders Trotzig, från första mötet och sedan hela processen.

Anders Trotzig är professionell, saklig och driven. Har stor erfarenhet som han praktiskt tillämpar. Inger stort förtroende, både hos säljare och köpare genom sin kompetens och sitt trevliga bemötande.

Vi kan kan verkligen rekommendera Anders Trotzig! Läs mer
  • Miguel Coello B köpte sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

168m²
    Viksjö Hummelmora
    Jag har köpt och såld ett hus. Jag har upplevt ett bra bemötande. Anders har bra koll på arbetsmarknaden i Viksjö och har bra råd och tips. Som säljare/köpare är oftast orolig och lite stressa och jag tycker att det som sker inom företaget borde stanna intern. Det är viktigt att inte inkludera kunder i en intern konflikt mellan mäklare. Men som sagt jag tycker att Anders en säljare med känsla och kunskap. Läs mer
  • Eva Ann-Charlott D sålde sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

151m²
    Vi har sålt en villa.

Vi kan kan verkligen rekommendera Anders Trotzig! Läs mer
  • Karin C köpte sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

168m²
    Viksjö Hummelmora
    Från det att vi köpte ett hus tills Anders sålt vårt nuvarande, tog det på pricken 3 veckor. På denna marknad är det nästan overkligt bra. Läs mer

Senaste försäljningarna

Aspnäsvägen