Anders Trotzig
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Sedan år 2009, då jag började på mäklarkontoret HusmanHagberg i Järfälla, har jag med stor glädje förmedlat alla sorters bostäder här i kommunen. Utöver detta har jag också engagerat mig i nyproduktioner samt tomtförsäljningar åt Järfälla kommun. Jag känner till området och kommunen mycket väl eftersom jag är uppvuxen i Kallhäll. Jag jobbar i Järfällas bästa säljteam, ser till att alltid ha kul på jobbet och helst vill ligga på topplistan när det gäller nöjda kunder. Kontakta mig så får du en mäklare med mycket driv och höga ambitioner! Läs mer

Läs vad 81 Läs vad Anders Trotzig

• Jonas A köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-03

Viksjö Hummelmora
    Köpte bostadsrätt via Anders och väldigt nöjda. Kändes oss väl omhändertagna och informerade genom hela processen. Läs mer
  • Agneta R sålde sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-01

Viksjö Hummelmora
    Anders hjälpte oss sälja vårt radhus.
    Hans bemötande och information var utmärkt men han kunde upplevas ibland lite okoncentrerad.
    Vi fick dock alltid bra svar på frågor och funderingar vi hade. Oklarheter reddes proffsigt ut.
    Man måste säga att han är en riktigt bra mäklare och försäljningens resultat blev över förväntan./ Agneta o Björn Läs mer
  • Ulf K köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-29

Viksjö
    Trevligt bemötande inget att klaga på Läs mer
  • Martin T köpte sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-27

Viksjö Hummelmora
    Köpt radhus i Viksjö. Bra bemötande och kunnig mäklare som har varit väldigt trevlig under hela processen. Läs mer
  • Bernt Christer B sålde sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-15

Viksjö Hummelmora
    Sålt! Alltiid glad trevlig positiv kämpe. Rekommenderad mäklare bästa i Järfälla. Har haft samma mäklare tidigare men nu vassare än förra gången. Levererade det jag förväntade mig.

Kunde hålla kontakt även off kontorstid.
    Böst Läs mer
  • Kerstin R
    Kerstin R köpte sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-13

Viksjö Hummelmora
    Vi har bara gott att säga om Anders Trotzig. Allt har fungerat som man förväntat sig. Inga oklarheter. Jag rekommenderar honom gärna.

Mvh Kerstin o Jan Rylander Läs mer
  • Jorid A sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-07

Bolinder Strand - Kallhäll
    Jag har såld en bostadsrätt om 80m2. Jag blev bemött av en glad och positiv och inte minst kunnig mäklare som var insatt i både lägenhetstypen och området som den ligger i. Jag fick hele tiden info ang visning och kontakter som han hade med spekulanter. Hade förväntning på en acceptabel pris och det fick jag pluss att han sålde den för mycket mer än det. Kan rekommendera Anders Trotzig till de som önskar en duktig mäklare. Stort tack! Läs mer
  • Britt-marie Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-07

Viksjö
    Har köpt en bostad där Anders har varit mäklare, allt har gått väldigt smidigt. Anders är informativ och har ett trevligt bemötande, kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Patric S sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-01-28

Kallhäll
    Väldigt trevlig och bra mäklare. Ihärdig och optimistisk med bra återkoppling trots tuff marknad. Läs mer
  • Jenny N köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-01-28

Viksjö Hummelmora
    Öppen och trovärdig dialog med mig som köpare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Birger Dahlerus väg