Läs vad 103 Läs vad Anders Trotzig

• 2021-01-26
    Jag har både varit på visning men även sålt min lägenhet via Anders och varje tillfälle har alltid varit lika professionellt. Förutom detta är han en väldigt trevlig och tillmötesgående person som ställt upp och hjälpt till i andra boendefrågor.

Därför kan jag starkt rekommendera Anders oavsett om du tänkt köpa eller sälja din bostad genom honom!
    Marcus F
    • 2:a
    • 70.5 m²
    • Viksjö Hummelmora
  • 2020-12-04
    Köpt lägenhet på Axvägen. Jordnära Mäklare med bägge fötterna på Jorden som såg till att allt gick lätt och smidigt. Trovärdig.
    Karin B
    • 2:a
    • 68.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
  • 2020-11-24
    Snabb på feedback när jag sålde mitt hus.
    Richard Nils S
    • 140.0 m²
    • Skälby
  • 2020-11-18
    Köpt och sålt bostad med Anders Trotzig. Blev trevligt bemött och kände mig välkommen på visningen. Noggrann i allt och väldigt positiv och peppande när jag kände mig orolig.
    Han är ärlig och har humor. Anders är som jag tycker man kan förvänta sig av en mäklare och lite mer.
    Med andra ord. Helt nöjd.
    Kerstin M
    • 3:a
    • 110.4 m²
    • Stäket
  • 2020-11-16
    Enkelt och glatt. Mycket hjälpsam :)
    Josefine A
    • 134.0 m²
  • 2020-10-20
    han var var jättebra. trevlig, informativ, tydlig,återkopplade bra och lite rolig oxå.
    Folke B
    • 142.0 m²
  • 2020-10-20
    Väldigt kunnig mäklare och gav oss som köpare ett lugn inför vårt köp.
    Sofie L
    • 142.0 m²
  • 2020-10-11
    När vi skulle sälja vårt hus så valdes Anders Trotzig att bli vår mäklaren pga att han som lyssnade och gav bra tips. Vi känner att det blev ett bra första möte, han fanns där för oss som kunder vilket var viktigt för oss.

Rekommenderar verkligen Anders från Husman Hagberg, trevligt, säker, lyhörd och genuint duktig på det han gör!
    Linda Viktoria L
    • 146.0 m²
  • 2020-10-08
    Hur bra som helst. Ett stort engagemang.
    Claes Mikael L
    • 146.0 m²
  • 2020-10-02
    Vid försäljning av bostadsrätt:
    Kunnig, tillgänglig, snabb, effektiv och väldigt trevlig!
    Har stenkoll på marknaden i området och levde absolut upp till förväntningarna.
    Pertti Kalevi L
    • 3:a