Anders Trotzig

Anders Trotzig

Anders Trotzig är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Anders Trotzig har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Anders Trotzig har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.9. Anders Trotzig har haft 35 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Sedan år 2009, då jag började på mäklarkontoret HusmanHagberg i Järfälla, har jag med stor glädje förmedlat alla sorters bostäder här i kommunen. Utöver detta har jag också engagerat mig i nyproduktioner samt tomtförsäljningar åt Järfälla kommun. Jag känner till området och kommunen mycket väl eftersom jag är uppvuxen i Kallhäll. Jag jobbar i Järfällas bästa säljteam, ser till att alltid ha kul på jobbet och helst vill ligga på topplistan när det gäller nöjda kunder. Kontakta mig så får du en mäklare med mycket driv och höga ambitioner!

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 112 Läs vad Anders Trotzig

• Jessica M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-05-10
    Anders är en väldigt bra mäklare med stor lokalkännedom, han hjälpte mig att sälja min tvåa i Viksjö. Håller kundens förväntningar på en bra nivå och är noga med att alla parter är uppdaterade och vet vad som gäller. Rekommenderas varmt och jag kommer absolut att anlita honom igen om det blir aktuellt. :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-05-08
    Jag har köpt en lägenhet.

Anders Trotzig är ,professionell ,hjälpsam och
    transaktionen var i en trevlig atmosfär.
    Jätteduktig mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Jakobsberg
    2021-04-08
    Anders har varit tydlig, bra och hade stort tålamod med oss köpare, som hade många funderingar och fick snabbt bra svar. Vi köpte ett radhus på Ekedalsvägen 71 i Jakobsberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Jakobsberg
    2021-04-08
    Vi har sålt vårt radhus. Anders har mött våra förväntningar på ett utmärkt sätt och med sin goda sociala kompetens i kombination med ett professionellt kunnande hanterat affären perfekt.
    Vi är mycket nöjda med hela affären !
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-04-06
    Jag köpte ett rad hus i högbyvägen 181 och mäklare var en underbar man. Han bemötande oss på ett mycket bra sätt som jag uppskattar av honom. Jag var mycket nöjd på allt som han gjorde när jag skrev kontrakt med säljare.
  • Bzar M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Bolinder Strand - Kallhäll
    2021-04-04
    Anders är en mäklare som är pålitlig och kämpar för att uppfylla säljarens och köparens behov. Han är trevlig och väldigt kunnig inom bostäder i Järfälla. Speciellt på Bolinders strand där jag sålde min lägenhet. Både jag och köparen skrev under avtalet med ett leende på läpparna vilket bevisar att alla parter blev nöjda. Anders levde upp till alla mina förväntningar och jag rekommenderar honom starkt!
    2021-03-31
    Rekommenderar Husmanshagberg, självklart rekommenderar jag Anders också.
    Jag har köpt bostad från Husmanshagberg 2 gånger och såld med de 1 gång. Det är väldigt enkelt och smidigt göra bostads affär med de.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-03-26
    Jag sålde en lägenhet och Anders Trotzig var både professionell och lättsam att ha och göra med så det var en mycket trevlig upplevelse.
    2021-03-10
    Vi tog hjälp av Anders med försäljning av vår lägenhet i Viksjö och vårt första möte kändes jätte bra och proffsigt.
    Under hela försäljningen så fick vi löpande information kring status osv. Vi rekommenderar verkligen Anders till alla!
    • Viksjö Hummelmora
    2021-01-26
    Jag har både varit på visning men även sålt min lägenhet via Anders och varje tillfälle har alltid varit lika professionellt. Förutom detta är han en väldigt trevlig och tillmötesgående person som ställt upp och hjälpt till i andra boendefrågor.

Därför kan jag starkt rekommendera Anders oavsett om du tänkt köpa eller sälja din bostad genom honom!